20 kg pois

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lähes epätoivoinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mulla kanssa olis tuota painoa pudotettavana tuo 20kiloo. Sitkeessä on, tai toisinsanoen lipsun liikaa ja aina nää viikonloput on pahimpia :|

Oon vissiin etenemässä pienin askelin, kun teen kylläö mielestäni koko ajan parannuksia ruokavalioon ja mietin mitä suuhun laitan, mutta siltikin repsahdan liian usein. Liikkuminen on lisäksi vielä liian nihkeetä. Jumpalle olis tarkoitus ilmottautua syksyllä. Sais nyt jouluun mennessä ees 7kiloo pois.

Valkoisen jauhon, leivän puputtamisen ja sokerin oon koittanut jättää pois, mutta tänäänkin taas syönyt mitens sattuu. :ashamed: Täytyy sanoo että pirun vaikeeta on!

onko siinä ostajan oppaassa myös joku taulukko että kuinka monta pistettä per pvä saa syödä vai mistä sen sitten saa tietää?siis saisin hommattua sen ostajan oppaan mutten ole menossa painonvartijoihin..

Mun kaveri ei syöny mitään herkkuja kuukauteen ja laihtu aika paljon, vaikka oli hoikka jo muutenkin. Se ei ollu syöny siis mitään karkkia, pullaa tai roskaruokia. Oli ensin muutaman kerran kokeillu ja sortunu, mutta sitten onnistunu. Sitä ei vaan aina tajua tai halua tajuta, kuin paljon esim karkissa on kaloreita tai vaikka vaan yhdessä jäätelössä. Jos joka päivä syö jotain herkkua, vaikka vaan vähän, niin helposti se paino sit vaan pysyy tai jopa nousee.

Nyt kun en oo viimesen raskauden jälkeen liikkunu kovinkaan paljon, on paino pysyny kyllä samassa lukemassa, mutta huomaan silti lihoneeni eli löystyneeni. Ennen kun liikku, niin pysy kiinteenä, mutta nyt vaaan pursuaa ja tursuaa...

Alkuperäinen kirjoittaja Phoenix:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:
Niin ja elättelen edelleen toiveita siitä, että laihdutuksen myötä rinnat pienenevät... :whistle: :xmas:

Kyllä ne pienenee - hanki hyvät liivit jos et halua ajokoiran korvia |O

No maan vetovoima on tehnyt jonkun verran tehtäviään. Mutta mulla kahdet erikoisliikkeestä ostetut sikakalliit liivit, jotka ovat kyllä tukevat

Ainakin mulla tissit pieneni ensimmäisenä :D Mä laihdutin terveellisesti syömällä ja urheilemalla perkeleesti! Ei ole kilot tulleet takaisin, joten suosittelen että jätette ne ihmedietit ja pilleripurkit ja otatte järjen käteen.

Alkuperäinen kirjoittaja Gloria:
Ainakin mulla tissit pieneni ensimmäisenä :D Mä laihdutin terveellisesti syömällä ja urheilemalla perkeleesti! Ei ole kilot tulleet takaisin, joten suosittelen että jätette ne ihmedietit ja pilleripurkit ja otatte järjen käteen.

:flower: :flower: :flower:

Huomatkaa vaan, että on ihmedieettejä ja ihmedieettejä ;)

Saisinkohan mäkin tästä ketjusta jotain motivaatiota.
Mulle riittäis kun saisin 10kg pois...

Mä oon vaan niin hemmetin laiska liikkumaan tai siis lähtee esim. lenkille/jumppaan, että mun keino taitaa olla se, että syön vaan vähemmän ja terveellisemmin :)

Pakko lopettaa toi ainainen napostelu!!
Pitääkin käydä kohta vaa´assa ja kattoo tarkka "lähtöpaino".
Käyn sitten lukemassa miten muut ovat edistyneet ja ilmoitan kuulumisiani.
(Jos minusta ei kuulu mitään, niin olen sortunut herkkuihin ja vaaka näyttää liikaa..)

TSEMPPIÄ KAIKILLE! Läskeille kyytiä :)

Alkuperäinen kirjoittaja Piparminttu-Pipsa:
Saisinkohan mäkin tästä ketjusta jotain motivaatiota.
Mulle riittäis kun saisin 10kg pois...

Mä oon vaan niin hemmetin laiska liikkumaan tai siis lähtee esim. lenkille/jumppaan, että mun keino taitaa olla se, että syön vaan vähemmän ja terveellisemmin :)

Pakko lopettaa toi ainainen napostelu!!
Pitääkin käydä kohta vaa´assa ja kattoo tarkka "lähtöpaino".
Käyn sitten lukemassa miten muut ovat edistyneet ja ilmoitan kuulumisiani.
(Jos minusta ei kuulu mitään, niin olen sortunut herkkuihin ja vaaka näyttää liikaa..)

TSEMPPIÄ KAIKILLE! Läskeille kyytiä :)

Sulle vois sopia karppaus. Ruoka on sen verran "tuhtia", että ei tule tarvetta napostella :)

Tuolla esimerkkieväitä :p
http://www.karppaus.info/forum/viewtopic.php?t=27362

Yhteistyössä