kuumetta, tervetuloa, ja onnea plussasta! :flower:
Pantsu, ihania ultrakuulumisia, onnea! :heart:
Mä oon miettinyt, että millonkahan mä voin käydä ultrassa ILMAN että siellä ilosta ja helpotuksesta itkisin - nyt on takana kolme ultraa ja jokaisessa niissä vaan kyyneleet valuu ihan valtoimenaan kun niitä pikkuisia siitä ruudulta tiirustaa! Ja kun normisti en ees oo kovin herkistelijä, kyllä nää vaan sulattaa :heart:
(.) No, huomennahan sen näkee, huomenna nimittäin taas ultraan! Tänään oli neuvola, toisen sydänäänet kuuluivat oikein hyvin, mutta toisen jäi vähän epävarmaksi, olivatko samat äänet vai eri. Eli ihan varmistuksen vuoksi terkkari varasi sitten huomiselle ultran, jossa tilanne katotaan. Äitiyspolin ultra oliskin vasta 1,5 viikon päästä, joten pitkä viikko olis ollu edessä, jos tätä nyt ei tarkisteta...
En kyllä ole kovin huolissani, kyllä nää pienet on meille jo järjestäneet niin monta yllätystä, kyl mä vakaasti uskon, et siellä molemmilla kaikki on hyvin. On taas toinen vaan piilotellut, tällä kertaa sen dopplerin anturaa. Mutta hyvä käydä kuitenkin tarkistamassa, pääsee sit hyvillä mielin pääsiäisen viettoon.
Muutoin neuvolassa oli kaikki ok, SPR:ltäkin oli tullut veri- ja pissaviljelyn tulokset, ne samat hivit, kupat ja hepatiitit taas mitattiin. Lisäksi ne veren vasta-aineet, jotka oli ok. Hbkin oli 122, eli tosi ok, vaikka välillä tää hillitön väsymys on pistänyt epäilyttämään.
Terkkari heti totesi iloisesti kun mut näki, et "Raskaus todella sopii sinulle, sä oikein HEHKUT!"
Nyt kun on Luge-turvotus laskenut (sitä oli varmaan kasvoissa asti...), enkä oo enää niin huolissani kaiken aikaa, näkyy se varmaan olemuksessakin ihan eri lailla. Henkinenkin vointi on kyl hyvä, pitkästä aikaa!
Mut joo, huomenna siis taas ultra, ja sit pääsiäisen viettoon! Ihanaa, huomenna onkin vapaapäivä!!
ja
Kauniskuu, niistä tissikivuista: alkuviikkoina oli enemmänkin, nyt ei juuri lainkaan. Mulla oli sama juttu, piti välillä omia tissejä kopeloida, et mitkä on tuntumat
Koko on kyl kasvanut, kuppikoko loppuu E:hen... huh... niitten nyt ei enää hirveesti tartteis kasvaa!
-Raitasen ryhmä