Alkossa vauvan kanssa?!

  • Viestiketjun aloittaja Mehumaija
  • Ensimmäinen viesti
Mehumaija
Kävin tänään Alkossa, kun olin luvannut ostaa miehelle punaviinipullon pikkujoulutuliaisiksi. Siellä oli lauantaipullo-ostoksilla myös äiti, joka työnteli hyllyjenvälissä ihan pokkana vauvaa lastenvaunuissa!! Ikinä en itse kehtaisi vauvan kanssa mennä Alkoon. Oli jonossa takanani, ja kaksi viinipulloa näkyi ostavan. Surullinen olo tuosta näystä tuli :(
 
Sitä pirun viiniähän se sinäkin siellä olit hakemassa :whistle: Mistä sä tiedät toisten lauantaipulloista. nyt on pikkujouluaika ja voihan sillä olla elämä sen vauvan ohellakin.. siis ajatella, kuinka käsittämätöntä :eek: :eek:
 
Mamma italiana
Alkuperäinen kirjoittaja höh:
mitä kummallista siinä on?
tuollaista ei kummeksuta kyllä kun täällä juntti-suomessa
peesi. viinit ja muuta ostetaan tààllà ihan normi supermarketista ja ei siinà mitààn ihmettà. ei tarkoita kànnàmmistà. suomessa ollaan toisella planeetalla, sorry kaikille
 
Mietin
Mitä pahaa on käydä alkossa vauvan kanssa.

Itse en käytä alkoholia, mutta olen muutaman kerran käynyt alkossa. Ihan kutsuille vein sieltä viinipullon tarjottavaksi.
Mitä jos tämä nainen oli myös ostamassa viiniä miehelleen tuliaisiksi jonnekin?

 
tuutikki
Vaikuttaa aika sinut olevan itsensä ja juomisen kanssa kun kehtaa käydä lastenvaunujen kanssa ostoksilla, ja ihan 2 pulloa viiniä. Kehtaakin!
Herranjestas mehumaija, katso peiliin!! Voi luoja että osaa ihminen olla typerä!!
Voi idiootti...
 
Pakko kertoa:

Esikoinen oli 4 viikkoa, kun oltiin ekaa kertaa ruotsinlaivalla.

Kuljetin matkarattaissa nukkuvaa pienokaistani, Bacardipulloa, viskipulloa ja röökikartsaa. Ne mahtui vauvan jalkopäähän ja viereen mukavasti :xmas:

(ja ne oli tuliaisia, itse en polta enkä juo väkeviä enkä laimeitakaan kuin hyvin harvoin - tavarakoriin niitä ei saanut laitettua, koska rattaiden selkänoja oli alhaalla, eikä koriin päässyt silloin käsiksi :saint: )
 

Yhteistyössä