~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

Onkos Jonpa testaillut lisää? Mikä fiilis muuten? :)

Kauheasti on hiljaisia täällä kenen kuulumisia myös kuulisin mielelläni pitkästä aikaa :) mutta kuten aiemmin todettu niin hiljaisuus varmasti tarkoittaa ihan hyvää vaan tällä puolella ;)

Minä täällä hihkun itsekseni kun viimeinen kolmannes pyörähti käyntiin :giggle: se ja rv30 on varmaan sellaisia viimeisimpiä todella epätodellisin tuntuisia etappeja itselle pois lukien synnytykseen valmistuminen tietty. Vaikka kämpässä alkaa olemaan tavaraa jo jonkin verran niin ei sitä silti ymmärrä aina, että MINÄ (??!!) oikeasti olen raskaana! :eek:o_O

28+0
 
^Jep, mitä kuuluu esim. Misericordialle ja muille?

Peppermint (y)
Sokerirasitus edessä ti rv 14+6, sit tokan kerran about rv 24+. Eskarin aikana sokerirasitus meni hyvin, testattiin vain kerran.

Kampaajakäyntiä täällä mietin, en haluaisi värjätä hiuksia raskaus- tai imetysaikana.. Oma hiustenväri on vaan niin blaah. Raitoihin varmaan päädyn, kun väri ei niissä tule päänahkaan kiinni. Olis täällä hyvä ekokampaamokin, jota en ole vielä testannut...

http://tukkatalo.fi/2014/05/hiusten-varjaminen-raskausaikana-tai-imetysaikana/

14+4
 
Mä oon kyllä värjäyttänyt tukkaa raskauden aikana. Mulla on luonnostaan vaaleat latvat ja maantien väriset juuret ja on kyl epäsiistin näköinen jos en juurikasvua hoida pois. Frendi kampaaja käyttää vain väriä nyt mulle eli ei vaalennusainetta mitä yhdessä vaiheessa käytettiin kun halusin enemmän hopeaisen blondin tukan. Ei pitäisi olla haitallista näin kuulemma.
 
Mulla anoppi parturikampaaja ja ei ollu innokas vaalentamaan mun tukkaa edes raidoilla, kuulemma siltikin osa imeytyy päänahkaan. Mulla oli siis ihan blondit ja tummat juuret. Laitettiin sit vaan sävyte ja joku pohjaväri(?) niin on hyvin pysyny. Tummalla siis.

Mandala, tuttu tunne. Meillä lapsen huone melkein valmis ja siltikin tuntuu epätodelliselta. Tuntuu tosi nopsaan menevän nää vikat viikot, kun ei tarvii niin paljoa murehtia kun lähestyvää synnytystä.

rv 29+4
 
Fiilis on ok, välillä tuntuu ettei masussa tapahdu mitään ja välillä pelottaa että menkat alkaa..lauantaina olin ihan horkassa ja eilen alko flunssaa pukkaan, toinen sierain ihan umpi tukossa ja välillä valuu ihan vettä. Vuotoa ei ole ollut minkäänlaista sen pienen ruskean tipan jälkeen. Testejä en ole enään tehnyt perjantain jälkeen, yritän ajatella että nyt ollaan raskaana ja yritän nauttia tästä ilman hermoilemista (toivotonta).
Nyt lopettelen lugeja asteittain ja se jotenkin jännittää, ihan kun ne pimppapallerot muka sen Alkion pitäis oikeessa paikassa kiinni, tänään ja huomenna enään yhdet pallerot illalla ja sit ne loppuu :LOL: nyt kun ei luget valu 24/7, niin oon tänään pari kertaa pelästynyt että vuoto alko, mutta kai se sit on valkovuotoa, mutta ihmeen juoksevaa, onkohan se normaalia? Välillä tuntuu kun vettä lorahtelis

Tänään 4+5
 
Jonpa, mä taisin kysellä ihan samaa asiaa silloin alussa. Valkkaria tuli aika paljon ihan jonnekin viikolle 8-9 asti. Et ei loppunut sotkut lugepallojen jälkeen..:cool::LOL:

Täällä yhä noita selkäkipuja. SI-vyö auttaa onneksi jonkun verran. Yöt on pahimpia, kun ei saa enää doomoosta huolimatta kunnon kivutonta asentoa. Sit päivisin etenkin istumisen jälkeen noi nivuset huutaa, kuin kävelis metallisen kulmikkaan satulan päällä, uujea.(y)
Katson miten tää nyt sujuu töissä, jos pahaks menee niin hakeudun lääkäriin ajoissa. Viimeks tässä lähiviikoilla silloin 2008 alkoi niitä supistuksia jotka sit alko lyhentää radikaalisti jo kohdunkaulaakin, joten en haluu et nää kivut menee niin järkyttäviks et aiheuttais jotain supistuksia.

