Aloitus 1.1.2011 Löytyisikö kanssa-aloittelijoita painonpudotus urakkaan??

Moikka taas, ihan pikaisesti laitan vaan listan. Lukenut olen kännykän kautta, mutta en saanut sieltä tekstiä tänne asti...

Nikki: herkkupeppu
Pituus: 170 cm
Aloituspaino: 85,7kg (2.3.-11)
Tavoitepaino: 1. tavoite 80kg 2. 75kg 3. 70kg ja allekin (-0,5 kg/vko)
Paino nyt: 85.0 kg (1.4.-11)
Pudotettu: - 0,7 kg
Viikkopudotus: -0,2 kg
Matkaa 1. tavoitteeseen 5 kg
 
Sagoal
Heippa,
pikainen viesti, että olen työmatkalla, joten en voi punnita itseäni. Ensi maanantaina sitten!

Tsemppiä kaikille pudotuksiin! Tulen myöhemmin tänne lueskelemaan teidän kommentteja uudestaan.
 
Kääk, mä en vaan pystynyt menemään vaa´alle tänään.. :( Nyt alkaa mahdoton ryhtiliike ja tarkoitus olis, että toukokuun loppuun mennessä olis max 75kg mittarissa! Ensi maanantaina laitan sitten uudet tulokset. Huhtikuu(kin) tulee vaan olemaan houkutuksia täynnä: yhdet synttärit jo takana, kahdet edessä + yhdet ristiäiset ja yhdet sukujuhlat... No, mä pureskelen sitten vaikka kynsiä.

Tsempit kaikille!
 
Tämä nyt ei laihdutukseen kuulu, mutta mun vauvakuumeeni on ollut täälläkin esillä. Muistaakohan joku, kun jokin aika sitten surin sitä, ettei mies enää halua yrittää... Nyt on mieli muuttunut ja yritys päällä <3 Kevyesti syöminenkin tuntuu onnistuvan paljon helpommin!
 
IhanaValo
Heissan!

Herkkupepulle heti alkuun plussatuulia!

Kävin aamulla vaa'alla mut enpä ehtinyt tänne sitä ilmottaa..varmaankaan..? Enkä enää muista paljon se oli. Voikin olla puupää..jotenkin vaan se aika menee kun miettii tuota työharjottelua, omat lapset on nyt ollu kipeinä ja miulla joku väsy taas, ja tuntuu että mikään ei pysy tuolla kopassa muistissa.
 
Hei kaikki ihanaiset:)

Herkkupepulle heti alkuun plussatuulia täältäkin, puuuuuuuuuuh!:whistle:

Nikki:Annekristiina
Pituus: 170cm
Aloituspaino: 83kg 16.1
Tavoitepaino: 62kg (29.4.2011)NORMI OLISI JOPA 57KG, MUTTA 62 IHAN OK!
Paino nyt: 22.3 70 kg, 6.4=68kg
Pudotettu: 15kg
Viikkopudotus: 2kg viimesestä eli kilo per vko.
(.)
Mä olen sitä kaalikeittoa syönnyt tunnollisesti 3-4 krt päivässä, 10. päivä menossa, vaivaiset pari kiloa pudonnut. Tiedän kokemuksesta, että pitäisi pudota n. 3-5 kg/vko. Mulla kroppa jumissa, imetyksen lopetus, hormoonit vielä sekaisin, alla ketoosidietti, nyt tämä 300-500 kalorinen sairaaladietti. Syön tunnollisesti mitä kuuluu, eli maanantaina meni appelsiini, eilen pussi parsakaalia, tänään omena, päärynä, 2 luumua ja muutama mansikka. Keittoa joka päivä, tietty. Huomenna sitten kolme kertaa luonnonjogurttia banaanilla ja rasvatonta maitoa. Perjantaina taas koulutus, Hotellissa, aamupalaksi hedelmän, lounaalla 250g ohueksi nuijittua lehtipihviä, ja salaattia.:p Oikea viikon kohokohta!!!Keiton syön aamulla ja illalla. Olisi illanvietto Kellari Krouvissa ruokailuineen, en viitsi jättää päivällä pihviä väliin, mielummin jätän illanvieton. Valintoja tämä laihdutus:kieh::mad::headwall:...Lauantaina sitten kanaa ja vihanneksia, sunnuntaina riisiä ja kasviksia, hiukan "kuivempi" päivä tiedossa. Maanantaina aloitan sitten 10 pv kestävän paaston jos vaaka ei näytä alla 66 kg. Mä otan tämän tosissani, tonnia en meinaa maksaa. Nyt olen omankokoinen, perjaatteessa pientä hienosäätöä bikinikuntoon, muualta lähtenyt, lanteilla loput. Oudosti tippunut, jalat oman kokoiset, samoin yläselkä ja vatsa litteä, johtunee mun punttiohjelmasta::ashamed:

Oikea sepustus taas, tällä tsemppaan itseäni:LOL:

Nyt vaan itseä niskasta kiinni, tavoitteisiin varmasti jokainen meistä pääsee, kesään vielä aikaa, tai mikä kullakin tavoitteena, välitavoitteena=)

Itse ajattelen kun katan muulle perheelle ruokaa, itselläni kaalisoppaa(maustan sen niin, ettei maistu kuin chili), ruokailun jälkee kaikilla vatsa täysi, ja ihan sama olisinko syönnyt "herkkuja", kuten muu perhe, suu ei maista jälkeen päin mitään, ja vatsa
kun täysi, eikö ole sama millä sitä nälkää siirtää eteen päin, minä vaan siirrän sitä vappuun saakka. :p Sitten kyllä herkuttelen, mutta liikun suhteessa syömääni ruokaan, jotta olen omankokoinen ja tyytyväinen itseeni.

Tsemppiä kaikille!!!!
 
Hola kaikille! :) Nyt on rusketus pinnassa ja takaisin kotisuomessa :cool:

Laitelkaahan mulle ens maanantain punnitustulokset yv:nä tiistaipäivään mennessä, niin kokoan listan tiistai-iltana :) Lomalta en kerennyt tätä virkaa hoitaa, mutta nyt ollaan taas remmissä mukana ja lievällä paastolla ton viikon jälkeen....all inclusive todella näkyy :D
 
IhanaValo
Nikki: IhanaValo
Pituus: 168 cm
Aloituspaino: 83,7 kg (11.4)
Tavoitepaino:1.tavoite 80 kg, 2. tavoite 75 ja lopullinen alle 70kg.
Paino nyt: 83,7 kg
Pudotettu: 0 kg
Viikkopudotus: 0 kg

Jospa tästä yrittäis alottaa taas ja tsempata. Meil on nyt flunssaa ollu, ei oo paljon jaksanut ees aatella liikkumista..aiemmin jaksoi ees aatella sitä :) Harmi vaan ettei siltikään oo tullut tehtyä mitään asialle.
No, tsemppiä vaan kaikille tällekin viikolle!
 
Huomenta!

Tässä mun tulokset tältä viikolta. Mä tosiaan skippasin punnitukset viime viikolla, joten vertailukohtana on kahden viikon takainen :)


Nikki: Mamushka
Pituus: 164 cm
Aloituspaino: 85,0 kg (9.1.)
Tavoitepaino: 69 kg, 1. tavoite 79 kg, 2. tavoite 75 kg
Paino nyt: 77,1 kg
Pudotettu: -7,9 kg
Viikkopudotus: -0,3 kg

Ihanaa kun kevät on saapunut ainakin tänne etelään :) Ainut vaan, että meilläkin ollaan taas kipeinä, eli ei taideta päästä pojan kanssa tänään ulos.

Herkkupepulle tosiaan paljon plussatuulia. Mä toivoisin, että saisin painon alkamaan kutosella ennen kuin aloitetaan kakkosen yritys!! Katotaan maltanko odotella :D

Tsemppiä kaikille!!

