alle 25vuotiaita raskaana olevia äitejä

jane85: Juu leikkaavat vaikka meinaisi syntyä aikaisemmin. Koska emme yhtään tiedä että minkä kokoisen vauvan pystyn synnyttää :( mielummin kyl synnyttäisin normaalisti ku tuo sektio ei ollu kovin kiva kokemus aikaisemmin. Toivon että kaveri pysyy mahassa sinne suunniteltuun päivään asti. Jos syntyy aikaisemmin niin mies ei pääse leikkaussaliin mukaan :/ äidin ja lapsen hyvinvointi kaikkein tärkein siinä vaiheessa.

minä olen tunnollisesti täällä ja rv 40+6 mennään.... että hajottaa :headwall:
Eikä pienempiäkään merkkejä että synnärille pääsis.... Noh, viikko vielä, sit ois 14 vrk yli, eiköhän sitten jo aleta vauvaa häätämään, tavalla tai toisella...

äippä ja nytty rv 40+6 :heart:

JanuLiitus aivan, meillä taisikin olla puhetta siitä aiemminki jo, en vaan muistanut enää..
mutta onhan se teidän tilanteessa kuitenkin paras ja turvallisin vaihtoehto synnyttää sektiolla =) teidän molempien hyvinvointihan se on pääasia..vaikka uskon että leikkaus ei varmasti ole kaikista miellyttävin kokemus, leikkaushaava on varmasti pitkään kipeänä.. :/

äippä ajattele positiivisesti :) enää viikko korkeintaan niin saat vauvelin kotiin :heart: kyllä ne jotain keksii jos alkaa kovin paljon yli menemään :) ja aika suurella todennäköisyydellä se tulee sieltä ilman apua jo aiemmin :heart:
koitahan jaksaa! :heart:

kiitos taas tsempityksestä!
Pakkohan se on juu, jaksaa...on vissiin myöhästä perua tässä vaiheessa :LOL:
Ja tosiaan, olen yrittänyt jo hillitä tätä ketutustani, ja ajatella positiivisesti että vielä viikon saan nukkua yöni rauhassa, juoda aamukahvit tässä koneella jne... :saint:

Voi, toivottavasti sulla asiat siellä "alakerrassa" olisi kunnossa, tai voisit yrittää välittää sitä painontunnetta kera suppareiden tänne mulle :whistle:

Millonkas ne tulokset sulle tulee siitä kokeesta?

no joo...toisaalta tuokin... vaikka mulla on kyllä käynyt jo mielessä että ihan sama mitä sieltä tulee ja missä syntyy, kunhan vaan alkas jo tunkemaan ulos... |O pikkusen painaa "jo" ikävästi tuonne iiiiihan alas...

kukas teistä oli mennyt samalla naimisiin kun oli ollut vauvan ristiäiset??muistelisin että joku teistä???tunnustakaa :p
niin sitä vaan että kun mies alkanut puhumaan nyt ihan tosissaan että haluaa minut viedä vihille ja mielellään heti. :whistle: mä en oo vaan kerenny kostua vielä oikee ajatukselle :p
mut se kuulostais kivalta että samaan aikaan ristiäisissä sit mentäis...
millaset kemut ne sit niinku olis??tietääkö kukaan?

jane85: Ei se haava ollut kuin pari päivää kipee mut itse kohtu sit olikin aika kauan kipee :(
:wave: me mentiin naimisiin samaan aikaan ku oli ristiäiset. Ne pidettiin minun vanhempien luona. Pappi vihki meidät ensin ja sitten kastoi Jannan :heart: Eipä meillä niinkään mitään juhlia ollut. Perheen kesken jatkoimme iltaa

ai se oli teillä :D oliko teillä paljon vieraita? itse en halua mitään kauhean isoja juhlia, eikä halua mieskään..joten se kuulostain parhaalta mahd. vaihtoehdolta. :D
oliko sinulla joku häämekko päällä siellä :LOL: tyhmä kysymys, mut jotenki ei osaa kuvitella et itse laittaisin ainakaan tavallista hääpukua, kun en muutenkaan mekoista oikein välitä.. :D

