alle 25vuotiaita raskaana olevia äitejä

moikka!

memmulle kiitos valaisevasta tiedotuksesta :D nyt oon taas hieman viisaampi asiasta :)
jaa, mä luulin et oot ihan pienestä asti kasvanut maatilalla :p melkoinen elämänmuutos varmaan yhtäkkiä alkaa "maatilan emännäksi" :D

garbalo, ootko harrastanu enempikin tuollaisia kisoja? vai oliko ihan eka kerta kun kokeilit? :)
mulla on paljon kavereita jotka ajaa jokkista ja talvella moottorikelkka kisat ym..
ja itse kasvanut moottoripyörien "ympäröimänä" niin kaikenlaiset "vehkeet" kiinnostaa itseäkin :D ajamaan tosin en ole vielä itse ruvennut..

jeps, tämä oli nyt ihan pikapika käynti taas täällä :)
huomenna olis se kauan odotettu painoarvi-ultra heti aamusta :whistle: ja kovasti jänskättää... :D
täytyypi palailla huomenissa kertoilemaan sit kuulumiset sieltä :)

ai niin, eilen saunassa alko pikkasen kipemmät supistukset, jotka meni kyllä ohi puolessatunnissa :/ mut siinä aikana kerkes tulla kuitenkin 5 supistusta :D olin jo ihan täpinöissään, mut eipä tarvinukkaa lähteä sit vielä kun ne loppu...tänään aamulla supisti kerran aika napakasti vaan se jäi kans siihen se.. :( en päässy tänäänkään synnyttään :D
vaan eipä tässä vielä kiirettä ookkaan..

jane ja rv 36+3
 
Jane ihan eka kerta oli kun olin mukana ja eka kerta kun ajoin :D Oon ajanut mettässä maasturilla ja traktorilla, ja isoveljet on aina ollut mukana tollasessa, mut nyt mä innostuin itekkin kokeileen kun oli harjotuskisat :D Mä oon hehkuttanut sitä miehelle jokapäivä varmaan viiteen kertaan ja soittanu kaikki mahdolliset tutut läpi.. :LOL:
Iskä totes vaan et oli sit viimeinen kerta kun ajoit raskausaikana tollasii, et sit ku muksu syntyy ni saat vapaasti mennä mut ennen et! :LOL: se oli aika hellyyttävää kun ei se kauheasti näytä mitään välittämistunteitansa :)

Meilläkin on huomenna eka ultra! Vähän jännää et onko kaikki hyvin..
 
JANELLE ja GARBALOLLE onnea ultriin :flower: Tulkaahan kertomaan kuulumiset.

Jaa, että oli garbalo päässyt kaahaileen :D Mä en varmaan uskaltais... Oon niin ylihysteerinen tän mahan kanssa. Korjaan OLEMATTOMAN mahan... Sais kyllä jo pullahtaa näkyville.

Mutta MISSÄ ON TRIPLE????????????

-kyrsä ja nappula 14+2
 
siis onpa KYRSÄLLÄ yhtäkkiä viikot pompsahtanu :D kohta puolessavälissä jo matkaa :)
tripleä täällä itsekin ihmetellyt että mihin kadonnut?? :( toivottaasti ei ole sattunut mitään ikävää kuitenkaan..

ultrakuulumiset:

36+4

paino laskenut pikkasen viimekerrasta..yht tullut 6kg koko aikana.

turvotus: -

paineet: 136/59

hb: 118

sf: 36

tarjonta: rt

vauvan sydämensyke: ++140

sikiön painoarvio: 3050g ja kuulemma kunnolla eivät mittoja saaneet reisiluusta että voi lisätä pikkasen..? :/ ja painoarvio oli jos laskettuun aikaan menee, 3800-4000g...vähän niinkun itsekin arvelin.

