Aloitus 1.1.2011 Löytyisikö kanssa-aloittelijoita painonpudotus urakkaan??

Mä yritin jo aikasemmin kirjoittaa viestiä, mutta minne lie kadonnut :)

Tässä tämän viikon tiedot:

Nikki: Mamushka
Pituus: 164 cm
Aloituspaino: 85,0 kg (9.1.)
Tavoitepaino: 69 kg, ensimmäinen tavoite 79 kg
Paino nyt: 79,6 kg
Pudotettu: -5,4 kg
Viikkopudotus: -0,6 kg

Jee, seuraavalle kymmenuvulle siirrytty :)

Mamushka
 
Haaveelle oikein paljon onnea :hug: Ja tervetuloa kaikille uusille sitten viime käyntini!!!

Aikoihin en ole tänne ehtinyt ja lopulta viitsinyt tulla... Paino pompsahti ylöspäin, ensin menkat turvotti ja ahdisti, sitten työongelmia jne. Ja minä kun oon semmonen suruunsyöjä, joten loppu onkin arvattavissa :( Luulen, että aloitan listani nollilta, niin on kovempi motivaatio, kuin että plussaa ois noinkin paljon. Huijaan ehkä itteäni, mutta ei kai se haittaa, jos se toimii???

Mulla on kauhea vauvakuume, mutta mies ei tosiaan enää halua edes yrittää... Sekin masentaa :'(
 
herkkupeppu : Mukavaa kun tulit lopulta kuitenkin ! :) Takapakista huolimatta, älä luovuta. Vaikka se tuntuisi helpolta, niin älä. Aloitat puhtaalta pöydältä, ole itsellesi armollinen ! Me ollaan täällä toistemme tukena, myös niistä huonoista hetkistä/jaksoista voi ja pitää puhua.
Miksi miehesi ei halua yrittää.. ? Voimahali !! :hug:
 
cherrrye, kiitos kauniista sanoistasi! Ehkäpä (ainakin toivon kovasti niin) mieheni tästä ns taipuu, mutta viime syksyinen tuulimuna ja kolmisen vuotta sitten tapahtunut keskenmeno kummittelevat vielä... Ja nyt on muutenkin hermot kireällä, hän aloitti yrittäjänä ja rahatilanteemme on tiukalla. Mun pph:n palkka ei kovin suuri ole... Mutta katsotaan, jos tämä tästä eli aika parantaa haavat?

Mun alkupaino muuten on 85,7 kg (2.3) Punnauspäivä on tällain keskellä viikkoa, joten minkähän viikon listaan kuuluisin, saman vkon maanantain vai seuraavan viikon?
 
Heips kaikille! Ihania aurinkoisia, keväisiä päiviä on pidellyt ainakin täällä Keski-Suomessa :) Mites muualla, oletteko liikkuneet raittiissa ulkoilmassa?

Täällä on koettu oikea takapakkien takapakki! Yli viikko mennyt syömisten kanssa miten sattuu eikä tuo liikkuminenkaan ole innostanut...mutta huomenna taas ruotuun. Tuntuu vaan, että työpäivinä on helpompi kontrolloida ruokailuja, mutta taas vapaapäivinä on herkkuhirmu irti... :rolleyes:

Toivottavasti huomenna helpottaa, nytkin hiton turvonnut olo, kun lisäksi vielä menkat meneillään..
 
Huomentapäivää :)

Mulla kans syömisten suhteen vähän onneton viikko takana.. Siihen sisältyi mm. yhdet hautajaiset, synttärijuhlat ja kokkailuilta kavereiden kanssa, joten hiilareita on nyt kyllä vedetty varastoon.. Liikkumiset on jäänyt kans taka-alalle kun ollaan koko perheen voimin sairasteltu monta viikkoa. Eli jos jotain positiivista pitää löytää, niin paino ei ainakaan tällaisen katastrofiviikon aikana ollut noussut!!

