alle 25vuotiaita raskaana olevia äitejä

Moiks kaikille!
Tuosta äidin rakkaudesta en olekaan viel kommentoinu. Mutta kyllä mulla riittää jo nyt rakkautta kahdelle vaikka toinen on viel masussa :LOL: Hormoonit hiukan sekaisin ja rupean välillä itkee kun tuntuu että rakasta pikkuista niin paljon =) Ja kyllä minä kaikkia lapsia rakastan yhtä paljon. Muakin hiukan pelottaa että miten Janna suhtautuu tulokkaaseen. Nyt Janna on ainakin kova antaa mahalle pusuja ja haleja.. Saattaa yölläkin välillä herätä ja huutaa äitiä, sitten kun menee sen luo niin nostaa minun yöpaitaa ja antaa pusun ja halin kirpulle ( sanoo kyllä ensin että pippulle pusu :D ) Ja mihinkään en voi lähteä ennenkuin pusut ja halit tulevalle vaaville annettu =)
Mut nyt asioille! Ja toivottavasti joku sai selvää mun sepostuksista :D :LOL:
 
moikka. oon tässä taistellu näiden yhteyksien kanssa ku pätkii koko ajan..nyt taas toimii ilmeisesti vähän aikaa =) käytiin lapsetkin hakeen jo kotiin tänään kun tulikin niin kova ikävä :) kivaa oli kyllä kahdestaankin mutta ei vaan oo tottunut siihen hiljaisuuteen mikä täällä oli kun ei lapset ollu kotona :LOL:
niin ja tervetuloa uusille =) nyt ei ehi taaskaan tämän enempää..lapset huutaa kuorossa..täytyypi mennä :)
 
jane85 sulla sama "ongelma" kuin minulla.. Minunkin monesti pitäny hakea janna aikaisemmin pois kun tullu niin kauhea ikävä että on oikein ruennu itkettää =)
Kiva herätys tänään :D Janna tuli meidän huoneeseen herättää mut puoli 9 aikaa, aivan ALASTI :D oli sit tykänny nukkua ilman vaatteita :) hetken aikaa kyl katsoin et mitä hittoa, luulin jo että unta näen =)

ja ainiin :headwall: huomenta :D
 
huomenta=)
ja mukaan vaan, uudet ja vanhat!

huoh...täällä on niin hirveä lumimyräkkä että pitäs alkaa tytöille jotain kivaa tekemistä keksiin kun ei kerran ulos pääse.... :/

Meillä oli eilen hauskaa miehen kanssa, kun hän kuunteli masuvauvaa pää mun vatsalla ja totes yhtäkkiä että "no mikä tuo ääni sitte on.... taitaa vauvalla olla hikka :D ja niinhän se sitte oliki, ekaa kertaa tässä raskaudessa itsekin tunnistin... mukavaa kun mieskin saa jotain konkreettista kosketusta masukkiin :)

äippä ja nytty rv 30+2 :heart:
 
Terve taas :D
Väsäsin tuossa Jannan synttäreille tiikerikakun, eilen tein sydänsurujenkakun :) Huomenna pitäis väsätä kinkku- ja salamipiirakka. Lauantaina teen mustikkapiirakan kun se valmistuu onneksi puolessa tunnissa. Niin ja täytekakku pitää lauantaina väsätä
Pitäis muuten pestä lattiatkin :/ ja kaikkee muuta häslinkiä mikä pitää yksin tehdä :| Mies joutuu olee töissä myöhään niin siitäkään ei ole apua. Ja sitä kun tarviis hiukan *huokaus*

No kaippa sitä on lähdettävä jotain tekee! Jos sais vaikka aikaiseksi pestyä tuon keittiön lattian. Ja tietty ensin likka nukkuu niin ei oo häsläämässä edessä :D :wave:

 
äippä84, mä kans ihmetellyt miten jotkut osaa ees tollasesta huolestua jo viikoilla 20 ja jotain.. :) Mullakin kun oli ultra 29+3 niin lääkäri oli ihan ihmeissään,ja useaan kestaan puhui että sektioon sitten jos ei käänny.. ihankun ei aikaa vielä olis :) Tää tuntuu muutenkin tuola vielä kääntyilevän miten sattuu,illalla nukkumaan käydes tuntui kun pää eka siirty oikeelle nivusiin ja siitä sitten iso "muljahdus" eli pää ylöspäin tais heittää hän :D

Täällä tyttö päikkäreillä,ja hissiremppa menossa eli KAMALA meteli.. saas nähdä herääkö ennen aikojaan tuohon paukkeeseen. Kun herää niin olis tarkotus lähteä tonne vähän matkan päähän sisäleikkipuistoon :) Kaikkia hienouksia näissä isommissa kaupungeissa.. ei meilläpäin vaan tollasia.
Huomenna sitten kotiapäin täältä reissusta. Vähän jo onkin koti-ikävä.. :)
Mutta mukavat loppuviikot kaikille!!

