alle 25vuotiaita raskaana olevia äitejä

äippä84 sinäkn täällä viel. :D koitahan ottaa rennosti, koska missään tapauksesa ei mene enää kauaa. TSEMPPIÄ HULLUNA!!! :flower:

jane85 sullahan on komeet suunnitelmat. ;) ei muuta ku järkkäileen kaikki valmiiks. =)

mä oon menos taas tänään kolmeksi sinne vyöhyketerapiaan. oli niiin rentouttavaa maata siel viimeks, kun toinen osas niin hyvin ja lman kipuja hieroa. sillä ei taho olla oikeen aikoja, niin se sit antoi jo täksi päiväks uuden ajan, vaikka vissiin olis hyvä olla sen kaks viikkoa väliä, mut kai se tämäkin auttaa. ainakin rentoudun! :D meen siksi, että osaisin olla synnytyksessä renommin enkä niin kipee olis..saanähä auttaako. eiköhän.. ;)

nyt syömään ja valmistelemaan! TERVETULOA muuten uusille!! joukkoon vaan!! :heart: :D

IllanHämy 36+3

:heart:
 
Kyllä morsiuspukuliikkeissä myydään muunkin värisiä mekkoja kuin valkeita. Lähinnä kai ne mainostaa niitä esimerkiksi vanhojenpäiväpuvuiksi, mutta voihan niitä morsiuspukunakin käyttää jos ei valkeaa tahdo. Sellaisia juhlavia nekin on.
 
memmu84 no hyvä tietää, eli kannattaa niihin suunnistaa sit pukua etsimään:D
millaiset teillä oli häät? pidittekö ihan pienet pippalot vai ihan kunnon jamit? :) kauhea kyselyikä menossa minulla, mutta täytyyhän minun sellaiset asiat tietää :LOL:

IllanHämyllekki moi :wave: siis se oli sit ihan mukava kokemus ilmeisesti
:xmas: pääsispä itekki johonki rentoutuun ihan rauhassa :D ollu vähä vilkasta menoa jostain syystä nämä pari päivää lasten kans :) ei oo päässy pihalle niin se sit kostautuu tietenki :kieh:

jane ja rv 22+4
 
Meillä oli ihan mukavat häät. Vihkiminen oli kirkossa ja sieltä sitten mentiin juhlapaikalle eli sellaiseen hiihtomajako se nyt oli, kuitenkin selainen melko iso kaksikerroksinen rakennus. Siellä sitten oli ruokailu ja kahvit ja muuta ohjelmaa. Osa meidän kavereista jäi sitten viettämään iltaa sinne, siellä oli saunatkin. Ite lähdettiin ennen puoltayötä motellin hääsviittiin, jotkut vieraat olivat juhlineet aamuyölle. Vieraita oli noin 120, miehellä on iso suku, mulla ei niinkään =)
 
Wow,kuulostaa makialta idealta tuo vyöhyketerapia. Ite kävin viime viikolla kampaajalla ja tänään anopilla jalkahieronnassa, töistä saatu lahjakortti kauneushoitolaan olis vielä käyttämättä. Miekään en osaa rentoutua ku käsketään varsinkaan.


T: pörrö ja vaava 33+2
 
huoh.. |O

ei auta rentoutumiset, eikä mitkään muutkaan..ei. vauva on nyt päättänyt pysyä masussa loppuun asti, kun ensiksi sitä sinne 7 piiiiitkäää kuukautta toivottiin ja yritettiin...
Neuvolaan tänään ja palailen sieltä sitten...Taitaa sitten ollakki meitsin vika neuvola, seuraavaksi mennään jo äitipolille... :whistle:

äippä ja nytty rv 41+0 :heart:
 
Huomenta! :wave:

Mahtuisiko tänne porukkaan vielä yksi, reilu parikymppinen neitokainen?
Viikko sitten raskaustesti näytti niin valtavan toivottua plussaa ja LA on 16.1.2009 :heart: .
Mielelläni kävisin täälläkin teidän kanssa turisemassa kaikesta mahdollisesta liittyen raskauteen, synnytykseen ja vauvaan.

