aloitetaanko kimppalaihdutus?

Voisinko mä mitenkään tulla tähänkin pinoon mukaan?!

Olen kyllä jo yhdes, mutta tuntuu et siinä on jo aikalailla yksinpuhelua, omakin motivaatio lörpsähtää ihan tyystin jos sitä kovin pitkään itsekseen puhelee :)

Mutta nyt olen laihduttanut vajaat 7 kiloa ja matkaa on vielä. Nyt pitäisi saada vajaa 5 kiloa pois ja sitten jos vielä tuntuu helpolla lähtevän, niin toiset viisi. Päätetavoite olisi siellä 55kilon tienoilla, mutta 60 olen myös tyytyväinen. Olen 158cm pitkä (lue, pätkä) niin ei haittaa vaikka alle sen 60n pääsisin. Kiva huomata kuinka paljon on muitakin jotka taistelee kiloja vastaan =)
 
PianNormaali
Täältä lähtee myös yksi äitee mukaan rinkiin...
Painoa pitäisi pudottaa ainakin 30kg :/ Jotta tuo hurja määrä ei tuntuisi voittamattomalta, ajattelin asettaa ekan tavoitteen viiteen kiloon!

Laihdutushistoriani on varsin värikäs, mutta tulokseton :( Tällä kertaa hyvin "jalat maassa" -tyylillä, elikkäs en aio tilailla jo valmiiksi tavoitehousuja kokoa 36 :LOL: koko tällä hetkellä 48 :kieh:

TSEMPPIÄ kaikille ;)
 
Heipsan!

Huomasin että olin uhohtanut viimeksi kirjata painoni, eli se oli 64.6. Ja taisi olla viime perjantain paino. Tänä aamuna oli 64.5 että 100g on lähtenyt, vaikka kasvikset on jäänyt unholaan ja ruoka-annos vastaavasti suurentunut :whistle:
Sitä vaan välillä laiskistuu tekemään salaatteja ja kun ne aina tuppaavat olemaan samanlaisia, ei keksi mitään uutta... Mutta mutta. Aion kyllä tässä taas alkaa huolehtimaan viherrystä lautaselle =)

Siitepölyallergia tässä meinaa tehdä olon aika kehnoksi, mutta jospa tuo lääke auttaisi niin että pääsee illalla jumpalle. Eilen yritin käydä pyörälenkillä, mutta esikoinen halusi ihan välttämättä mukaan niin ei siinä sitten oikein hiki tullut, muuten oli kyllä ihan kiva pyöräillä.

Ajatelin että pinoudun maanantaisin ja ilmoitan painon, mutta varmaan mä kirjoittelen muinakin päivinä, jos oikein ahdistaa tai on mieletön tsemppi päällä!

Mut oikein mukavaa alkanutta viikkoa kaikille keventäjille =)
 
Piiuli
Ilmoittautuu mukaan!!!!
Nuorin lapsi nyt 6 kk ( 5 lasta)ja paino äitillä senkun nousee, vaikka täysimetyksellä ollaan menty ja ´nyt epätoivoisesti yritetään opetella soseita syömään :p
Nyt päätin, että tämä läskivuori lähtee ja rytinällä!!! Pituutta on 165 cm painoa 74,6 tänä aamuna. Painoin ennen raskauta 54 kiloa ja tavoite olis nyt päästä sinne 58 kilon paikkeille.Kumma juttu, miten tuo imetys ei ole yhtään vieny kiloja mennessään vaan tuonu jo 6 kiloa mukanaan :( :(
 
Heissan! täällä ollaan :wave:
ainakin minä!!!
Nyt on muutama päivä ollut aikamoista herkuttelua, mutta pitää skarpata ja jussina syödä ihan hillitysti herkkuja =)

Mutta ainakin yksi makkara pitä syödä ja vähän olutta juoda, kun aiotaan kavereiden kesken grillailla. Pitäisi päästä jumpalle ja pyräileen, että olis vähän vauhdikkaampaa tämä kiinteytys ja laihtuminen.
 
PianNormaali
Täällä ollaan :wave:
Hyvin on lähtenyt minullakin tämä viikko sujumaan :) Herkut ovat jääneet syömättä, mutta tuleva Juhannus vähän mietityttää, kun suunnitelmissa on perinteiset saunomiset ja grillaamiset... Eiköhän se suju, kun grillailee kanaa ja vihanneksia ja juo light siideriä ;) On muuten huima ero alkoholijuomien kaloreissa!

Olisi kyllä kiva lukea toistenkin kuulumisia! Kirjoitelkaa :)

:flower: IloisenKeveät Jussit kaikille!
 
Hyvää huomenta vaan kaikille!

Nyt on juhannus juhlittu ja aika taas palata arkeen ja laihiksen pariin :D
Muuten, en yhtään grilllimakkaraa syönyt koko aikana, vaan salaatteja, kanaa ja uusia perunoita :p :p Olipas muuten tosi hyvää ja varsinkin kun pääsi valmiiseen pöytään. Naapurissa asustaa kokki :D Krapulaakaan en onnistunut itselleni hankkimaan, vaikka joinkin alkoholipitoisia juomia. Tupakkaakin tuli sauhuteltua, mutta ilmeisesti kaikkea kohtuudella, kun ei ollut tosiaan huonovointisuutta havaittavissa.