Viva rv 32+2
 
heippa taas!

Jakaisinpa terveiseni np-ultrasta, josta juuri tultiin. Elikkäs kaikki oli mallikkaasti! Mitat vastas viikkoja, turvotus oli sellanen kuin sen näille viikoille kuuluukin ja pieni sydän sykki kauniisti. Ja ihan villiä oli pikkusen touhut siellä, kieppui ja pyöri edestakasin, mikä sai tulevan iskänkin nauramaan :heart: hohhoi, olispa kotona oma ultra-laite :) tai edes doppleri, mutta kun on niin kallis..:/ ja nyt taas pitää huhtikuun alkuun odottaa, että pääsee pikkusesta mitään kuulemaan...:( kumpa potkut tulis jo lähiviikkoina! mutta taitaa olla turha toive.

Jeps, mutta pitäkäähän huolta itsestänne!

suhveli 13+1 :heart:
 
Viva: minustakin on turhaa höpötystä tuosta rt:sta vielä alle 30 viikon puhua... kun kuitenkin se vauva mahtuu siellä kääntyilemään aina 34. viikolle saakka... uudelleensynnyttäjillä jopa vieläkin myöhempään... ja eihän se perätila edes tarkoita sectiota aina, eli ei huolta senkään suhteen...
 
Äippä 84: niinpä,mullakin tytön epäiltiin olevan perätilassa vielä rv 35+ mutta synnytystapa-arviossa oli jo ihan oikeinpäin. eikä kuitenkaan mikään pieni ollut hän (4,53kg syntyessään) niin johan tuo isosisko on tuonne sellaset tilat raivannu että tää mahtuu kääntyilemään loppuun asti.. :LOL:

Turha oli pelko näköjään että tyttö remppameteliin heräis,yli 2 tuntia nukkunut jo.

ja Suhveli: Tosi paljon ONNEA hyvistä ultra-kuulumisista :)!!! Mä sen dopplerin menin ostamaan alussa,just kun huoletti niin,mutta aika turhahan se oli.. alussa kyllä käytin ahkeraan,mutta heti kun liikkeet kävi kunnolla tuntumaan niin enpä ole tarvinnut.. :)

Viva taas..
 
moikka kaikki uudet ja vanhat =) eipä ole taas pelittäny tämä meidän kone..jotain häikkää ollu koko päivän..

suhvelille onnittelut hyvistä ultrakuulumisista =) ihanaa että kaikki oli kunnossa =)

itsekin tuota dopleria mietin että josko sen laittais tälläkertaa, mutta just niinkun viva tuossa sanoikin niin taidan jättää ostamatta..se varmaan jää käyttämättä heti kun liikkeet alkaa tuntumaan.. :xmas: ja tosiaan aika kalliita tuntuu olevan myös..

tänään on ollu kyllä sellainen myräkkä et ei oo paljon ulos viittiny lähteä..ja sen kyllä huomaa heti lapsista et ulkona ei oo oltu.. :) kamalaa kiukuttelua, tekemisen puutetta ilmeisesti.. =)

ultraankaan ei olis enään montaa päivää :D nyt alkaa hieman jännittää ja tuntuu et aika menee tosi hitaasti.

JanuLiitus juu, on se kyllä ihme et eka sitä oottaa että saa olla ihan kahdestaan miehen kans ja sit kun saa ne lapset hoitoon niin tulee niin kamala ikävä et alkaa melkeen kaduttaa et tuli vietyä lapset hoitoon =)
no mut saatiin kyllä ihan tarpeeksi olla yhdessä ja olikin niin mukavaa et yksi yö oli ihan riittävä aika =) oli niin hiljasta et ei osannu olla edes kotona ollenkaan.. :LOL:

tänään on kyllä väsyttänyt niin paljon et taidan mennä nukkuun välittömästi kun lapset on saatu nukutettua :)

huomenna taas palailen, siis jos kone toimii... :whistle: :wave:

jane85 ja massukka 12+0 (huih.. :heart: )
 
Enpä ole kahlannut koko ketjua läpi, mutta täällä olis tuore odottaja vuosimallia -85 Nyt on rv.5+1. Ja nyt taitaa olla mulla aika perus oireet menossa... kuvottaa, päähän sattuu, alavatsa ja selkä kipeänä niin ja rinnat turvonneet ja kipeät.
 
