Vähintään 25,3 vuoden terapia. :'( :/Alkuperäinen kirjoittaja kissamamma:Tuskin sille vauvalle mitään traumoja jäi
Vähintään 25,3 vuoden terapia. :'( :/Alkuperäinen kirjoittaja kissamamma:Tuskin sille vauvalle mitään traumoja jäi
Joo kyllä se taitaa olla niin, että viimeistään tunnin päästä ekan viinipullon avaamisesta pitää olla molemmat pullot juotuna! :attn:Alkuperäinen kirjoittaja mamma italiana:paljoooooooooooooon nopsamminAlkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Ei kun perisuomalaiseen tapaan ne kaksi pulloa viiniä vedetään klo: 18-20 välisenä aikana, mieluiten vielä nopeammin.Alkuperäinen kirjoittaja gabrielle84:ja mitä sitten vaikka olisi ne itselleen ostanut. kai sitä saa lasillisen viiniä ottaa silloin tällöin äitikin.
NOPEAMMMMMMMMMMINAlkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Joo kyllä se taitaa olla niin, että viimeistään tunnin päästä ekan viinipullon avaamisesta pitää olla molemmat pullot juotuna! :attn:Alkuperäinen kirjoittaja mamma italiana:paljoooooooooooooon nopsamminAlkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Ei kun perisuomalaiseen tapaan ne kaksi pulloa viiniä vedetään klo: 18-20 välisenä aikana, mieluiten vielä nopeammin.Alkuperäinen kirjoittaja gabrielle84:ja mitä sitten vaikka olisi ne itselleen ostanut. kai sitä saa lasillisen viiniä ottaa silloin tällöin äitikin.
No mäkin peesailen. Ja vuosia sitten Alkon kesämyyjänä työskennelleenä lisään vielä, että kyllähän niitä ikävä kyllä on aika paljon niitäkin äitejä, jotka käy vauvan kanssa sitä viinaa itselle hakemassa (siis alkoholisteja, kohtuukäyttöä en tietysti paheksu), ja surullisimmat tapaukset korkkaa sen ekan pullon siinä ovella.Alkuperäinen kirjoittaja kikkailija:Siis mä peesaan. En itse juo enkä polta, mutta kyllä "hävettää" ostaa kaljaa tai tupakkaa (kun miehelle joskus ostan) varsinkin vielä kun on vatta pystyssä ja lapsi kainalossa. Ei kukaan mitään ole koskaan sanonut, mutta itselle tulee sellainen olo, tyhmää.Alkuperäinen kirjoittaja Harmaantunut:Luin ketjun läpi, ja oli niin yksimielistä porukkaa, etten kehtaa nikillä kirjoittaa MUTTA, mie olen siinä samalla linjoilla ap:n kanssa, että en kehtaisi minäkään mennä vauvan ja vaunujen kanssa Alkoon. Eihän se Alkossa käynti tod. tarkoita, että on heti alkoholistiäiti, mutta musta se olisi vaan jotenkin noloa. En osaa selittää... Jos ja kun viiniä juodaan, mies hakee tai minä sellaisella kauppareissulla, ettei ole lapsia mukana. Mutta en ole kyllä erityisen pahalla katsonut Alkossa vauvan kanssa käyviäkään.
Voi kyynel... Kai se korkkas ne heti ovesta päästyään?Alkuperäinen kirjoittaja Mehumaija:Kävin tänään Alkossa, kun olin luvannut ostaa miehelle punaviinipullon pikkujoulutuliaisiksi. Siellä oli lauantaipullo-ostoksilla myös äiti, joka työnteli hyllyjenvälissä ihan pokkana vauvaa lastenvaunuissa!! Ikinä en itse kehtaisi vauvan kanssa mennä Alkoon. Oli jonossa takanani, ja kaksi viinipulloa näkyi ostavan. Surullinen olo tuosta näystä tuli
hih, kieltàmàttà voisvat muutta monen pullon korkkia.... ei semmosia kierrekorkkeja vaan semmosia joihin tarvitaan avaaja. varmaan auttaisi yhteiskuntaa...... VIIIIIIIIIITSiAlkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Voi kyynel... Kai se korkkas ne heti ovesta päästyään?Alkuperäinen kirjoittaja Mehumaija:Kävin tänään Alkossa, kun olin luvannut ostaa miehelle punaviinipullon pikkujoulutuliaisiksi. Siellä oli lauantaipullo-ostoksilla myös äiti, joka työnteli hyllyjenvälissä ihan pokkana vauvaa lastenvaunuissa!! Ikinä en itse kehtaisi vauvan kanssa mennä Alkoon. Oli jonossa takanani, ja kaksi viinipulloa näkyi ostavan. Surullinen olo tuosta näystä tuli
Eikä, en mä pysty!! :x :x :xAlkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:NOPEAMMMMMMMMMMINAlkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Joo kyllä se taitaa olla niin, että viimeistään tunnin päästä ekan viinipullon avaamisesta pitää olla molemmat pullot juotuna! :attn:Alkuperäinen kirjoittaja mamma italiana:paljoooooooooooooon nopsamminAlkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Ei kun perisuomalaiseen tapaan ne kaksi pulloa viiniä vedetään klo: 18-20 välisenä aikana, mieluiten vielä nopeammin.Alkuperäinen kirjoittaja gabrielle84:ja mitä sitten vaikka olisi ne itselleen ostanut. kai sitä saa lasillisen viiniä ottaa silloin tällöin äitikin.