Vähän pelotti illalla mennä puntarille käymään ja tarkistamaan että onko tullut kiloja takas....ei onneks ole. Huomenna sitten virallinen puntarilleastumisaamu. Tänää voisi vaikka käydä hikoilemassa kunnon lenkki.

Mitäs olette juhannuksena hommailleet, mökkeilleet vai cityjuhannusta viettäneet? Kuulumisia kaivataan :wave:
 
Aivan mahtavaa! Vaik tuli herkuteltuakin juhannuksena, juotua siideriä aika monta pulloo.. Niin silti ensimmäinen tavoite on nyt saavutettu!!
Elikkäs tänään painoin 60,1 kg, viime viikosta pudonnut -900g. Ja vyötäröstä lähtenyt 2 cm, eli nyt on 86 cm.

Enkä kerennyt liikkumaan ollenkaan kuin vain omalla takapihalla kukkapenkkien ympärillä ja nurmikkoa leikaten =).

Mutta aurinkoisia päiviä teille kaikille!
 
PianNormaali
Juhannus ohitse juu ja palaillaan normiarkeen... Siideriä ja syömisiä meni melkoisesti kurkusta alas :ashamed: MUTTA tänäaamuna paino edelleen -2,5kg vähemmän kuin maanantaina :D (lähtöpainoni kolminumeroinen...) On siis lähtenyt nesteet vauhdilla liikkeelle! Tavoitteena kyllä pysytellä siinä 0,5-1kg/vko tahdissa, mutta alkussa usein käy näin, mikä on toisaalta motivaation kannalta hyvä asia!

Lenkille aion lähteä illalla. Aiemmin olen ollut varsinainen sohvaperuna, nyt olisi tarkoitus löytää oma laji, johon jäisi koukkuun... Mahdollista?!

Iloista sunnuntai-iltaa :)

-PN-
 
MOi!

Aamupaino oli hieman enemmän kuin viime viikolla, eli 64,7kiloa.
Tuli syötyä grillimakkaraa ja lihapiirakkaa ja limsaa ja jäätelöä eilen ja toissapäivänä....

Hienosti teillä muilla on mennyt juhannuksesta huolimatta!!
Pitäisi saada nyt uusi vaihde päälle itselläkin, ettei ihan repsahda....
Mieskin onlomalla niin olisi mahdollisuus liikkuakin enemmän.
Mutta mistä voimia aloittaa ja ottaa itseä niskasta kiinni??!!!

Ei kai auta kuin harrastaa hieman mietiskelyä ja itsetutkiskelua ja kysyä et mitä sitä tosiaan haluaa...

Hyvää alkanutta viikkoa teille =)
 
Laihduttaja
Mun laihdutus heitti härän pyllyä juhannuksena. tuli syötyä makkaraa ja lihoja vaikka kuinka... no se näkyy sit vaa'alla. aloitin laihdutuksen pari viikkoa sitten ja paino silloin 79. tänään kun kävin puntarilla, niin paino oli 80!!! voi räkä! :'( no täytyy nyt yrittää vähän ottaa itteään niskasta kiinni ja kattoa mitä suuhunsa laittaa. tänään kaupasta tarttui mukaa kaikkea kevyttä...joten laihdutus yritys jatkuu.
 
Siis aivan älytön väsy painaa päälle. Koko päivän on ollut tosi väsynyt olo :/
Huomasin et mun liikkumiset on jääny tosi vähälle, suunnilleen kerta per viikko :eek:
Ei se sit ole kumma jos paino seilaa eikä putoa kunnolla. Tällä viikolla pitäis päästä kolme kertaa ainakin jumpalle, mut katsotaan miten sit käytännössä menee.... Aamupaino oli 64.5 et siinä se kiikkuu eestaas. Jos liikkuis, se putoais luultavasti taas 63 puolelle. Ei taida onnistua mun suunnitelma et 59 tai 60 pitäis olla heinäkuun loppuun mennessä...aikas vauhtia saisin pitää ja aamua-iltaa olla lenkillä =)

Katsotaan miten muijan käy :D
 
minä, ketjun aloittaja täällä :wave: :wave:

Palaan nyt uudelleen kun olen taas kuosissa :ashamed: :ashamed:
aikaa vain kului mutta aina se aloitus kuitenkin siirtyi huomiseen :ashamed: :ashamed:

Nyt olen kuitenkin saanut itseäni niskasta kiinni, ja ollut muutaman päivän asiat taas hallinnassa =)

Huolitteko minut vielä mukaan? :ashamed: :whistle:
 
PianNorm
No tottakai, mukaan vain! :)

Mikä kumma siinä on, että päiväni sujuvat kevesti kuin unelma, mutta illan tullen alkaa kaapissa olevat ruuat "kummittelemaan" mielessä!? Olen syönyt tasaisin väliajoin yms... mutta nämä illat ovat silti vaikeita!