Mamushka
 
Oikein kovasti plussatuulia herkkupepulle !! :heart: Täällä aivan järkyttävä vauvakuume, mutta maltellaan vielä.. Painossa tapahtunu muutosta, jes !! :)

Nikki: cherrrye
Pituus: 163cm
Aloituspaino: 73kg (5.1.2011)
Tavoitepaino: 60kg (vielä joskus..)
Paino nyt: 66,2kg (11.4.11)
Pudotettu: -6,8kg
Viikkopudotus: -1,2kg

Tsemiä naiset tällekin viikolle :)
 
Sagoal
Heippa!

Tulin tänään työmatkalta ja puntari näytti seuraavaa:

Nikki: Sagoal
Pituus: 167 cm
Paino: (21.3.) 91,5 kg
Tavoitepaino: 1. tavoite: 80kg juhannukseen mennessä 2. tavoite 69kg 30.9. mennessä ja 3. tavoite 60 kg jouluun 2011 mennessä
Paino nyt: 91,5 kg
Pudotettu: -0,0 kg
Viikkopudotus: +0,5 kg
Matkaa 1. tavoitteeseen: 11,5 kg

Eli lähtöpisteessä ollaan taas! :( No, nyt pitää mun kyllä tällä viikolla oikeasti alkaa tekemään jotakin painon putoamisen eteen! Kiitos muuten ruokavaliovinkeistä. Koetan nyt aluksi tehdä niin, että vähennän suklaan ja selkeästi epäterveellisen ruoan syömistä. Sitten pikkuhiljaa tiukennan ruokavaliota.

Tsemppiä herkkupepulle raskaaksi tulemiseen ja muillekin siitä haaveileville! Itse haluaisin pudottaa ainakin sen 15kg, ennen kuin alan haaveilla toisesta lapsesta... Toivottavasti se onnistuu!

Tsemppiä jokaiselle alkaneeseen viikkoon!
 
KOHTI KEVYEMPÄÄ KESÄÄ VIIKKO 15

Nikki: IhanaValo

Pituus: 168 cm
Aloituspaino: 83,7 kg (11.4)
Tavoitepaino:1.tavoite 80 kg, 2. tavoite 75 ja lopullinen alle 70kg.
Paino nyt: 83,7 kg
Pudotettu: 0 kg
Viikkopudotus: 0 kg

Nikki: Mamushka

Pituus: 164 cm
Aloituspaino: 85,0 kg (9.1.)
Tavoitepaino: 69 kg, 1. tavoite 79 kg, 2. tavoite 75 kg
Paino nyt: 77,1 kg
Pudotettu: -7,9 kg
Viikkopudotus: -0,3 kg

Nikki: cherrrye

Pituus: 163cm
Aloituspaino: 73kg (5.1.2011)
Tavoitepaino: 60kg (vielä joskus..)
Paino nyt: 66,2kg (11.4.11)
Pudotettu: -6,8kg
Viikkopudotus: -1,2kg

Nikki: Sagoal
Pituus: 167 cm
Paino: (21.3.) 91,5 kg
Tavoitepaino: 1. tavoite: 80kg juhannukseen mennessä 2. tavoite 69kg 30.9. mennessä ja 3. tavoite 60 kg jouluun 2011 mennessä
Paino nyt: 91,5 kg
Pudotettu: -0,0 kg
Viikkopudotus: +0,5 kg
Matkaa 1. tavoitteeseen: 11,5 kg

Nikki: vaaleanpunainenunelma
Pituus: 161 cm
Aloituspaino: 113,5 kg (7.2.2011)
Tavoitepaino: Alle 100 kg ennen kesää, ja sitten mietitään taas uusi välitavoite ?
Paino nyt: 108,6 kg
Pudotettu: 4,9 kg
Viikkopudotus:
 
Hei, taas.

