~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

Tsemppiä Vilijonkalle ja Suvipilville. Koin vastaavaa edellisessä raskaudessa, saatiin keskenmenodiagnoosi, mut lopuksi kaikki oli ok. Pelottava kokemus.

Takana kolmas pahoinvointipäivä, väsyttää ja etoo iltapäivään asti. Noudattaa samaa kaavaa kuin viimeksi ainakin toistaiseksi.
 
Oho, vrk:n aikana tullut paljon asiaa! Vuotelijat, nyt lepo!! Eihän sillä mitään takaa, mutta eipä haittaakaan. Koskas VILIJONKKA kotiutuu? Onneksi pääsit SUVIPILVI jo lekuriin.

Kuulostaapa kamalalta raskausihottuma. Atooppisena tiiän, että kutina on helvettiä ja raapiminen taivaallista. Edellisessä raskaudessa oli hepatoosi ja siihen kutinaan käytin 8vkoa ataraxia, vesirokkovoidetta ja mentholspriitä ulkoisesti. Ei ne kauheesti jeesannu. Sitten oli vielä lääke joka laski sappi- ja maksa-arvoja. Lisäksi kävin 2xvkossa sikiön sydänkäyrillä ja kerran vkossa ultrassa. Melkosta ramppaamista, mutta lapsi tuli ite ennen käynnistystä. Tässä raskaudessa uusimismahdollisuus 50% :( ja ottavat labrat varuiks rv30 ja tarvittaessa aiemmin.

Kuulin tänään, että yks tuttu raskaana melkein samoilla viikoilla. Joo, kiva juttu, MUTTA tärppäs vahingossa heti, kun ehkäisy jätetty pois. On siis kuitenkin toivottu jne. Eivät tiedä meidän hoidoista enkä sitten alkanut avautumaan. Koomista myös, että melkein samat viikot ja mä näytän siltä kuin kohta poksahtais ja toisesta ei huomaa vieläkään! :O

Muoks: olikos niskaturvotuksen raja-arvo 2,5 vai 3mm? Meillä oli nyt muistaakseni 1,0 ja viimeks 1,2. Ite en varmaan huolestuis ennen kuin ylittäis 2mm. Tuntuu kyllä hurjalta, että puhutaan noin pienistä milleistä etenkin, kun ultralla mitattaessa voi tulla millien heittoja :O

Rv20+0
 
Viimeksi muokattu:
Kop kop: Se on just noin, että kutina on ihan JÄÄTÄVÄÄ ja raapiminen tekee niin hyvää. Sitte onki joka paikka verillä. Mulla ei ollu hepatoosia. Kaikki arvot oli priimaa. Mun diagnoosi ihon koepalojen jälkeen oli monimuotoinen raskausihottuma. Kuulin vasta pari viikkoa ennen synnytystä, siis silloin kun ne koepalat otettiin, että tästä ihottumasta on kaksi muotoa, joista toinen on vaaraksi sikiölle. (huh, en edes halua tietää, mitä se kutina siinä olisi ollu) Onneksi mulla sitte oli tämä lievempi muoto. Neuvola taas ei ollu tietoinen koko ihottuman laadusta, eikä reagoinu siihen juurikaan muutoin ku että voi voi...yritä kestää.
Sitte ku viimein pääsin tayssiin ihotautilääkärille, niin hän meinas laittaa minut osastolle. Onneksi iho oli jo silloin hieman parempi, kun olin saanut viikkoa aiemmin tk:n päivystyksen kautta antibioottikuurin ja se kyllä auttoi. Söin viimeiset viikot ataraxia , mutta siitä ei ollu mitään hyötyä. Väsytti vaan sikana ja suu kuivu. Mulla pahoinvointi loppu rv 25 ja ihottuma alko 28 viikolla. Mieluummin olisin oksentanu loppuun saakka jos olisin saanut noista kahesta valita.
Tämä kuulemma ei yleensä uusi seuraavissa raskauksissa, mutta kun on näin sitkee ettei synnytykseen loppunu, niin luulempa että tulee toistumaan, mikäli raskaana joskus vielä saan olla.

