Aloitus 1.1.2011 Löytyisikö kanssa-aloittelijoita painonpudotus urakkaan??

Heips!
Löytyisikö ketään painonpudotus urakkaan mukaan lähtijää? Tarkoitus on aloittaa 1.1.2011 ja tyyli valinnainen.. Itse ajattelin kokeilla aluksi nutriletilla ja siitä jatkaa voimien mukaan. Kokemuksesta tiedän että yksin ei onnistu!|O
 
KYLLÄ! Ehdottomasti mukana! En oo koskaan aiemmin painanu niin paljon kuin nyt. Muutaman kilon sain ennen joulua pudotettua, mut nyt en oo uskaltanu edes vaa'alle. Varmasti on tulleet takaisin.
Meinasin ihan liikuntaa lisäämällä ja herkuttelua vähentämällä aloittaa. Sit aattelin kokeilla ruokapäiväkirjan pitämistä...
 
Hieno juttu että lähdette mukaan.. Minä aattelin kans liikuntaa lisäämällä ja säännöllisellä ja terveellisellä syömisellä. Joulua ennen sain pois kans muutaman kilon mutta tulleet takaisin:headwall:
 
Viimeksi muokattu:
Minäkin olen mielelläni mukana! Painoa en ole uskaltanut edes tarkistaa, punnitsen vasta loppuviikosta:p. Ja aattelin osanutrata...ainakin aluks.

Voiko joku sitten päivittää listaa,niin on mukava seurata miten kukin on onnistunut-> saa paremmin motivaatiota :)
 
mukana ollaan täälläkin! painoa on aivan liikaa, viimeksi ennen joulua vaa,alla käydessä näytti 84,2 kiloa ja saattaapa olla että on noussutkin =( mutta josko sitä sitten vuoden viimeinen päivä katsos ,on se aloituslukema....mukana siis, ja jos joku osais päivitellä niin motivaatiotahan tuo lisäis kun näkisi saavutukset ihan konkreettisesti...
mulla ois siis eka tavoite saada paino alle 80 kilon ja sitten katsotaan jatkot....
 
Moi! Odotan vuoden vaihtumista jo innolla, mulle tullut nyt aivan kuin pakkomielle syödä nyt varastoon:kieh: Kun en sitte herkuttele vuoden vaihteen jälkeen muuta kuin sovittuina päivinä! Ehkä kerran kuukaudessa. Päivitys juttu on ihan ehdoton niin ei tarvi sitte koko ketjua alkaa selaamaan..
horrorpop en minäkään ole painanut koskaaan näin paljoa, mutta nyt suunta reilusti "alaspäis" pitkä on matka..

Painolukeman iloitan sit ensimmäinen päivä, ja punnitsen itseni aamulla, ylösnoustuani, tyhjällä vatsalla:LOL: hämäystä itselle tietty kun iltapaino on kuiten enemmän! Toki iltapainoa vois seurata myös vaikkei ilmoittele.. Nutraamisella pääsis hyvään alkuun, oon vähä miettiny josko sillä kuiten alottais? täytynee kattoa vielä.

Kiva kun saadaan porukkaa lisää! Tervetuloa mukaan vaan!=)
 
Viimeksi muokattu:
IhanaValo
:ashamed: Pakko on jonnekin pinoutua myös. En vaan tiiä uskallanko eka päivä käydä ees vaa'alla..
Tuossa alkusyksystä sain pari kilon pois, varmasti tulleet jo takasin nyt joulunaikaan.
Kiloklubia yrittelin käyttää aiemmin, ja enköhän sitä vielä yritä. Jos ei ala toimia niin sit teen uuden toimintasuunnitelman :)
Pahimmat kompastuskivet omalla kohalla on herkkuhimo ja liikunnan vähyys..kun sitä ei oo oppinu, niin vaikeelta tuntuu innostuakaan/löytää aikaa/viitsiä vaivautua. Stepperi meillä on kotona, kun vaan tulis käytettyä.

Tsemppiä vaan kaikille! :)
 
Mäkin voisin lähteä mukaan... Tänään just kävin cambridge-valmentajani luona sopimassa kuurin aloituksen ensi tiistaille eli 3.1.11. Hieman jännittää ja hermostuttaa, tavoite olis pudottaa vähintäään se 30-40kg. Kaikki mitä lähtee on plussaa.
 
Minäkin voisin tulla mukaan! Tarkoitus olisi saada noin viitisen kiloa pois liikuntaa lisäämällä ja ruokavaliota parantamalla. Vuoden aikana on kyllä painoa lähtenyt n. 7kg vaikka en sen kummemmin ole laihdutellut. Nyt jos saisi nuo viimeiset kilot poies. Haaveena olis että uskaltais ensi kesänä pukeutua bikineihin tai ainakin uimapukuun =) Suurin haaste tulee ehdottomasti olemaan herkuttelu!
 
Moi!
Ensinnäkin Hyvää alkanutta vuotta kaikille!=)
Minulla tämä vuosi lähti käyntiin työn merkeissä, ensin aamussa ja yön olin töissä. Ja aamusta sitte nukuin, kävin kyllä aamusta puntarilla ja kauhistuin:confused: todella paino aivan kamala! (97,4kg lähtöpainoni):headwall:

Päivitykset voisin antaa jollekkin toiselle, koska minulla kolmivuorotyö niin en aina aamusta pääse.
Hiljaista tosin tällä rintamalla tuntuu olevan...

Tsemppiä kaikille!
 
