Apua!!Mul olis 2 kk aikaa pudottaa 10 kg!!!Onnistuukoha mitenkää...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pulla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Itte olen nyt pudottanut n. 10kg reilussa kuukaudessa, joten ei sulla hätää ole. Ainoa millä siinä ois ni se pitäs tehdä terveellisillä keinoilla, ja mielellään niin ettei tule takaskaan. Voit kokeilla vähentää ateriakokoa ja jättää viljat + herkut pois ja tutkiskella vaikka vähän karppaajien ruokavaliota, sillä saa hyviä tuloksia ja melko nopeasti. Itse palasin ruotuun vuosien iisuilun jälkeen karpiksi ja tällä jatkuu hamaan loppuun saakka.

Terveellinen tahti on puoli kiloa viikossa eli tuossa ajassa voisit pudottaa 4-5 kiloa. Eihän sitä muuta vinkkiä tarvii kun kulutat enemmän mitä syöt. Suosittelen jotain kalorien laskemisohjelmaa niin näet vähän mitä lihottavaa syöt ja kuinka paljon ylimääräisiä kaloreita saat ravnnostasi.

No, en mä usko että ihan helppoo tulee olemaan.

Kauheesti erilaista liikuntaa, pyöräily, uinti, kävely..jne
Katot mitä syöt ja lisäät hemmetisti kasviksia. Ei siihen hommaan mitään poppakonsteja oo.

Mä oon ite reilun vuoden ollu kuurilla.. Ja pudottanu painoo 15 kiloo. Hiljaa hyvä tulee.

Alkuperäinen kirjoittaja kirahva:
Itte olen nyt pudottanut n. 10kg reilussa kuukaudessa, joten ei sulla hätää ole. Ainoa millä siinä ois ni se pitäs tehdä terveellisillä keinoilla, ja mielellään niin ettei tule takaskaan. Voit kokeilla vähentää ateriakokoa ja jättää viljat + herkut pois ja tutkiskella vaikka vähän karppaajien ruokavaliota, sillä saa hyviä tuloksia ja melko nopeasti. Itse palasin ruotuun vuosien iisuilun jälkeen karpiksi ja tällä jatkuu hamaan loppuun saakka.

ai pudottaa 10kg kuukaudessa niin ettei tule takaisin. Taitaa olla paasto ainoa keino. ja siitäkin suurin osa nestettä.

riippuu sun elämäntavoista ja painosta. jos 100 kiloa niin varmaan saat pysymäänin poissa 70 kiloa ja 10 kiloa poisa ei varmaan pysy poissa jos edes tuossa ajassa saat pois

Alkuperäinen kirjoittaja Marlin:
Kannattaa tutustua myös tuhon kiloklubi. fi sivuun. Minä sain sen avulla vajaa 6kg pois kuussa. Ja ilman nälkäkuureja ;)

Mä en ymmärrä miten. Olen ollut siellä jo kauan, mitään ei ole tapahtunut. Syödä pitää vaan kauheesti, miten sillä laihtuu? Eikä auta vaikka pallot vihreinä, painolle ei tapahdu mitään. Olen luovuttanut koko kiloklubin kanssa.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Marlin:
Kannattaa tutustua myös tuhon kiloklubi. fi sivuun. Minä sain sen avulla vajaa 6kg pois kuussa. Ja ilman nälkäkuureja ;)

Mä en ymmärrä miten. Olen ollut siellä jo kauan, mitään ei ole tapahtunut. Syödä pitää vaan kauheesti, miten sillä laihtuu? Eikä auta vaikka pallot vihreinä, painolle ei tapahdu mitään. Olen luovuttanut koko kiloklubin kanssa.

Tutustuppas kalorilaskuri.fi sivuihin.Se on kylläkin maksullinen...Jos vaan orjallisesti noudatat niin paino tippuu takuulla.Ja näet samalla saatko tarpeeksi kuitua,proteiinia yms.
Pikkutarkkaa vaa'an kanssa pelailuahan se on,mut ainakin minä tykkään ja mulle sopii. :)

tiukasti vaan päätät että et lipsu ja pidät tavotteen kirkkaana mielessä. Heti ekaks herkut ja alkoholi pois, hiilareitten vähennys ja paaaaljon kasviksia ja vettä.