Nikki: Mamushka
Pituus: 164 cm
Aloituspaino: 85,0 kg (9.1.)
Tavoitepaino: 69 kg, ensimmäinen tavoite 79 kg
Paino nyt: 79,4 kg
Pudotettu: -5,6 kg
Viikkopudotus: -0,2 kg

Toivottavasti ensi maanantaina näyttäis paremmalta...

Mamushka
 
Moikka!

Täälläkin meni taas viikko vähän miten meni. Paino ei pudonnut yhtään, samassa mennään kuin viime viikollakin, siispä päivitän listaa omalta kohdaltani vasta viikon päästä. Täältä on muuten kadonnut kamalasti porukkaa, meitä ei ole enää montaa jäljellä...
Noh, tsempit taas kaikille alkavaan viikkoon!
 
Ja naistenpäivän kunniaksi tämä meidän tuore plussa valuu verenä ulos...:'(
Mieli on nyt niin maassa että edes herkut ei jaksa kiinnostaa... Painoa on tullut takaisin päin n. 1,5 kiloa mutta ensi maanantaina käyn hakemassa taas painon puntarilta jos tämä vuoto yhtään heikkenisi. Kiva kun viikonloppuna on miehen siskonpojan ristiäiset joten varmasti tulee syötyä enemmän kuin olisi tarve.
Joten täällä jatkuu taas tiukka dieetti ensi viikosta lähtien jos vain olo on (fyysisesti) yhtään parempi. Meille ei jäänyt pakastimeen yhtään alkiota joten me mennään nyt taas IVF jonoon ja varmaan loppuvuodesta lähdetään taas uuteen hoitoon. Joten tavoitteeseen pääsylle on REILUSTI aikaa ennenkuin uusi mahdollinen raskaus olisi ajankohtainen.
 
Moro!

Nyt on sellainen tilanne että mulle tuli eteen salamapaluu työelämään joten luovuttaisin mielelläni tämän viikkopinon tekemisen jollekin toiselle. Tuskin kauheasti jaksan enää illalla istuskella koneella kun päivän painan töitä.

Mullakin on paino junnannut nyt viikon verran paikallaan eli ei mitään päivitettävää täälläkään. Varmaan kostautuu edelleen tuo synttäreistä päällejäänyt herkuttelu jonka sain katkaistua vasta viikonloppuna.
 
Hei Naiset! Lueskelin lähipäivien kirjotuksianne...ja taitaa mennä itse kullakin miten menee :/ Mutta siis, olkaamme toistemme tukena, ja tietenkin voimme yhdessä keskustella muistakin asioista kuin tähän varsinaiseen projektiimme liittyvistä asioista :)

Minä otan mielelläni vastaan tehtävän viikkopinon kokoamisesta! :) LAITTAKAA JOKAINEN MULLE MAANANTAISIN PÄIVÄN AIKANA OMAT TIEDOT, NIIN KOKOAN PINON TÄNNE SAMANA ILTANA (poikkeus ainoastaan ma 4.4, jolloin olen Espanjassa, voitte silloinkin laittaa mulle maanantaina rimpsut, mutta kokoan ne vasta to 7.4) :)

Tsemppiä teille jokaiselle, jotka vielä olette mukana! :)
 
herkkupeppu : Sitä voi vain kuvitella, että miltä teidän kokemanne tuntuneet.. Se on niin väärin, kun oikeasti lasta haluaville ei lasta siunaannu ja sellaiset, joille ei välttämättä lasta edes soisi, raskautuvat kyllä.. Ajalla on onneksi parantava vaikutus, vaikka eihän se kuitenkaan auta unohtamaan. Mie toivon teille rutkasti onnea, toivottavasti miehesi heltiää ja yritys palkitaan :)

haave : Tuhannesti jaksamisia teille !! :(

Täällä menny kans ihan plörinäks koko painon pudotus.. Mutta en luovuta ! Eikä luovuta muutkaan !
Mie itse voin ainakin sanoa, että ilman tätä meijen porukkaa miun paino ei ois pudonnu tänkään vertaa, kyllä tästä vielä noustaan :)
 
Voi haave, osanottoni :'( Voima- ja lohtuhalit :hug:

cherrrye, kiitos. Meillä on kyllä jo neljä lasta, mutta silti tämä ei hellitä viime syksyisen jälkeen... Ja mulla kun tämä paino tuntuu kertyvän vaan mahan kohdalle, niin kylillä kuulee vaikka mitä... Työnantajallekin joku oli mennyt sanomaan, että tarvii etsiä mule sijaisen :eek: kun jään äitiyslomalle :mad:

Olkkis, sulla on aivan mahtavasti pudonnut paino, onnitteluni!