Onpa ihanaa, että Suvipilven yksiössä kaikki oli hyvin. Varmasti säikäyttää ja luottamuksen rakentaminen huomiseen ottaa aikaa!

Vilijonkka, toivottavasti tilanteesi pian selviää. Kävi mitan kävi, niin älä jää itseäsi siitä laskettelusta syyttämään. Mitä todennäköisimmin se ei vaikuta siihen, onko alkio elinvoimainen ja terve, vai heikko ja kykenemäyön normaaliin kehitykseen. Tuollaisessa tilanteessa on luonnollistakin hakea syytä siitä, mitä on tehny tai jättäny tekemättä, mutta eipä siihen itse juurikaan pysty vaikuttamaan. Ei voi vaan maata kotona ja toivoa parasta. Kyllä on lupa elää ja tehdä normaaleja asioita. Alkio pysyy kyllä normaalielämän matkassa! Toivottavasti sinäkin selviät noista vuodoista vain säikähdyksellä!
 
Viimeksi muokattu:
Vilijonkka, toivottavasti on vaaratonta ja pystyt edes hieman nauttimaan lomasta! Suvipilvi, toivottavasti teidän osuus huolesta ja stressaamisesta oli nyt tässä <3

Niille, jotka suunnittelevat H&M:n äitiyspaitojen ostamista. Mulla valkoinen trikoopaita kutistui pesussa. Seuraavaksi pitää ottaa samantien kokoa isompi. Musta säilytti kokonsa ihan ok.

Täällä selkä- ja päänsäryt vaivaavat edelleen. Voi johtua kyllä siitäkin, että murhetta on riittänyt kun sekä isoäiti että äiti ovat molemmat sairaalassa ja tuleva muuttokin stressaa.

Peppermint 20+1
 
Juu, en mä laskettelua syytä jos kesken menee. Kyllähän sitä pitäis pystyä normaalia elämää viettämään. Jos olis liikkuminen kokonaan kielletty, niin joutuisin jättämään jo tässä vaiheessa jumppaohjauksetkin (2 krt/vko) pois, enkä nyt ihan heti plussan jälkeen näin ajatellut tehdä. Tottakai sitten, jos olisi joku vaara tai fyysistä rasitusta suositeltaisiin välttämään, mutta tähän mennessä lääkäri ei ole sanonut mitään.

Eilinen vuoto oli siis aika runsasta ja alkoi kivun myötä. Kovasti kyllä luulen, että oli/on keskenmeno kyseessä (vaikka tietty salaa toivon että ei). Vuoto loppui illalla ja nyt ruskeaa tuhrua. Aika samalla kaavalla mennään kun viime kerrallakin, ainut että nyt ei ole mahdollisuutta seurata hcg:tä. Niin ja epäilen, että lääkkeet pitää vuodon aisoissa. Kotosalla ollaan vasta sunnuntaina ja varhaisultra-aika olis tiistaina eli silloin varmaan lääkäriin, tuskin saan aikaa maanantaiksi kun ollut pitkä joulutauko.

Kaikille muille toivoin oikein ihanaa uutta vuotta, ja toivottavasti suurelle osalle vauva-arkea tulossa :love:
 
Viimeksi muokattu:
Ompas täällä nyt taas vuotokiusaa monella :( Huh, onneks oli väärä hälytys vaan Suvipilvi ja eiköhän se siitä Vilijonka_llakin pian tyrehdy ja kaikki on kuitenkin ihan kunnossa!
Hyvä puolihan näissä on että useimmilla ne runsaammatkin näyttäs osottautuvan vaarattomiks, ja se varmasti lohduttaa muitakin! Vaikka tiän kyllä itekin miten hirveesti niukkakin punerrus säikäyttää ja masentaa..

