Onpas täällä taas tapahtunut kaikenlaista, hyvää ja huonoa... Onnea kaikille hyviä uutisia saaneille ja voimia ja halauksia huonoja uutisia kohdanneille.
Tulee itsellä lueskeltua usein täällä, mutta kommentointi on vähän vähäisempää, kun ei oikein ole kokemusta mistään vielä... ensimmäistä kun tässä odotellaan. Mutta taustalla seuraan ja pidän peukkuja kaikille
Tuolla oli ollut puhetta vaatteiden ostamisesta... Itse olen joutunut ostamaan jo yhdet isommat housut, ja pari tukivyötä
Kun mulla on toi plussapallo-ominaisuus omasta takaa jo valmiina, niin turvotus on korostanut sitä, ja oli pakko jo toimia asian takia. Toi tukivyö oli kyllä paras ostos ikinä, olo parani heti kun sai sen käyttöön
Ja farkuissa mulla on semmonen kuminauha/nappi jutska, että saa napin kiinni
Papuselle ei olla vielä uskallettu ostaa mitään valmiiksi, ihan liian aikaista vielä...
ON: Mulla oli eilen eka neuvola, toisaalta ihan jees käynti ja toisaalta vähän turha. Paljon sellaista tietoa, mikä oli jo tiedossa joko täältä tai muuten nettiä lukemalla. Mutta oli kauheen mukava päästä jutteleen naamatusten raskaudesta ja kaikesta tähän liittyvästä sellaisen kanssa, joka tietää asiasta jotain
Hieman petyin kun ei tehty mitään ultrausta tai kuuntelua tai mitään. Mutta sen ymmärsin, että tässä kohtaa myös no news is good news
eli jos olo on hyvä eikä ole kipuja tms. niin voi olla luottavaisin mielin.
Ens viikolla meen verikokeisiin ja Loppiaisen jälkeen
7.1. on nt-ultra, ja seulavastaukset tulee sitten kirjeellä kotiin jos kaikki on ok, ja jos ei niin sitten tulee puhelu. Jännityksellä odottelen jo ultraa
Kauheesti toivon että papusella on kaikki kunnossa
rv 9+2 (hui kymppi menee kohta rikki
)