Kirjottelin torstaina kännykällä, mutta se ei näköjään tullutkaan tänne asti. Kahdeksan päivän pudotus oli -1,8 kg, mutta jäi eilinen ja toissapäivä taas ihan syöpöttelylinjalle... Saas nähdä kuin käy. Mä en kyllä ehdi maanantaisin välttämättä painoa ilmotella/listata, joten laitan välillä listani ja laittakaa sitten vaikka seuraavaan listaan?
 
Heissan.

Tässä ehti tovi kulua, sairasteltiin koko poppoo, kerran jo kirjoitin, hävis kuin tuhka tuuleen. Iloa ja surua mahtunut tänne, voimia :|.:flower:.

Aloitin siis puolessa välissä tammikuuta, eka putos hyvin, sitten jämähti paikoillee. Lopetin vuoden lopussa imettämisen, ehkä hormoonit asialla...
Itse aloitin nyt Easy Deatin, kahdestoista päivä menossa, 4-5 kiloa pudonnut, tänään en punninnut. Pitäisi pudota naisilta keskimäärin 6 kiloa kahdessa vko ssa, miehiltä enemmän. Syön(juon) aamulla punttisalitreenin jälkeen, mansikkasmoothien, nam! Päivällä töissä toisen päivän lämpimistä keitoista, sitten illalla toisen. Eli kolme pussia pv ssä, parsakeitto on aika tympeää, sitä en seuraavaksi osta, sienikeitto menettelee, paljon sienimurskaa, kalakeitto sekä kanakeitto maukkaita. Smoothie vaihtoehtoina mansikan lisäksi, suklaa-vadelmä, itse en tykkää. Uutuuksia tullut kuulemma, kookoskana ja tomaattikeitto, otan myös niitä. Mähän löin vedon 1000€, -20 kg, 29.4 mennessä. Hiukan hankaloittaa, mulla poikkes eturistiside pari vko a sitten, operoidaan 4.4, punttisalilla voin pyöräillä ja toki selät, vatsat ja kädet normisti.Mun piti palata just maaliskuussa tatamille, harrastan judoa, siirtyy puolella vuodella:'(

3-4 päivä oli aika vaikeita, mielitekoja ihan kamalasti, himoitsin hapankorppuja, metukkaa ja kurkkua!!En, edes normaalisti meetvurstista pidä.Sitten olen perheelle leiponut, ja tehnyt herkullisia ruokia, nyt ei enään tunnu, tuoksut riittää. Vissyä menee pari litraa, kolme kalaöljytablettia. Jos haluaisi hitaammin pudottaa, voisi lisätä ruokavalioon, munakkaan, tonnikalaa, raejuustoa, mitä vaan missä ei ole hiilareita. Tämä vetää elikistön ketoositilaan, eli alkaa käyttämään rasvoja, viidentenä päivänä mulla meni ketoosiin, 800 kaloria pv ssä. Niin, ja koko 38 takki on hyvän näköinen päällä, kaks viikkoa sitten tuntui ahtaalta, nyt menee M-koko ja 38. Normaalisti mulla siis S-koko ja 36.