Joulun jälkeen oli muutama aamu jo niin että korkeintaan oli etovaa oloo hetken ja pari kakovaa yskäsyä, nyt taas tänään ja eilisaamut menny mahalitkuja nieleskellessä. Vieläkään tosin toi ajoittain palaava ja paheneva aamupahoinvointi ei haittaa, vaan pikemminkin helpottaa henkisesti..

kop kop, jeee... puolivälissä!! =)
Mulla on myös atooppinen iho ja ekassa raskaudessa muistan et talviaikaan oli niin pahat ja kutiavat taipeet että iho halkeili ja oli tietysti kipeetkin.. niihin piti laittaa kortisonia. Ennen sitä raskautta oli myös jotain kummaa nokkosrokkoo ja siihen käytin Ataraxia. Se piti kuitenkin lopettaa kun raskaus alkoi,..en tiedä sitten, ilmeisesti sitä saa käyttää kuitenkin taas myöhemmillä viikoilla? Se rokon lehahtelu kuitenkin onneks loppui raskauden myötä. Vielä toistaseks oon nyt säästyny vastaavilta iho-ongelmilta.. *puun koputus* Osaltaan varmaan auttaa sekin kun on niin leudot ilmat eikä kunnon pakkasia oo näkyny.

Jaksamista Peppermint uuvuttavassa tilanteessa (sullakin jo puolivälin etappi onnellisesti ohitettuna! ;)), ja muillekin kipujen, pahoinvointien ym. vaivojen kanssa!

Nyt kaikille Vauvaisaa vuotta 2016!! Olkoon se ja tulevat onnellisempia kuin mitkään aiemmat! <3
 
Hyvä tietää noista paidoista, Peppermint. Melko pitkään varmaan pärjään omillani, nyt ostin yhden 5€ raskauspaidan lindexin aleista kun halvalla sain. Jaksamista raskaaseen tilanteeseen!

Hyvä kun puhutte noista ihottumista, tulee inspiraatiota tarttua rasvapurkkiin (vaikka rasvaaminen ei taida noita pahimpia estää). Helposti vatsan seudun iho kutisee, reagoi varmaan venymiseen. Normaalisti en rasvaile juurikaan muuten kuin kasvojen ihoa.

Hyvää uutta vuotta kaikille!! Itse meinasin vuoden vaihtuessa olla jo peiton alla, tulee paha olo jos valvoo liikaa. :D

15+1
 
Vilijonkka vaikka sulla olisi hieman toivo hiipunut tilanteen suhteen niin me tsempataan ihan hurjasti jos vaikka olisikin vaaratonta. Eihän ne raskaudet ja keskenmenot aina mene samalla tavalla joten toivoa on! Onneksi tiistai on kuitenkin jo nurkan takana. Hali <3

Onnea puolivälistä kop kop ja peppermint :love: perässä tullaan! muiden viikoista huomaa ajan menevän eteenpäin harppauksittain, kuten myös siitä että nyt plussaavat jo syysvauvat :eek:

Täällä uusi vuosi vaihtuu tuoreen kummitytön perheen kanssa pommacia siemaillen (kerta se on ensimmäinenkin :D ) tai luultavasti ollaan jo himassa puolilta öin just kun ei vauvakaan siellä ole hereillä pitkään niinku ei varmasti itsekään :D

Vauvarikasta uutta vuotta kaikille :love::love:

19+4
 
Täällä aloitettiin vuosi 2016 niin tutuissa vuodoissa. Eilen ei ollut vuotoa, tänään taas hanat aukesi :cry: ja tällä kertaa ilman mitään liikuntasuoritusta. Eikä siis ole kyse mistään pienestä tuhrusta, vaan ihan 'holahduksia'. Tekis mieli vaan parkua silmät päästä ja kietoutua sellaiseen itsesääliin, ettei mitään järkeä. Mutta ei onnistu, ulospäin näytettävä että kaikki on hyvin. Huomenna onneksi lähdetään takas kotiin...

Kiitti kaikille tsempeistä, ne ovat kovasti lämmittänyt mieltä.
 
Viimeksi muokattu:
Voi kumpa nyt Vilijonka_n ultra tois yhtä hyvän käänteen tähän heti vuoden alkuun, kuten Suvipilvelläkin! Eikös ne hematoomat voi olla juuri sellasia reilustikin hulahtavia vuotoja? Jospa sellanen ois tässäkin syynä ja muuten kaikki kunnossa.. no ei sekään tietty kiva varmasti oo mut huonointa vaihtoehtoo niin paljo parempi! Onko nyt kipuja ollu vuotojen ohessa?