Ihania ilmoja ollut, ainakin täällä etelässä! Perhe on viilettänyt pulkkamäessä jne, mä oon seisoskellut mukana sen minkä selkä on antanut.:)

Kummallinen vaihe menossa. Vaikka on näitä selkä- ja liitoskipuja ja pikku tyyppi silloin tällöin harvakseltaan tuntuu liikkuvan niin että tajuan liikkeet, on jotenkin sellainen olo että miten niin raskaana.
Et kun oon valmiin ylipainon vuoksi tota ruokavaliota tarkkaillut, niin kasvot kaventuu jne mut vatsa kasvaa, niin se tuntuu vaan et lihon hirveesti vatsasta. Et ei täs kuitenkaan raskaana olla. Kotidopplerilla oon n.rv12 alkaen kuunnellut sydänääniä noin kerran viikossa, nyt miltei päivittäin että pää uskois että kyllä siellä joku on.. Hullua miten noi ajatukset tekee tepposiaan.

Mä oon nyt kerran värjännyt juurikasvun. Yleensä värjään sen kerran kuussa, nyt selkeesti vähentänyt ja mennyt sit vaan järkyn juurikasvun kanssa pidempään..

Huhhuh Mandala! Viimeinen kolmannes jo!!! Vastahan sä plussasit!:LOL::love:

Lullaby taitaakin ihan pian jo jäädä äippälomalle? Hurjaa!:barefoot:

täällä rv16+3
 
Ajattelin olla uskalias ja hivuttaa toista jalkaa jo vähän tänne plussanneiden puolelle vaikka voihan se olla että joudun vetämään sen äkkiä takaisin hoitoketjuun :ROFLMAO: tänään on pp 11 ja olikos se pp7 lähtien kun on tullut vahvistuvaa viivaa kokoajan ja tänään jopa ovis testi antoi hymynaaman vartin pidätyksellä + räikeä toinen viiva pc liuskassa :) vatsassa menkka jomotuksia ja ihme kipuja munasarjoissa, pääsärkyä,lämmöt yli 37 ja teiniakne saapunut :ROFLMAO: keskiviikkona olisi sitten vielä verikoe mikä jännittää.. Olen vain ihan "hiukan" innoissani!:love:
 
Erinomaselta kuulostaa ja näyttää Jasmina20 (y) käyny kurkkimassa sun testikuvia tuolla toisessa ketjussa..

Testailusta puheen ollen, jotain aivan älytöntä ja turhaa tein eilen aamulla, meinaan o- ja r-testit!! :LOL: Onkohan mulla vähän tylsää tai jotain :rolleyes: Huomasin että kaappiin oli sopivasti jääny pari puolikasliuskaa, ja pakkohan se oli uteliaisuudesta haaskata ne ja kattoo mitä ne nyt näyttää... no o-testi kirkui tummaa violettia (etenkin tuoreeltaan) mutta totta tosiaan, r-testi näytti nyt hailumpaa kun viimeks testatessa rv6+5 :0 http://aijaa.com/aE2Zjv (kaikkien viihdykkeeks/riemuks [?] kuvaa kun nyt tota aijaata opin käyttään ;D)
eli ei se testin "ymmärryskyvyn ylittyminen" välttämättä ihan urbaania legendaa oo. No sitähän ei tiedä mitä se ois niillä viikoilla näyttäny kun hcg oli suurimmillaan eli joskus 8-11 viikoilla..ei kai se täysin negaa sillonkaan ois ollu. Mut harvoja kertoja (km:n jälkeisen hcg:n katoomisen tarkkailun lisäks) kun ei testit jännittäny yhtään...ja tietty lupasin ittelleni etukäteen että en sit panikoidu mitenkään vaikkei näkyskään mitään.

