Erinomaselta kuulostaa ja näyttää
Jasmina20 käyny kurkkimassa sun testikuvia tuolla toisessa ketjussa..
Testailusta puheen ollen, jotain aivan älytöntä ja turhaa tein eilen aamulla, meinaan o- ja r-testit!!
Onkohan mulla vähän tylsää tai jotain
Huomasin että kaappiin oli sopivasti jääny pari puolikasliuskaa, ja pakkohan se oli uteliaisuudesta haaskata ne ja kattoo mitä ne nyt näyttää... no o-testi kirkui tummaa violettia (etenkin tuoreeltaan) mutta totta tosiaan, r-testi näytti nyt hailumpaa kun viimeks testatessa rv6+5 :0
http://aijaa.com/aE2Zjv (kaikkien viihdykkeeks/riemuks [?] kuvaa kun nyt tota aijaata opin käyttään ;D)
eli ei se testin "ymmärryskyvyn ylittyminen" välttämättä ihan urbaania legendaa oo. No sitähän ei tiedä mitä se ois niillä viikoilla näyttäny kun hcg oli suurimmillaan eli joskus 8-11 viikoilla..ei kai se täysin negaa sillonkaan ois ollu. Mut harvoja kertoja (km:n jälkeisen hcg:n katoomisen tarkkailun lisäks) kun ei testit jännittäny yhtään...ja tietty lupasin ittelleni etukäteen että en sit panikoidu mitenkään vaikkei näkyskään mitään.
Viime päivinä huomannu että ekasta raskaudesta tutut selkäjomotukset tekee tuloaan.. oikeestaan ihmettelinkin jo vähän missä ne viipyy ja melkein ehdin toivoo että niiltä ois nyt säästyny kokonaan, mutta nyt viimestään se tukivyö tulee käyttöön. Varsinkin paikoillaan seisoskelu alkaa jomottaa ja tulee sellanen huono ja heikottava olo, esim. kaupassa helpottaa kun menee hetkeks kyykkyyn ikäänkun ettis jotain alahyllyiltä..
Kävin viime keväänä värjään tukan kun oli lahjakortti kampaajalle, maantienrusehtavanharmaata (seassa ihan oikeitakin harmaita
) juurikasvua on nyt varmaan 10cm mutta ehtii sit vaikka kesällä tekeen jotain
melko laiska oon ite värjäileen lettiä.
Joo, ja juoksevan vetinen v-vuoto on tuttua...tullu pitkin raskautta tasaseen tahtiin ja sen tuntee millon sitä lorahtaa.
Tossa osu silmiin yks uutinen parasetamolista raskauden aikana viime kuun (aamu)lehdestä, harmi kun en löytäny netistä samaa juttua, mutta siinä tällästä,..
"Parasetamoli hävitti hiiren munasoluja
Kipulääkkeessä käytetty lääkeaine parasetamoli heikensi hiiren naaraspuolisten jälkeläisten kykyä lisääntyä aikuisena, kun niiden emo oli altistunut parasetamolille tiineenä ollessaan.
Kööpenhaminen yliopistossa tehdyssä tutkimuksessa naaraspuolisten jälkeläisten munasoluista katosi jopa puolet.
- Vaikutus hiirissä on niin voimakas, että jotain samankaltaista voi tapahtua myös ihmisellä, arvelee tutkimusta johtanut David Kristensen.
Lisää tutkimuksia tarvitaan, jotaa vaikutus voidaan todentaa myös ihmisellä."
Sitten löyty vielä nää,
http://www.hs.fi/tiede/a1305957151730
http://yle.fi/uutiset/tanskalaistutkimus_aidin_kayttama_parasetamoli_saattaa_kasvattaa_adhd-riskia/7108152
Höh.. mitähän tässä nyt sit uskaltas käyttää päänsärkyyn enää...no oon kyllä pyrkiny nytkin viimeseen saakka välttään, jos ei todella häiritsevä jysäri oo, mutta oisko ne 1 käden sormilla laskettavissa kun oon ottanu
no jos poikasikiö, niin sillehän ei satunnaiskäytöllä pitäs olla merkitystä.
Niin, alle kuukaus tosiaan äitiysloman alkuun ja alle 2kk laskettuun....
31+5