katoskun sitä alkoa voi ostaa ihan joulu,synttäri,tupari,valmistujaislahjaksi.Alkuperäinen kirjoittaja RehellinenTissuttelija:Hih, itse asiaan en ota kantaa, mutta pani tämä ketju naurattamaan. Mammoja näköjään hyppää siellä Alkossa mahojen ja lapsien kanssa ihan solkenaan, mutta kas kummaa, harva ostaa itselleen, vaan kaikki miehelle/tuliaisiksi/kaverille/lahjakoriin jne.
Mua kans huvittaa kun kukaan ei muka osta itselleen mitään.Alkuperäinen kirjoittaja RehellinenTissuttelija:Hih, itse asiaan en ota kantaa, mutta pani tämä ketju naurattamaan. Mammoja näköjään hyppää siellä Alkossa mahojen ja lapsien kanssa ihan solkenaan, mutta kas kummaa, harva ostaa itselleen, vaan kaikki miehelle/tuliaisiksi/kaverille/lahjakoriin jne.
Joo, lisätään listaan (miehelle/tuliaisiksi/kaverille/lahjakoriin) sitten vielä tuo sun baariKAAPPIIN. Eikö nyt jösses kukaan voi sanoa rehellisesti, että kävin eilen Alkossa lasten kanssa ja hain itselleni perjantaipullon?Alkuperäinen kirjoittaja hulina:katoskun sitä alkoa voi ostaa ihan joulu,synttäri,tupari,valmistujaislahjaksi.Alkuperäinen kirjoittaja RehellinenTissuttelija:Hih, itse asiaan en ota kantaa, mutta pani tämä ketju naurattamaan. Mammoja näköjään hyppää siellä Alkossa mahojen ja lapsien kanssa ihan solkenaan, mutta kas kummaa, harva ostaa itselleen, vaan kaikki miehelle/tuliaisiksi/kaverille/lahjakoriin jne.
tai sitten ihan omaan baarikaappiin .....................
mitä naurettavaa siinä on? naurettavaa se on että häpeää käydä alkossa ja kyttää kuka kehtaa lapsenkin viädä sinne,
Mä olen käynyt likan kanssa Alkossa, mutta en ole ostanut sieltä mitään. Ruokakaupasta olen kyllä joskus ostanut alkoholijuomia, kun likka on ollut mukana. Miksi ei saisi ostaa?Alkuperäinen kirjoittaja RehellinenT.:Joo, lisätään listaan (miehelle/tuliaisiksi/kaverille/lahjakoriin) sitten vielä tuo sun baariKAAPPIIN. Eikö nyt jösses kukaan voi sanoa rehellisesti, että kävin eilen Alkossa lasten kanssa ja hain itselleni perjantaipullon?Alkuperäinen kirjoittaja hulina:katoskun sitä alkoa voi ostaa ihan joulu,synttäri,tupari,valmistujaislahjaksi.Alkuperäinen kirjoittaja RehellinenTissuttelija:Hih, itse asiaan en ota kantaa, mutta pani tämä ketju naurattamaan. Mammoja näköjään hyppää siellä Alkossa mahojen ja lapsien kanssa ihan solkenaan, mutta kas kummaa, harva ostaa itselleen, vaan kaikki miehelle/tuliaisiksi/kaverille/lahjakoriin jne.
