~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

En oo määkään ostanu mitään vaatteita tai muutakaan, tosin mullahan ne kaikki vanhat odottaa siellä alakerran häkkivarastossa. Aattelin etten ottas sitä äitiyspakkaustakaan kun melkein kaikki edellisestä on vieläkin tallessa. Sitten jos sinne LA:aan pääsee muutaman päivän lähelle, tarvii mennä kaivaan sieltä niitä pienimmän koon vaatteita ja turvakaukalo, että on jotain missä voi tuoda kotiin.
Mutta täällä koko kämpässä ei tosiaan oo vielä mitään mistä vois päätellä että joku vauva ehkä on tulossa.
Viime vuonna sitä oli enempi hinku jo niihin vaatteisiin ym. ja niitä ehti käymään hypistelemässä kaupoissa, mut hyvähän se ettei tullu ostettua kun kävi miten kävi...tässä ei mitään sellasta oo vieläkään tullu ja ehkä pikemminkin välttelly niitä osastoja. Melkein pelänny et jos kattookin sellasten suuntaan liian kauan niin heti ois jotain huonoo onnee tms...!

Niin, ja eihän se ultrakaan ihan 100% varma oo, joskushan käy niin että joku napanuora tms. hämänny ja sit ollukin tyttö. Mutta kai ne "ennusteet" useimmiten varsinkin nykysin oikeeseen menee.

Mari32 :cry: niin mielelläni pitäisin täällä jonkun muunkin joka jo useempia hoitoja joutunu käymään...nyt kun annilakin joutu jättään ketjun. Viimeseen saakka pidän yllä toivoo ja (y) että se pikku ihme siellä kuitenkin pysyis ja jatkais eloaan.....erityisen kohtuuttomalta tuntuu jos tääkin nyt menee pieleen, ois jo todellakin teidän vuoro onnistua!!

Viimeksi muokattu:
Mari, ei ole reilua :( jospa vielä olis mahdollisuus, täällä niin moni vuotanu enemmän ja vähemmän.

Mä oon pari vaatetta ite ostanu ja kaverilta otin jonkun verran. Mun kummitädit kans osti bodyn ja housut. Anoppihan osti ekan vaatteen jo heti kun kerrottiin mikä mulle oli liian aikasta.. isompia tavaroita vasta sit rakenneultran jälkeen uskaltaa miettiä.

Mulla ei edelleenkään ole itsellä oloa kumpi on tulossa. Tyttö tuntuu sen takia todennäkösemmältä kun muut niik veikkaa :) kaveri teki mulle sormustestin ja se tyttöä ennusti :LOL: mies sanoi kanssa että ultrakuvassa näyttää tytöltä :LOL: saa nähdä, ite toivosin enemmän poikaa mutta toki kumpi vaan on yhtä haluttu :)

Tiedän että asioille ei ikinä saa vastausta mutta alkaa tuntumaan käsittämättömältä miten paljon paskaa voi yhden ihmisen kohdalle osua..
Itelläkin tuntunu välillä ihan samalta, varsinkin kun useiden negojen jälkeen vielä meni ne kaksoset viime vuonna...ei tähän nyt oikein muuta osaa sanoo niin järjettömän epäreilulta vaan tuntuu :(
Onko teillä pakkasessa nyt alkioita? Entä onko kokeiltu blastoiks saakka viljelyä missään hoidossa, tai dhea:ta ennen hoitoo? Erilaisia lääkkeitä / kaavoja?