Eilen tuli lievä ahdistus ku huomasin illalla että lauantaimakkarapaketista oli päiväys menny jo 29.12. :/ no ei oo ainakaan näyttäny, haissu tai maistunu oudolta, mut illemmalla ne siivut oli sillee aavistuksen tahmasen tuntusia, mistä sit tajusinkin vasta tarkistaa päiväyksen.. no toivottavasti ei ollu listeriaa tms. vielä päässy kehittyyn.

Kävin varastossa hiukan tonkimassa tavaroita, oisin halunnu löytää itelläni aikoinaan olleen soittorasian.. luin vau.fi sivulta että sikiö alkaiskin kuulla jo 24. viikolla?! Sitä tai jotain tiettyä sävelmää ois kiva soittaa sille ja tutkia reagoiko jotenkin.

Menipä nyt pitkästä aikaa ainakin uusvuos erilaisissa tunnelmissa kun niin monet edeltävät...ei tullu raketteja kattellessa niitä synkkiä ajatuksia, että "sinne meni taas yks vuosi elämästä haaskuun...eikä mitään edistystä oo tapahtunu, vieläkään.. mutta ehkäpä tänä vuonna..?" jne. Ja ahdistanu helvetisti että taas tulee lisää ikää mittariin eikä ainakaan helpota asoita yhtään. Nyt tääkin oli huomattavasti siedettävämpää..
Nyt mietti että onkohan tasan vuoden päästä meidän perhepiirissä yks silmäpari lisää kattomassa niitä, mun sylissä....ja jotain aivan hölmöökin, että minkälaiset suojalasit sille sit pitäs olla ja onkohan sellasia edes niin pienille :D taas nää tyhmät ennenaikaset pohdiskelut!
Muutenkin tosin viime vuosi oli selvästi keskimäärästä mukavampi, etenkin kevään ja kesän osalta, vaikka sitä elokuun loppupuolen huipennusta (plussaa) ei vielä ollu tullukaan :)

23+2
 
Viimeksi muokattu:
Anteeksi tänne "väärälle puolelle" huutelu, mutta Vilijonkalle_ tsemppiä, ei me kyllä sua takas tuonne hoitejen puolella oteta!!! Vaan on hematooma tai muuta "vaaratonta vuotoa"!!! Sydämestäni todella toivon niin!!!(y)
Kommentoinpa nyt samalla lullabylle että kyllä noissa elintarvikkeissa on niin pitkät "varoajat" noissa päiväyksissä että jos on asiallisesti kylmässä säilytetty ei viikon vanha päiväyskään viellä ole "huolestuttava"..
 
Joo, sillee kans oon yrittäny aatella että melkonen paskatuuri sais olla siinä(kin) jos heti joku listeria kehittys kun parina päivänä epähuomiossa syö.. muuten se on tosiaan ollu jääkaapissa paitsi leipien teon ajan eli noin 5 tai max 10min/päivä.
Suomessa on löytyny 0-5 listeriatapausta raskaanaolevilla vuodessa, vaikka eihän toikaan tietty lohduttas jos just itelle tulis...mut ainakin tää lause on tavallaan lohdullinen,
Sikiölle vaarallinen listerioosi ilman äidin oireista infektiota on erittäin epätodennäköinen.
http://www.terveyskirjasto.fi/terveyskirjasto/tk.koti?p_artikkeli=dlk01143
Itämisajasta (aika tartunnasta oireisiin) tosin on eri tietoja eri (tai jopa samalla) sivuilla, paristä päivästä pariin kuukauteen?! Mutta ilmeisesti siitä on erilaisia tautimuotoja.
 
Heippa, mahtuisikohan mukaan ketjuun. Lyhyt tausta: ehkäisy pois keväällä 2011, 2013 tutkimuksiin -> selittämätön. 2014 tehtiin kolme IUI hoitoa ja 2015 vielä yksi IUI -> kaikki negaa. 10/2015 ensimmäinen IVF, tuoresiirto nega. Joulukuun 14. päivä siirretiin pakkasesta kyytiläinen ja jouluaattona tein elämäni ensimmäisen positiivisen raskaustestin (10 pvä siirrosta). Virallisena testipäivänä testasin vielä uudelleen ja vahva viiva oli.