Viime päivinä huomannu että ekasta raskaudesta tutut selkäjomotukset tekee tuloaan.. oikeestaan ihmettelinkin jo vähän missä ne viipyy ja melkein ehdin toivoo että niiltä ois nyt säästyny kokonaan, mutta nyt viimestään se tukivyö tulee käyttöön. Varsinkin paikoillaan seisoskelu alkaa jomottaa ja tulee sellanen huono ja heikottava olo, esim. kaupassa helpottaa kun menee hetkeks kyykkyyn ikäänkun ettis jotain alahyllyiltä..

Kävin viime keväänä värjään tukan kun oli lahjakortti kampaajalle, maantienrusehtavanharmaata (seassa ihan oikeitakin harmaita :unsure:) juurikasvua on nyt varmaan 10cm mutta ehtii sit vaikka kesällä tekeen jotain :) melko laiska oon ite värjäileen lettiä.
Joo, ja juoksevan vetinen v-vuoto on tuttua...tullu pitkin raskautta tasaseen tahtiin ja sen tuntee millon sitä lorahtaa.

Tossa osu silmiin yks uutinen parasetamolista raskauden aikana viime kuun (aamu)lehdestä, harmi kun en löytäny netistä samaa juttua, mutta siinä tällästä,..
"Parasetamoli hävitti hiiren munasoluja
Kipulääkkeessä käytetty lääkeaine parasetamoli heikensi hiiren naaraspuolisten jälkeläisten kykyä lisääntyä aikuisena, kun niiden emo oli altistunut parasetamolille tiineenä ollessaan.
Kööpenhaminen yliopistossa tehdyssä tutkimuksessa naaraspuolisten jälkeläisten munasoluista katosi jopa puolet.
- Vaikutus hiirissä on niin voimakas, että jotain samankaltaista voi tapahtua myös ihmisellä, arvelee tutkimusta johtanut David Kristensen.
Lisää tutkimuksia tarvitaan, jotaa vaikutus voidaan todentaa myös ihmisellä."

Sitten löyty vielä nää,
http://www.hs.fi/tiede/a1305957151730
http://yle.fi/uutiset/tanskalaistutkimus_aidin_kayttama_parasetamoli_saattaa_kasvattaa_adhd-riskia/7108152
Höh.. mitähän tässä nyt sit uskaltas käyttää päänsärkyyn enää...no oon kyllä pyrkiny nytkin viimeseen saakka välttään, jos ei todella häiritsevä jysäri oo, mutta oisko ne 1 käden sormilla laskettavissa kun oon ottanu :unsure: no jos poikasikiö, niin sillehän ei satunnaiskäytöllä pitäs olla merkitystä.

Niin, alle kuukaus tosiaan äitiysloman alkuun ja alle 2kk laskettuun.... :eek:

31+5
 
  • Tykkää
Reactions: JONPA77
Tervetuloa Jasmina! :) Mäkin testasin ovisdigillä ihan alussa kun niitä oli kaapissa, olihan se hassua nähdä hymynaama :giggle:
Eiköhän se verikoe vahvista hyvän tuloksen sulle (y)

Lullaby mä luin silloin alussa että jos suht myöhään vielä testaa (ei toki NÄIN myöhään kuin sinä hihih) niin pitäis vedellä laimentaa pissa, ettei näytä haaleaa viivaa. Ja luin monien kokeiluja siitä just esim rv8 tai rv11. Siitä itsellä vähän vahvistui ajatus siitä ettei ne testit käsitä isoja määriä hCG:tä.

Mutta tuo panadol juttu olikin aikamoinen! :eek: Sitä kun joka puolella toitotetaan aina niin älyttömän turvallisena lääkkeenä ja kuitenkin on älyttömän maksatoksinen eli just alkoholin kanssa yhdistettynä voi olla ihan vaarallista. Ja nyt tämä! Huh..

Tänne on sitten rantautunut raajojen turvotus. Eipä tarvinnut työpäivän jälkeen arpoa onko jalat ja varpaat turvoksissa vai ei kun sukat otin pois niin kunnon ranto jäi sukan varresta. Ja sormuksista myös. Toivottavasti ei pahene.

Ja eilen töissä kun ihmettelin taas paineen tunnetta mahassa, jonka aikana koko maha tuntui kovalta (eikä vaan toinen puoli niinku silloin kun bebe pönkii menemään), niin mä nyt päättelin että on ne niitä harjoitussuppareita sitten.