Heippa kaikille! :wave: Kiva et porukkaa löytyy tähänkin joukkoon.
Tänään mitattu aamupaino 79kg, ihan hirveeltä tuntuu... Mut siitäpä se lähtee alaspäin. Ainakin tää eka päivä meni kivuttomasti. Eilen mässäilinki sit oikein kunnolla, vähän niinku varastoon.
 
Mä voin ottaa pinon päivityksen hoitaakseni jos ei muita oo...

Itse olen siis sairaalloisen lihava (bmi 49 ja lähtöpaino 139kg) ja tarkoitus tosiaan saada tuo painon lukema kolmesta numerosta kahteen... Tänään kävin muuten vaaalla ja näytti jo -3kg. Tosin täytyy muistaa että tuo 139 on iltapaino ja punnittu päivävaatteissa, kun taas tuo aamuinen lukema on punnittu yövaatteissa...
 
Moikka! Mullakin olisi tavoitteena saada noin 5 kiloa pois. Tänä aamuna paino näytti 62,5kg. Tämän viikonlopun olen kyllä jo hiukan syönyt kevyemmin ja säännöllisemmin ja kaikki herkut on jätetty pois. Nyt vain täytyisi liikuntaa saada lisää mukaan ja ennen kaikkea kiinteytystä! Mulla kyllä tuo paino lähtee suht helposti alenemaan mutta tuo kiinteytyminen on vaikeampaa. Mulla on kohta 2 vuotias poika ja raskauden jäljiltä on vielä aika paljon löysää jäljellä : /
Minkäslaista liikuntaa te muut meinasitte harrastaa? Itse ajattelin jotain kotijumpan tapaista sekä lenkkeilyä. Ja löytyyhän nuo zumba-levytkin tuolta kaapista..
 
Eeka89: Mulla on kuntosalijäsenyys ja käyn salilla 3-5krt/vko. Oon zumbannut, sisäpyöräillyt, kokeillut BodyPumpia ja ihan tavallista kuntosalitreeniä. Tällä hetkellä noista mainituista liikuntamuodoista eniten tykkään just sisäpyöräilystä, siinä kun ei paino rasita niveliä. Lisäksi haaveilen myös uinnin aloittamisesta mutta se kaatuu aikapulaan vaikka asunkin ihan uimahallin vieressä.

Niin, ja mun ylipaino on peruja ajokortin saamisesta ja esikoisen raskaudesta. Kuopuksen odotuksen alkaessa painoa oli vain 1kg vähemmän kuin synnyttämäään mennessä. Se etten imettänyt, keräsi sitten mulle vielä 10kg entisten ylimääräisten lisäksi.
 
Hei!

Mahtuisiko vielä mukaan?
Mun uusi elämä alkaa tiistaina. Oikkis74:n tapaan olen myös aloittamassa cambridge-kuurin silloin. Huomenna menen tapaamaan ensi kertaa konsulttiani (tunnen/tiedän hänet kyllä jo entuudestaan työni kautta) ja pudotettavaa on PALJON!!! Painan tällä hetkellä noin 132kg ja olen 170cm pitkä, eli sairaalloisen lihava :x

Olen aina ollut ylipainoinen ja kahden raskauden jälkeen ollaan tilanteessa jossa PITÄÄ tehdä jotain. Kuopus syntyi viime kesänä ja nyt kun imetys on loppu, niin päätin aloittaa kuurin. Tai päätin jo kesällä että aloitan sitten kun imetys loppuu, joten motivaatiota on kasvatettu jo puoli vuotta.

Tulen huomenna kertomaan virallisen lähtöpainoni ja konsulentin kanssa sovitut tavoitteet.
 
Viimeksi muokattu:
Heissan, mullekki on iha sama kuka hoitaa,kuha joku hoitaa? Eli olkkis?:). Tehääkö joka viikko uus pino? Tulis näin selkeämmäks:).

Itse uskaltaudun aamulla vaa'alle, koska maanantai on minulle paras punnituspäivä, viikonlopun jälkeen :).
 
Huomenta! =) Nonni alotuspaino on nyt punnittu 57,7kg. Olen pönäköimmilläni :snotty: En onneks pahasti, mut sen verran, et vaatteet kiristää ja itellä on tympee olo.

Minäkin liputan olkkikselle
Mitä tietoja laitettas ylös..? Oiksko jotain tällasta.

Nikki:
Pituus:
Aloituspaino:
Tavoitepaino:
Paino nyt: (pvm)
Pudotettu:
Viikkopudotus:

Ei muuta kuin zemi zemi kaikille :heart:
 
Viimeksi muokattu:
Heippa! Mahdunko mukaan urakoimaan? Huomenna ajattelin aloittaa. Olen jojoillut taas ja ennen joulua pudotinkin vähän, mutta taisi tulla joulun ja uuden vuoden herkut vaan korkojen kera takaisin... Mulla on ikivanhat paikkareitten ohjeet, joilla taas lasken pisteitä. Liikuntaa yritän lisätä, on ollut aika minimissä, ja herkuttelua on karsittava (makeeta varsinkin menis kokoajan).

Paino alkaa keikkua samoissa lukemissa, kun odotin kuopusta viimeisilläni (n 85 kg, huomenaamuna virallisempaa tietoa). Pituutta on 170 cm. Tavoitteena on ensin alle 80 kg, sitten alle 75 kg ja alle 70 kg... Oon huomannu,että mun tavoitteet on parempi olla "pieniä" kerrallaan niin ei heti mee motivaatio...

Toi listaus on hyvä idea :)
 

Yhteistyössä