Alkossa vauvan kanssa?!

  • Viestiketjun aloittaja Mehumaija
  • Ensimmäinen viesti
jippu
Alkuperäinen kirjoittaja jippu:
olen minäkin käynyt lapsen kanssa alkossa ostamassa joulukonjakkipullon ja jotain muuta parempaa viiniä joihinkin juhliin,tupareihin yms...eikä se tarkoita että yksin joisin kaikki putelit,voi hyvänen aika että eikö sitä saa lasten kanssa viettää ihan normaalia elämää,siis normaalia kaupassa käyntiä vaikkakin myös alkossa,ei kai se syntiä ole,eri asia jos äiti/isä tuhannen kännissä ja lapsi mukana ostoksilla siis alkossa mut muuten minusta ok,puukkoja tulee varmasti tästä kommentista mutta antaa tulla vaan
ja siis olen myös ihan itsellenikin ostanut jotain viiniä,etten vain muka aina lahjaksi,että näin
 
No mä en ymmärrä mikä siinä on niin kamalaa mennä alkoon lapsen kanssa. Onko siinä se sama kamala kun juoda lasillinen viiniö tai pieni olut lasten läsnäollessa? Että jos lapsi näkee mitään alkoholin käyttöä tai vielä että mistä sitä ostetaan niin se menee automaattisesti pilalle ja on varma alkoholisti jo teini-iässä?

Itse olen käynyt alkosta hakemassa viiniä lapsen kanssa ja jopa ihan itsellenikin. Olen myös kapuasta ostanut olutta lapsi mukana ja silloinkin jopa itsellenikin. En tajua miks sitä pitäis hävetä. Mä en ole juomassa itseäni kuitenkaan persekänneihin lapsen läsnäollessa vaikka alkoholia ostaisinkin.
 

Yhteistyössä