aloitetaanko kimppalaihdutus?

laihduttaja
Pistin hieman väärin, että mikä olisi tavoite paino. tavoite olisi siis 60-65 kiloa. Mitäs aamupalaksi muilla? mä vasta kahvia juon, mutta jos pari mandariinia vaan söis. aamuisin en ole kova syömään. kävin aamupainon katsastamassa puntarissa ja viisarit heilahti 79 kiloon. seuraavan kerran menen puntariin vasta viikon päästä. =) mä saatan olla sitten kovinkin innokas osallistuja tässä ketjussa. =) jos vaikka onnistuisi laihduttamaan näin "ryhmässä".
 
tulisin tänne myös josko täältä saisi sitä potkua...paino tänään aamulla 69.5 ja tavoite noin 60kg.. eli ei enään niin paljoon matkaa tavoitteeseen..mutta pitkä ja ohdakkeinen tie on ollu ja tulee olemaan..eli tsemppii tarvitaan...

aamupalaksi vedetty tänään lautasellinen puuroa ruisleipä ja kahvia...
 
Vieläkö mahtuu mukaan? Mulla laihdutettavaa olis tollaset 20kg! Tällä hetkellä painan 88,5kg ja tavoite olis 68kg. Aloitin jo vapun jälkeen laihduttamaan ja sainkin 4,5 kg pois,mut nyt en oo vähään aikaan saanu mitään aikaiseksi.
 
laihduttaja
millä tavalla laihdutatte? lasketteko pisteitä? vai ihan omaan tyylin, et katsoo mitä suuhunsa laittaa? mä lasken pisteitä. eipä ole tälle päivälle enään paljoa pisteitä, kun ruokana meillä tänään makaroonilaatikkoa. oli hyvää! piti kuitenkin maltillisesti sitä syödä.
 
yritin pisteillä , mut mun kropalle ei käy.. mä säästin niitä iltaa varten ja vedin järjettömät annokset ties mitä..
nyt oon tuolla net doktorissa..siitä mä tykkään ja on jopa toiminu..eli ruokalaatikkoa käytän apuna :whistle:
 
laihduttaja
mites se laihdutus on lähtenyt käyntiin? mä olen jo joutunut kiusauksia vastustamaan ihan kunnolla, toistaiseksi en ole sortunut herkkuihin. Mitä te syötte päivisin? olisi kiva kuulla. mitä harrastatte. Mulla omat harrastukset on vähissä, joten liikkuminen on tosi minimaalista..lapset vie niin aikaa.
 
6 lapsen äitinä harrastus mahdollisuusdet hiukka vähissä :D ..mutta käyn lenkillä koirien kanssa aamuisin ja sen jälkeen pyrin viikolla jumppaamaan...tarkotus on kiinteytyä samalla kun otan painon pois...inhoon tota ihrapussia tossa vyötäröstä roikkuvaa,,,,grrr ;)
 
Olipas iloinen yllätys kun kävin puntarilla, paino on -1.8 kg vähemmän kuin maanantaiaamuna. Ilmeisesti oli jotain nesteitä viikonlopulta aika paljon jäljellä maanantain lukemassa, siksi näin nopea lähtö. Mutta motivoi kummasti :D. Enää reilu 8 kiloa eka tavoitteeseen..

Minullakin on iän myötä harrastukset hävinneet aika vähiin, mutta liikunta on kesäisin lähes päivittäistä. Sekä hyötyliikuntaa että vähemmän hyödyllistä ;). Pyöräilyä, lenkkeilyä, uintia, pihatöitä.. Jumppapallon ajattelin ostaa, nauhottelin aiemmin telkkarista tulleita jumppia ja siinä oli yksi hyväntuntuinen jumppa ko pallolla. Ehkä sitä sitten talven tultua vois harrastaa enemmänkin kun ulkoilu vähenee. Talvella tulee kyllä hiihdettyä ja lenkkeiltyä mutta turhan harvoin.. ;)

Tsemppiä kaikille :wave:
 
taas lihonut
Sopiiko seuraan?
Painoa liikaa näin äkkiseltään arvioituna 10-15 kg

Tosin en ole koskaan mahtunut oikein normipainoon,mutta nyt alkaa
jo häiritä itteekin,per.. vaan leviää ja väljät t-paidatkin ahistaa ahterista.
 
no niin..onkos kaikki pikkasen edes jumpannu..juu onhan.. juu kannattaa...kattoko kukaan sitä suurinta pudottaja kisaa..siinä lopussa kun nää henkilöt oli..ne jotka ei ollu kuntoillu ja jumpannu niin se löysä jäi silleen ikävästi roikkumaan..
mä haluun ton mun löysän pois..siis mun on saatava..hermot menee...on tässä tullut 6 kertaa venytettyä toi vatsa nahka raskauksien takia muheviin lukemiin ja kerran jo teiniiässä lihosin aivan tolkuttomasti...160cm pituutta ja painoa oli melkein 100 lasissa
joten näin..
 
laihduttaja
mulla kanssa vatsan kohdalla on löysää nahkaa, mutta mä haluun eka ton ison makkaran siitä pois.. jotenkin muka tuntuu siltä, että vatsa olisi jo pienentynyt. Jännää mennä puntariin ens viikon alussa, että oisko painoa tippunut. toivottavasti. Olen joka päivä jumpannut pikkasen, toivottavasti siitäkin olisi jotain apua. oletteko olleet pitkään ylipainoisia? minä olin viimeksi teini iässä laiha/normaali painoinen. miehen löydettyäni ja perheen perustamisen jälkeen paino on sit noussut. :whistle:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.06.2006 klo 08:18 laihduttaja kirjoitti:
mulla kanssa vatsan kohdalla on löysää nahkaa, mutta mä haluun eka ton ison makkaran siitä pois.. jotenkin muka tuntuu siltä, että vatsa olisi jo pienentynyt. Jännää mennä puntariin ens viikon alussa, että oisko painoa tippunut. toivottavasti. Olen joka päivä jumpannut pikkasen, toivottavasti siitäkin olisi jotain apua. oletteko olleet pitkään ylipainoisia? minä olin viimeksi teini iässä laiha/normaali painoinen. miehen löydettyäni ja perheen perustamisen jälkeen paino on sit noussut. :whistle:
mä oon aina ollu hiukka pyöree...jo neuvolakortissa lukee kun olin 10kk vanha että dieettiohjeita..hihihi..no mulla toi paha lihominen alko kun pääsin yläasteelta..ekan muksun jälkeen olin jo ihan normaalipainoissa, mutta sitten nää loput muksut on niin peräkkäin ettei oo oikeen kerennyt ottaa painoa pois.. :snotty:
 
laihduttaja
\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.06.2006 klo 15:06 Feel kirjoitti:
Mä tuun kans mukaan! 15 kg tarttis saada pois!!!!
Mites tänne kirjoitellaan , kerran viikossako painoja tai siis pudotuksia?
kiva kun tulee muita mukaan..
mun puolesta voidaan kirjoittaa mitä vaan tämän laihdutuksen saralta, toki muutakin. Mites juhannus meillä laihduttajilla??? kääk. mä meinasin ainakin pistää ihan plörinäksi, eli syön kyllä makkaraa ja lihoja. kerran vuodessa on juhannus ja silloin mässätään. toki uidaan ja kulututetaan myös, mutta rentoudutaan pääasiassa.
 

Yhteistyössä