~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

En esikoisen 2008 raskautta muistellessani kyllä yhtään toivo sitä oksentamista, nimittäin ei silloin ainakaan helpottanut yhtään. Päinvastoin aiheutti alavatsakramppeja.:cautious:

Varmaan Mandala ihan normaalia sun kauhuskenaariot. se toinen kolmannes raskaudestahan on yleensä sitä "helpointa" aikaa, siis oireita jne vähemmän kuin alussa ja lopussa. Kyllä sieltä sit kohta tuppaa ne liitoskivut ja harkkasupistukset jne jne ja muistat että raskaana ollaan ja vahvasti.;) toivon että sulla on kiva neuvolalääkäri. Mulla on huonoja kokemuksia, en siis jaa niitä tähän.

Toiveikas hieno asenne.(y)

Täällä ihan hyvä vointi tällä hetkellå, jos ei väsymystä ja pahoinvointia ja etoilua ota huomioon. Jouluaaton aattona olisi np-ultra päästään molemmat näkemään et miten pikkuset voivat tällä hetkellä. Välillä myös vaivaa krooninen nälkä et vaikka söis nii muutaman tunnin päästä on taas nälkä.

Kyllä mun mielestä saa jakaa kaikkia kokemuksia! mä tykkään itse olla varautunut asioihin etukäteen niin ei tule kauheana yllätyksenä. Sen takia googlailinkin neuvolalääkäristä aiemmin, jossa selvisi että ilmeisesti vain pienellä otannalla on ollut oikeasti mukava kokemus.
Niihin aikoihin kun joskus käynyt vielä julkisella terveydenhuollossa (mun työpaikan työterveys kattaa 24/7 kaikki mahdolliset terveyskustannukset eräällä yksityisellä) niin ei ollut myöskään hyviä kokemuksia venäläisistä lääkäreistä ja tämä mun neuvolalääkäri on ainakin nimeltään venäläistaustainen tai vastaava. Noh kunhan saisi edes varmistuksen, että kaikki päällisin puolin ok siellä vaikka liikkeitä ei kunnolla tunnukaan vielä. Ja tietty kätevää kun saa siihen tikkuun pissata siellä, että miten sokrut ja protskut. Ja ainahan voin mennä moikkaamaan Eero setää taas jos käy ihmetyttämään liikaa :whistle:

Kumma juttu muuten, että tässä viime aikoina olen selvästi syönyt vähemmän kun alkuraskaudessa kun ei tule huono olo enää juuri ollenkaan helposti. Siinä alkuvaiheessa pitkään pärjäsin sellaisella kilon-puolentoista nousulla. Mutta nyt sitten paino vaan nousee ja nyt ollaan jo alkutilanteen 55.5 -> 58kg :O eihän se sikiö ynnä muut roippeet kuitenkaan paina paljon mitää vielä, että mistä niitä kiloja sitten tulee o_O Ehkä kiinnitän liikaa tällaisiin asioihin huomiota, mutta kun on tylsää niin on tylsää ja sitten kehitellään ihmettelyä vaikka mistä :geek::LOL:

No siis mulla oli sillon aikanaan suuret odotukset, että no nyt The Lääkäri. No, sehän oli ekalla kerralla: ota housut pois, tyrkkäs sormet sisään ja samantien ulos, sanoi että kaikki ok ja se oli sit siinä.:cautious:
Seuraavan kerran menin joskus rv20 kun juoksin hädissäni neuvolaan, oli järkyt supistukset. Neuvolatäti (joka oli enemmän paniikissa kuin minä) vei mut lääkärille, taas: sormet sisään ja samantien ulos ja "kyllä sulla on kaikki ihan ok mutta kun olet noin paniikissa niin sun omaksi mielenrauhaksi laitan lähetteen ultraan". Ultraan lähdin heti, koska supistukset olivat niin kovat ja niinhän ne siellä sit totesi että synnytys oli yrittänyt käynnistyä ja kohdunsuu oli jo reippaasti lyhentynyt jne.:confused:
Että tosi luotettava lääkäri.. En onneks joutunut sille enää, kaikki jatkoseuranta (viikon välein ultra) tehtiinkin sit äippäpolilla.
Tässä näin lyhyen ytimekkäästi.