mitä naurettavaa siinä on? naurettavaa se on että häpeää käydä alkossa ja kyttää kuka kehtaa lapsenkin viädä sinne,
Niin, mikä tässä nyt oli se naurattava kohta? Käyhän esim miehetkin naisten alusvaateliikkeissä, mutta kas kummaa, harva ostaa itselleen. Aikuiset miehet ja naiset käy lelukaupoissa, mutta kas kummaa, harva ostaa legopakettia itselleen. Ai jestas kun naurattaa..?Alkuperäinen kirjoittaja RehellinenTissuttelija:Hih, itse asiaan en ota kantaa, mutta pani tämä ketju naurattamaan. Mammoja näköjään hyppää siellä Alkossa mahojen ja lapsien kanssa ihan solkenaan, mutta kas kummaa, harva ostaa itselleen, vaan kaikki miehelle/tuliaisiksi/kaverille/lahjakoriin jne.
No kuten mä tuossa edellä kommentoinkin, että yhden kesän Alkon menoa seuranneena (siis sieltä tiskin toiselta puolelta ) voin kertoa, että ikävä kyllä niitä tapauksia on yllättävän paljon, jotka sen vauvan kanssa kärrää paikalle aamuisin ja ostaa itselle pari pulloa viiniä, ja seuraavana aamuna sama homma. Ja naamasta näkee, että ei ole pullot menneet tuliaisiksi. Ja eihän noille mitään voi, myytävä on.Alkuperäinen kirjoittaja hannamaria:mä kanssa luulen että ne joille asia on ongelma, ei käy lapsi kainalossa alkossa, vaan hakee taskun pohjilta löytämillään kolikoilla kaljapullon siwasta...
eikös baarikaappiin ostaminen ole sama kun itselleen ostaminen.Alkuperäinen kirjoittaja RehellinenT.:Joo, lisätään listaan (miehelle/tuliaisiksi/kaverille/lahjakoriin) sitten vielä tuo sun baariKAAPPIIN. Eikö nyt jösses kukaan voi sanoa rehellisesti, että kävin eilen Alkossa lasten kanssa ja hain itselleni perjantaipullon?Alkuperäinen kirjoittaja hulina:katoskun sitä alkoa voi ostaa ihan joulu,synttäri,tupari,valmistujaislahjaksi.Alkuperäinen kirjoittaja RehellinenTissuttelija:Hih, itse asiaan en ota kantaa, mutta pani tämä ketju naurattamaan. Mammoja näköjään hyppää siellä Alkossa mahojen ja lapsien kanssa ihan solkenaan, mutta kas kummaa, harva ostaa itselleen, vaan kaikki miehelle/tuliaisiksi/kaverille/lahjakoriin jne.
minäkin kävin viime jouluna ostaan jouluviinit+lahjapullot ison mahani kanssa.....enkä ollut ainoa raskaana oleva :dAlkuperäinen kirjoittaja Vepasto:Mä kävin joskus miehen kanssa alkossa ostamassa kossua. Mä kannoin pullon autoon ja olin viimeisilläni raskaana. :snotty: :xmas:
No mä haen mun siiderini S-marketista :saint: , en mä Alkosta koskaan mitään itselleni hae kun en väkeviä juoAlkuperäinen kirjoittaja hehe:Mua kans huvittaa kun kukaan ei muka osta itselleen mitään.Alkuperäinen kirjoittaja RehellinenTissuttelija:Hih, itse asiaan en ota kantaa, mutta pani tämä ketju naurattamaan. Mammoja näköjään hyppää siellä Alkossa mahojen ja lapsien kanssa ihan solkenaan, mutta kas kummaa, harva ostaa itselleen, vaan kaikki miehelle/tuliaisiksi/kaverille/lahjakoriin jne.
Ööh, ei viinit ole väkeviä...Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:No mä haen mun siiderini S-marketista :saint: , en mä Alkosta koskaan mitään itselleni hae kun en väkeviä juoAlkuperäinen kirjoittaja hehe:Mua kans huvittaa kun kukaan ei muka osta itselleen mitään.Alkuperäinen kirjoittaja RehellinenTissuttelija:Hih, itse asiaan en ota kantaa, mutta pani tämä ketju naurattamaan. Mammoja näköjään hyppää siellä Alkossa mahojen ja lapsien kanssa ihan solkenaan, mutta kas kummaa, harva ostaa itselleen, vaan kaikki miehelle/tuliaisiksi/kaverille/lahjakoriin jne.