P
pulla
Vieras
tai edes 8 kg...juhlat tulos ha haluun mahtuu tuohon mun kivaan mekkoon johon en tod mahu enää...
Kaikki hyvät vinkit kehiin,kiitos
Kaikki hyvät vinkit kehiin,kiitos
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja kirahva:Itte olen nyt pudottanut n. 10kg reilussa kuukaudessa, joten ei sulla hätää ole. Ainoa millä siinä ois ni se pitäs tehdä terveellisillä keinoilla, ja mielellään niin ettei tule takaskaan. Voit kokeilla vähentää ateriakokoa ja jättää viljat + herkut pois ja tutkiskella vaikka vähän karppaajien ruokavaliota, sillä saa hyviä tuloksia ja melko nopeasti. Itse palasin ruotuun vuosien iisuilun jälkeen karpiksi ja tällä jatkuu hamaan loppuun saakka.
Alkuperäinen kirjoittaja Marlin:Kannattaa tutustua myös tuhon kiloklubi. fi sivuun. Minä sain sen avulla vajaa 6kg pois kuussa. Ja ilman nälkäkuureja![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Marlin:Kannattaa tutustua myös tuhon kiloklubi. fi sivuun. Minä sain sen avulla vajaa 6kg pois kuussa. Ja ilman nälkäkuureja![]()
Mä en ymmärrä miten. Olen ollut siellä jo kauan, mitään ei ole tapahtunut. Syödä pitää vaan kauheesti, miten sillä laihtuu? Eikä auta vaikka pallot vihreinä, painolle ei tapahdu mitään. Olen luovuttanut koko kiloklubin kanssa.