Päässä huutaa vaan miksi..kaks ekaa tehtiin lyhyellä kaavalla ja puregonilla, ekassa siirrettiin 2x3pvän alkiot -> ei mitään ja jatkoviljellyt ei selvinneet blastoiksi. Toinen samalla kaavalla, siirrettiin 2xblastoa -> ei mitään, eikä mitään pakkaseenkaan. Siirryttiin tässä kohtaa julkiselle ja pitkä kaava ja menopur lääkkeenä, 2 heikkao siirtoon 2 päiväsenä, josta siis molemmat kiinnittyi, toinen tippui alkumetreillä kyydistä ja sitten se gen.keskeytyd vko 15. ( jatkoviljelystä ei mitään pakkaseen. ) Neljäs hoito myös pitkällä kaavalla ja menopurilla, yksi siirtoon jo 1.päiväsenä ->kemiallinen, pari blastoa jatkoviljelyssä mutta ei pakastuskelpoisia enää. Tämä 5. Lyhyellä kaavalla mutta muös menopurilla..ja kai tämäkin kemialliseksi siis luokitellaan, tällä kertaa tosin jatkui pidemmälle..eli aika lailla kaikki kokeiltu. Päätyivät pakastamaan 2 alkiota jo siirtopäivänä eli 2päiväsenä, tosin lääkäri ei noille kauheesti toivoa laskenut kun laatu ei kauhean hyvä..

Meillä siis menopur selkeästi toimi paremmin kuin puregon, ja liekö osana ollut myös kortisoni joka otettiin mukaan näissä 3-5 hoidoissa siis.. Eipä tässä enää kokeiltavaa ole..

Kiitos kaikille tuesta

Mari32 olen pahoillani, ei muuta voi sanoa. Olisi ollut jo teidän vuoro onnistua.

Mullakin täällä vuoto vaihtui nyt sitten punaiseksi joten taitaa olla alkava keskenmeno meneillään...Ei ole vielä mitään megaluokan vuotoa, niukkaa, mutta verta kuitenkin joten ei hyvältä näytä. Ministi yritän mukava elätellä positiivista toivoa mutta realistina jo varaudun keskenmenoon. Voi itku sentään!!! Katson nyt viikonlopun yli miten menee ja ehkä maanantaina soitan klinikalle tai odotan siihen perjantain varhaisultraan....Eipä tässä nyt muuta voi kuin odotella...Roikun nyt vielä täällä listoilla mutta voipi olla poisto munkin kohdalle tulee...Paskat fiilikset ei muuta voi sanoa!!!

Ompas täällä ketjussa ollu tänään(/eilen) murheellinen päivä :(
Toiveikas81, toivotaan nyt parasta.. onko vuotoon liittyny kipuja? Jospa siihen löytys ultrassa kuitenkin vaaraton syy...eikös hematoomat voi vuotaa runsaastikin, sellasta oon ainakin lukenu.

Eipä tullut yöllä nukuttua juuri ollenkaan kun tämä asia vaan pyöri mielessä ja kävin usean kerran vessassakin. Aamu yöstä onneksi sain unen päästä kiinni mutta jo nyt olen hereillä. Ei onneksi ole ollut minkäänlaisia kipuja. Siksi verinen vuoto yllättikin kun mitään en ole tuntenut. Nyt yön aikana vuoto oikeastaan kokonaan loppunut, vain vähän pyyhkiessä tulee ja alkaa olemaan taas sitä ruskean väristä. Joten elättelen täällä taas toiveita että tämä olisi ns. normaalia vuotoa ja kaikki olisikin hyvin. Vielä pitäisi jaksaa odottaa 5 päivää ultraan...

Voi toiveikas, toivottavasti selviät säikähdyksellä..!! Ilmeisesti sulla ei mitään epämäärästä/repaleita tule kuitenkaan? Sehän on hyvä merkki!!
Hitaasti tuntuu "normaali" vuoto alkavan..sen eilisen hetkellisen isomman vuodon jälkeen ei ole tullut kun tuhrua eilen ja yöllä ei mitään, nyt taas ruskeita pieniä repaleita vaan..toivottavasti nyt sentään tulis kaikki itestään ulos vaan, ettei nyt "ongelmaa" sitten tyhjenemisessä kunnolla..takki on kyllä niin tyhjä-molemmilla..