Voi Mari pahoitteluni :cry:

Toiveikas toivottavasti kaikki on hyvin! Ikäviä nämä vuotelut, ihan kuin ei olisi huolta jo muutenkin kaikesta

Itsekin olen täällä jo ollut huolissaan jos pahaa oloa ei ole ollut niin usein
En tiedä onko huono merkki. Sitä vain tarkkailee itseään koko ajan.
Tänään ja eilen on ollut jotain ihme selkä ja ala maha tuntemuksia. Kuuluukohan asiaan...o_O
Milloin sen kohdun pitäisi alkaa tuntumaan tuossa alamahalla? Sitäkin oon yrittäny tutkia mut ennoo varma onko siinä mitää(n)
Siitäkin sitten jo huolestunut että miksi ei tunnu jos siellä kaksikin vauvan alkua on niin eikö pitäisi olla jo kaksinkertaisesti suurentunut. Joo mietin liikaa...:ROFLMAO:
Meillä siis eka neuvola olisi ensi maanantaina. En tiiä pitäiskö käydä siellä ultrassa ennen sitä vai odottaa sinne neuvolaan.
Näkyykö neuvolassa sit jossain ruudulla kans ultra kuvaa vai minkälainen homma se siellä on?

9+5

No eipä se ollut laskenut, vaan noussut-> 180..tulin polille ja samalla alkoi taas kovat kivut ja vähän kunnon vuotoakin..ei onneks näkynyt mitään munasarjoissa- tosin vaikea kuulema mitään nähdä tässä kohtaa..ottivat myös liudan labroja ja köllöttelen täällä odottamassa tuloksia.

Voimia epätietoisissa tilanteissa kärvisteleville! Toivottavasti kääntyy positiiviseen suuntaan <3

Tuntuu, että ei tämä maailma kyllä ole reilu paikka. Sain juuri kuulla yhden ystävän raskausuutiset. Olikohan tuntenut miestä edes kuukautta ja oho tuli raskaaksi. Jessus varmaan ekasta ovulaatiosta kun tunsivat toisensa! Toisilla takana vuosien yritystä ja lukuisia pettymyksiä. Ei kyllä mene tasan, mutta tietty onnellinen kaikkien niiden puolesta, jotka eivät joudu käymään tätä läpi. En ole kertonut hänelle hoidoista, mutta oli pakko sanoa hänen hups-kommenttinsa, että meillä on kahden vuoden yritys takana. Meillä on nyt tämän ystävän kanssa 10 päivää laskettujen aikojen välissä. Tähän meidän viiden kaverin porukkaan on nyt sitten tulossa kahden kuukauden sisään kolme vauvaa, jos kaikki menee hyvin. Vaikka on tavallaan kiva, että on kavereita samassa tilanteessa, niin silti tuntuu, että me ei olla todellakaan samassa tilanteessa ja väittäisin, että eletään aika erilaisissa tunnelmissa odotustamme (samasta syystä en kykene menemään "tavallisten odottajien" palstalle). Ehkä joku ymmärtää.

Flow ilmeisesti ensimmäisen ja toisen kolmanneksen välimaastossa alkaa kohtu nousemaan sieltä häpykummun takaa ylöspäin. Tosiaan saattaa kyllä kaksosten odottajalla aikaisemminkin? Mulla ainakin niihin aikoihin aamulla sängyssä (selvemmin ennen kuin olin ehtinyt edes nousta) tuntui käteen sellainen pieni kohouma mikä on sitten kasvanut. Edelleenkään ei seistessä tunnu kuin ihan tuosta häpykummun päältä sellainen kovemman tuntuinen, sen kokoinen mahamakkara tuossa alamahalla :D toisaalta on kyllä mahan muoto silti muuttunut hormonien löysyttävästä vaikutuksesta vaikkei sellainen pallomaha olekaan.

Oletko tietoinen onko sun kunnassa ultraa neuvolassa? Helsingissä ei ainakaan ole kuin neuvolalääkärissä, ei neuvolatädillä. Muutenhan nuo neuvoloiden asetelmat vaihtelee aikalailla.

Peppermint ymmärrän täysin, sen takia ei kyllä tuo Odottajien puoli ole minun paikka. Ei siellä viitsisi omista paniikeistaan avautua, joku voisi vielä järkyttyä siinä jos niitä alkuvaiheen ajatuksia olisi joka päivä sinne suoltanut :rolleyes: tosiaan hyvähän se vaan on jos jonkun ei ole tarvinnut vaikeamman kautta tähän tilaan päästä, mutta kyllä siitä silti vieläkin tuntee vähän katkeruutta.