Taas unohdin laittaa yksärillä mutta sopiiko näin..

Tsemppiä kaikille, onnea pudotuksista, ja joilta ei tällä kertaa tippunut, uusi viikko, kesään vielä aikaa, tai mikä kunkin tavoite on!:heart:

(.)

Juu, olin perjantaina koulutuksessa, Hotelli Havenissa, Ravintola Sundmanissa, aamupalaksi ihanaa tuoretta hedelmäsalaattia, lounaaksi olin tilannut sen pihvin. Alkupalana vihreä kurkkukeitto (sopi päivän ruokavaliooni), n. 4rkl!!!! No, 300g pääruokana, lehtipihviä nuijittuna ohueksi, käärittynä rullalle, täytti puolet lautasesta, lisäkkeeksi puoli lautasellista raikasta vihreätä salaattia. Nam:) Muulle porukalle tuli pikkuriikkiset lihanpalaset sekä lisukkeena jotain linssin tapaista, isoilta miehiltämme naamat venähtivät, kun mun "laihdutusruoka" tuli pöytääni, ei ollut pääruokana muulle porukalle, jälkkäri sitten kuin nuken kestit, minimaalliset kahvikupit, ja Wienernugaan kokoiset "leivokset, oikeesti. Eihän meidän isosormiset miehet edes näppejään kupin korviin saaneet:LOL:. Koulutuksen päätteeksi skumppaa, kahvia ja oikein suklaaleivokset, suht" normaalin kokoiset, jopa! Muu porukka lähti kolmen tunnin viihteelliselle osuudelle, ennen illanviettoa ruokailuineen, oli kuulemma 30g enemmän ruoka-annoksen koko:mad:Juomaa sitten meni, senkin edestä, firman piikkiin, tietty:p

Painoa putosi vaivaiset 2 kiloa, ja sanon tämän vain siksi, siihen nähden miten radikaalisti olen muuttanut ruokavaliota, säästöliekillä mennään kohti 29.4! Aloitin sitten maanantaina sitruunamehupaaston, ei itseasiassa edes enään tunnu missään, ei ole nälkä, ei edes mielitekoja. Neljä kiloa tavoitteeseen, ja tasan kaksi viikkoa aikaa. Kilpakumppani lupasi pudottaa -15, mä siis 20. Hän sanoi tänään että kukkaronnyörit aukeaa, kymppiin pääsee, ei 15. Saas nähä, oliko vedätystä, varmuudeksi sanoin itsekkin, että kroppani ihan jumissa, toisaalta tosi on, mutten kertonut paljonko jäljellä. Luulen ettei pysty olemaan pääsiäistä herkuitta, mä vedän loppuun asti paastolla, hullu varmaan jo oon:O


Nikki:Annekristiina
Pituus: 170cm
Aloituspaino: 83kg 16.1
Tavoitepaino: 62kg (29.4.2011)NORMI OLISI JOPA 57KG, MUTTA 62 IHAN OK!
Paino nyt: 22.3 70 kg, 6.4=68kg, nyt 14.4 66kg
Pudotettu: 15kg
Viikkopudotus: 2kg ( 8 pv)
 
IhanaValo
Nikki: IhanaValo
Pituus: 168 cm
Aloituspaino: 83,7 kg (11.4)
Tavoitepaino:1.tavoite 80 kg, 2. tavoite 75 ja lopullinen alle 70kg.
Paino nyt: 83,4 kg
Pudotettu: -0,3 kg
Viikkopudotus: -0,3 kg

Tämmöistä rimpsua tänä aamuna..ei paljoa mut en kyllä oikeen mitään tehnykään. Pitäs jaksaa tsempata paaaljon enemmän, on tullu herkuteltua jne.
Mut joo, miinustuulia kaikille ja hyvää viikonalkua!:)
 
Nikki: cherrrye
Pituus: 163cm
Aloituspaino: 73kg (5.1.2011)
Tavoitepaino: 60kg (vielä joskus..)
Paino nyt: 65,8kg (18.4.11)
Pudotettu: -7,2kg
Viikkopudotus: -0,4kg

Tippuipas edes vähän ! :) Hei annekristiina, mistä sie keksit noita keitto tms.-dieettejä ?
Ihan mielenkiinnosta utelen, kun tuntuu toimivan sinul :)
 
cherrrye, Heips!