Vuodon yhteydessä eilen ei tullut mitään hyytymiä tai repaleita. Kaippa se on hyvä merkki. Tuhrusta tuskin eroon pääsen. Kyllä tuntuu niin väärältä Mari32 mitä joudut ja olet joutunut läpi käymään. Nostan hattua kun minuakin jaksat tsempata. Tämä kuulostaa varmasti laihalta lohdulta mutta jospa tuleva matka toisi mukanaan rentoutusta ja mukavia kokemuksia :)

Täällä odotellaan viimistä tuomiota ja labrassa käyty, puolilta päivin soittoaika lääkärille..eilen heräs pelko kohdunulkoisesta kun tuli toispuoleiset kivut ja tuntui koko lantiossa/ kankussa/reidessä asti..onneks meni särkylääkkeillä ohi..nyt siis vaan täytyy toivoa että hcg olisi laskenut..(jep kuinka ironista..) kunnon vuotoa ei siis vieläkään ja tuhrukim vähentynyt..

En halua olla törkeä maria kohtaan.. Mutta miten muut täällä voi? Ei ole paljon ihmiset kertoneet kuulumisia?
Toki..itseäkin huolettaa enemmän ja enemmän, surettaa ja masentaa kun marinkin kuulumisia lukee. Ihan uskomatonta miten epäreilu maailma on. Tuntuu tosi itsekkäältä jatkaa omia juttuja eteenpäin..toisaalta en voi pysähtyäkään vaikka täällä vähän väliä käynkin katsomassa miten tilanne on edennyt. Toivottavasti en loukkaa.

Itsellä alkanut pahemmat pahoinvointiaallot, vielä ei ole laatta lentänyt mutta vedet silmissä hengitellyt syvään.
Ja ihmeen runsas valkkari! pitää käyttää sidettä.:confused: Onko muilla ollut alkuraskaudessa?

Lottainen rv 5+3

Mari32 voimia ja halauksia!

Lottainen vointi on ihan hyvä ja kipuja ei ole ollut. Verinen vuoto jäi siihen yhteen kertaan ja väri on taas tuttu ruskea...en tiedä sitten onko hyvä vai ei. Elättelen vielä toivoa maha-asukista...En ajatellut ottaa yhteyttä klinikkaan kun ei tässä nyt oikein ole mitään tehtävissäkään kuin odottaa, odottava aika on pitkä :)

• Tykkää
Reactions: Lottainen
Mulla alkoi runsaampi valkkarin vuoto vasta joskus tuossa rv11 jälkeen. Sitä ennen olikin sitä tuhrua. Just kun tuhru loppui vihdoin niin olin silleen että jee ei tarvi pikkuhousunsuojaa enää. No kyllä niitä edelleenkin käytän sitten valkovuodon takia :rolleyes: ei varmaan hirveän hyvää tee jo hautoo alakertaa suojassa koko ajan.
Lottainen helpottaiskohan se jos oksennus tulisi? Niinku edes hetkellisesti? Ne muutama hassu kerta kun ite oksentanut niin tuntui että se helpotti hetkeksi kun oksu sitten tuli.

Toiveikas täällä sormet ristissä sulle myös, toivotaan parasta!!

Mulle on jotenkin nyt iskeytynyt takaraivoon joku pieni pelko. Että kasvaako kunnolla, onko kaikki sittenkään ok, kaikkia mahdollisia kauhuskenaarioitakin tullut käytyä läpi tässä kun ollut niin tylsän tapahtumaköyhä olotila. Sydänäänetkin on tuosta kummusta ollut vähän vaikeampi saada usein kuuluviin, ei oikein enää tiedä mistä kohtaa sitä palloa hakee niitä ääniä :cautious: noh toivon kovasti että huominen neuvolalääkäri ei olisi aivan karmea liukuhihna-sessio vaan katsoisi sillä ultralla edes jotenkin kunnollisesti. Olen vain lukenut siitä että ne lääkärit tuppaa olemaan aika läpihuutojuttuja.

17+1

Yhteistyössä