kohdunsuu oli sormelle auki, eli supistukset on tehny jotain tehtäviään tuolla alakerrrassa:)

kyllä se maha sieltä KYRSÄ esiin tulee varmasti kohta :D millon sulla yleensä on oikea vauvamaha tullut esille?
mulla tuli tässäraskaudessa jo rv 15+ niin että muut alko kyseleen..osa oli huomannu jo aiemminkin, mutta eivät olleet kehannu kysyä mitään kun oli poikakin sillon vasta syntynyt :D paitsi et se kyllä aiemmin tais olla ihan vaan turvotusta se maha :)
mulla taitaa profiilissa ollakin kuvia mahasta ihan alusta asti, muistaakseni rv 15+ eteenpäin..

hyviä vointeja kaikille! palailen taas :wave:

jane ja rv 36+4
 
Jane: Kylläpä sulla on ollut upee maha tuolloin rv 15:lla. Mulla on alkanut pieni pömppö tulemaan joskus rv 20 tienoilla... Laitan kuvan mun mahastani rv 11:lla, eli 4 viikkoa sitten otettu kuva ja vielä ihan prikulleen samanlainen:



Mä olen niin kade kaikille vauvamahoille, joilla ulospäinkin pullottaa :snotty:

-kyrsä ja nappula 14+3
 
no eipä tosiaan KYRSÄLLÄ vauvamasu näy vielä :) no mutta kyllä se sieltä kuitenkin esiin vielä tulee :) ei taida paljon olla turvotustakaan mahassa? minulla sitä oli ihan melkein plussaamisesta asti ja varmaan tuossa rv 15 kuvassakin on vielä osa turvotusta vain..mutta nyt salkkareita kyttäämään :D
 
Mullakin on jo pömppis kyllä tullut esiin, sellanen kuin olis kuukautisturvotusta ja vähän vielä ilmavaivoja samaan aikaan :LOL: housunnapit ei mee kiinni enää ja työpaita alkaa vähän jo kyllä näyttämään et ollaan siunatussa tilassa. (eipähän tuu sitten niin paljon iskurepliikkejä miehiltä tiskin takana ollessa :LOL: )

Ultrassa oli kaikki ok, ei turvotusta mitenkään erityisesti, ihan normaalilta tai siis "normaalilta" se näytti. musta se näytti liskolta kun se kääns selkäs meille. Siellä se lisko pomppi ja hyppi. Päivät heitteli hassusti: kätilön kiekon mukaan ois 12+1, eka pää-perämitta osotti et ois 12+4 ja toka et 12+3, mutta neuvolan alkuperäisten päivien mukaan se ois 12+2.. :D Että tällä hetkellä se ois niinku :

garbalo ja liskopentu 12+1-4 :LOL:
( Päätin pitäytyä neuvolan menossa eli 12+2. )
 
Garbalo: hyvä, että ultrassa oli kaikki hyvin. =)

Selluliittia mulla kyllä on mahassa ja illalla turvottaa kyllä enemmän kun tossa kuvassa, mut siltikään ei vauvamahaa ole.

Tulin teitäkin heittämään linkillä synnytykseen:
http://www.youtube.com/watch?v=11KR-zGOq38&feature=related Itse sen tuolta mitäs nyt puolelta bongasin ja olen katsonut sen varmaan 6 kertaa. Siinä on sellainen ihana, nätti, rauhallinen synnytys jos jotain kiinnostaa. On kuvattu kyllä joka hetki ponnistusvaiheen alusta ihan viimeisten "limojen" pois kaapimiseen :D

Itse tänään taas jouduin juoksemaan kaupasta ulos oksentamaan vaikka jo viikon verran ollut hyvää oloa! :/ No ehkä tää tästä. =)

-kyrsä ja nappula 14+5
 
Piiiiiitkän hiljaiselon jälkeen minäkin täällä, pahoittelut kiireestä/aikaansaamattomuudestani kun en ole täällä aikoihin käynyt... :ashamed:

jane: Jestas, sullakin viikot jo noin pitkällä, kohta saat tosissasi laitokselle lähteä nyyttiä tekemään! :D

Meillä tehty täällä jo hankintoja, kerronpa nyt teillekin tänne (jos jotakuta sattuu kiinnostamaan) ...