Luen tässä illan kuluessa kirjoituksia tarkemmin, tuli niin omanapaista tekstiä:ashamed:

Tsemppiä kaikille, kesään mennessä ollaan kevyempiä, eiks niin:)


Nikki:Annekristiina
Pituus: 170cm
Aloituspaino: 83kg 16.1
Tavoitepaino: 62kg (29.4.2011)NORMI OLISI JOPA 57KG, MUTTA 62 IHAN OK!
Paino nyt: 12.3 72 kg
Pudotettu: 11kg
Viikkopudotus: monta
 
Hyvää alkanutta viikkoa!! Mahtavia pudotuksia mm. Olkkis ja annekristiina!! Mä pääsin vihdoin ekaan tavoitteeseen ja seuraavaksi tähtään 75 kiloon.. Mulle kans on muodostunut tärkeeksi saada merkata tulokset tänne pinoon, joten toivottavasti ihmiset edelleen jaksais kirjotella! Ja toisten hienoista pudotuksista saa ihan oikeasti tsemppiä itselleen!

Mulla on ihan pienenpientä lipsumista tapahtunut syömisen suhteen :ashamed: Perjantaina jopa söin vähän karkkia!!! Toisaalta muutos entisiin napostelutottumuksiin on niin valtava, etten kyllä ota paineita satunnaisesta herkuttelusta :) Eilen myös PITKÄSTÄ aikaa pääsin urheilemaan ja totesin, että on reilussa kuukaudessa kunto laskenut tosi paljon!! Jos tässä nyt pysyttäis terveinä, niin pääsis sitä vaikka vähän kohottamaan :)

Ja kiva kun otat pinon päivittämisen vastuullesi vaalenapunainenunelma! Mä laitan sulle yv:nä tämän viikon tiedot!

Nikki: Mamushka
Pituus: 164 cm
Aloituspaino: 85,0 kg (9.1.)
Tavoitepaino: 69 kg, 1. tavoite 79 kg, 2. tavoite 75 kg
Paino nyt: 78,5 kg
Pudotettu: -6,5 kg
Viikkopudotus: -0,9 kg

Jotenkin toivoisin vähän kovempaa tahtia tohon painon tippumiseen. Toisaalta, edes tällä mun painolla ei varmaan jatkuvat isot pudotukset oo terveellisiä?! Eli toivon ja uskon, että tasaisesti hissukseen pudonnut paino olis sitten helpompi myös pitää alhaalla!

Mamushka
 
Mamushka : Hienosti paino pudonnut siullakin ! :) Ja kuten sanoit, hitaampi painon pudotus-tahti takuulla terveellisempi jos pudotettavaa ei enää niin kovin paljoa. Sellainen 500g-1000g muutenkin se suositus(jos suurempi ylipaino, niin sitten voi olla hieman suurempi pudotus-tahtikin aluksi), hiljaa hyvä tulee !! :)

Miun mitat tällä kertaa nämä:

Nikki: cherrrye
Pituus: 163cm
Aloituspaino: 73kg (5.1.2011)
Tavoitepaino: 60kg (vielä joskus..)
Paino nyt: 67,4kg (14.3.11)
Pudotettu: -5,6kg
Viikkopudotus: -1kg

Että lähtihän se taas tippumaan, jeee !! Tsemiä naiset alkavaan viikkoon :)
 
Viimeksi muokattu:
KOHTI KEVYEMPÄÄ KESÄÄ VKO 11


Nikki:Annekristiina
Pituus: 170cm
Aloituspaino: 83kg 16.1
Tavoitepaino: 62kg (29.4.2011)NORMI OLISI JOPA 57KG, MUTTA 62 IHAN OK!
Paino nyt: 12.3 72 kg
Pudotettu: 11kg
Viikkopudotus: monta

Nikki: Mamushka
Pituus: 164 cm
Aloituspaino: 85,0 kg (9.1.)
Tavoitepaino: 69 kg, 1. tavoite 79 kg, 2. tavoite 75 kg
Paino nyt: 78,5 kg
Pudotettu: -6,5 kg
Viikkopudotus: -0,9 kg

Nikki: cherrrye
Pituus: 163cm
Aloituspaino: 73kg (5.1.2011)
Tavoitepaino: 60kg (vielä joskus..)
Paino nyt: 67,4kg (14.3.11)
Pudotettu: -5,6kg
Viikkopudotus: -1kg
 
Ei ollu monikaan rimpsujaan laitellut, harmi :( Itse en kehdannut itseäni tällä viikolla laittaa, kun menny homma vähän löperiks...mutta sitkeästi mukana roikutaan! :D

Kokoan taas ensiviikolla uuden listan, laitelkaa siis maanantaipäivän aikana yv:nä omat rimpsut mulle tulemaan :)

Aurinkoista viikkoa kaikille! :flower:
 
Hei,

Kiitos päivityksestä" vaaleanpunainen unelma", kohti uutta intoa, jaksaa, jaksaa !