Nyt menossa 5+1 ja pää on enemmän kuin pyörällä. Oireita on, paha olo aaltoilee, päätä särkee ja turvotus nousee iltaa kohti.

Varhaisultra varattu 18.1 jolloin pitäisi olla 7+3. Neuvolaan en ole vielä soittanut lainkaan, onkohan liian myöhäistä soittaa sinne vasta varhaisultran jälkeen?

Lueskelin ketjuanne taaksepäin, vahvoja naisia olette! Hyvää vuotta 2016 kaikille!
 
Haikara matkalla (y)

nimim. ... hoito ... monesko tulossa ... LA

lullaby ... 4.IVF PAS ... toinen ... 27.4.2016
Caro87 ... 2.IVF ... ensimmäinen ... 11.5.2016
iinukka1 ... 2.ICSI/IVF ... ensimmäinen ... 13.5.2016
Aanis ... 1.IVF ... toinen ...
kop kop ... 1.ICSI/IVF 2.PAS ... toinen ... 18.5.2016
Peppermint ... 1.IVF/ICSI ... ensimmäinen ... 18.5.2016
Mandala ... 2.IVF 1.PAS ... ensimmäinen ... 22.5.2016
Henrietta- ... 2.ICSI 2.PAS ... ensimmäinen ... 6.6.2016
Jezebel78 ... 1.ICSI ... ensimmäinen ... 12.6.2016
Lia_ ... 2. ICSI ... ensimmäinen ... 22.6.2016
Gaudeamus ... 1.ICSI ... ensimmäinen ... 22.6.2016
hannuliini ... keskeytynyt 1.IVF ... ensimmäinen+toinen ... 30.6.2016
flow^ ... 2.IVF ... ensimmäinen+toinen ... 14.7.2016
Kiisuli80 ... 1.ICSI/IVF ... ensimmäinen … 20.7.2016
grey83 … 1.ICSI 3.PAS … ensimmäinen … 24.7.2016
Toiveikas81 ... 1.ICSI ... ensimmäinen ... 4.8.2016
epplu ... 1.IVF 2.PAS ... ensimmäinen ...
Suvipilvi ... 1.IVF ... ensimmäinen ... 9.8.2016
Lottainen ... 2.IVF ... toinen ... 12.8.2016
Vilijonkka_ ... 1 IVF 4.PAS... ensimmäinen... elokuu 2016
frankie ...1. IVF ... toinen ... 24.8.2016
Lara_ ... 1.IVF 1.PAS ...


Tapahtumia tulossa :)

Vilijonkka_ - varhaisultra 5.1.
Frankie - varhaisultra 5.1.
lullaby - neuvola 7.1. - 24+1
Kiisuli80 - nt-ultra 7.1.
Henrietta- - neuvolalääkäri 7.1.
Mandala - rakenneultra 7.1. - rv20+4
Peppermint - rakenneultra 5.1.
iinukka1 - ultra 12.1.
Mandala - kela neuvola 13.1. - rv21+3
Toiveikas81 - lääkärineuvola 14.1.
Kop kop - neuvola 18.1. - rv 22+5
Lara_ - varhais-uä 18.1. - rv7+3
Peppermint - neuvola 19.1.
Lottainen - neuvola 19.1. - rv10+4
Henrietta- - rakenneultra 20.1.
Toiveikas81 - nt-ultra 25.1.
Jezebel78 - rakenneultra ja lääkäri 27.1.
hannuliini - neuvola 2.2.
Gaudeamus - rakenneultra 10.2.
hannuliini - rakenneultra 11.2.
lullaby - ultra 15.2. - rv29+5


Myöhemmin onnistuvat :cry:

Kesäheinä-78 (3.IVF 3.PAS - tm)
Maria_V (luomu - km)
Rusina80 (1.IVF 2.PAS? - kem)
haunoora (3.ICSI 2.PAS - km)
Mintikka (1.IVF 2.PAS - kem)
Hipsunpöpsy (1.IVF - kkm)
Bridge (2.IVF/1.siirto - tm)
annila (5.ICSI - kkm)
Mari32 (5.ICSI - kem)


Maaliin päässeet :love:


*******
Tervetuloa Lara_! 2016 eka plussalisäys listalle =) Ensimmäistäkö ootetaan, ja uskallatko jo LA:n ilmottaa..?
Neuvolaan varmaan ehtii soitella varhaisultran jälkeenkin, ite ainakin halusin ensin käydä toteemassa onko siellä jotain minkä takia mennä.
 
