aloitetaanko kimppalaihdutus?

Minä myös hyppään tänne =).. Painoa nyt n.71 kg ja nyt aluksi pistin tavoitteeksi laihduttaa 10 kg.. Katsotaan sitten miltä tuntuu =).. Lapsesta asti kun on ollut laiha, niin tuntuu, ettei tämä mahamakkara oikein kuulu minulle :D .. Kyllä me kaikki onnistutaan tässä hommassa :hug: ..
 
Minä tulen mukaan olen 161cm ja 81.7kg eka olis tarkoitus tiputtaa 10kg ja siitä sit n. 15kg tai jos pääsisin siihen 52kg tavoitteeseen niin oisin todella tyytyväinen paitsi tyydyn myös alle 60kg tulokseen. Mulle voi myös mesessä kirjoittella miia82_@hotmail.com
 
Vieläkö mahtuu mukaan? Motivaatio ollu aivan hukassa nyt taas viikko sitte aloitin ja painon pudotus oli -1,8kg mutta tuntuu jotenki hyvältä ku juhannuksena tuli mässäiltyä niin hirveesti että tekee pahaa vieläki :ashamed: <br><br>
 
En malttanut olla käymättä aamulla puntarilla ja tulos oli ihan kiva, eli 64.2, et pari sataa grammaa olis laskenu paino sitten edelliskerran, tosin siitä ei taida viikkoa olla vielä.

Kertokaa hyviä salaattireseptejä kun mua alkaa jo ällöttää noi ainaiset lehtisalaatti-tomaatti-kurkkusekoitukset :eek:
 
Tääs olis yksi aika erilainen ja maistui (ehkä hieman yllätyksellisestikin) kyllä minulle:

KANASALAATTI SALSAKASTIKKEELLA


4 ANNOSTA

. 300 g marinoituja broilerin fileesuikaleita
. 1 kerä amerikansalaattia
. 1 tlk minimaisseja
. 2 kiiviä
. tuoreita yrttejä maun mukaan
Salsakastike:
. 2 dl kermaviiliä (rasvaa max 10 %)
. 1 dl salsakastiketta
1.Paista broilerisuikaleet kypsiksi pinnoitetulla pannulla ilman rasvaa.

2. Pilko salaatin ainekset ja valmista kastike sekoittamalla kermaviiliin salsakastike. Levitä salaattisuikaleet, yrtit, maissit ja kiivit ruokalautasille. Jaa päälle hieman jäähtyneet broilerisuikaleet ja kastike.

KOKO OHJE \| 12 \|

ANNOS \| 3 \|

210 kcal/annos

20,7 g proteiinia

6,5 g rasvaa

17,3 g hiilihydraatteja
 
Kirjoitanpas tännekin kuulumiseni.
Paino oli 59,8kg. En tiedä kuinka paljon on "lettipainoa", kun en älynnyt mennä vaa'alle sinä aamuna, kun aloitimme lettien teko.
Vyötäröstä on lähtenyt 2 cm, eli vyötärö on nyt 83 cm.
Kyllä liikunta tekee hyvää. Ja nyt oon ruvennut jaksaa juosta rattaiden kanssa puolet matkasta, kun yleensä käyn lenkillä 5-6km:n lenkin.
 
Heippa vaan!
Ihan vain lyhyesti ilmoittaudun. Aamupaino tänään oli 63.3 että on edistystä tullut kiitettävästi. Vyötärö on kaventunut reilut 16cm, nyt 82,5cm (maaliskuusta) ja lantio 10cm, nyt 99cm. Hyvällä mielellä tälläkertaa jatketaan! :wave:
 
Heippa vaan kaikille! Viime viikko ei mennyt aivan suunnitelmien mukaan ja paripäivää menikin herkutellessa mutta sain kuitenkin pidettyä itseni jokseenkin pisteissä ja tulos -1,1kg eli yhteensä 2,9kg miinusta.
Mittanauhaan en ole uskaltanut koskea ja ajatuksenani on että jos yhteensä kymmenen kiloa ensin ja siitä mittanauhan kans jatketaan..
Ensiviikkoon ja tsemppiä kaikille!! =) =)
 
No haloja!!! Ei ketään ole käunyt täälläkään aikoihin!!! Missäs kaikki luuraa? Mä palailen pikkuhiljaa lomilta arkeen ja kotiin. Paino on laskenut lomaherkuttelusta huolimatta. Se on nyt 62,5kg!!! Kiva juttu!!! ilmoitelkaahan muutkin jo pian kuinka menee niin voidaan tsempata yhes!!!! =)
 

Yhteistyössä