Aloitus 2.1.2008, kiinnostuneita??

Tämä vitutus alkaa selvitä mulle katsokaas, tikkuun ilmestyi kaks viivaa... Ja nyt sitte mietitään että miten tää voi olla ensinäkin mahdollista kun mulle on tehty sterilisaatio... Ja sitte toisekseen että miten tästä eteenpäin.. Meillä on jo kolme lasta, kuopus pitkäaikaissairas. Riittääkö mun mielenterveys neljänteen lapseen ja kestääkö meidän liittokaan enää yhtään lasta :| Pää on ihan sekasin, päivityksiä en oo vieläkään tehny..
 
menin ihan sanattomaksi kun luin tuon tipusen tekstin :/ :'(


Mutta mutta...täällä viikonloppu mennyt ihan ok ja luojan kiitos nuo menkat ovat jo loppumaan päin. Suoraan sanottuna olen ollut kuin persiiseen ammuttu karhu..murissut itselleni,läskeilleni,isännälle ja kaikille. :/ Mikä siinä onkin että menkat saa ihan sekaisin!? Niin vatsan kuin päänkin :D

Uusi viikko taas edessä,jippii. Mie odotan että keskiviikkona punnitus olisi hyvä tulos. Kassotaan kuin likan käy :whistle:

Melko vähän jää aikaa roikkua palstalla kun on töissä taas..mutta en mie mihinkään häviä. Käyn aina kyl lukemassa kaikkien kuulumisia ja sitten vähintään keskiviikkoisin tuloksia laittamassa. Kilot kariskoon!! :D

Mukavaa viikkoa kaikille! :wave:
 
Tipuselle :hug: ja päivityksistä ei kannata murehtia! Me kaikki laitetaan itse mitä tapahtuu, eiks joo!

Yhden miehen nainen, mulla kans menkat ja odotan toivottavasti tiistain isoa pudotusta, kun viimeksi oli pysynyt samassa. Toivottavasti meillä on turvotukset(jos mulla edes sellaista oli?) lähtenyt ;)
 
Tsemppiä Tipunen! :hug:

Kanssa samaa mieltä et jokainen voisi laittaa oman mielensä mukaan pudotukset/vkpudotukset yms. tuohon otsikkoon! Siitä ne näkee sitä mukaa kun käydään täällä lukemassa juttuja. =)

Reissu on nyttakana ja ihanaa oli! Herkkuja meni jonnin verran, mut taas jatketaan. :D

Menkat on alkamassa, et en tiä miten ne vaikuttaa perjantain painoon sitten. Mut senpä näkee.

Nyt vaan taas ruokalautanen tarkkailun alle ja liikunta kehiin. Eilenkin pyrähdin reissun jälkeen sauvalenkillä. :D

Ajatelin kokeilla sitä ruokapäiväkirjaa, et motivoisko se lisää, kun näkisi mitä sitä suuhunsa laittaa ;)

Hyvää huomenta vaan kaikille ja mukavaa päivää! :wave:
 
:hug: :hug: ...elämä on epistä, joskus mutta mieti rauhassa miehesi kanssa miten eteenpäin..

miulla kans on vieläkin maha sekasin ja itku kurkussa ku kuulin että veljeni esikoinen tulee jossain vaiheessa kehitysvamman, vaikean sellaisen eteen.Nyt pikku mies on kuin kuka tahansa 3kk, tietty on ne vuöhyke ja fysikaalis hoidot ja sitten ajastaan kuvioon tulee kaikkki muut...eipä ainakaan tämä täti syö kuin pakolliset kuviot, kun omatkin viisi sydänkäpystä on ihan nuupallaan serkun takia ja sen takia kun äiti taas itki ja muutenkin...
jos tipunen päädytte pitämään pienen, mikäli matkassa pysyy, niin ota ihmeessä selvää mitä apuja saisitte pitkäaikaissairaalle ja itsellenne..kenekään ei tarvitse jaksaa ilman tukea! :hug:
 
Tipuselle voimia suureen päätökseen! :hug:

Täällä punnituksessa saatiin puntariin lukemat 77,7 kg (lähtö 82 kg) eli hyvin etenee keventäminen. :)

Vähän herkuteltiin miehen kanssa tossa perjantaina. Käytiin vuokraamassa leffa ja pitihän sitä jotain mussuttaa. Dipattiin vihanneksia ja limppari vaihdettiin vichyyn. Pikkuinen karkkipussi oli myös mussutettavana, kun yleensä leffailtana on ollut kummallakin kamalan isot säkilliset karamelleja. :D
Hyvin maistui vihannekset, ei kaivannut sipsejä ollenkaan.

Siinäpä tärkeimmät...
 
nipsu07
:hug:

Noi on tosi vaikeita asioita.

Meidän tytön leikkaus on 1,5 vko päästä joten on ajatukset niin siinä (=jännittää ja pelottaa) ettei oikein jaksa nyt merkkailla syömisiään ylös. Vaa'alle aion kumminkin mennä ke-aamuna. Kävin viime viikolla parina päivänä viikossa ja sillon paino meni joka aamu vähän alaspäin.Mutta sitten tuli viikonloppu ja vauvavapaa (käytiin miehen kans teatterissa ja ulkona syömässä) ja mopo on karannut sen jälkeen kädestä.
 
:xmas: alkaa se paino tippua mullakin, syy on vaan eri kuin teillä muilla... Ja kohta se sitte taas nouseeki |O Gynekologin aika mulla on jo perjantaina. Ja sen jälkeen sitten pitää päättää mitä tehdään. Olen tossa haastetatellu gynekologia joka sanoi ettei tää mun tilanne niin harvinnainen ole, munajohtimet voivat kuulemma "tehdä uuden reitin" sen klipisin/polton ohi. Olen siis vissiin hedelmällistä sorttia.. Mulle ei taida auttaa kuin kohdunpoisto :LOL: Niin, mies tossa tokasi ennen töihin lähtöä että älä murehdi nyt, stressi vahingoittaa sikiötä :eek: Mitä se sitten mahto sillä tarkoittakaan. Tsemppiä muille, hienosti menee!!!
 
