Ihanaa joulun aikaa kaikille! Itse täällä pyörin enää hiljemmälti mutta kiva aina välillä lukea putkeen kaikkien kivoja vauvelijuttuja! Meidän vauveli on jo 1v4kk ja hirmuinen touhottaja. Omaa tahtoa löytyy roppakaupalla. Jatkuvasti myös äänessä, puhuu yksisanaisia lauseita yhä mutta ymmärtää liki kaiken. Matkii kaikessa
Alkanut nirsommaksi, välillä vieläkin syödään vauvasoseita, kun ei aina muu kelpaa... Vaik ei oo kyllä yhtään sihtikurkku. Unet ollut tooooosi hyvät, usein nukkuu aamuun asti omassa sängyssä ja siis aamu on puol 9! Onneks, koska teen itse töitä jo 20h vko vaikka tyttö ei hoidossa vielä ookkaan. Miehen kans jaetaan vuorot, kun kotona voivat kummatkin tehdä töitä. Nyt ollaan muutenkin taas vaan kotona, jotta päästään turvallisesti joulun viettoon.
Ja on se vaan kummaa mutta yhä melkein päivittäin ihmettelen, että meillä tämä pieni ihme on, eikä voi uskoa millään todeksi. Tytön isovelikin sanoi yks päivä että miten meillä voikin nyt olla elävä vauva! Nimenomaan... Eikä isoveli edes tiedä yrityksistä mitään... Minusta tulee myös täti eli ei ne vauvat tähän lopu! Olin jo varma ettei meillä sukuun tule muita pieniä kuin nämä mun, mutta oma pikkuveljenipä yllätti isänpäivänä ihanalla uutisella! Peukut vaan pystyyn että kaikki menee hyvin ja huhtikuussa syntyy eka serkku <3
Ja on se vaan kummaa mutta yhä melkein päivittäin ihmettelen, että meillä tämä pieni ihme on, eikä voi uskoa millään todeksi. Tytön isovelikin sanoi yks päivä että miten meillä voikin nyt olla elävä vauva! Nimenomaan... Eikä isoveli edes tiedä yrityksistä mitään... Minusta tulee myös täti eli ei ne vauvat tähän lopu! Olin jo varma ettei meillä sukuun tule muita pieniä kuin nämä mun, mutta oma pikkuveljenipä yllätti isänpäivänä ihanalla uutisella! Peukut vaan pystyyn että kaikki menee hyvin ja huhtikuussa syntyy eka serkku <3