Kesäheinä paljon onnea teille!! Aivan ihanaa
kiuskillakin ihanaa kerrottavaa, hienoa!
kiuskillakin ihanaa kerrottavaa, hienoa!
Mulla oli tosiaan se mielenrauhaultra yksityisellä 10+3 ja oli kyllä nii erilaista nähdä jo muutakin ku se "katkarapu". Ja just se vilkas liikkuminen oli nii liikuttavaa Harmi kun niskapoimua ei saanu lääkäri mitattua, kun kaveri ei suostunu rauhottumaan ollenkaan sopivaan asentoon. Mutta ei se lääkäri ainakaan huomannu, että niskapoimussa olis vilahtanu mitään erityistä turvotusta. Mut en tiedä sit, kuinka hyvin se edes näki koko poimua. Totesi kyllä lopussa, että rakenteet ja kaikki muukin näyttää oikein hyvältä. Sen verran, mitä niistä siinä vaiheessa pystyi näkemään
Löysin muuten viikonloppuna dopplerilla ekaa kertaa sydänäänet Kokeilin rakko täynnä. Oli kyllä ihan eri kuuloista, mitä oon aiemmin löytäny eli täytyi olla oikeat. Oli just sellasta tiheää jumputusta. Onko jollain luotettavaa tietoa, onko ok käyttää doppleria usein? Ei ny päivittäin, mutta esim. pari kertaa viikossa. Oon löytäny netistä ristiriitaista tietoa sen turvallisuudesta tiheässä käytössä, jotain lämpövaikutuksesta on puhuttu joissain keskusteluissa. Ja että ei oo tehty kunnon tutkimuksia tiheästä käytöstä.
Kyllä oon ajatellu katsoa loppuraskaudesta synnytysvideoita. Mutta on kyllä todella ahdistavaa, että Youtubessa on video kuolleen vauvan synnytyksestä
maljakko 11+3