Alle 25v. ensiodottajat

Dior: ostin melkein heti sen Bolan kun sain tietää olevani raskaana vielä en vaan oo käyttäny, pitäis laitaa kaulaan. Ostin semmosen kananmunan muotosen kun ajattelin että se ois sitten pikkusellekkin kiva käteen ku imettää.
Ja tosta urheilusta, mulla jäänyt melkeen kokonaan nyt pois ku on ollu niin paljon tota pahoinvointia. Vasta alko helpottaa ja aattelin mennä ens viikolla salille.
Toivottavasti siellä massussasi on kaikki kunnossa, ehkä se treeni oli sillekkin rankka ja nyt se lepäilee?! =)

Mullakin taitaa nyt noita potkuja tuntua, kolmena päivänä peräkkäin. Ihana kun alkaa olla jo masua ja liikkeitäkin tuntuu, tulee paljon todellisemmaks koko raskaus :D

Yläkerran naapurit riehu ja tappeli koko yön ja välillä kun ne oli hiljaa ni mies kuorsas ku oli muutaman oluen ottanu :kieh: , eipä paljon tullu nukuttua ja nyt pitäs mennä töihin. Väsyttää ja kiukuttaa :kieh: |O
Winix ja mussu 15+4
 
Neuvolakuulumisia: kaikki hyvin :D Sf-mittakin oli 20,5cm.

Selkä on alkanut vähän vaivailemaan... Käveleminenkin tuntuu välillä vähän vaivalloiselta. Saatika sitten 7 tuntia päivässä istuminen (teen toimistotyötä). Olo on ollut vähän kömpelö. Harjoitussuppareita on silloin tällöin tullu, neuvolassa niistä osattiinkin jo onneks varoittaa, joten en saanut mitään kohtausta, ku niitä ekakerran tuli. Ne kuuluu asiaan. Kuten liitoskivutkin.

Poika ilmoittelee olemassaolostaan aika ajoin :D :heart:

Melluli ja poitsu rv 23
 
Heips.
Voisinpa siirtyä tänneki palstalle heilumaan. Eli esikoista odottelen Helsingissä päin, ikää mulla on 22 ja miehellä 24. Olen ihan superinnoissani raskaudesta, 2 vuotta kun sain mieheltäni "ruikuttaa". :snotty:
Rinzessa: mäkin kärsin paniikkihäiriöstä :| No, onnkes olo on jo jotenkin parempi. Pakkohan olla, kun vauvakin päätettiin hankkia. Käytätkö mitään lääkitystä raskauden aikana? Mä jätin pois jo´, kun alettiin yrittää. No eipä yritystä sitten kauan kestänytkään... Mulla paniikkialttius kyllä näkyy odotuksessa, ennen huolehdin kamalasti omasta terveydestäni, nyttemmin tietenkin vauvan... Ei oo ihan aina kauhean helppoa. Mutta hetki kerrallaan :)
Bola-korusta: Ostin Kampin Bebesistä sellaisen toissapäivänä. Ihan sellaisen tavallisen palluran. Se on vaan vähän turhan pitkä vielä. Näyttää aika höhlältä.
Hmmm... nyt pitää lepäillä, on kummaa supistelua ja pientä kuumetta. Blaah.
-Cora ja pikki, tasan 16vk
 
neitiperho
Heissan tännekin pitkästä aikaa.

Urheilusta Itse nyt oon käyny viime viikkojen aikana noin 1-3 kertaan pumpissa, lisäksi tarpeen mukaan käyn salilla ja tietysti koirien kanssa tulee heitettyä noin tunnin lenkki kerrallaan. Hyvin oon kyllä jaksanu kaikessa olla mukana. Muutaman kerran oon innostunu tosin jumpan jälkeen heti menemään koirien kanssa lenkille ja olokin sen jälkeen ollu vähän heikko. Liian reippaassa lenkissä saan myös supistelut aikaiseksi. Sitten oon vaan hellittäny tahtia ja toivonu voinnin helpottavan. Mulla vaan toi liikunta auttanu sen verran kuitenkin, etten enää niin väsyny ole. Tietty kai sitä vähän pitäis rajoittaakin ettei ihan yli mene liikkuminen.

Muuten hyvin on voitu. Pitäis lähtee kohta siskon miehen synttäreille. Pihamessuillakin kävin jo pieniä ostoksia tekemässä. Ois tulevan kesän aikana pihan laitto edessä....tylsää...hirvee homma siis edessä ja kallis sellainen.

Mutta jakselkaa masut ja mammat :wave:


 
Terveiset espanjan lämmöstä :flower: Nyt olen takaisin suomessa ja loma meni hyvin! Söin kaikkea mitä teki mieli ja en edes saanu mahatautia :D . Masu kasvanu viikossa tooosi nopee. cora85 , mä käytän cipralexiä ja mul on tarvittaessa opamox...
Nyt tää mamma lähtee päikkäreille nii jaksan illalla sit kaverille kertoa kuulumiset ja esitellä espanjan tuliaiset... vauvanvaatteita äidin ostamana ja raskausvaatteita mun ostamana. Olin siis äidin kanssa matkalla ja se sitte osti parit vaatteet sieltä vaikka aluks se ruikutti mulle et ei ole mitään järkee viel käydä vauva kaupois :LOL:
Nyt siis rv. 11+2
 
Tervetuloa takas Suomeen Rinzessa :)

Me oltiin muuten rakenneultrassa tiistaina ja kaikki oli hyvin pingulla, vähän oli pienikokoinen mutta kätilö sanoi että ei noilla geeneillä kai kovin iso vois ollakkaan :D

Rinsessa meille lupailtiin :heart:

Muuten on voitu hyvin, joitain kivuliaita suppareita ja katkonaisia yöunia lukuunottamatta...
Neiti potkii kovasti ja tuleva isäkin sai tuntea toissailtana ekan muksauksen :heart:


Tini+Pingu rv 20+2 (puoliväli ohitettu!!)
 