Mä olin viimekesänä vieraana juhlissa, joissa oli sekä häät ja ristiäiset. Kirkossa ensin kastettiin lapsi ja sitten pari vihittiin. Juhla oli parin kotipihalla, ruokailua varten oli sellainen iso teltta. Käsittääkseni ne lähti sitten jonnekin jatkoillekin, mutta me jouduttiin lähtemään aiemmin pois.

nii ja tuosta leikkaushaavasta vielä, hyvä että oot parantunu siitä nopeasti :) oon kuullu et se on inhottavan kipeä pitkään, mut joillakin se paranee nopeempaa =) ja onhan se mukava tietää jo nyt koska se vauva syntyy :heart: ei mee ainakaan yliajan :)

26 henkilöä oli... Jos olis kirkossa pidetty niin olis ollu paljon enemmän porukkaa. Ei mulla ollut oikeastaan häämekkoa.. no siis tällainen :D
Huivi vain pois tuosta. En tahtonu kameralle minun rintoja esitellä ku oli aika avonainen :LOL: :snotty: Niin ja hiukset ei ollu tuossa laitettu ja tiara puuttui päästä..

:wave: Me ollaan pitämässä sellaiset kemut 19.7.... jos tämä vauva nyt on silloinkaan vielä maailmassa :LOL: Kirkossa on vihkiminen ja kaste ja siitä tullaan sitten kotiin juhlimaan... mulla on ihan valkoinen hääpuku tuolla kaapissa oottamassa, toivottavasti mahdun siihen silloin... ja ruoka & kahvit tarjoillaan...noin 50 hlöä kutsuttuja...kutsutkin tosin pääsen postittamaan vasta kun vauva on maailmassa, joten saisi laittaa vauhtia...

memmu84 juu, jotain tällaista ajattelin itsekin, et luultavasti kirkossa ensin vihkiminen ja nimenanto ja sit pienet kemut jossain kotona tai jotain..meillä niin pieni asunto et täällä ei mitenkään mahdu olemaan.. :)

Juu on mukava tietää se aika milloin syntyy, mutta arvaa vaan rupeaako jännittää muutamaa päivää aiemmin. Eli siis ei nukuta pahemmin ollenkaan. Jannan kohdalla kävi niin että 3.3 oli sektiopäivä ja sinä yönä jännitin niin paljon että supistukset alkoi 12:sta aikaa yöllä ja siis käynnistyi silloin :ashamed: täytyy tällä kertaa olla panikoimatta niin paljon :D

JanuLiitus nätti puku :D jotain sellaista ajattelin itsekin =) jotain juhlavaa, mut ei kuitenkaan ihan kauheaa laahusmekkoa jne.. :)

äippä ai tekin ootte menossa samalla tavalla :LOL: siitäkin on tainnut olla puhetta jossain välissä :D ei vaan kaikkia aina muista :)
olis mukava itsekin pitää hääjuhlat kotona mut ei meillä tosiaan oo tilaa sit..luultavasti joudutaan tekemään niin et läheisimmät vaan kutsutaan :)

jane85: Voiku onnistuis nuin helposti. Onneksi Janna menee jo tiistai päivänä kolmen aikaa äidilleni hoitoon, ku meidän pitää olla keskiviikko aamuna seiskan maissa sairaalassa. Siinä on sitten vaikka koko päivä aikaa nukkua, sais edes vähän unta ettei ole ihan poikki..

Januliitus niinpä :D helppohan se on sanoa ite täältä :LOL: uskon et varmaan ei paljon uni tuu viimeisenä iltana :whistle:

niin ja sellaista vielä niistä hää jutuista haluaisin tietää :D että myydäänkö tavallisessa morsiuspukuliikkeessä siis sellaisia ihan tavallisia mekkoja myös ja muitakin kun valkoisia mekkoja??en oo koskaan käyny katsomassa niissä..
äippä 84 oletko itse ostanut puvun jostain vai vuokrannut? millaisia hintoja ne niillä puvuilla pitää??

Yhteistyössä