Sitten mietityttää kun tullut nyt parina kertana tosi kovia kipuja mahaan. Eilenkin kotiin tullessa oli oikein pakko mennä makuulle kun ei tohtinut liikkua kun kiristi/koski tuohon samaan puoleen mahassa mihin yleensä sattuu just vaikka kävellen. Kesti hyvän aikaa että meni ohi. Tuntuu toisaalta samalta, mutta vain paljon kovemmalta, kuin ne mitä ajattelin kasvukivuiksi alussa. Hämää vaan kun se minne sattuu on just se missä istukka on tuossa edessä oikealla ja sivussa.No iltapäivällä neuvola niin pitää kysellä sieltä mielipidettä.

28+3
 
Haikara matkalla (y)

nimim. ... hoito ... monesko tulossa ... LA

lullaby ... 4.IVF PAS ... toinen ... 27.4.2016
Caro87 ... 2.IVF ... ensimmäinen ... 11.5.2016
iinukka1 ... 2.ICSI/IVF ... ensimmäinen ... 13.5.2016
kop kop ... 1.ICSI/IVF 2.PAS ... toinen ... 18.5.2016
Peppermint ... 1.IVF/ICSI ... ensimmäinen ... 18.5.2016
Mandala ... 2.IVF 1.PAS ... ensimmäinen ... 22.5.2016
Henrietta- ... 2.ICSI 2.PAS ... ensimmäinen ... 6.6.2016
Jezebel78 ... 1.ICSI ... ensimmäinen ... 12.6.2016
Gaudeamus ... 1.ICSI ... ensimmäinen ... 22.6.2016
hannuliini ... keskeytynyt 1.IVF ... ensimmäinen+toinen ... 30.6.2016
flow^ ... 2.IVF ... ensimmäinen+toinen ... 14.7.2016
Kiisuli80 ... 1.ICSI/IVF ... ensimmäinen … 20.7.2016
grey83 … 1.ICSI 3.PAS … ensimmäinen … 24.7.2016
Suvipilvi ... 1.IVF ... ensimmäinen ... 9.8.2016
Lottainen ... 2.IVF ... toinen ... 12.8.2016
frankie ...1. IVF ... toinen ... 24.8.2016
Lara_ ... 1.IVF 1.PAS ... ensimmäinen ... 2.9.2016
Illantähti ... 2.IVF/ICSI ... neljäs ...
JONPA77 ...3.IVF 1.siirto ... ensimmäinen (2 sijaislasta) ...


Tapahtumia tulossa :)

Mandala - neuvola 1.3. - rv 28+3
Suvipilvi - neuvolalääkäri 2.3. - rv17+1

Jezebel78 - sokerirasitus 3.3.
lullaby - neuvola 3.3. - rv32+1
Kiisuli80 - rakenneultra 9.3.
Lottainen - pelkopoli 9.3. - rv17+5
Lottainen - neuvola 17.3. - rv18+6
Suvipilvi - rakenneultra 22.3. - rv20+0
Jezebel78 - kontrolliultra 23.3.
flow^ - ä-polikäynti 24.3. - rv 24+1
hannuliini - kasvukontrolli 24.3.
Lottainen - rakenneultra 30.3. - rv20+3
JONPA77 - 1.neuvola 31.3.
hannuliini - kela-neuvola 3.4.
Suvipilvi - neuvola 6.4. - rv22+1
frankie - rakenneultra 13.4.


Myöhemmin onnistuvat :cry:

Kesäheinä-78 (3.IVF 3.PAS - tm)
Maria_V (luomu - km)
Rusina80 (1.IVF 2.PAS? - kem)
haunoora (3.ICSI 2.PAS - km)
Mintikka (1.IVF 2.PAS - kem)
Hipsunpöpsy (1.IVF - kkm)
Bridge (2.IVF/1.siirto - tm)
annila (5.ICSI - kkm)
Mari32 (5.ICSI - kem)
Vilijonkka_ (1.IVF 4.PAS - tm)
SalamaT (2.IVF - kkm)
Toiveikas81 (1.ICSI - km)
Lia_ (2.ICSI - keskeytys rv22+1)


Maaliin päässeet :love:
 
