Heips,
Hianoa, alaspäin mennään joukolla
Kiirusta töissä, pikaisesti luin ja tsemppiä kaikille, alas menee ennen kesää ..
Viimeksi siis 77 näytti vaaka, ja tänään 3 päivää myöhemmin 76kg. Se on tää rasva-aineenvaihdunnan kiihtymisen tulosta nyt, alussa lähti nesteitä. Tänään töissä tuli kolmelta kommentteja, miten sä oot noin paljon laihtunut muutamassa viikossa, oot ihan hoikka
. No, en ole mutta ihana laittaa M kokoisia vaatteita, farkut näyttää jo hyvältä ja vatsa hävinnyt. toki kun on kapeet farkut, paita ja takki päällä, peilistä näkyy normaalivartaloinen ihminen. Otan vaatteet, niin tasaisena löytyy ylimääräistä, mikä ei ole minua. Olen normaalisti S-kokoinen, pieni ja siro, nyt varmaankin näytän normaalilta muitten silmissä.Itselläni ei ole hyvä olo! Treenaan normaalisti judoa ja punttia ja ylimääräistä ei ole. Jokaisen itsensä pitää olla tyytyväinen omaan peilikuvaan, oli sitten iso tai pieni, se on niin henkilökohtainen asia. Anorektinen en missään nimessä haluaisi olla, vaan oma tuttu itseni. Palkinto itselleen on hyvä juttu, mulla on se veto meidän toimitusjohtajan kanssa, hän pudottaa -15kg, minä -20 kg 29.4 mennessä. Siinä riittää motivaatiota kin tonnista kyse!!!
AAmulla kahvia, treeni tyhjällä vatsalla, sujuu jo hyvin, lounaaksi purkki tonnikalaa öljyssä, puol purkkia raejuusta ja sekaan muutama viinirypäle, tomaattia ja sipulia, kyllä menee alas. Sitten töistä kotiin, paistan joko pihvin ja vihreätä salaattia, tomaatti ja kurkkua. Illalla vielä fetamunakas. Tai vaihtoehtoisesti paketti pekonia, munia ja vihreätä salaattia, kurkkua ja paprikaa. Joskus paistan paistijauhelihaa, erikseen öljyssä silputtua kaalia, sipulia ja tilkka omenaviinietikkaa, maustan suolalla ja cayannepippurilla, jauhelihat sekaan ja tällä palaa rasva. Perjaatteena siis ketoosi tila, tällaista epäterveellistä valiota kuukausi, hiilareita vain kolme kupillista, eli tomaattia, kurkkua ja salaattia, kaaleja saa syödä mielin määrin. Kermassa haudutetut kalat ja kanat ym. Outoa mutta tehokasta, kuukauden päästä lisäilen pikkuhiljaa hiilareita, niin että laihtuminen jatkuu, ruokavaliosta tulee taas rasvaton, tai terveellinen. Siinä mun ohjeistus omalle laihdutukselle
Tsemppiä kaikille, omanapaista tekstiä, yritän seuraavaksi kommentoida, nyt kyllä luin mutta menisi, pudotukset ja nimet sekaisin... Tsemppiä kaikille, itse vietän synttäreitä, ja juhlistan kermavaahdolla ja kupillisella tuoreita vadelmia, muut saavat kyllä kakkua
.
Nikki:Annekristiina
Pituus: 170cm
Aloituspaino: 83kg (2vko sitten)
Tavoitepaino: 62kg (29.4.2011)NORMI OLISI JOPA 57KG, MUTTA 62 IHAN OK!
Paino nyt: (pvm)77 (8.2.2011)
Pudotettu: 6kg
Viikkopudotus: 8.2 77kg, tänään 11.2 76kg!!!