hei vaan uudet ja vanhat =) mukavaa saada vieläkin uusia tänne :)
paljon onnea Rinzessa, mistäpäin olet?

taas kone temppuilee..oon tätäkin viestä jo kolmatta kertaa kirjottamassa ku yhteys aina katkeaa kesken kirjoituksen =)

täytyy alkaa soittelemaan soneraan taas et mikä siellä taas on !!

jep, palailen myöhemmin..

jane85 ja mussukka 12+1
 
Muih=)
Ja tervetuloa rinzessa=)

Mikäs janella tökkii? ei täälläpäin ole ainakaan mitään ongelmia yhteyksissä...hö...

täällä tulee taas lunta ja tuulee, saa kai unohtaa ulkoilut tältäKIN päivältä... tai jos jaksaisi mennä hetkeksi tonne tuuleen tönöttämään... Nyt olisi silti hyvä aika siivoilla, mutta lahjottasko joku mulle inspiraatiota??? Eilen pyyhein pölyjä ja vaihtelin petivaatteita...siitä päitäs jatkaa... ja edelleen ne tulokkaan vaatteet odottaa esille kaivamista ja pesua :whistle:

Äippä ja nytty rv 30+3 :heart:
 
äippä84 en tiiä mikä tässä pätkii..kuuluvuudet on kyllä maximissa mutta jostain syystä yhteys katoaa aina johonkin. =)
nyt pysyny jo yllättävän kauan päällä..taidanki olla täällä nin kauan kun yhteys taas katoaa :D
 
Paljon ONNEA rinzessa!! :) Ja tervetuloa!
Nyt lähettävä tyttöä pukemaan kun suihkussa kävi. Kiva oli se sisäleikkipuisto,tyttö touhus niin että oli hiukset ihan hiestä märkänä.. :)
Ja tänään kotia kohti...
 
Tervetuloa uudet ja heips vanhat :D
Kyllä tämän äidin hermot osaa nyt olla niin kireällä että oksat pois |O Pitäis kymmeneen eri suuntaan revetä suurinpiirtein samaan aikaan. Huomenna ne Jannan pippalot ja mulla jo kiehuu niin yli että huh huh. Miehen työpaikkakin niin p*rseestä ettei voi päästää miestä tänään ajoissa kotia auttaa mua, vaan pitää olla yömyöhään töissä ja tehdä ylitöitä minkä kerkee |O |O Tai ainahan tuo työpaikka teettää ylitöitä, vaikka ei sais ja aina joutuu ole yksin :( Ihanaa kuitenkin se että Janna oli jostain syystä ihan sika kiukkuinen koko aamun, joten sain sen nukahtaa jo nyt. Saan rauhassa pestä lattioita ja suunnitella hiukan että missä järjestyksessä rupean kaikkea touhuaa. Kaverikin vois ottaa yhteyttä kun aamulla pistin viestiä. Lupas auttaa, joten pyysin että käyttää mua viel kaupassa kun unohtu muutama tärkeä asia. Mutta mutta.. Eipä kuulu kaverista mitään :headwall: :headwall:
Anteeksi purkautumiseni, varmaankin hiukan väärään paikkaan mut sainpahan ainakin hiukan hermoja muualle ja voi aloittaa hommat =) See ya :wave:

JanuLiitus ja kirppu 25+2 :heart:
 
Huh, täällä unettaa..
Vauva piti mua hereillä 00-03 ja mylläs ihan hirveesti ja harjotussupistuksia tuli muutama ja oon ihan naatti..
Mies tulee onneks kohta kotiin ni mennään koko perhe päikkäreille :)
Tulin vaan ilmottamaan että yhessä turvonneessa koossa ollaan edelleen :wave:
Eilen neuvolassa ei ihmeellistä, vauvan kokoarvio terkan ja lekurin mukaan vähän yli 3kg :heart:

Nyt ei kerkee muuta!

Suvitus+v-pain 38+6
 
moiks kaikki..
uusille terve! =)
JanuLiitus tämähän on sitä varten että tänne voi purkaa tuntojaan jne..jne.. =) vaikka sitten v#tutustaan jos haluaa :LOL:
mutta onpa tiukka työnantaja kun ei sen vertaa voi joustaa työajasta.. :kieh:

kävinpä sit tilaamassa sen sydänäänilaitteen..oli pakko kun löyty niin halvalla ihan uus..ja sillehän on käyttöä toivon mukaan vielä ainakin pari kertaa.. :D (pieni puolustuspuhe.. :LOL: )...no se tulee tarpeeseen kuitenkin..luulisin niin.. :whistle:
juups, mutta palailen taas huomenissa..nyt lapsia nukuttaan :wave:
 
Mitä teillä muilla sukulaiset ja ystävät ovat tuumanneet vauvauutisista?