Kirjoitin pitkät pätkät yks pv, eikä ollutkaan täällä, just huomasin. Mulla on alan koulutus, urheiluopiston paperit myös. Easy Deat, googleta, apteekitkin myy, tai liikkeet pissä urheiluravinteita. Perustuu ketoosiin, jolloin elimistö käyttää rasvavarastoja, ei lähde lihaksista. Mulla 4 lasta, jokaisen jälkeen tullut paljon kiloja, nyt vaat polven eturistiside rikki, urhilua ei oikein voi lisätä, ruokavaliolla pudotettava, olen judoka joka tottunut pudottamaan painoa esim. kisoihin, turvallisesti. Mun ystävä aloitti tuon dietin viikko sitten, -5 kiloa mennyt, rasvaa! Yksi 102 kiloinen lihaskimppu, ystävä, urheiluhieroja, mittautti salillaan kehonsa koostumuksen, 9 päivää, 3,5 kiloa kuitenkin oli rasvaa, vaikka päälle päin, näkyi vai lihasta. Tämä toimii kaikilla, ja jos haluaa hitaampaa pudotusta, haluaa syödä dietin aikana, jättää hiilarit pois, protskuja voi syödä, kalaa, kanaa, lihaa, munia jne. Putoaa vaan hitaammin. Kävin eilen otattamassa veriarvot, munuais, maksa, natrium ja kreatiini, mittavat elimistön tilaa, toimintaa, just lekuri soitti, kaikki huipu hyviä, hemoklobiinikin 148. Otti ylös diettini, tutkii, jotta voi suositella potilaille jotka haluavat laihduttaa, tuloksia nopesti,pysyvän turvallisesti! Kalaöljykapseleita kolme, vihreä tee tehostaa aineenvaihduntaa sekä Fat Burner, Carnetine 3200 lisää ketoaineiden tuotantoa=rasvan palamista..Suosittelen, lämpimästi:)
 
Viimeksi muokattu:
Pikahuikkaus:wave:

En puntaroi, vasta ensi maanantaina, ettei stressi yllätä, 29.4 paino oltava 62, muutoin vaarassa mennä tonni, tai jos kisakumppani ei saa -15, mä pääsen 62, saan tonnin. Mulla sitten diureetit käytössä, sekä kuusi pussia menee ulostuslääkettä, jos muutama kilo jumittaa, saa nähdä, nyt menkat tulossa, nesteet kertyy, pitäs alkaa pääsiäisenä, joten ensi viikon alku näyttää totuuden, lisääntyä ei ole voinnut, 800 kaloria pitää, huolen ketoositilassa ollaan, mutta miten paljon tippuu rasvaa, paljon kertyy nestettä: /. No, tulen kertomaan, kuin kävi|O Ja, haen vaikka yrjön kylään:x..

Ps. lekuri otti maksa, munuais, natrium, kreatiini ja hemoklobiiniarvot, huippuhyviä, joten loppuajassa voin käyttää kaikki nuo keinot sen puolesta:snotty:

Tsemppiä teille, pidätte mua jo varmaan ihan :xmas:!

Nikki:Annekristiina
Pituus: 170cm
Aloituspaino: 83kg 16.1
Tavoitepaino: 62kg (29.4.2011)NORMI OLISI JOPA 57KG, MUTTA 62 IHAN OK!
Paino nyt: 22.3 70 kg, 6.4=68kg, nyt 14.4 66kg 20.4?Tänään-800g
Pudotettu: 15kg, pudotettu 18 kiloa tänään 21.4!
Viikkopudotus: 2kg ( 8 pv)

Kolme kiloa pudottava viikossa!!!
 