Viimeksi muokattu:
Hih! Lueskelin just yhtä vauvakirjaa, niin oikein viivottimella katsoin et hitsi miten iso tyyppi vatsassa möyriikään! No siis, iso ja iso, mut iso siihen nähden et tuntuu epätodelliselta et ton ihran seassa olis mitään. Mittasin viivottimella, niin on siis mun kämmenen kokoinen keskisormen päähän asti, pää-perämitta keskisormen alun vähän yli. Eli kun laitan sormet koukkuun, voin kuvitella, että ton kokoinen tyyppi tuollaisessa kippurassa siellä on. Hurjaa!:LOL: Ja jep jep..kaikkea sitä käyttääkin saadaakseen pään tajuamaan..:ROFLMAO:

Mandala, muistan itsellänikin olleen välillä noita tollaisia kipuja. Hyvä kun sulla on neuvola (jonka muuten lisäsin just listaan) niin voit kysellä.(y)

hihhiihhii, ai on Lullaby vielä testaillut :LOL::ROFLMAO:

Jasmina, jee! Nyt niitä tarrasukkia matkaan!:love:

Nukuin piiiiiiitkästä aikaa viime yönä vähän paremmin, menin sänkyynkin jo puoli yhdeksältä ja kävin vessassa vain kerran! Samoin heräilyt alkoivat vasta ihan pari tuntia ennen herätystä, miten hieno fiilis että sai nukkua! Vaikka siltikin, nyt väsyttää..ylläri.;)

rv16+4
 
  • Tykkää
Reactions: JONPA77 ja Mandala
Jonpa77, itekki pelkäsin että kun luget lopettaa niin alkio siinä vaiheessa tippuu kyydistä :LOL: Mä lopetenkin vasta joskus rv 10 tietämillä, mutta monilla on ohjeistettu lopettamaan paljon aikaisemmin ja hyvin mennyt.

Onnea Jasmina!

Mielenkiintoista noi testit lullaby, nyt kiinnostas itekki tehä mutta uitin niin tehokkaasti kaikki tikut sillon alussa ettei ole mitään jäljellä :oops: Mullaki tulee valkkaria varsinki nyt pidemmillä viikoilla koko ajan ja paljon! Inhottavaa olla housut märkinä koko ajan.. en tykkää käyttää pikkuhousun suojia kun ne vaan ärsyttää enemmän.

Mandala, joo kuulostaa kyllä ihan suppareilta (y) inhottavia mutta niistä kuulemma on hyötyäkin jos ei nyt ihan älyttömästi niitä tule.

Lottainen
, ooo ihan luksusta :sleep: mun pitäs käydä parin tunnin välein vessassa yöllä, tosi inhottavaa. Sitä sit pidättää niin pitkään kun pystyy :ROFLMAO:

Mullaki ehkä tullu nyt vähän turvotusta, nyt aamulla on taas ollu sormet ja ranteet kipeet ja ehkä sormet on paksummat kun normaalisti. En käytä sormuksia niin ei pysty siihen vertaan. Aamuyöstä rupee kädet puutumaan ja täytyy vaihtaa asentoa koko ajan :poop: Ärsytyskynnys on tosi matala heti jos on ollu pari huonoa yötä, voi mies raukkaa :oops:

29+6
 
Mulla on työpöydällä viivotin, jota myös käyttänyt ahkerasti aiemmin :D sitä oli niin kova tarve yrittää hahmottaa kaikkea mahdollista tuolta mahan sisältä niin olihan se mahtavaa sormilla näyttää miehelle "näin iso se vauva jo on!" sen jälkeen kun oltiin jo ihan senttimetreille asti päästy :LOL:

Caro onko sulla ne nukahtamislääkkeet auttaneet unitilanteeseen? mulla uni on keventynyt aamuöisin aika paljon, mutta edelleen pari kolme vessareissua "vaan" per yö. Nyt oon huomannut, että oikealla kyljellä makaaminen saa sen puolen lonkan kipeäksi helpommin, vasemmalla puolella ei ole samaa ongelmaa, mutta vasemmalta puolelta kylkeä käännyn paljon helpommin unissani selälleen jostain syystä :cautious:
Selällään makaaminen ei sinällään aiheuta mulle mitään muuta kuin, että mahassa alkaa sydämen syke tuntumaan isommin. Ilmeisesti etuistukkaisilla ei niin helposti tule esim sitä kauhean huonoa oloa selällään maatessa kuin takaistukkaisilla. Sitä huonoa oloa mikä voi tarkoittaa myös, että esim veri ei kulkeudu vauvallekaan niin hyvin.
 