Käytiin viikko sitten ostamassa masuasukille Emmaljungan duo edget (mummo ja pappa halusivat ostaa =) ) sekä Gragon Logigo S-turvakaukalo. Saatiin suht edullisesti yhden "tutuntutun" kautta paikallisesta lastentarvikeliikkeestä, joten päätettiin hakea saman tien kun mieluisat väritkin löytyi heti. :D Myös hoitopöytä meillä on jo, ostin huuto netistä, edullisesti kun juuri mieluisen satuin saamaan, ja vieläpä läheltä löytyi. Myös itkuhälyttimen huusin huuto netistä, Philipsin vuoden verran käytössä ollut.
Pinnasänky meille tulee lainaksi, samoin kantoliina on jo meillä - sekin lainassa siskolta. Vaatteita on myös jo jonkin verran kertynyt (bodeja, potkareita..), itse ostettu muutama ja isovanhemmat + kaverit tuoneet kanssa. Niin ja kylpypyyhe löytyy, samoin petivaatepakkaus Joten alkaahan noita hankintoja olla jo tehtynä... :whistle: Sitteri ostetaan tässä syksymmällä, eikai tässä vielä mikään kiire ole.

).(: Täällä on vointi aikalailla entisenlaista, ainoastaan närästys on tullut uutena kuvioihin (Rennietä kuluu... ). Töissä ollut tosi haipakkaa ja äitiysfarkkuja täällä haeskellaan edelleenkin, täytyy seuraavalla shoppailureissulla ihan tosissaan niitä etsiskellä.

Meillä on huomenna se rakenneultra, meinaa kyllä jo jännittää! Jännittää sekin, että näkyykö siellä sukupuoli, ja että kertovatko edes (luulisin että kyllä ) jos näkyy. Mutta eniten kyllä kaikista jännittää/pelottaa se, että kunhan vain vauvalla olisi kaikki hyvin ja niinkuin kuuluukin! :heart:

Potkuja tunnen välillä päivittäin, välillä saattaa olla useampikin päivä etten tunne ollenkaan (tai sitten ovat niin hentoja etten ole niitä varsinaisesti liikkeiksi edes huomannut :ashamed: ). Mutta ihanaa kun masu jo jonkin verran kasvanut ja liikkeet alkaa pikkuhiljaa tuntumaan paremmin. Myös noita jo tehtyjä hankintoja tulee käytyä usein hypistelemässä... :whistle: ;)

Tulen varmaankin vasta viikonloppuna seuraavan kerran koneelle, joten tulen silloin vasta kertomaan rakenneultran kuulumiset - toivottavasti on hyviä uutisia kerrottavana! :heart:

- Sirpula ja Pikkuinen rv 19+6 :heart: -
 
mä oon nyt ihan surkeena täällä, yritin osallistua toko-kisoihin meen koiruuden kanssa mutta eihän se saa kisata kun se syö kortisonia autoimmuunisairauteen.. :'( mua harmittaa niin paljon! Nyt tuli oikein kisainnostus ja koiran kanssa on sujunut hyvin treenit ja sit kaikki kaatuukin.. Millä mä nyt pidän motivaatiota yllä treenata ihan perusjuttuja ton kanssa niin kauan et se paranee ja lopettaa kortisonikuurin ja sit et jaksan vauva-aikanakin treenata ja lähteä kisaamaan? Nyt oli tarkoitus kisata vielä ennen vauvan syntymää pari kertaa et sit ois helpompi jatkaa sen jälkeen. :'( :'( nyyh.
toi pikkupentu on nyt sit mun tokolupaukseni. Se vaan ei oikein taida hiffata vielä noita kiemuroita.. |O mä meen peiton alle itkemään. (vähänkö herkkistuulella tänään.. :LOL: )
 
voi itku; meille kyllä sattui ja tapahtui tänään.. :'( :kieh:
1. no se et en päässyt koiran kanssa kisaamaan. surettaa vieläkin, vuosi ollaan suunniteltu ja treenattu.. no, ensi vuonna sitten otetaan molempien koirien kanssa vahinko takaisin ja kaksoisvoitto niille :) :LOL:

2. meille tulee kylpyhuoneremontti. muutettiin 1.6, soitettiin että pesuhuoneen laatat suihkun alta halki pitkän matkaa, lupasivat tulla katsomaan sitä heti ja tulivatkin 11.8... (eli tosi heti juu...) mittauksessa näkyi kosteutta pesuhuoneen kuivimmassa kohdassa, joten takuulla siellä suihkun allakin on.
( teknisen isännöitsijän älyväläys: "täytyy muistaa, että siellä ei ole mitään orgaanista ainetta mikä homehtuisi, ja laattojen saumat eivät ole vedenpitäviä." no joo, mutta ei sinne nyt varmaan silti saumoista ihan valumalla sitä vettä mene, niinkuin halkeemista.. ja mites sen orgaanisen aineen kanssa sitten kun käy suihkussa, pesee itsensä saippualla ja ne halkeamat päästää laattojen alle saippuaa, hikeä ja rasvaa ihosta, ym kaikkea muuta mitä suihkun likavesi sinne kuljettaa.. juu ei ole homeelle kasvualustaa ei...)
Mittamies kävi mittaamassa tosiaan kosteuden kaksi viikkoa sitten ja sanoi, että tekninen isännöitsijä soittaa mulle. Eipä oo kuulunut mitään joten soitin hälle tänään. "ensi viikolla olisi miehillä aikaa tulla, mut se tarkoittaa et joudutte muuttamaan pois.." Eipä ole tullut aikasempaa mieleen ilmoittaa meille et me joudutaan muuttamaan evakkoon tästä viikonlopun aikana??? |O :kieh: Vai olisiko ne "unohtaneet" koko jutun jos en olisi soittanut ja kysellyt asian edistymistä?? Ottaa kyllä vähän päähän.

Onneksi ne sieltä katsoivat meille uuden asunnon, nyt on varaa valita 2 asunnosta:
1. asunto on 41 neliöinen 2h+s+keittoseinä maantasalla
+ helppo pissattaa pentu kun nurmikkoa ihan vieressä, eikä rappusia tai hissiä tarvi käyttää
+halpa, vuokra 420 euroa (no halpa ja halpa.. mutta meen nykyiseen melkein 700euroon verrattuna.. :D ) joten säästettäis vähän 3kk aikana mitä evakossa ollaan
+ koirakoulu ihan vieressä, päästäis koissujen kanssa kentälle kävellen!
- kovin pieni :LOL:
-ei eteistä, sisäänkäynti suoraan huoneeseen jossa on keittoseinä
-käynti vessaan ja saunaan toisen huoneen kautta

2.asunto on 56 neliöinen 3h+kk+s,
+ kovin kaunis ja kivan oloinen
+ keskustassa, kaupat, kirjasto ym. lähellä
+ iso hieno puisto (kirjurinluoto, jos joku tietää :D ) ihan vieressä koissuja varten
+ tilaa enemmän
- kerrostalo, inhottava lähteä koissujen kanssa pisulle monta kertaa päivässä, kun pieni ei vielä oikein hiffaa hihnakäyttäytymistä
-hankalaa just pikkukoiran talutuksen kannalta kun joutuu kävelemään jalkakäytäviä joissa kulkee paljon ihmisiä
- 100e kalliimpi vuokra kuin toisessa vaihtoehdossa.

nyt sitten pitäisi päättää et mihin muutetaan seuraavaksi 3 kuukaudeksi. Taidanpa kallistua 1.vaihtoehdon puoleen ihan vaan koirien takia :D vaikka vähän ahdasta meille tuleekin kun ollaan molemmat tämmösii tilaa tarvittevia :D :LOL:

Niin. Ja sitten meen rakasihanakultapikkukoiruus jonka voisin kuristaa..
Aamulla ekaks heräsin siihen että se kultsi oli kaivanut mun laukun pikkutaskusta mp3-soittimen, repinyt sen omasta nyöreillä kiristettäväst pussistaan pois ja tuhonnut kuulokkeet..
Eilen, se vei miehen pleikkarin kuulokkeet ja yritti tuhota ne (oon kyllä koiruuden kanssa samaa mieltä et mies pelaa ehkä vähän liikaa...
Ja nyt illalla se vei miehen housujen taskusta purkkapaketin ja nyri sitä sillä välin ku mä olin suihkussa. Ja ksylitoli on hengenvaarallista koirille.. ei muuta kuin netistä äkkii kattomaan et mitä ensiapua siihen annetaan. Sokeroituja raksuja sitten lykkäsin neidille ja ne meni ihan hyvin alas, ja ihan hyvinvoivalta toi nyt tuntia myöhemmin näyttää. Ei onneks ehtinyt syömään ku ihan vaa sillee, et mitä hampaisiin tarttuu ku vähän närinyt..
huoh. että näin meidän koirilla... ne ei taida kyllä tervettä päivää nähdä..

Anteeks että valitin ja vaivasin, tulipahan nyt edes vähän parempi olo :LOL: )
mur. olen valittanut.
 
Garbalo: Teille näköjään sattuu ja tapahtuu. Toivottavasti vuoden päästä paremmalla onnella toko-kisoihin =) Noista asunnoista minä myös kallistuisin tuohon 1. vaihtoehtoon. Kuitenkin 3kk on TODELLA lyhyt aika vaikka asuis sit yhdessä huoneessa sen ajan B) Tsemppiä!

Mä näin tänään kerhossa yhden äidin, jolla oli ihan valtava maha. Sillä oli LA 6 päivää mun jälkeen ja mulla ei näy vielä mitään :eek: Ihan hassua, sillä näkyi vaikka oli takkikin päällä....

-kyrsä ja nappula 15+0
 
Heips.

Pikaisesti taas ilmoitan olemassa olostani. Maha kasvaa ihan hirveetä tahtia. Alkaa jo häiritä nukkumista kun ei missään asennossa oo hyvä olla. Ärsyttävää. No siitä sit seurauksena täällä käyskentelee väsynyt, kärttyinen ja äärimmäisen vaarallinen äiti-peikko. Hiljaisuus tekis hyvää.. Voiskohan miehen ja lapset ulkoistaa vaikka pariksi tunniksi?! *hymy* Vieraitakin ois tulossa, eli tarviis siivota, kunhan löytäis jostain sen kauas kadonneen inspiraation.

Vauvalle ostin eilen Lindexiltä 62cm unipussin. Oli pakko saada vauvaa varten jotain hypisteltävää ja kun kyse on univaatteesta ja kun kokoero 56cm vastaavaan oli niin pieni niin tuskin haittaa et on 62cm. Kietaisubodya menin ostaan, mutta ei löytyny yhtään kivalla kuosilla. Kauheen kovat värit oli, oisin halunnu jotain vaaleaa beigeä ehkä jollain tummemmalla värillä maustettuna, mutta eipä ollu kun tummanruskeeta kera joko oranssin tai tumman violetin. Joten ne jäi kauppaan.

Nyt meen inspiroitumaan siivouksesta tai sit painun unille. :D


tulia & viljami 18+4
 
torstaina 28.8 meille syntyi poika :) rv:lla 37+0 :)
3215g ja 48cm, pieni peikkopoika :D :D laitanmyöhemmin kuvaa tulemaan :D nyt ei jaksa kun just kotiuduttiin tänään.

torstai aamuna ihan yllättäen alkoi supistukset heti kunnolla säännöllisinä parin minuutin välein :) kokonaiskesto oli huimat 4h50min :) mukava kokemus taas kerran..
tulen kertomaan tarkemmin kunhan jaksaa tässä :)

ja anteeksi, en nyt jaksa edes lukea teidän juttuja läpi :ashamed: selaan myöhemmin nekin läpi :)

jane ja poika 2vrk
 
synnytyskertomus:)