Viimeksi muokattu:
annekristiina, tuo kuulostaa kokeilemisen arvoiselle ! Ja etenkin jos muillakin toiminut, niin miksei minullakin sitten ? :) Mainitsin tuosta miehelle, niin johan alkoi epäily; rahan haaskausta ja että kilot tulevat kuitenkin tuplana takaisin. Onko tuo about minkä hintaista jos saa kysyä ? Taidankin käydä apteekissa tutustumassa tässä joku päivä.. :)
Ja ei voi muuta sanoa, kuin että hyvin olet painoa pudottanut. Tai pikemminkin loistavasti ! Mie oon ainakin hengessä mukana, tsempit loppurutistukseen !! :)
 
IhanaValo
Heips!

Mie tässä nyt mietin että yrittäiskö ihan tosissaan nyt vielä kevyempää ruokavaliota saada aikaseks vai pitäskö kokeilla sitä karppausta?
Tuntuu vaan että koko ajan tulee repsahduksia tässä normaali kevennyksessäkin niin mitä se olis sit karppaamalla, saisko sitä ees alkuun ilman jatkuvaa repsahtelua.

Annekristiina kirjoitti vihreästä teestä, käykö siihen ihan kaupan vihreät teet ja miten paljon sitä pitäis juoda että alkais jotain tapahtumaan? Sitä nimittäis ois kotona nytkin :)
Tsemppiä muuten, sulle...kuulostaa vähän turhan extremeltä miulle ainakaan tuo kaikki mut tiedät varmasti mitä teet:)
 
Hei,

Kilot eivät tule takaisin, jos syöt suhteessa , mitä kulutat! Mikään painonpudotus ei ole ikuista, jos syöt enemmän , kuin kulutat. Päivän 3 pussikeittoa maksaa hmm. olisiko 8-9€, mulla ystävä myy ostohintaan, eli saan päivän pussukat 6€. Ihan kaupan vihreä tee käy, ei tarvitse olla mitään luomukaupan erikoista:). Siis Easy Deat, perustuu, ettei siinä ole hiilareita, elimistö menee ketoositilaan, alkaa käyttämään rasvavarastoja, kun ei saa hiilareita, veren insuliinitaso ei nouse, soijaproteeinia, kaikki tarvittavat hiven-ja kivennäisaineet, vitamiineineen. Terveellisempää vain kuin Atkinssin dietti, missä syödään samoin vain protskuja, mutta rasvan määrä on jo vaarallista. Jos ei pysty noudattamaan tätä diettiä sellaisenaan, voi siis lisätä keittoihin, kalaa, kanaa, kananmunaa, tai hiilarittomia maitotuotteita lisäksi, silloin vaan paino putoaa hitaammin. Mä olen siis noudattanut kirjaimellisesti, ei ole enään mielitekoja, eikä alun nälkä vaivaa, vatsalaukku kutistunut. Naisilta lähtee siis 5-8kg/2vko, miehilltä, 6-9/2 vko, koska heillä yleensä kertynyt vatsaseutuun, putoaa nopeammin. Itse juon Carnetiine 3200, Fat Burneria, auttaa ketoaineiden välitystä, rasvan polttoa, kuten esim. kapseleina myytävä C4, taitaa olla juomanakin, ihan mm. Cittareissa, S-Marketeissa. Nämähän ei ole mitään ihmeaineta, vaan auttavia painonpudotuksessa, oikealla ruokavaliolla. Painoa voi pudottaa niin eritavoin, mikä kenellekkin sopii, minä en vaan pysty pikkuhiljaa pudottamaan, tuloksia nähtävä heti! Neljä raskautta tuonnut aina saman verran kiloja, mutta tämä pudotus oli kaikkein nopein, ja helpoiten toteutettavissa, itsekuria kyllä vaatii. Vapun jälkeen jatkan proteiinipitoisella ruualla, lisään pikkuhiljaa, kasviksia, marjoja ja hedelmiä. Leivän, perunan, pastat jätän toistaiseksi pois, katson johtuuko hyvä oloni etten ole niitä syönnyt. Muutoin meinaan syödä ihan normaalisti, syön parituhatta kaloria päivässä, liikun normaalisti, ja kesän jälkeen palaan tatamille, jolloin kaloreita kuluu, 2000/judotreeni, puntti ja normi liikunta päälle, ei tarvitse miettiä mitä syö. Nyt polvioperaatio 9.5, joten kuntoutus ja punttasalilla käynti lähinnä kuntouttavaa seuraavat 2kk. Tsemppiä kaikille, en mitenkään halua tätä tapaani tyrkyttää, mutta on vaan ollut niin helppo pudottaa painoa, että innostuneesti suosittelen kaikille, jotka kamppailevat painon pudotuksen kanssa. Ihminen vaan valehtelee valitettavasti helpoiten itselleen, en syö juuri mitään, paino ei putoa, se voi olla totta, mutta ruoka on vääränlaista, suhteessa oikeaoppiseen ruokailuun, jolloin määrällisesti voikin syödä paljon enemmän:) Tässä voi juoda lisäksi kalorittomia, hiilarittomia juomia. Makean mielitekoon esim. ennen menkkoja, mulla toimii tuo Fat Burner. Keitoista siis suosikkini, kookoskana, sieni, kala, kana, texmex, tomaatti menee jos lisää tuoretta basilikaa ja chiliä, parsa olisi varmaan hyvää, jos lorauttaisi tilkan kermaa ja vaikka kananmunan, mutta en siis ole mitään ruoka-aineita lisännyt. Kuivattua chiliä olen kyllä kookoskanaan, kanaan ja kalaan lisännyt, ihan vaan vatsan toiminnan tehostamiseksi, chili lisää aineen vaihduntaa...Tuo Carnetine 3200 lisää vireystasoa, 2 pulloa max, muutoin ihan yli pirteä olo, ei edes uni tule. No, mukavaa pääsiäistä!
 