Meillä kaikki muut oikein hyvin ovat ottaneet uutiset vastaan paitsi minun isä ja sisko eivät. Sanovat että pilaan elämäni ja ovat myös aviomiestäni ja meidän avioliittoa vastaan. Se tuntuu tosi pahalta, kun itselle tärkeät ihmiset eivät ole onnellisia minun puolesta. Itse olen hyvin onnellinen. Kaikki tuntuu olevan aivan mahtavasti. Tuo vaan tosiaan tuntuu pahalta, kun he eivät sitä ymmärrä, vaikka olen heille kertonut. :ashamed:

Sanoin heille, että omapa on elämäni ja tiiän varmaan itse milloin oon onnellinen ja milloin en ja sanoin myös, että on surku, etteivät he voi olla onnellisia mun puolesta ja tukea meitä.
 
jane85 hyvä hyvä, tulen siis purkaa ajatuksia koko ajan :D ei vaiskaa, mut kuinkas halvalla sait sen laitteen? Sellainen olis kyl kiva mutta nyt kun liikkeet tuntuu niin sitä ei välttämättä tarviisi. Paitsi olis sellainen kuitenkin siltä varalta hyvä että jos liikkeet lakkaisi pitkäksi aikaa niin voisi itse tarkistaa että kuuluuko vaiko ei.. Juu mies on ammatiltaan yhdistelmäkuski, joten joustoo sieltä ei tuu koskaan saamaan kun sitä tarviisi :kieh: :kieh:

melluli meillä otettiin uutiset hyvin vastaan. Äiti ja isä oli jo odottanutkin että milloin me iloisia uutisia kerromme. Ja äiti olikin tosi innoissaan kun sai tietää että vauva on tulossa pian perheeseen =) Siskot on myös ottanu asian hyvin. Itseasiassa koko meidän suku odottaa tulevaa vauvaa kovasti. Kukaan ei ole sanonut että vauva ei ole tervetullut sukuun.
Tuo on tosi inhottavaa kun tärkeät ihmiset sanoo niinkuin sinulle on sanonut. Olisivat mielummin hiljaa ja pitäisi omana tietona kuin se että saa toiselle pahanmielen aikaan, toinen kun odottaa lasta niin kovasti ja on onnellinen. Halauksia sinne päin :hug: Ehkä he sitten tajuavat kun vauva syntyy että ovat väärässä. Vauvan näkeminen muuttaa monien mielen tosi nopeasti. =) On se pieni elämä niin ihmeellinen =) =)

Kohta vois mennä nukkuu että huomenna jaksaa, tosin ensin odotan että tuo piirakka valmistuu. Menny hiukan myöhäiseksi niiden tekeminen kun on ollut niin paljon puuhaa :D
Mutta mutta.. Kaikille oikein hyvää yötä :wave:
 
JanuLiitus aijaa..no nyt mä ymmärrän miksi joustoa ei anneta ja ylitöitä joutuu tekeen.. :whistle: minulla muutama ystävä ajaa yötäpäivää ja elämä pyörii pelkästään työn ympärillä..en oo paljon kehuja kuullut niistä hommista..varmaan joudut oleen paljon yksin kotona.. :/ se laite maksoi 67e+ tietenkin postikulut päälle..mut mielestäni ei pitänyt mitään järjetöntä hintaa, kun ajattelee minkä mielenrauhan sillä voi saada. ja sen varasti joku ostaa hyvällä hinnalla kun sitä ei itse enää tarvi..saa osan sit takaisinkin siitä.
jos haluat sen osoitteen mistä se on niin voin antaa..?

melluli meillä tähän asti ottanut uutiset tosi hyvin vastaan..jotkut sukulaiset on katsonut vähän kieroon mutta enpä ole heistä välittänyt..tästä raskaudesta ei olla vielä kenellekään kerrottu niin en tiedä mitä tuleman pitää.. =) mutta luulisin että minun ja mieheni vanhemmat on iloisia, ehkä vähän järkyttyneitä aluksi :LOL: ystäväni tunnen sen verran hyvin että hän ei tule olemaan iloinen puolestani.. :(

jane85 ja mussukka12+2
 

Yhteistyössä