@Domi voi sympatiat ja halaukset sulle, teidän tie on kyllä ollut niin hirveän pitkä ja takkuinen, että tässä näkee miten elämä on epäreilua
Ja se rahanmenokaan ei ainakaan mieltä lämmitä myöskään, kun ettekös tekin yksärillä ole hoidossa...
@mavli vaikkei synnärille otettaisikaan niin samoissa tiloissahan Taysissa on naistentautien päivystys, sinne sä varmaankin kuulut viikkojen puolesta koska synnärille eivät varmaankaan vielä ota. Mutta sinne sitten tosiaan mennään lähetteellä... Ja tk:sta voi olla kyllä ihan tuurista kiinni kuinka innokas lääkäri on "päästämään" erikoissairaanhoitoon. Mutta sä oot kuitenkin jo pitkällä raskaudessa että kyllä uskoisin että pääsee tarvittaessa (tarkoitan siis että vrt. ihan alkuraskaudessa ei aina oteta koska "ei voida tehdä mitään"). Mutta toivotaan todella ettei sun tarvi sitä enää miettiä
Varmasti vuodolle on joku hyvä selitys koska ei seksillä mitään vakavaa pitäisi saada aikaiseksi.
@kiuski eikö ookin mukavaa kun on semmosta tasaisen tylsääkin
Mulla on välillä ihan huono omatunto täällä palstalla kun ei oo mitään pientäkään probleemaa ollu oikein koko raskaudessa ja muilla on vaikka mitä isojakin murheita
 Mä haluaisin kans kokeilla ommella unipesää, jos vaan taito riittää 
@Caro87 ootko jaksanu vie ulkoilla/lenkkeillä? Mä yritin tän vkon ottaa rauhallisemmin enkä käyny ku yhtenä iltana kävelyllä, ettei olis aina maha kivikovana. No ei siitä nyt juurikaan apua ollu, kovottelee silti ja toisaalta soffalla löhöstä tulee selkä kipeeks. Eli taidan jatkaa kevyttä lenksua vaikka kuinka kiristelisi.
@Siida kyllä sun naperoilla varmasti on kaikki hyvin, älä pelkää
Ja onhan ne rusinamurut pienempiä kuin mitä yksi vauva olisi, joten siksikään ei liikkeet välttämättä niin selkeeltä tunnu. Milloin sun rak. ultra olikaan?
@lullaby vielä tosta oireettomuudesta, että ei se välttämättä tarkota yhtään mitään. Mulla oli np-ultraan asti lähes täysin oireetonta, rinnoissa alko tuntua jotain vasta puolenvälin paikkeilla kun alkoivat paisua ja rinnanympärys levetä. Etomista ei ollut, nännit on nyt lopussa vasta tummunu. Että kaikki voi olla täysin normaalisti ilman mitään erityisiä tuntemuksiakaan.
Itsellä kaikki hyvin kovotteluja lukuunottamatta. Nyt osaan vihdoin muuten sanoa päällepäin mikä vauvan osa missäkin päin on! Kaikkea sitä oppii
MyMa 34+5