On nää tunteet jänniä mitä tässä käy läpi..uskallanko luottaa perjantain testiin, mitäs jos ne viivat onkin hävinny ja tänään kun otan viimeisen lugen illalla, niin alkaako vuoto vai olisko se jo alkanut jos olis menny kesken? Huh huh, yritä tässä kasata ajatuksia ja "nauttia" odotuksesta.

31.3 ensimmäinen neuvolakäynti
 
JONPA77: minä sain aikanaan puhuttua lääkärin "ympäri" ja käytin (psyykelääkkeenäkö?) lugeja viikolle 13 asti. Aloin vähennellä annosta 8-9 viikolta ja taisin viimeisen viikon eli 11+0-12 yksi pilleri päivässä. Mulla on ollut keltarauhasen muodostumisen ongelmaa, joten se oli perusteltua. Jos tuntuu hirveän ahdistavalta lopettaa luget, voithan sä kysyä lääkäriltä saatko käyttää niitä esim. riskiviikkojen yli, vaikka pienemmällä annoksella?
 
  • Tykkää
Reactions: JONPA77
Jonpa kovin on tuttuja fiiliksiä mitä käyt läpi tällä hetkellä. Valitettavasti muuta ei voi sanoa kuin kylmiä hermoja toivotella! :) raastavaa tunteiden kirjo tuo on, mutta kyllä siitä onneksi hengissä selviää ;)

Neuvolassa käyty anti-D pistos hakemassa. Mittasipa tällä kertaa myös se-mitan joka oli tiukkaa keskikäyrää 26cm. Neuvolatäti veikkasi, että ne oikean puolen kovat kivut voisi johtua siitä kun pikkumies just sillä puolella pönkii selvästi enenmän ja siten myös venyttää sen puolen paikkoja eniten.

Seuraavan kerran onkin sitten jo 32+4 kun neuvolaan mennään. Olen jostain palstoilta lukenut, että jossain vaiheessa käynnit alkaisi olemaan parin viikon välein. Onkohan näin HUS:lla/ Helsingissäkin?
 
  • Tykkää
Reactions: JONPA77
Vitsit ootan tota uuden äitiyspakkauksen julkistamista :) viime vuonna syntyi vaan niin vähän vauvoja että en taida ehtiä uutta pakkausta saada, hakemuksia en oo vielä laittanut eteenpäin.

Mulla sokerirasitus oli puhdas, jee!

Tilasin vauvalle babynestin, tuntuu todella kivalta nukkumispaikalta pienelle. Turvallisempi olo ehkä pinnasängyssä kun ei huku sinne! Sit voi vieressäkin nukkua eikä tartte pelätä että jyrää toisen. Löysin torista naisen joka itse valmistaa näitä, todella ihania malleja:)
 
  • Tykkää
Reactions: Mandala
Varhaisultra varattu joten jokohan uskaltais alkaa siirtymään tälle puolelle. Osa on tuttuja nimimerkkejä ja ihan jäätävää että monet on jo niin pitkällä kun tuntuu et vastahan niitä testejä teitte :D
Meillä tosiaan reilun 4vuoden yritys takana ja nyt 1 ivf:n 3:s pas toi positiivisen testin. Kauhea pelko siitä että voiko kaikki muka nyt mennä hyvin kun näin kauon meni että sai ees sen positiivisen testin aikaseksi ja ultra on vasta 4 viikon päästä. Verikokeita en saa kun julkisella ollaan. Nyt tosiaan jos kaikki on hyvin nii on 4+1.
Minäkin odotan äitiyspakkauksen julkaisua vaikka näin alussa vasta mennäänkin, mutta olenkin odottanut aina uuden julkasua jo muutaman vuoden :D
 