ajattelin itsekin kokeilla onko niistä kuuluisasta kolmesta ässästä mitään apua.
elikkäs siivoilin päivän ja illalla sauna ja seksi:) koko seuraava yö oli jotenkin outo..en nukkunut juuri ollenkaan koko yönä, ei kuitenkaan supistellut mitenkään erityisemmin.
Aamulla nousin sitten sängystä ylös klo 6:00 ja lähdin keitteleen kahvia, aivan yhtäkkiä sitten alkoi kunnon supistus ja kun se meni ohi tuli minuutin päästä jo toinen..aloin sitten seurailla aikaa ja supistukset tuli noin kahden minuutin välein koko ajan. Herätin mieheni ja kerroin että kohta tuleepi kiire jos nyt ei lähdetä:) sitten soitin äitille että on valmiina ottamaan lapset vastaan..lapset vietiin mummulaan ja juotiin pikaiset kahvit siinä vielä.
Automatkalla sairaalaan klo: 8:00 alkoi supistukset olla jo aika kivuliaita..sairaalassa kätilö otti meidät heti vastaan ja tutkimushuoneeseen mentiin käyrään..sitten kohdunsuuntilanne joka oli 5cm auki..synnytyssaliin ja toivomuksestani spinaalipuudutus ( joka harmikseni ei auttanutkaan supistuskipuihin yhtään vaan pahensi niitä. mutta vei ponnistusvaiheen kivun ihanasti pois kuienkin ) puudutuksen jälkeen kohdunsuu aukesikin neljällä piiiiitkällä supistuksella 6cm:stä 10:neen ja alkoi ponnistusvaihe, joka kesti 14 min...[siitäkin tuo spinaali oli huono että ponnistamisen tarvetta ei tullut ollenkaan..] piti supistuskipujen kourissa koettaa työntää vaikka ei työnnättänyt ja vauvan pää oli vähän vinossa että sai tehdä töitä tosissaan ennenku poika suoristi päänsä. synnytyksen kokonaiskesto oli 4h50min kaikkineen päivineen ja ihana kokemus taas kerran

ja kuvaa perään :)



jane ja poika 3vrk
 
kiitokset onnitteluista :) sainpas luettua pikaisesti läpi teidänkin jutut :D
garbalo no teillä on kyllä hommaa koirien kanssa kun tykkäävät tuhota tavaroita ja toinen näyttää syövän sitten kaiken mahdollisen :LOL: pitäähän koirankin saada vähän xylitolia ettei henki haise :D onneksi ei mitän vakavaa kuitenkaan koiruudelle sattunut purkasta :whistle:
ja itsekin tosiaan kallistuisin tuohon asuntovaihtoehto 1:seen :) niinkun näköjään tekin :D

sirpula muistan itsekin kun esikoista odotin kuin oli mukava ostella kaikkea vauvalle valmiiksi :) ja sitten hypistellä niitä "salaa" aina vähän väliä :D mitenkäs se rakenneultra meni? saitteko selville onkos sieltä tulossa prinssi vai prinsessa :heart: ??
tulehan kertoilemaan kun joudat..

nyt täytyy joutua taas..

jane ja poitsu 3vrk
 
Moi pitkästä aikaa.

Onnea janelle !!!!!!

Nyt en välttämättä jaksa kovin usein kirjoitella, kun menin lupautumaan koulutusta vastaavaan työhön täksi kuukaudeksi... Eli aamulla kuudeksi navettaan, sieltä töihin ja sit taas takas navettaan, noin 14 tunnin päiviä...

memmu joka ei nyt muista mikä rv, pitää tarkistaa
 
janelle onnea aivan tuhannesti!!! :hug: :hug: :hug: Mulla meni iho aivan kananlihalle kun luin tuon viestin, sillä ei ole kauaa kun mietin itsekseni että sinulla kohta vaavi siellä jo tuhisee sylissä..taisinpa miehellekin mainita että jane menee varmaan kohta synnyttään ja hiemanhan tuo tyhmänä mua katteli kun ei oikein ymmärtänyt että kenestä mä puhuin... :D :LOL: Mutta selvitin sitten tilanteen ja sitten ymmärsi.... ;) Mutta onnea vielä kovasti sinne koko perheelle, ja ihana kuulla että kaikki meni lopen noin hienosti! =) Ja miten suloinen peikkopoika teille syntynyt.. :heart:

).(: Me tosiaankin käytiin miehen kanssa viime torstaina siellä rakenneultrassa ja Luojan kiitos kaikki on vauvalla masussa hyvin ja niinkuin kuuluukin!! :heart: Mä olin aivan tuhannen peloissani vähän ennen sinne menoa, että mitä jos vauvalla ei olekaan kaikki niinkuin kuuluisi. Mulla vaan kädet tärisi ja olin ihan kauttaaltaan kylmänhikinen - mies sai melkein kantaa mut sinne! Mutta heti lääkärin luo päästyämme ja nähtyäni ensimmäisen vilauksen ultrakuvaa, niin rauhoituin kummasti. Aloin vain miettimään että siellähän se Äidin rakas onneksi porskuttelee menemään... :heart:

Eli kaikki mitat sun muut osoitti tarkaksi lasketuksi ajaksi juuri sen 16.1. ja kaikki rakenteelliset seikat ym. oli normaalit. Onneksi. *huokaus*. Ja vilahtipa siellä pippelikin, kun lääkäriltä lopuksi kysyin että näkyykö haaroväliin! :D Lääkäri oikein tsuumasii tarkemmaksi ja sitten hymyillen sanoi että kyllähän tuolla näyttäisi aika selkeästi olevan uloke virtsarakon edessä, että kyllä tämä aika selkeästi pojalta vaikuttaa. Että todennäköisesti meille on nyt pikkuprinssi tulossa! :heart: =)

Oon muuten tuntenut nyt kahtena iltana vauvan potkut kädelle, kyllä on ollut mahtava tunne!

Mutta nyt "pitemmittä puheitta" ( :whistle: ) lähden suihkuun ja iltapalalle, taidan ottaa yötä vasten yhden Panadolin kun koko päivän meinannut olla pää kipeänä.

- Sirpula ja Pikkuinen rv 20+5 :heart: -
 
moikka!

kiitoksia onnitteluista :) en ihan kokonaan teitä kuitenkaan hylkää ;)
oon tässä yrittäny jo parikertaa käydä koneella mutta aina tuo pikkumies on tissiä vailla heti kun asetun omiin hommiin :D niinku näköjään nytkin..palaan myöhemmin :wave:
 
noniin, nyt on poika syötetty :) yritän tosiaan käydä kuitenkin täälläkin turiseen teidän kans, sen minkä kerkeän..paljon on hommaa siihen mitä ennen pojan syntymää :D meillä tuo 1v on vähä mustis ollu vauvasta ja kaipaa kovasti huomiota..siksikään ei aikaa oikeen riitä muuhun kun lapsiin nyt alussa ainakin :)
onneksi tuo tyttö on kuitenkin ihan innossaan ja esittelee uuden vauvan heti vieraille ja haluaa olla kaverina koko ajan vaippojen vaihdossa ym. :)
nyt ollaan alettu miettiin sit nimeä pojalle eikä me näköjään miehen kans päästä minkäänlaiseen yhteisymmärrykseen...mä en halua sitä nimeä mitä se ehdottelee ja sille ei sit kelpaa mun ehdotukset..saapa nähdä saahaanko me pojalle nimeä ollenkaan :LOL:
laittakaapa hyviä pojan nimi ehdotuksia tulemaan :D ???
sirpula no on varmaan sun miehes ollu ihmeissään ku yhtäkkiä alat kerton sille jostain janesta :LOL: osaan vaan kuvitella tilanteen :D
ja wau, sulla on viikkoja jo noin paljon :heart: ihana että ultrassa kaikki oli hyvin ja SUUREN SUURET ONNITTELUT PIKKUPRINSSIN JOHDOSTA :heart: :D
nyt voi ostella sit pojalle kaikkea ihanaa vaatetta ym... :D

Miten KYRSÄ jakselee pahoinvointien kanssa??? onko alkanut ollenkaan helpottaa??
palailen taas tässä kun on aikaa :)

jane ja peikkopoika 1vk
 

Yhteistyössä