Viimeksi muokattu:
Heips,

Kiitos tsempityksestä:heart:

Pakko oli taas aamulla punnita, 65 näytti vaaka:whistle:, eli kolme kiloa ensi perjantaihin mennessä, :attn:enään...

Tänään aamukahvi, mansikka smoothie 10.00 maissa, lounaaksi kookoskanakeitto, lisäsin vielä kuivattua chiliä, iltapäivällä sienikeitto ja kaksi pullollista sitrus Carnetine 3200, vettä pari litraa, ei ole nälkä :). Muulle perheelle tein pihvit sun muut pääsiäisherkut, ei enään edes tehnyt mieli!

Mietinkin että Vappuna tulossa vieraita, teen naudanlihasta tuoreyrteillä maustettuja lihapullia, perunasalaattia mihin laitan öljyä, kapriksia, suolakurkkua, sipulia ja yrttejä, kreikkalaista salaattia. vihreitä papuja uunivuokaan, päälle pari purkillista anjoviksia, kirsikkatomaatteja sekä mustia oliiveja, patonkia. Voin hyvin syödä lihapullia sekä fetajuustoa kera papuhässäkän, ei sekoita ketoositilaa. Vaikka lopetan Easy Deatin, pitää aloittaa proteiinipitoisella, pikkuhiljaa lisätä hiilareita, vihreät vihannekset sopivat vallan mainiosti. Painonpudotus jatkuu vaikka syön enemmän, tiputan 60 mikä varmasti mulle sopivin paino. Kisapaino tosiaan 57, mutta enpä nyt ole niin huippukunnossa:ashamed:. Eikä tarkoitus olekkaan ;)

Kiva miettiä, mitä tekee ruuaksi viikon päästä, todellisuudessa voi olla outoa kahden kuukauden jälkeen edes normaaliruokaa syödä:|


