huomenta! :wave:
JanuLiitus taitaa olla sinulla just se vaihe menossa, et vauva on korkeimmillaan ja painaa joka paikkaan...?osaan vaan kuvitella kuinka huono sinulla on olla
toivottavasti vauva laskeutuu pian ja saat taas henkeä paremmin eikä vauva niin lujaa varmaan enää potki kylkiinkään. Minulla sekin on vielä edessä
onko teidän muiden kaverit ns. jättänyt teidät kun olette saanut lapsia?
mä en voi ymmärtää tätä mun "parasta ystävää" enää...ennen soiteltiin joka päivä ja käytiin yhdessä kaikkialla, heti kun aloin odottaa poikaa meidän kaveruus loppui kun seinään..(osaksi varmaan johtuu siitä että heillä oli vaikeuksia raskaaksi tulemisen kanssa)
mutta nyt tämä ns. ystäväni on raskaana, kuukauden minua edellä...ja kaiken luulisi olevan hyvin...ajatelin että meidän ystävyys voisi ehkä jatkua sitten kun hänellä onnistuu raskaaksi tuleminen ja minun ei tarvisi enää tuntea syyllisyttä siitä että minulla ooonistui raskaaksi tuleminen, jo kolmatta kertaa...
tämä "ystävä" soitti eilen taas tooooosi pitkästä aikaa..ja kyselin että miksei hän ole käynyt tai edes soittanut aikoihin(itse olen yrittänyt soittaa muutaman kerran ja viestiä laittanut)
ei kuulemma ole ollut aikaa jne...no mutta samalla kertoo minulle, että on käynyt kyläilemässä jossain kaverinsa luona jossa on myös kaksi saman ikäistä lasta kun minulla..
ihmettelin itsekseni kovasti, että hän ei minun kanssa enää halua olla tekemisissä..
ja toinen mitä olen ihmetellyt on se että hän on alkanut selvästi vihaamaan minun lapsia...kauhea sanoa edes ääneen,mutta niin se asia vaan on...hän on kerran meillä käynyt joskus kolmisen kuukautta sitten, eikä välittänyt kummastakaan lapsesta mitään...hän yritti selittää minulle jotain juttua siinä samalla ja kun tämä meidän 3v tuli keskeyttään niin mulkas tosi vittumaisesti vaan tyttöä ja jäi tuijottaan sitä sillain lapsellisesti..
vähän sekavaa tekstiä, mutta toivottavasti ymmärrätte edes puolet...
eilisessä puhelussa myös aloin tytöstä kertomaan jotain hyvää juttua niin tää ystävä keskeytti puolessavälissä mun jutun ja sano et nyt pitää lopettaa ku meidän koira alko tuolla haukkuun...tuli TAAS sellanen olo et kannattaako mun oikeesti enää tuhlata aikaa ja energiaa siihen ihmiseen?? :'( en jaksa enää...enkä halua enää katsoa vaan vierestä kun se kohtelee minun lapsia kun ilmaa ja ns. piilovittuilee tytöllekkin koko ajan..
no mutta nyt vähän iloisempiin aiheisiin
kävin eilen rakenneultrassa ja kaikki oli hyvin, paitsi joku kontrolli vielä on parin viikon päästä ja uusinta ultra kun se niskuturvotus sillon alussa oli vähän koholla, kuulemma ihan normaali toimenpide.
ja uteliaisuuskin taas voitti ja oli pakko kysäistä vähän veikkausta sukupuolesta :heart: lääkäri meinas että siellä taitaa olla poika
saatiin ultrakuvakin mukaan, kasvojen sivuprofiilista ja oli minun mielestä ihan sairaan paljon isänsä näköinen, jos nyt ultrakuvasta voi vielä mitään sanoa niin se oli piirteiltään ihan just niinku isänsä
tulee komea poika taas
juu, no tässäpä vähä tälläkertaa piti purkaa vähän vitutustaki samalla
jane85 ja rv 21+6