Mutta muutenhan se kuulostaa kivalta että on sitten saman ikäisten lasten äitikavereita :) Mulla pitäisi olla ainakin yksi syyskuisen vauvan kaveri äitiyslomalla kun itsekin, siinä se taitaa olla, ois kyllä kiva jos olisi enemmänkin mutta mulla on kyllä ollut elämässäni aina enemmän miespuolisia kavereita kuin naisia. Niistä ei äitikavereita oikein millään tehdä :ROFLMAO:

Mari ja Toiveikas on kyllä mun ajatuksissa jatkuvasti :unsure:

flow, en minäkää osaa vieläkää tunnustella kohtua, en tiiä oikein miltä sen pitäs tuntua :)

marille voimia epäselvään tilanteeseen! Ei ole reilua..

Mandala, joo mullakin käy välillä mielessä kaikenlaista, ei sille oikein voi mitään. Ja kun kukaan ei voi varmaksi sanoa miten loppuaika menee. Mä oon muutaman kerran nähny unta että oon vessassa käyny ja onki tullu verta. Tuntuu niin todelta, että pitää herättyä miettiä oliko totta. Sinäki oot jo noin pitkällä! Tosi omituista, vastaha oltiin kaikki vasta ihan alussa :)

Täällä olo edelleen aika persiistä. Tänään olin pitkästä aikaa töissä ja ihan kamalaa 10min ruoka tauolla ja 5min kahvitauolla.. :( muutenkin tuntuu etten jaksa liikkua niin nopeasti kuin tarttee. Yritän sinnitellä kun ei työpäiviä ole paljoa jäljellä.. mahassa on tuntunu tänää tosi kovia potkuja, ne vähä piristää :)

Kiitos kaikille tsempeistä :) Ihan ok fiiliksillä olen täällä, perjantaita kyllä jännitän kaikin puolin ja odotan kuin kuuta nousevaa. Jotta odotus ei tuntuisi niin pitkältä niin olen kehitellyt kaikenlaista hommaa näille alkuviikon päiville ja yritän pitää positiivista ajatusta yllä. En ole työelämässä tällä hetkellä kun jäin työttömäksi elokuussa ja aloitin opiskelun. Joten aikaa mulla tahtoo olla aika paljon ja silloinhan sitä alkaa miettimään vaikka mitä. Siksi parempi touhuilla ja käydä vähän kaupungilla yms. ettei aika käy pitkäksi :)

Marille haleja!!! Toivottavasti ei ole kohdunulkoinen. Mulla oli kesällä ekasta passista :( Hcg kävi vaan jossain 800ssa joten ultralla sai hakea ja hakea viikosta toiseen. Raskaudet tuppaa näkymään vasta kun hcg tonnin. Ajatuksissa olet!!

Toiveikkaalle jaksuja kans!! Mä vuodin teurastettuna rv8-15. Oli pelottavaa. 2hematoomaa kiusasi.

Mandala mulla kauhuskenaariot rakenneultrasta, että löytyykö poikkeavaa.. Tai sitten, että synnytyksessä käy jotain tai ilmenee sitten vasta vauvalla kromosomipoikkeavaa/vakava sairaus tms. Esikoisen kanssa aloin relata 1,5v, kun huomasin että ei ole tullut edes joihinkin sairauksiin kuuluvaa taantumaa. Voe voe... ;)
Mennään samoissa painonnousuissa 54->58 :D

Paha olo hellittää! Ruokavalio laajentuu:) Närästystä, inkontinenssia, yövalvomista. Kivuttomia supistuksia. Mieheen palaa pinna vähän väliä. Liikkeitä tuntuu päivittäin ja stetoskoopilla löytyy syke. Liitoskipuja. Repäsykipuja.

Rv17+5

Hyvä että pahoinvointi helpottaa kop kop! Ja joo mä taas pelkään että jotain vielä tässä vaiheessa käy ja joutuisi vaikka kuolleena synnyttää näillä tai myöhemmilläkin viikoilla, jos synnytys käynnistys liian aikaseen tms.

Carolle tsemppiä töihin!

Hitto että ärsyttää vaikka olinkin valmistautunut tähän. Eli täysin turha oli koko lääkäri. Mittas paineet ja painon ja kuunteli sydänäänet; kaikki mitä pystyn ja oon tehny himassa. Ei edes sisätutkimusta tehnyt. Kuulemma vasta seuraavaksi sitten eli rv35 about.
Jotenkin vaan vtuttaa koko käynti :mad: kuulemma näitä lekureita ei ole edes koulutettu käyttää ultraa, etten tiiä mitä se mun neuvolatäti sekoili siitä ultrasta sitten :devil: nyt on ihan tyhjän päällä olo, jotenkin valmistautumisesta huolimatta silti sitä ultraa odotin aivan älyttömästi, ja pitäisi vielä yli kolme viikkoa pystyä odottaa sitä r-ultraa. En kyllä varmaan pysty joten enköhän varaa klinikalle ultran vielä.
Sori tämä valitus :unsure:
Sentään aamulla käteen taisi osua yksi hento potku, en ole varma.