Sydämellisesti tervetuloa Lara ja hurjasti onnea plussasta! :) ihan varmasti on pää pyörällä, kyseinen fiilis on hyvin tuoreessa muistissa itselläkin vaikka alkuraskaudesta oon jo pikkuisen matkan eteenpäin päässytkin.

Neuvolan voi tosiaan ihan hyvin varata varhaisultran jälkeen, kyllä sieltä aina aikoja löytyy.

Onnea flow tärkeille viikoille pääsystä, 12 on hieno luku ;) :love:

Hui, nyt sitten ollaan siinä vuodessa kun toivottavasti mahdollisimman monen elämä mullistuu ihanalla tavalla lopullisesti!! :love::eek:(y)

19+6
 
Tervetuloa Lara mukaan!

Väsyttää, pahoinvointia, ei tee mieli syödä ku etoo, ummettaa, mitä näitä nyt on - ja pelottaa et ei joku päivä enää oliskaan noita :ROFLMAO::ROFLMAO: Huomenna vipa lomapäivä, sit töihin kattomaan miten paljon siellä etoo. Kaupasta ostin töihin tuc- ja välipalakeksejä, ja gefilus-juomia, jos niitä tasaseen mussuttais... Viime raskaudes oli koko ajan joku pähkinä suussa.

Miten muut ootte pärjänneet pahoinvoinnin kanssa töissä? Ootteko yrittäny peitellä vai eikö oo tarvinnu?
 
VILIJONKALLE toivon nyt hematoomaa sormet ristissä tai jotain muuta vuodon syytä kuin sitä itteään. Jaksamista!!!

LARAlle tervetuloa!!

LULLABY joo, viim rv24 sikiön kuuloaisti täysin kehittynyt, mutta rv17 alkaa kuuloaisti kehittyä eli alkaa jo kuulla jotain. Bolakoruissa taitaa olla maininta kuulosta rv20.

Miten meinaatte talvivaatetuksen kanssa?? Metsästin tokmannilta alesta 2 kokoa isommat kevyttoppahousut, joihin mahtuu maha :) Eivät ole kuitenkaan reisistä/takapuolesta liian isot ja kiristysnauha vyötäröllä. Mutta takki tuottaa ongelmaa: omasta ei saa kohta vetskaria kii. Isommat normitakit on hartioista telttoja. Mammatakit kalliita (halvimmat rumia). Raskauspaneelit kökön näkösiä, ehkä..

Täällä taas joku tulehdus ja kuuri päällä. Se ilmeisesti aiheuttanu kivuliaat supistukset jo useamman viikon.

Rv20+3
 
Tervetuloa Lara!

frankie, mun paha olo ei oksentamiseen ole johtanut mutta olin tosi pahoinvoiva töissä. Olin ihan saikulla paljon koska työnkuva sellainen ettei taukoja ole eikä syömään pääse. Viimeset viikot yritin sinnitellä huonon olon ja kipujen kanssa, sillon kerroin työparille että olen raskaana ja jos joudun kesken hoitotoimenpiteen jonnekkin lähtemään se johtuu siitä. Mä en alussa halunnu raskautta töissä paljastaa vaikka pomot tiesikin, taisin joskus rv 18 ruveta kertomaan muillekkin.

kop kop, sama ongelma alkaa olla täälläkin. Toppahousuja ajattelin pitää vaan auki pidemmän takin kanssa, housuissa on henkselit. En oikein voi isompia ostaa kun hukun sitten niihin, nytkin pitää senttikoossa ostaa ettei lahkeet ole liian pitkät eikä roiku päällä. Takit alkaa kanssa puristaa mahan kohdalta, pakko kait se on isompi ostaa jos mikään ei kohta mene kiinni :D ei hirveesti viittis rahaa tuhlata kun nyt työttömöksi jäin.