Haikara matkalla (y)

nimim. ... hoito ... monesko tulossa ... LA

lullaby ... 4.IVF PAS ... toinen ... 27.4.2016
Caro87 ... 2.IVF ... ensimmäinen ... 11.5.2016
iinukka1 ... 2.ICSI/IVF ... ensimmäinen ... 13.5.2016
kop kop ... 1.ICSI/IVF 2.PAS ... toinen ... 18.5.2016
Peppermint ... 1.IVF/ICSI ... ensimmäinen ... 18.5.2016
Mandala ... 2.IVF 1.PAS ... ensimmäinen ... 22.5.2016
Henrietta- ... 2.ICSI 2.PAS ... ensimmäinen ... 6.6.2016
Jezebel78 ... 1.ICSI ... ensimmäinen ... 12.6.2016
Gaudeamus ... 1.ICSI ... ensimmäinen ... 22.6.2016
hannuliini ... keskeytynyt 1.IVF ... ensimmäinen+toinen ... 30.6.2016
flow^ ... 2.IVF ... ensimmäinen+toinen ... 14.7.2016
Kiisuli80 ... 1.ICSI/IVF ... ensimmäinen … 20.7.2016
grey83 … 1.ICSI 3.PAS … ensimmäinen … 24.7.2016
Suvipilvi ... 1.IVF ... ensimmäinen ... 9.8.2016
Lottainen ... 2.IVF ... toinen ... 12.8.2016
frankie ...1. IVF ... toinen ... 24.8.2016
Lara_ ... 1.IVF 1.PAS ... ensimmäinen ... 2.9.2016
Illantähti ... 2.IVF/ICSI ... neljäs ...
JONPA77 ...3.IVF 1.siirto ... ensimmäinen (2 sijaislasta) ...
kiia-s ... 1.IVF 3.PAS

Tapahtumia tulossa :)

Suvipilvi - neuvolalääkäri 2.3. - rv17+1
Jezebel78 - sokerirasitus 3.3.
lullaby - neuvola 3.3. - rv32+1
Kiisuli80 - rakenneultra 9.3.
Lottainen - pelkopoli 9.3. - rv17+5
Lottainen - neuvola 17.3. - rv18+6
Suvipilvi - rakenneultra 22.3. - rv20+0
Jezebel78 - kontrolliultra 23.3.
flow^ - ä-polikäynti 24.3. - rv 24+1
hannuliini - kasvukontrolli 24.3.
Lottainen - rakenneultra 30.3. - rv20+3
JONPA77 - 1.neuvola 31.3.
hannuliini - kela-neuvola 3.4.
Suvipilvi - neuvola 6.4. - rv22+1
frankie - rakenneultra 13.4.


Myöhemmin onnistuvat :cry:

Kesäheinä-78 (3.IVF 3.PAS - tm)
Maria_V (luomu - km)
Rusina80 (1.IVF 2.PAS? - kem)
haunoora (3.ICSI 2.PAS - km)
Mintikka (1.IVF 2.PAS - kem)
Hipsunpöpsy (1.IVF - kkm)
Bridge (2.IVF/1.siirto - tm)
annila (5.ICSI - kkm)
Mari32 (5.ICSI - kem)
Vilijonkka_ (1.IVF 4.PAS - tm)
SalamaT (2.IVF - kkm)
Toiveikas81 (1.ICSI - km)
Lia_ (2.ICSI - keskeytys rv22+1)


Maaliin päässeet :love:
 
Onnea plussasta kiia-s! ja tervetuloa tänne puolelle (y) sitä itsekin ihmettelee mihin ne kaikki viikot sitten on oikein hävinnytkään kun seuraa alkutaipaleen ihmisiä ja voi elää niin vahvati siinä tunteiden vuoristoradassa mukana, on se niin tuoreessa muistissa! Alussa tuli itse laskettua tunteja aina seuraavaan aamuun, että sai testata uudestaan, sitten alkoi päivien laskeminen varhaisultraan jne, Kyllä tiettävästi ne päivät vaihtui yöksi ja uudeksi päiväksi vaikkei siltä alussa tuntunutkaan :D

Henrietta tuo babynest kuulostaa ja näyttää kivalta, oon sitä yhdessä vauvakaupassa jo vähän hiplaillutkin, saas nähdä josko itellekin tarttuisi mukaan vielä.

28+3 (niin tänäänhän se +3 vasta onkin eikä eilen, oon taas viikonpäivistä sekaisin)
 
Viimeksi muokattu:
Mandala, en oo uskaltanu niitä kokeilla kun luin netistä juttuja että monille on sanottu ettei viimeisellä kolmanneksella suositella ja osalle oli määrätty eri merkkistä raskaana oleville :( aattelin sinnitellä ja sit jos tuntuu et ei enää pää kestä niin kokeilen.