17+2

Jännää, miten eri kaupungeissa käynnit on järjestetty eri tavoin. Täällä np-ultran teki lääkäri, rakenneultran kätilö ja toka lääkärikäynti on muistaakseni rv 26 tienoilla. Ei tietoa, mitä siellä tehdään. Mä olen myös miettinyt väliultraa oman mielenrauhan vuoksi, mutta jotenkin tuntuu, että tarvitsisin siihen syyn, kun dopplerilla sydänäänet löytyvät (nykyään kyllä vaihtelevasti, kun tyyppi liikkuu paljon ja tilaakin on).

Mulla on myös välillä tosi pahaksikin äityviä pelkoja. Rakenneultran huonoja uutisia jännitän ja synnytyksen komplikaatioita niin kuin kop kopkin. Sitä millaisia sairauksia synnytyksen jälkeen mahdollisesti ilmenee en osaa vielä murehtia, vaikka kyllä sekin aika varmasti tulee. Jotenkin kuitenkin tietoisuus on kasvanut siitä, miten ihmeellistä se on, että koko ihmiskeho toimii ongelmitta (vrt. uutinen vakavasti sairastuneesta amerikkalaispojasta, joka on jumissa sairaalassa Suomessa). Meillä on vielä takana sairaalan hoitovirhe ja tyly kohtelu lapsettomuushoidoissa ja olen varma, että mokaavat synnytyksen. Järki sanoo, että samat lääkärit eivät ole mukana synnytyksessä, mutta lähdin sieltä niin monta kertaa itkien, että ei todellakaan ole mieluista mennä takaisin samaan rakennukseen samaan asiaan liittyen. Seuraavaksi lähin synnytyssairaala suljetaan lähiaikoina eli ei taida olla toivoa, että pääsee muuallekaan. Hoitovirheen aikaan käytiin sairaalan lapsettomuusasioihin erikoistuneella psykologilla juttelemassa ja hän kertoi, että sinne saa tulla myös synnytyspelkoihin liittyen. Ajattelin pyytää seuraavalla neuvolakäynnillä lähetteen.

Peppermint 17+6

Joo kyllä mua synnytyskin pelottaa aivan hulluna repeämät ja komplikaatio yms. Ja että saan jonku aivan karmean kätilön jonka kanssa joudun tappelemaan kesken kaiken :D Olen aina pitänyt synnytystä muutenkin jotenkin ihan järkyttävänä touhuna, että miten se edes on mahdollista vaikka onkin maailman luonnollisin asia yms. Ja siinähän vasta kaikkea voi pieleen mennäkin, huh huh. Tai sitten entä jos lapsi onkin autistinen, sitäkään kun ei voi millään todeta raskausaikana jne. Ei ne kauhukuvat todellakaan lopu vaikka raskaus onnellisesti päättyisikin.

Peppermint kuulostaapa inhottavalta vaikka en yksityiskohtia hoitovirheestäsi tiedäkään :unsure:

Pöh ja höh, olen nyt selvitellyt minne menisin ja milloin mahdollisesti siihen väliultraan. Omalla klinikalla olisi tänään ja sitten vasta ennen uutta vuotta ultra-ammattilainen, oma lääkäri pystyisi katsomaan mutta ei tietty niin tarkasti kun on lapsettomuusasiantuntija. Oishan noita muitakin klinikoita, mutta aloin sitten miettimään onko järkevää maksaa kolme hunttia rakenneultrasta, kun sellainen on kuitenkin 'kohta puoliin' tulossa. Ja KELA korvauksenkin saan vaan jos menen aikaisintaan ensi viikolla kun on rv18 ja silloin on enää reilu pari viikkoa ns oikeaan rakenneultraan. Mutta kun ärsyttää ja ahdistaa ja bläääh enkä nyt tiiä meenkö vai en. Varmaan vaan tuun pykimään päättämättömänä koko viikon ärsytyksissäni ja sitte jätän menemättä :X3::ninja:
Miehen mielestä ei ole järkevää juosta nyt ultraan koska kaikki on hyvin, ylläri :rolleyes:

Mandala: mulle herra a sanoi muutama vko sitten, että rakenneultra ois hyvä muistaakseni rv19-23 ja 4d-ultra rv25 jälkeen. Mietin kans et meniskö sille..
Meillä piti saiaalassa olla lekurin tekemä rakenneultra komplikaatioiden vioksi, mutta nyt sen tekee kätilö. En epäile ammattitaitoa, mutta kun tietää, että jos on häikkää niin vastausta voi joutua odottamaan kysymyksiin joulun takia. Siks mietin, että kävis suoraan gurulla, esim herra a tai sikiötutkimusyksikön ylilekurin stefanovicin luona. Aiemmin käytiin brunon luona 4d:ssä rv23, mutta se tuntu aika liukuhihnalta.. Hinta silloin vajaa 200€ ja sai joo kivat kuvat ja dvd:n, mutta kun tahtois vaan terveen vauvan...

Mä haluisin Aydenille ehdottomasti, mutta tämän päivän ainoa aika ei sovi mulle ja jos seuraava vapaa on vasta 29.12. niin aika turhan tuntuista kun 7.1. on sitte se virallinen.
Aavan Raskausklinikalle pääsisin ensi maanantaina, mutta ilmeisesti kela korvauksen jälkeenkin hinta olisi 297eur o_O Muihin mestoihin en nyt sitten soittanut kun alkaa ärsytys laantumaan.
Itse olin nt-ultraajakätilöön tosi tyytyväinen, oli tosi asiantuntevan oloinen ja tosi mukava. Katsoi tarkasti jo silloin eikä kiirehtinyt. Sen perusteella on ihan hyvät odotukset r-ultraa varten.

Toi 4D on varmasti sitten ensi vuonna ajankohtainen kun olisihan se kiva kasvonpiirteitä nähdä.

Mari miten siellä voidaan? oot ajatuksissa

Pääsin nyt pois osastolta, jouduin siis jäämään koska iltapäivällä hcg oli vielä nousussa..yö oli tuskien taival ja aamulla arvo oli jo laskenut sen verran että pääsin kotiin..eli viittaa siihen että kohdussa oli ollut, nyt vaan vahditaan oloa vielä ja hcg uusiksi maanantaina. Eli tarina päättyi näin- toivottavasti ei siis olo nyt enää pahene ja laskee nolliin itekseen.

Mari32 :cry: niin kurjaa ettei vieläkään ollu teidän vuoro.....jaksamisia tuleviin päiviin ja jatkoon muutenkin. Toivotaan että pääsette eteenpäin ongelmitta. Jospa se seuraava siirto ois sitten se mistä tuut takasin tänne puolen ja kaikki 9 kuukautta! (y)

Mandala, ymmärrän kyllä että ei malttas odottaa ja varmaan jossain määrin kaihertaa mieltä kun niitä seerumiriskejä ei voitu laskee.. itellä ei sillee ollu niin vaikeeta odottaa r.ultraa, ne varhaisviikkojen ylimääräset oli lähinnä "pakollisia" siks kun ei ollu muutakaan keinoo tietää onko hengissä vielä.. nyt kun liikkeitä onneks tuntunu ainakin jotain joka päivä jo monta viikkoo, niin sen suhteen voinu olla levollisemmin mielin ja odotellakin ultraa :)

Heh, luin eka nopeesti ja väsyneillä silmillä tuolta kop kopin viestistä että "kauhuskenaariot rakenneultrasta, että löytyykö poikavauvaa.." ..olin eka että HÄH, oisko se nyt ja vielä tämmösellä taustalla tosiaan niin kauheeta jos oiskin "väärää" sukupuolta :LOL: no ehkei sentään...!

Saa tässä olla kyllä oikeesti kiitollinen jos vaan ois terve ja kaikki sujuis loppuun saakka ja synnytyksessäkin hyvin.
Katoin sunnuntaina vai mikä päivä tuli joku lastenklinikan kummikonsertti tms. ihan pala kurkussa niitä tarinoita, jostain vakavasti sairaista lapsista.. :/ sit siinä oli jostain keskosena syntyneestäkin, oliko se tullu rv24 vai 25.. ei kuitenkaan kovin paljoo isompi kun mikä nyt itellä on sisällä...ihan minikokonen pikku ihminen! Ja todella outoo kun oikein ajattelee että munkin sisällä on siis joku toinen ihminen ja miten pystyy elään vedessä jonku mahaan menevän putken kautta :eek: Nyt se on jotenkin paljo konkreettisempaa kun tunteekin sen selvästi, eikä oo vaan joku epämääräsempi parisenttinen alkio jossain kohdun sopukoissa...Ihmeellistä on....:rolleyes:

Haikara matkalla (y)

nimim. ... hoito ... monesko tulossa ... LA

lullaby ... 4.IVF PAS ... toinen ... 27.4.2016
Caro87 ... 2.IVF ... ensimmäinen ... 11.5.2016
iinukka1 ... 2.ICSI/IVF ... ensimmäinen ... 13.5.2016
Aanis ... 1.IVF ... toinen ...
kop kop ... 1.ICSI/IVF 2.PAS ... toinen ... 18.5.2016
Peppermint ... 1.IVF/ICSI ... ensimmäinen ... 18.5.2016
Mandala ... 2.IVF 1.PAS ... ensimmäinen ... 22.5.2016
Henrietta- ... 2.ICSI 2.PAS ... ensimmäinen ... 6.6.2016
Jezebel78 ... 1.ICSI ... ensimmäinen ... 12.6.2016
Lia_ ... 2. ICSI ... ensimmäinen ... 22.6.2016
Gaudeamus ... 1.ICSI ... ensimmäinen ... 22.6.2016
hannuliini ... keskeytynyt 1.IVF ... ensimmäinen+toinen ... 30.6.2016
flow^ ... 2.IVF ... ensimmäinen+toinen ... 14.7.2016
Kiisuli80 ... 1.ICSI/IVF ... ensimmäinen … 20.7.2016
grey83 … 1.ICSI 3.PAS … ensimmäinen … 24.7.2016
Toiveikas81 ... 1.ICSI ... ensimmäinen ...
epplu ... 1.IVF 2.PAS ... ensimmäinen ...
Lottainen ... 2.IVF ... toinen ... 12.8.2016

Tapahtumia tulossa :)

Gaudeamus - neuvolalääkäri 15.12.
Kiisuli80 - neuvola - 16.12.
epplu - varhaisultra 17.12.
Toiveikas81 - varhaisultra 18.12.
flow^ - 1.neuvola 21.12. - rv10+5
iinukka1 - rakenneultra 21.12.
Caro87 - rakenneultra 23.12.
hannuliini - nt-ultra 23.12.
lullaby - neuvola 23.12. - rv22+0
hannuliini - neuvolalääkäri 28.12.
Lottainen - ultra 28.12. - rv7+3
kop kop - rakenneultra 29.12 - rv19+6
Henrietta- - neuvolalääkäri 7.1.
Mandala - rakenneultra 7.1. - rv20+4
Peppermint - rakenneultra 5.1.
iinukka1 - ultra 12.1.
Mandala - "kela"neuvola 13.1. - rv21+3
Kop kop - neuvola 18.1. - rv 22+5
Peppermint - neuvola 19.1.
Henrietta- - rakenneultra 20.1.
Jezebel78 - rakenneultra ja lääkäri 27.1.
Gaudeamus - rakenneultra 10.2.
lullaby - ultra 15.2. - rv29+5

Myöhemmin onnistuvat :cry:

Kesäheinä-78 (3.IVF 3.PAS - tm)
Maria_V (luomu - km)
Rusina80 (1.IVF 2.PAS? - kem)
haunoora (3.ICSI 2.PAS - km)
Mintikka (1.IVF 2.PAS - kem)
Hipsunpöpsy (1.IVF - kkm)
Bridge (2.IVF/1.siirto - tm)
annila (5.ICSI - kkm)
Mari32 (5.ICSI - kem)

Maaliin päässeet :love:

Marille pahoittelut. :( Toivottavasti kurja tilanne menisi nopeasti ja helposti ohi.

Sain kirjeen, että seuloissa kaikki kunnossa, eikä ole tarvetta lisätutkimuksille. Tarkkoja riskilukuja siinä ei ollut, täytyy varmaan neuvolassa seuraavan kerran kysellä saako niitä jostain.

Vatsakipuja on ollut tänään, toivottavasti ei tarvitse huolestua. Eiköhän siellä vaan joku raivaa tilaa itselleen. :)

Keräilen tässä voimia suihkuun, koko illan olen taas yökkäillyt tyhjää ja eilen melkein pyörryin suihkussa. Silmissä jo sumeni ja korvissa soi, ennen kuin pääsin istumaan. Eikä ollut mikään kuuma suihku edes... Taitaa jäädä joulusaunat väliin, yhtään en kestä jos tulee liian lämmin jossain.

12+6

Yhteistyössä