Mulla kivut jatkuu vaihtelevasti, pari hyvää päivää oli ja eilen taas ihan kamalaa. Ei voi aamulla tietää millanen päivä tulossa. Kävin jyskistä ostamassa 50×90 tyynyn että sais yöllä vähän mahan alle ja jalkojen väliin tarvittaessa.
rv 21+4
 
Mä ostin eilen henkkamaukasta sen niiden mustan pitkämallisen talvitakin kun oli 50% alennus eli 30eur jäi hintaa. Eihän se mikään hurjan hienon näköinen ole mutta saa luvan kelvata kun noin halpakin oli. Se ei ole mitenkään hirveän paksu mutta tuo S koko oli niin iso että varmasti mahtuu alle sitten reilummin täytettä.

Mulla on lenkkejä varten ollut sellaiset kuorihousut mitkä pitää hyvin lämpöä, nyt sitten tilasin Bellabambinasta sen jatkopalan kun alkaa kiinni saaminen olla ongelma kohta niissä. Onneksi töissä pärjään varmasti normi paksuilla housuilla kuten aiempina vuosinakin.

Ja kas näin; puoli väli saavutettu :LOL: hurja ajatus kyllä, vastahan minä panikoin testien kanssa ja pelkäsin varhaisultraa.

20+0
 
Viimeksi muokattu:
Tervetuloa Lara! Hyvin ehtii soittaa neuvolaan vasta varhaisultran jälkeen. Mulle oikeastaan siellä sanottiin, että nyt voisin soittaa neuvolaan.

Frankie - Mä en lopulta selvinnyt pahoinvoinnin kanssa töissä, vaan jäin saikulle. En myöskään pysty syömään koko ajan ja lisäksi oksentamaan ryntääminen ei oikein onnistuisi opetusalalla (vaikka pakko niin oli tehdä).

Talvivaatetuksesta, toivottavasti selviän omillani. Töissä tarvitsen talviurheiluvaatteet, onneksi "laskettelutakissa" on vatsan seudulla tilaa. Jos talvi jää lyhyeksi, ei ole huolta, mutta jos talvikausi jatkuu vielä maaliskuussa, voi tulla vaikeuksia vaatetuksen kanssa. Se on sen ajan murhe sitten..

Caron mainitsemasta tyynystä tuli mieleen, olen vähän haaveillut sellaisesta pitkästä imetystyynystä, jonka kanssa voisi nukkua. Tosin riskinä on, että mies koittaisi omia sen kun silmä välttää. :D

Mandala - Onnittelut puolivälin saavuttamisesta! :)

15+4
 
Tuo raskaustyyny on itselläkin ollut hankintalistalla. Mä nukuin ennen aina selälläni mutta opetellut nukkumaan kyljellä plussan jälkeen. Olen jo silloin tottunut nukkumaan tyyny jalkojen välissä ja nyt olen nukkunut pieni tyyny rintojen edessäkin niin asento pysyy parhaimpana. Mutta helpointa se olisi jos olisi pitkä yhtenäinen tyyny eikä montaa eri tyynyä. Pitää alkaa tutkia mistä niitä saisi. Kellään ideoita/tietoa?

Laitanpa tähän aamumahakuvan puolivälin kunniaksi :D kyllä siinä alkaa nyt se navan kohta häipymään näkyvistä vaikka pallo onkin alamahapainotteinen kun kohdun korkein kohtakin on navan kohdilla vasta.
http://imgur.com/PKkgZ6W
 
Ihania mahoja! :) minäki laittasin mut en saa yksin otettua :D

Mandala, netistä löytyy raskaustyyny nimellä aika paljon ja sit imetystyynyjä tietty. En raaskinu ite sellasta ostaa, oli niin kalliita etten halua tyynyyn niin paljon laittaa :/
 
  • Tykkää
Reactions: Mandala

Yhteistyössä