Henrietta, toi babynest kuulostaa mukavalta, pitää ihan googlettaa :) me taidetaan pinnikseen laittaa alussa äitiyslaatikon kanssa. Anoppi anto hyvän vinkin että jos ei rauhotu omassa huoneessa nukkumaan niin pinniksen voi vetää kiinni omaan sänkyyn ja laita pois niin pystyy helposti rauhotteleen yöllä. Me ei noiden koirien takia omaan sänkyyn oteta.

kiia-s, onnea ja tervetuloa! :) se oli kyllä itellekki pitkä aika ootella sinne ekaan ultraan, koittaa vaan pitää ittensä kiireisenä nii ei kerkee kaikkee stressata ennen sitä :)

Tänää pääs taas uusille numeroille, eli 30+0 :) kyllä sormien ja ranteiden kipu on tullu kuvioihin sekä turvotus. Koko yön särki sormia ja aamulla näytin miehelle niin sekin huomas selvästi että turvoksissa on. Mielenkiinnolla ootan mitä vaivoja sitä loppuajasta tuleekaan :D
 
Jeee Kiia-s !!!!:love: Onnea! voi kuinka ihanaa! :barefoot:
Aika kuluu hitaasti, ihan varmasti, mutta onneksi se koko ajan kuluu. Tsemiä varhaisultran ootteluun!

Meilläkin pidetään sit ä-pakkausta pinniksessä alkuun. Tai sit teen yhdestä peitosta pötkön tai laitan imetystyynyn aina yöksi. Nukutetaan varmaan nimittäin aina tuetusti kyljellään, kuten aikanaan esikoisen kans tehtiin kun opittiin se tapa vastasyntyneiden teholta.

Piti sit eilen ääneen kehua sitä yhtä harvinaista paremmin nukuttua yötä..:cautious:

Auts, toi turvotus kuulostaa kipeältä.:confused: tsemiä!

Mandala, mikä anti-D -pistos?
Kyllä mä uskoisin että siellä ytimessäkin on sit loppuvaiheessa parin vkon välein se neuvola myös, mun mielestä se on ihan valtakunnallinen suositus/tapa.

16+5
 
Onnea Caro uudesta kymmenyksestä, viimistä viedään sielläkin! :love:Harmi nuo kivut. Ettei ne ranteet kipuilisi sen jonkun rannekanavaoireyhtymän takia mitä raskaana voi tulla?

Lottainen mun veriryhmä on miinus ja beben veriryhmä vahvistui plussaksi niin pitää ottaa se pistos lähinnä mahdollisia, tulevia, raskauksia varten. Ilmeisesti ekassa raskaudessa just pärjäisi ilmankin tuota pistosta, mutta tulevia varten on tärkeää se ottaa. Tai siis se annetaan joka tapauksessa jos/kun tämä plus-miinus-tilanne selviää.
 
Viimeksi muokattu:
Onnittelut kiia-s plussasta! Tsemppiä kaikille varhaisultran odotteluun (y) Carolla oli pätevä neuvo - itsellänikin sattui joulu ja uusi vuosi olemaan siinä välissä, niin oli sitten sen takia tekemistä ja muuta ajateltavaa.

Olen haaveillut Bravadon liiveistä monet kerrat, kunnes yhtäkkiä tajusin et mähän omistan ne jo! :rolleyes: Piti tyhjätä koko pikkuvarasto, koska ne oli tietty perimmäisinä, mut löyty! Näissä on kyllä vielä varaa kasvaa. Samassa paikassa oli äitiyshousut ja -legginsit, ja housujen "jatkopalat" - josko toimisivatko tässä raskaudessa, viimeksi maha oli niiin pieni.

Nyt maha on toooosi turvonnut. Töissähän yks mies luuli, et oon viimesilläni... Öö, en ihan :LOL: ja sit se on vielä sanonut sen muillekin. Jepjep. En jaksanut suuttua asiasta, mut piti sitten alkaa kertomaan raskaudesta - en ollut vielä edes yleisesti kertonut!
Pitänee mennä syömään ananasta taas :ROFLMAO:

Huomenna pieni hotelli- ja sisähuvipuistoreissu loman kunniaksi!

15+0
 

Yhteistyössä