Itellä on nyt motivaatio tuohon painon pudotukseen hukassa. Tänään tuntu että en jaksa/kehtaa lähteä lenkille, mut lähdinpäs kumminkin. Lenkin jälkeen oli sit hyvä mieli siitä että tuli lähdettyä. Nyt vaan haluttas syödä kaikkea hyvää ja paljon. Viikonloppuna söin karkkia ja vähän pizzaa, siitä tuli sitten armoton morkkis. En tiedä mikä nyt tökkii, ehkä laihdutuksen aloitus oli liian rankka. Painoahan multa tippui ekan 4vkon aikana n.5kg. Keskiviikon punnitus pelottaa hirmusesti, paino on varmasti noussut. Nyt kun vain sais kunnon porkun persuuksille ja entisen tsempin päälle niin kaikki ois ok.
Anteeksi kun puran turhautumistani tänne :ashamed:
 
:hug:

Mulla ilmeisesti Noro virus! Töissä kaikki suurinpiirtein kipeenä, ja mulla maha ihan helkutin kipee ja kouristelee! Syönyt olen gefilusta ym. kun eioikein muutakaan vissiin ole avuksi!

Voiko toi paino oikeasti vaihdella että illalla olis 1,5-2 kg painavampi kun aamulla heti herätessä! Alan jo epäillä vaakaa! Aamun lukemat tietty kivoimpia :LOL:

Liikuntakin on nyt aika vähissäkun vatta kipee :'(

Pakko tsempata kun tauti menee ohi!

 
Huomenta! :wave:
Tipuselle oikein iso hali. :hug: :hug: :hug:

Ja mulla tuli tuossa viikonloppuna repsahettua ja eipä tuo niin kauhean pahaksi ollutkaan.
Eli aloituspaino oli 76.5kg
Viimeviikolla 67.7kg
Ja tänä aamuna 66.3kg,pudotusta viikossa siis 1,4kg. =)
 
Aloituspaino: 77,1kg
Paino nyt: 74,5kg
Pudotusta viikossa: 700g
Pudotusta yhteensä: 2,6kg

Hidastahan tämä on. En tiedä mitä teen väärin. No jospa se sitten olisi pysyvää. Olis vaan toivonut ilman hyväskää kuukauden auttavan enemmän kuin 2,6 kg. Ja varsinkin nyt kun taas aloitan karkkien syömisen, paino ei tipu ollenkaan. Pakko pitää karkit minimissä ja mitenkähän se onnistuu.

Eilen oli oikein teho päivä. Olin tyttöjen kanssa ulkona tunnin laskettelemassa ja oikein hiki tuli. Sitten bodypump tunnin, spinning ½h ja salibandy 1½h. Nyt sitten onkin jokainen lihas kipeänä.






 
Töissä menee päivät ja kotona illat,en edelleenkään ole liikkunut iltaisin. :ashmed:

orpokulkija :flower: hieno suoritus!! ja kaikki me muutkin jotka olemme painoa pois saaneet =)
Crazy Juliet :hug:
Hempukan ä kyllä se tosiaan vaihtelee,riippuu mihin aikaan vuorokaudesta käy vaa´alla. Itselläni ainakin joskus ero aamu ja iltapainon välillä ollut huima 1,5kg :eek: Siksi punnitsen itseni aina aamulla :D


Huomen aamulla sitten vaa´alle,tulen ilmoittelemaan painoa sitten illemmalla töiden jälkeen :wave:
 
Nyt oli taas olevinaan enemmän eli 900 g lähtenyt. Mun paino sahailee pitkin viikkoa, mut näköään ke on onnen päivä. :LOL: Mä en oo ollut kovin tarkka tällä viikolla enkä juuri liikkunutkaan, mut mielihaluja oon hieman karsinut. Ehkä toi tyttö on syönyt ton 900 grammaa. Sekun on vasta 3,5kk ja koko ajan syömässä. Oikein paljon tsemppiä muiden punnitukseen.
Crazy juliet :hug: Koeta jaksaa.
P.S mullakin iltapaino saattaa olla jopa 2kg enemmän ainakin jos en oo imettänyt vähään aikaan.

-Paino alussa 81,5kg
-Pudotusta tällä viikolla 900g
- Paino nyt 79,4 kg
 
nipsu07
-1 kg

En ole moneen päivään merkkaillut syömisiäni ja muutenkin ravannut koko ajan jääkaapilla.Ja liikuntaa harrastettu viimeksi viikko sitten. :) Ok, lauantaina tein pilatesta mutta kuitenkin.TOSI tyytyväinen olen kun olen ajatellu että nyt tahti hidastaa huomattavasti kun on tässä kaikkea muuta tärkeämpää ajateltavaa.

Aloituspaino: 75,3kg
Paino nyt: 72,5kg
Pudotusta viikossa: 1kg
Pudotusta yhteensä: 2,8kg
 
tuli juu,ja tyytyväinen olen,vaikka liikunta jääny aika vähäiseksi :ashamed: täytyy taas yrittää saada itteä niskasta kiinni ja lähtee lenkille.ja se ainainen ongelma mulla vaan on ja pysyy se veden juonti ei onnistu |O hyvä jos 2 pientä lasillista saan päivän aikana juotua |O
alotuspaino 92
paino nyt 89.5
pudotusta viikossa 1,4
pudotusta yhteensä 2,5
 

Yhteistyössä