Olen kyllä niin onnellinen, kannatti vetää tälläinen kovempi rutistus, peilistä näkyy tuttu oma itseni:heart:


Tsemppiä kaikille, jokainen pystyy kyllä pudottamaan painoa tavoitteeseensa, pitää vain tehdä päätös! Syömiselle siirtää vain nälkää, joten eikö sitä voi siirtää hiukan pidemmälle, ehkä ei niin maukkaalla, mutta kuitenkin terveellisellä ruualla, sitten taas voi herkutellä, kunhan muistaa liikkua, suhteessa syötyyn ruokaan, niin helppoa se kuitenkin loppujen lopuksi on:wave:
 
Viimeksi muokattu:
Sagoal
Uskomattoman hieno painonpudotus, annekristiina! Kyllä siltä kuulostaa, että varmasti pääset 62:seen ajoissa! :)

Mulla on mennyt ruokavalion suhteen huonommin kuin mitä suunnittelin, mutta se on plussaa, että oon nyt urheillut 5x viikossa, kun sain siihen yllättävän (ja pysyvän) mahdollisuuden. Heti huomaa, että keho ja mieli voi paremmin, kun on päässyt vähän hikiliikkumaan.

Katsotaan mikä on tulos huomenna...
 
Pitkä aika on taas mennyt, että ehdin tänne kirjoitella... Lukemassa kävin välillä, mutten saanut mitään itse kirjoitettua.

Täytyy kylä myöntää, että olen oikeastaan kateellinen annekristiinalle :whistle: Olet pudottanut niin hienosti ja määrätietoisesti! Sulla on älyttömän luja itsekuri! Onnea pudotuksesta, kyllä se tonni on sun, olet sen ansainnut!

Mun laihdutus jäi jonnekin maaliskuulle.... Töissä on ollut tosi pitkiä päiviä ja ahdistaa toi palkkaus, varsinkin, kun pienensivät sitä. Motivaatio hävis ja kaikki "unohtui". :headwall: Nyt paino taas pompsahtanut ylös, voi vee... Miehelle eilen puhuinkin, että pitäis olla joku selkeä tavoite, että onnistuis. Kymmenen vuotta sitten onnistuin, kun oli tietty päivä ja tietty tavoite (hääpäivä). Nyt täytyis keksiä kans joku hyvä, ja sit joku houkutin"palkinto" kun tietty paino alittuu ;)

Kiitos plussatuulista :heart: Kova yritys ja toive on, muttei vielä ainakaan tärpännyt, menkat tuli kuin ennenkin.

Hyvää pääsiäisen jatkoa ja laihdutellaan! Minäkin taas alan yrittämään painoa alas!
 
Olihan tänään punnitus ?? :D Painoa tippunut viikossa vain 200g, mutta myönnettäköön että viikonloppuna tuli syöpöteltyä ja kupiteltua. Ne on nää pyhät tämmösiä, tuleva viikonloppu näyttää ihan yhtä lupaavalle wapun vuoksi.. :whistle: Mutta vapun jälkeen tiukempi linja taas !
Tulevat kyllä melko hintaviksi nuo Easy Diet-pussit, kuitenkin 3 pussia/pvä(n.8e), eli karkeesti laskettuna 56e/vko ? Täytyy vielä miettiä tuota, kovasti haluisin kokeilla, uskon ett mielenlujuutta löytyis tarpeeks. Mutta kun se on raha mikä ratkasee :/

Tällä kertaa näyttää siis tältä:

Nikki: cherrrye
Pituus: 163cm
Aloituspaino: 73kg (5.1.2011)
Tavoitepaino: 60kg (vielä joskus..)
Paino nyt: 65,6kg (25.4.11)
Pudotettu: -7,4kg
Viikkopudotus: -0,2kg

Tsempit kaikille ja aurinkoista alkavaa viikkoa :flower:
 

Yhteistyössä