Heissan taas!
Hyvää alkanutta viikkoa ja pirteitä aamuja
Meitähän on täällä paljon, ihanaa! Onnea pudotuksista ja tsemppiä meille muille, uus viikko, uudet kujeet
Omaa (.)
Nyt on mennyt kroppa jumiin, ei ole pudonnut grammaakaan, oli tosin tiedossa, että liian alhaisella kalorimäärällä, (500-800) voi mennä säästöliekille. Easy Deatin lopetin, putosihan sillä kiitettävästi!
Aloitin tänään ns. Sairaaladietin, millä olen ennenkin pudottanut viikossa viitisen kiloa, pistää rasva-aineenvaihduntaan vauhtia, ja sopii tämän edellisen jatkoksi. On edes pureskeltavaa, ja tonnin takia menee kaalikeittoa hyvinkin viikko. Tässähän sitten saa ekana päivänä syödä hedelmän, vitsi että appelsiini maistui hyvälle! Huomenna hiukan nihkeämpi päivä, keittoa, keittoa..illalla uuniperuna ja teelusikallinen voita sekä päivän mittaan vihreitä vihanneksia, ei kuitenkaan avokadoa, herneitä eikä papuja, joten kurkkulinjalla mennään. Keskiviikkona sitten saa mielin määrin syödä hedelmiä, ei kuitenkaan banaania, sekä keittoa, monta kertaa. Torstaina, kolme banaania, yök, en tykkää, mutta menee, rasvatonta maitoa sekä mielin määrin maustamatonta jogurttia, keittoa tietty. Perjantai on sitten juhlapäivä, 6 tomaattia, iltapäivällä 200-300 g naudasta piffi, ja vihanneksia sekä illalla vielä keitto kinkkua tai kalkkunaa. Lauantai jatkuu yhtä hyvänä, kalaa/kanaa tai piffi, ja hmm.olikohan vihanneksia, pitää tsekata, kunhan sinne asti pääsee. Sunnuntai menee riisin ja vihannesten parissa, keittoa minään päivänä unohtamatta, se on se jutun juoni. Edellisen raskauden jälkeen pudotin tällä 8 kiloa viikossa, sitten kevensin ja kaikki kilot karisivat 2,5 kk. Mulla aina tullut reilu 30kg raskauksissa, normaalipainoni ollessa 57-62 välillä. Ihme ettei ole raskausarpia tullut, lääkärikin aina ihmetellyt, johtuneeko ihotyypistäni, sekä koko ikä treenanneena, tiedä tuota. Mulla siis 29.4 mennessä vaaka näytettävä 62 kg, muutoin pitää taikoa 1000. Eli putoaa, takuuvarmasti, otan hiukan varman päälle ja teen näitä ran kkoja "kuureja", muille en suosittele jos ei halua itsekidutusta harrastaa::ashamed:!
Tsemppiä meille, palaan viimeistään ensi viikolle, kun olen vähintään 5 kiloa kevyempi
Pudotettu: 13kg
Viikkopudotus: 0