Sirpula Terwetuloo sullekin!! ja onnea plussasta! :heart:
äippä84 joo, se on nyt niin rakastunut se vauva sun lämpimään kohtuun, ettei se halua pois sieltä enne ku se otetaan.. =) onnea loppumetreille kovasti!
jane85 kohta se sinäkin oot näillä viikoilla.. vaik enhän mä ees ihan lopussa ite oo, mut aika loppuvaihees kuitenkin..
aika rentää kuin siivillä.
mä osasin ihan kunnolla eilen rentoutua siel vyöhyketerapias. olin vähällä nukahtaa välillä. B) ajattelin siinä sitten, että koitanpas olla synnytyksessäkin näin rentona..
joo, onnistuiskin niin rentona. mut uskon, että voi tuosta olla apua, kun en muista, että oisin koskaan osannut vaipua nuin rentouttavaan tilaan. =) nyt toisella kerralla se hiero voimakkaammin, niin tänään on lihakset vähän ollut arkana, mut ei paha silti. väsyttää ihan hulluna. olis ihana vaan nukkua..
eilen illalla oli sitten tuo häpyluu tuosta edestä ihan järkky kipee. :| tänäänki viel on ja tuntuu nyt taas pahenevan. siis ihan hirveitä liitoskipuja tullu. auuu.. ei voi kunnolla liikkua. sattuu lähes kokoajan. voi voi..jospa menis pian ohi. vauva tunkee päätä aina vaan alemmas. mut ei tätä tarvi enää kovin kauaa jaksaa. :flower:
IllanHämy 36+4