Heissan.
Tässä ehti tovi kulua, sairasteltiin koko poppoo, kerran jo kirjoitin, hävis kuin tuhka tuuleen. Iloa ja surua mahtunut tänne, voimia :|.:flower:.
Aloitin siis puolessa välissä tammikuuta, eka putos hyvin, sitten jämähti paikoillee. Lopetin vuoden lopussa imettämisen, ehkä hormoonit asialla...
Itse aloitin nyt Easy Deatin, kahdestoista päivä menossa, 4-5 kiloa pudonnut, tänään en punninnut. Pitäisi pudota naisilta keskimäärin 6 kiloa kahdessa vko ssa, miehiltä enemmän. Syön(juon) aamulla punttisalitreenin jälkeen, mansikkasmoothien, nam! Päivällä töissä toisen päivän lämpimistä keitoista, sitten illalla toisen. Eli kolme pussia pv ssä, parsakeitto on aika tympeää, sitä en seuraavaksi osta, sienikeitto menettelee, paljon sienimurskaa, kalakeitto sekä kanakeitto maukkaita. Smoothie vaihtoehtoina mansikan lisäksi, suklaa-vadelmä, itse en tykkää. Uutuuksia tullut kuulemma, kookoskana ja tomaattikeitto, otan myös niitä. Mähän löin vedon 1000, -20 kg, 29.4 mennessä. Hiukan hankaloittaa, mulla poikkes eturistiside pari vko a sitten, operoidaan 4.4, punttisalilla voin pyöräillä ja toki selät, vatsat ja kädet normisti.Mun piti palata just maaliskuussa tatamille, harrastan judoa, siirtyy puolella vuodella:'(
3-4 päivä oli aika vaikeita, mielitekoja ihan kamalasti, himoitsin hapankorppuja, metukkaa ja kurkkua!!En, edes normaalisti meetvurstista pidä.Sitten olen perheelle leiponut, ja tehnyt herkullisia ruokia, nyt ei enään tunnu, tuoksut riittää. Vissyä menee pari litraa, kolme kalaöljytablettia. Jos haluaisi hitaammin pudottaa, voisi lisätä ruokavalioon, munakkaan, tonnikalaa, raejuustoa, mitä vaan missä ei ole hiilareita. Tämä vetää elikistön ketoositilaan, eli alkaa käyttämään rasvoja, viidentenä päivänä mulla meni ketoosiin, 800 kaloria pv ssä. Niin, ja koko 38 takki on hyvän näköinen päällä, kaks viikkoa sitten tuntui ahtaalta, nyt menee M-koko ja 38. Normaalisti mulla siis S-koko ja 36.
Luen tässä illan kuluessa kirjoituksia tarkemmin, tuli niin omanapaista tekstiä:ashamed:
Tsemppiä kaikille, kesään mennessä ollaan kevyempiä, eiks niin
Nikki:Annekristiina
Pituus: 170cm
Aloituspaino: 83kg 16.1
Tavoitepaino: 62kg (29.4.2011)NORMI OLISI JOPA 57KG, MUTTA 62 IHAN OK!
Paino nyt: 12.3 72 kg
Pudotettu: 11kg
Viikkopudotus: monta