Alaspäin mennään, eikös juu:). Kesä tulee kohta, kiva olla kevyempi kesähelteillä:)

Hain tänään toiset 14. päivän "Easy Deat" pussit, otin kana-kala-tomaattibasilika ja kookoskanakeittoja, päivää kohden siis 2 lämmintä keittoa, aamulla smoothie. Otin kaikki mansikkaa. Tänää söin päiväkeiton tilalla kahdesta munasta ja palasta fetajuustoa tehdyn munakkaan, vatsa ihan täysi vieläkin, vaikka neljältä söin. Keittojen lisäksi voisi syödä, kalaa, kanaa, hiilarittomia maitotuotteita sekä kananmunia mutta pysyn keitoissa, kahden viikon kunniaksi, siis söin munakkaan:). Huomisesta taas keitoilla. Hyvin putoaa, ketoosin oikein tuntee, rasva sulaa...Tsemppiä kaikille, ja aurinkoista viikon jatkoa! Heips:whistle:
 
Mukavaa alkavaa viikkoa kaikille ! :) Täällä ei oo tapahtunu painossa muutoksia, ei suuntaan eikä toiseen. Mutta mitäs tuosta, kiva että paino pysyy edes samassa. Joten rimpsu näyttää tältä:

Nikki: cherrrye
Pituus: 163cm
Aloituspaino: 73kg (5.1.2011)
Tavoitepaino: 60kg (vielä joskus..)
Paino nyt: 67,4kg (21.3.11)
Pudotettu: -5,6kg
Viikkopudotus: 0kg

Tsemiä kaikille, kesään on vielä aikaa.. :)
 
Moikka pitkästä aikaa!

Täällä on kyllä kovin hiljaista.. Mullakin on muka ollut niin kiire etten ole ehtinyt käydä kuin lukemassa tätä ketjua.
Pudotusurakka on taas vähän niin ja näin.. Aamulla kävin puntarilla ja näytti 58,8kg eli 100g enemmän kuin pari viikkoa sitten (tosin en käynyt tyhjällä vatsalla kuten yleensä).
Töissä kyllä saa tuota hyötyliikuntaa ihan mukavasti, täytyisi taas vain tarkemmin katsella mitä suuhunsa panee.. Kamalasti on tullut taas herkkuja syötyä :ashamed: Mutta nyt on taas pakko ryhdistäytyä! Ollaan jo maaliskuun paremmalla puolella että ei tässä enää kamalasti ole kesään aikaa. Jos sais tuohon kesäkuuhun mennessä tiputettua loputkin ja vähän ehkä enemmänkin pois.

Mieskin tuossa huomasi että hänelläkin on hiukkasen tuo vatsakumpu kasvanut :D Päätettiin sitten yhdessä että tästä lähin taas jätetään kaikki herkut kauppaan ja aletaan syödä vähän terveellisemmin.

Mutta nyt täytyy alkaa valmistautua töihin. Pidetäänhän tämä pino vielä aktiivisena, jookos?
 
Huomenta kaikki! Mulla taas meni viikon syömiset ihan penkin alle :( Tai lähinnä viikonlopun.. Vaa´an lukemat täysin samat kuin viikko sitten, höh!
Nyt ryhistäydyn syömisten kanssan ja palailen ensi viikolla parempien tulosten kanssa :)

Ja mä kans toivon, että pino pysyis aktiivisena! Pinon nimi on vähän sellainen, ettei näin jälkikäteen oo helppo hypätä mukaan. Mutta kivaa olis jos saatais vaikka uutta innokasta väkeä mukaan :)
 

Yhteistyössä