Ei oo sanottu mitäään kun aika uusi vaiva on kyseessä niin en oo ees ehtiny kyselemään... Ovat kuitenkin menneet aina kiltisti ohitse niin en oo sen enempää lähtenyt soittelemaan mihinkään. Tiistaina ois kuitenkin aika ä-polille verenpaineista ja päänsärystä niin voisin ehkis sieltä kysellä!

Ultra kyllä meitäkin kauheesti jännitti... toivottavasti kaikilla teillä menee yhtä hyvin kuin meilläkin ja huolet alkaa pikku hiljaa vähenemään :heart:

Pakko lähteä syömään, maha ihan huutaa jo ruokaa!
Hyvää sunnuntaita nuorille massukoille B)

Tini+Pingu rv 20+4
 
Onko kaikkien mielestä tää odottaminen vaan sitä lehtien ihanaa hehkumista ja masun silittelyä ja haaveilua? Kun musta ei ole ollenkaan kivaa, kun mun keho muuttuu eikä ole mun vallassani enää. Keksin enemmän kamalia asioita odottamisesta, kun ihania. Olen ehkä outo, kun en hehku onnellisena ja myhäile itsekseni. Mä koen suurta ahdistusta, kun tajuan pikkuhiljaa menettäväni kehoani... vai olenko vaan se joka sen sanoo ääneen. Toki mä odotan että kaikki huomaa raskauteni ja odotan sen pikkusen näkemistä ja kasvattamista, mutta muuten tämä housut märkinä valkkarista ja tissistä vuotava maito tms. ja muuttuva ja paisuva keho ei tunnu lainkaan mukavalle :/ Kaipa sitä herää kaikenlaisia tunteita :whistle:

Rinzessa & Papu rv.11+4
 
Rinzessa Aika sekavat on fiilikset...ei oikein ota uskoakseen että raskaana ollaan :LOL: Ja seki viel että mulla pitäs kierron mukaan huomena alkaa menkat ja plussanu oon jo tänää, nii jotenki pelottaa, että entä jos ne menkat tuleeki :eek:
 
Dior oon voinu hyvin..oviksen jälkee oli nippailua jomotusta selässä jne...mutta tällä viikolle ei sitte yhtää mitää :eek: Torstaina huvikseni tein testin ja se oli puhdas nega, ja tänään sitte YLLÄTYKSENÄ tuli haamu testiin :heart:
 
Kiva kuulla, ettei itte oo ainoo, joka miettii tollasia hulluja, mut tuntuu et kaikki on vaan sitä yli-ihanaa odotusta ja juhlaa... niin mietin et oonko ihan kummallinen. Hitto et se huominen ultra jännittää, paljon enemmän ku se eka... :ashamed:
 
:heart: kaikki kunnossa, tulin juuri kättäriltä. Niskaturvotus 1mm. Pikkuinen siellä jalat ristissä oli ja sitten tätin piti vähän koputella vatsan päältä, että pikkunen suvaitsisi vaihtaa asentoa että saadaan mittoja :LOL: se siis reagoi jo masun kosketukseen :heart: siellä se möngersi suloisesti masussa ja tunki päätään seinämään :LOL: aivan ihana kokemus :heart: Ostin sitten sen hitsin bola-korun :D
 
Onnea Rinzessa ihanista ultra kuulumisista :heart:

Täällä ois huomenna luvassa kättärillä ä-polilla lääkäri ja jännittää kovasti ovatko lykkäämässä jo sairaslomalle...

Tilasin tänään vaunut ja niihin sopivan lampaan taljan! bongailin myös kantoliinaa ja vaatteita pikkuiselle huudosta :heart:


Tini+Pingu rv 20+5
 
Hei!

Täällä 23-v ensiodottaja myös. Vauva ilmoitti tulostaan aivan yllättäen ja nyt on viikkoja 5+1. Ensimmäisen kerran kävin ultrassa samointein kun testi näytti plussaa, tuolloin sikiö vasta n. 3 vko eli ei voinut sanoa onko edes kohdunsisäinen. Nyt sitten odotellaan toukokuun vika viikolle ekaa "oikeaa" ultraa! B)
 
Rinzessa,
Korkeat verenpaineet ja jatkuva päänsärky... :headwall:

Kävikin juuri toisinpäin eli sairasloman sijaan kirjoitti betasalpaajia joita en kyllä suostu syömään joten nyt illalla menen työpaikka lääkärille kyselemään josko hän pistäisi sen sijaan sairaslomalle niin pääsisin seuraamaan vaikuttaisiko lepo paineisiin sillä turhaan en noita lääkkeitä suostu alkaa napsimaan!

Työni on siis todella stressaavaa ja jo alkuraskaudesta olen tiennyt että sairaslomalle joudun alta aikayksikön...

Huomenna paukkuu taas viikot ja lauantaina alkaa 6:des kuukausi :heart:


Tini+Pingu rv 20+6
 

Yhteistyössä