Hei,
Kilot eivät tule takaisin, jos syöt suhteessa , mitä kulutat! Mikään painonpudotus ei ole ikuista, jos syöt enemmän , kuin kulutat. Päivän 3 pussikeittoa maksaa hmm. olisiko 8-9, mulla ystävä myy ostohintaan, eli saan päivän pussukat 6. Ihan kaupan vihreä tee käy, ei tarvitse olla mitään luomukaupan erikoista
. Siis Easy Deat, perustuu, ettei siinä ole hiilareita, elimistö menee ketoositilaan, alkaa käyttämään rasvavarastoja, kun ei saa hiilareita, veren insuliinitaso ei nouse, soijaproteeinia, kaikki tarvittavat hiven-ja kivennäisaineet, vitamiineineen. Terveellisempää vain kuin Atkinssin dietti, missä syödään samoin vain protskuja, mutta rasvan määrä on jo vaarallista. Jos ei pysty noudattamaan tätä diettiä sellaisenaan, voi siis lisätä keittoihin, kalaa, kanaa, kananmunaa, tai hiilarittomia maitotuotteita lisäksi, silloin vaan paino putoaa hitaammin. Mä olen siis noudattanut kirjaimellisesti, ei ole enään mielitekoja, eikä alun nälkä vaivaa, vatsalaukku kutistunut. Naisilta lähtee siis 5-8kg/2vko, miehilltä, 6-9/2 vko, koska heillä yleensä kertynyt vatsaseutuun, putoaa nopeammin. Itse juon Carnetiine 3200, Fat Burneria, auttaa ketoaineiden välitystä, rasvan polttoa, kuten esim. kapseleina myytävä C4, taitaa olla juomanakin, ihan mm. Cittareissa, S-Marketeissa. Nämähän ei ole mitään ihmeaineta, vaan auttavia painonpudotuksessa, oikealla ruokavaliolla. Painoa voi pudottaa niin eritavoin, mikä kenellekkin sopii, minä en vaan pysty pikkuhiljaa pudottamaan, tuloksia nähtävä heti! Neljä raskautta tuonnut aina saman verran kiloja, mutta tämä pudotus oli kaikkein nopein, ja helpoiten toteutettavissa, itsekuria kyllä vaatii. Vapun jälkeen jatkan proteiinipitoisella ruualla, lisään pikkuhiljaa, kasviksia, marjoja ja hedelmiä. Leivän, perunan, pastat jätän toistaiseksi pois, katson johtuuko hyvä oloni etten ole niitä syönnyt. Muutoin meinaan syödä ihan normaalisti, syön parituhatta kaloria päivässä, liikun normaalisti, ja kesän jälkeen palaan tatamille, jolloin kaloreita kuluu, 2000/judotreeni, puntti ja normi liikunta päälle, ei tarvitse miettiä mitä syö. Nyt polvioperaatio 9.5, joten kuntoutus ja punttasalilla käynti lähinnä kuntouttavaa seuraavat 2kk. Tsemppiä kaikille, en mitenkään halua tätä tapaani tyrkyttää, mutta on vaan ollut niin helppo pudottaa painoa, että innostuneesti suosittelen kaikille, jotka kamppailevat painon pudotuksen kanssa. Ihminen vaan valehtelee valitettavasti helpoiten itselleen, en syö juuri mitään, paino ei putoa, se voi olla totta, mutta ruoka on vääränlaista, suhteessa oikeaoppiseen ruokailuun, jolloin määrällisesti voikin syödä paljon enemmän
Tässä voi juoda lisäksi kalorittomia, hiilarittomia juomia. Makean mielitekoon esim. ennen menkkoja, mulla toimii tuo Fat Burner. Keitoista siis suosikkini, kookoskana, sieni, kala, kana, texmex, tomaatti menee jos lisää tuoretta basilikaa ja chiliä, parsa olisi varmaan hyvää, jos lorauttaisi tilkan kermaa ja vaikka kananmunan, mutta en siis ole mitään ruoka-aineita lisännyt. Kuivattua chiliä olen kyllä kookoskanaan, kanaan ja kalaan lisännyt, ihan vaan vatsan toiminnan tehostamiseksi, chili lisää aineen vaihduntaa...Tuo Carnetine 3200 lisää vireystasoa, 2 pulloa max, muutoin ihan yli pirteä olo, ei edes uni tule. No, mukavaa pääsiäistä!