Ehkäpä pitäisi koota vihanneslautanen jääkaappiin. Sieltä voisi käydä napostelemassa hyvällä omallatunnolla ... :ashamed:

TV:n katselu on myös yksi kammotus vanhalle "sohvallaherkuttelijalle"...
Vinkkejä? Pitääköhän koko kapistus kantaa varastoon :whistle:

Mut yhden positiivisen asian huomasin tänään ruokaostoksilla; kaupassa on nyt mahtava valikoima tuoreita, maistuvia ja tuoksuvia ja ennen kaikkea kotimaisia vihanneksia... ja mansikoita! Nautitaan niistä!

=) hyvä me =)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.06.2006 klo 22:00 PianNorm kirjoitti:
No tottakai, mukaan vain! :)

Mikä kumma siinä on, että päiväni sujuvat kevesti kuin unelma, mutta illan tullen alkaa kaapissa olevat ruuat "kummittelemaan" mielessä!? Olen syönyt tasaisin väliajoin yms... mutta nämä illat ovat silti vaikeita!

Ehkäpä pitäisi koota vihanneslautanen jääkaappiin. Sieltä voisi käydä napostelemassa hyvällä omallatunnolla ... :ashamed:

TV:n katselu on myös yksi kammotus vanhalle "sohvallaherkuttelijalle"...
Vinkkejä? Pitääköhän koko kapistus kantaa varastoon :whistle:

Mut yhden positiivisen asian huomasin tänään ruokaostoksilla; kaupassa on nyt mahtava valikoima tuoreita, maistuvia ja tuoksuvia ja ennen kaikkea kotimaisia vihanneksia... ja mansikoita! Nautitaan niistä!

=) hyvä me =)
vesimeloni on laihduttajan onni. Se on hyvää ja täyttävää, eikä sisällä painonvartijoiden poinsejakaan ollenkaan =)
Kärsimättömänä odottelen kurkkujen kypsymistä kasvihuoneessa ja nuo marjat on kyllä in :p
 
:wave: Hei vaan, onhan tänne tullut eloa =)
Samat ongelmat on täälläkin tuon syömisen kanssa että illalla tekee kaikkea hyvää mieli... Olikohan se palstailijamme Julle joka joskus sanoi että syö illalla puuro, niin ei sit tee niin mieli makeaa ja muuta naposteltavaa. En kyllä ole kokeillut, mut kai sitäkin pitäis testata.

Tuo laihdutuksen aloittaminen on kyllä kanssa aikas vaikeeta, siihen pitää oikein keskittyä!!! Ja vielä vaikeampaa on säilyttää motivaatio, varsinkin jo smuut vetää naamaansa kaikkea ihanaa karkista kakkuihin!!!!!!!!!

Kun saisi vaan jälleen ne kasvikset kehiin ja annoskoot oikeiksi, sekä ruokavalio taas vähäkaloriseksi, niin siin ä olis jo iso askel uuteen nousuun.
 
Mä olen päässyt taas tähän lenkkeilyn makuun ;)

Kun on tuo pentukoira, joka on sangen hermoja raastava illalla jos ei pääse lenkille koko päivänä :whistle: Pakko on mennä ja tehdäänkin sellaisia 5-6 km lenkkejä päivittäin, tuntuu tosi ihanalta =)

Ruohonleikkuussa kuluttaa myös paljon kaloreita. Mulla on tuo sykemittari ja siitä näkee myös kalorin kulutuksen. eilen 40 minuuttia leikkasin nurtsia ja kulutin reilut 400 kcal :eek: :eek:

kohta on piha muralla, kun koko ajan pusken leikkuria :whistle: :whistle:
 
mamablues
Vieläkö mahtuu mukaan?
Olen tässä jo yrittänyt laihduttaa, mutta ei vielä ole lähtenyt paino tippumaan. Synttäreillä ja juhannuksena ym.. olen langennut ja vähän muulloinkin. Huomenna on pojan synttärit, pitää yrittää hillitä ja vain vähän maistella.
Pituutta minulla on n.164cm ja (nyt just kävin vaa'alla) painoa 94kg!! Kääk enemmän kuin viimeksi :ashamed: Eli pudotettavaa riittää ja nyt on kyllä otettava itseään niskasta kiinni.
 
Katsoo miten käy minulla tämän viikon laihdutuksen kanssa.. On tullut naposteltua.. Ja tuntuu, että tekis mieli olla syömäs koko ajan, kun ei mikään kiinnosta.. Varmaan sunnuntaina on taas kilo-pari takaisin.. Kunpa ei olis.. En tiedä mistä tää masennus taas johtuu.. :headwall:
 
Kirjoitetaanpas viel tähänkin ryhmään viikon tulokset =).

Viikossa oli tippunut paino 1,1 kg eli nyt ois sen 59 kg ja tavoitepainoon ois enää vain 4 kg. Vyötärö on kaventunut sentillä (85cm).

Liikuntaa tuli harrastettua jonkin verran, käytyä rullaluistelemassa ja kävelemässä ja juoksemassa.

Mies kehuu päivittäin. Ja olen kuulema laihtunut h.elvetisti. Kun on tiiraillut entisiä valokuvia. No, toivottavasti niin on =)
 

Yhteistyössä