- Sirpula ja Pikkuinen rv 5+4 :heart: -
 
huomenta :wave:

voi ei, äippä vauva ei halua selvästikkään tulla vielä pois sieltä lämpöisestä :xmas:
mutta eikös ne yleensä käynnistä jos on sen muutaman viikon mennyt yli? muistaakseni näin on joskus minulle sanottu.
vaan on sinulla komeasti jo viikkoja kasassa :heart: (jotain positiivista) :LOL:

jane85 ja rv 22+5
 
:LOL: tosiaan on noita viikkoja kertynyt.... :whistle:

Käytäntä kai vaihtelee, että alkavat käynnistellä kun on 10-14 vrk yliaikainen.... se riippuu kai niin monesta tekijästä, esim. istukan kunnosta, lapsiveden määrästä, mikä tilanne kohdunsuulla yms...
Eli toivossa on hyvä elää, että oisi jo viikon päästä nyytti sylissä...

Velkam sirpula!
 
jane ja äippä : Kiitos! =) Juu, esikoinen on nyt meille tulossa! :heart: Kiva jos laitat minutkin listoille..

Äipällä onkin siellä jännät ajat (*tahtoo kans! :attn: )... :D Mutta jospa 8kk päästä olisin minäkin samassa tilanteessa! :saint:
 
nii just, eipä ne voi sitä tietää koskaan et millon syntyy vaikka paikat olisikin jo valmiina..minun mielestä ei pitäis edes antaa turhaa toivoa neuvolassakaan, kun koskaanhan sitä ei tosiaan tiedä millon vauva haluaa syntyä.:whistle:
vaikka tuskin se auttaa minua ainakaan vaikka eivät antaisikaan, odotan silti jo varmaan sieltä viikolta 37 et millon se syntyy :LOL:
 
Sirpula Terwetuloo sullekin!! ja onnea plussasta! :heart:

äippä84 joo, se on nyt niin rakastunut se vauva sun lämpimään kohtuun, ettei se halua pois sieltä enne ku se otetaan.. =) onnea loppumetreille kovasti!

jane85 kohta se sinäkin oot näillä viikoilla.. vaik enhän mä ees ihan lopussa ite oo, mut aika loppuvaihees kuitenkin.. :D aika rentää kuin siivillä.

mä osasin ihan kunnolla eilen rentoutua siel vyöhyketerapias. olin vähällä nukahtaa välillä. B) ajattelin siinä sitten, että koitanpas olla synnytyksessäkin näin rentona.. :whistle: joo, onnistuiskin niin rentona. mut uskon, että voi tuosta olla apua, kun en muista, että oisin koskaan osannut vaipua nuin rentouttavaan tilaan. =) nyt toisella kerralla se hiero voimakkaammin, niin tänään on lihakset vähän ollut arkana, mut ei paha silti. väsyttää ihan hulluna. olis ihana vaan nukkua..

eilen illalla oli sitten tuo häpyluu tuosta edestä ihan järkky kipee. :| tänäänki viel on ja tuntuu nyt taas pahenevan. siis ihan hirveitä liitoskipuja tullu. auuu.. ei voi kunnolla liikkua. sattuu lähes kokoajan. voi voi..jospa menis pian ohi. vauva tunkee päätä aina vaan alemmas. mut ei tätä tarvi enää kovin kauaa jaksaa. :flower:

IllanHämy 36+4
 
Moi!
Voisin tännekin ilmottautua. Elikkäs täällä kirjoittelee mammakoo vuosimallia 84, eli 24 on justiinsa täynnä. Kaksi lasta löytyy ennestään vuosimallia 05 ja 06, kolmosen laskettu aika on 8.1.2009. eli 24 ollaan edelleen kun kolmas syntyy.
Eteläsuomesta päin kirjoittelen.

Tänään siis rv:t vasta 6+5
 
jane: Juu, eiköhän me vinhaa vauhtia äipän perässä pötkitä, vaikka sitten noille viikoille saakka! :D

Illanhämy: Kiitos! =)

).(: Tänään ollut lähes oireeton päivä, nälkä ollut vähän normaalia useammin, muutoin aika normiolo ollut. Kylläpä minäkin vaan jo alan kaipailla niitä raskausoireita lisää... :whistle:
Ainut vain, että olen valvonut nyt kaksi edellistä yötä PUTKEEN! :eek: Ihan kummallista; joka aamu oon herännyt noin 9 aikaan ylös, touhuillut päivän ilman päiväunia, käynyt lenkillä jne ja taas yön saanut valvoa. Ei siis ole mikään kipeänä tms, ei vain tule uni silmään. Voikohan hormonit vain yksinkertaisesti olla tässä vaiheessa niin sekaisin, ettei kroppa tiedä että väsyttääkö vai eikö väsytä...? :D :LOL:
 

Yhteistyössä