~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

Haikara matkalla (y)

nimim. ... hoito ... monesko tulossa ... LA

lullaby ... 4.IVF PAS ... toinen ... 27.4.2016
Caro87 ... 2.IVF ... ensimmäinen ... 11.5.2016
iinukka1 ... 2.ICSI/IVF ... ensimmäinen ... 13.5.2016
Aanis ... 1.IVF ... toinen ...
kop kop ... 1.ICSI/IVF 2.PAS ... toinen ... 18.5.2016
Peppermint ... 1.IVF/ICSI ... ensimmäinen ... 18.5.2016
Mandala ... 2.IVF 1.PAS ... ensimmäinen ... 22.5.2016
Henrietta- ... 2.ICSI 2.PAS ... ensimmäinen ... 6.6.2016
Jezebel78 ... 1.ICSI ... ensimmäinen ... 12.6.2016
Lia_ ... 2. ICSI ... ensimmäinen ... 22.6.2016
Gaudeamus ... 1.ICSI ... ensimmäinen ... 22.6.2016
hannuliini ... keskeytynyt 1.IVF ... ensimmäinen+toinen ... 30.6.2016
flow^ ... 2.IVF ... ensimmäinen+toinen ... 14.7.2016
Kiisuli80 ... 1.ICSI/IVF ... ensimmäinen … 20.7.2016
grey83 … 1.ICSI 3.PAS … ensimmäinen … 24.7.2016
Toiveikas81 ... 1.ICSI ... ensimmäinen ...
epplu ... 1.IVF 2.PAS ... ensimmäinen ...
Lottainen ... 2.IVF ... toinen ... 12.8.2016
Mari32 ... 5.ICSI ... ensimmäinen ...


Tapahtumia tulossa :)

Lia_ - np-ultra 10.12. - rv12+1
lullaby - rakenneultra 10.12. - rv20+1
kop kop - neuvolalääkäri 15.12 rv 17+6
Mandala - neuvolalääkäri 15.12. - rv17+2
Gaudeamus - neuvolalääkäri 15.12.
Kiisuli80 - neuvola - 16.12.
epplu - varhaisultra 17.12.
Toiveikas81 - varhaisultra 18.12.
flow^ - 1.neuvola 21.12. - rv10+5
iinukka1 - rakenneultra 21.12.
Caro87 - rakenneultra 23.12.
hannuliini - nt-ultra 23.12.
lullaby - neuvola 23.12. - rv22+0
hannuliini - neuvolalääkäri 28.12.
Lottainen - ultra 28.12. - rv 7+3
kop kop - rakenneultra 29.12 - rv 19+6
Henrietta- - neuvolalääkäri 7.1.
Mandala - rakenneultra 7.1. - rv20+4
Peppermint - rakenneultra 5.1.
iinukka1 - ultra 12.1.
Mandala - "kela"neuvola 13.1. - rv 21+3
Kop kop - neuvola 18.1. - rv 22+5
Peppermint - neuvola 19.1.
Henrietta- - rakenneultra 20.1.
Jezebel78 - rakenneultra ja lääkäri 27.1.
Gaudeamus - rakenneultra 10.2.


Myöhemmin onnistuvat :cry:

Kesäheinä-78 (3.IVF 3.PAS - tm)
Maria_V (luomu - km)
Rusina80 (1.IVF 2.PAS? - kem)
haunoora (3.ICSI 2.PAS - km)
Mintikka (1.IVF 2.PAS - kem)
Hipsunpöpsy (1.IVF - kkm)
Bridge (2.IVF/1.siirto - tm)
annila (5.ICSI - kkm)


Maaliin päässeet :love:
 
Heh Mari samaa yritän hokea itselleni koko ajan, että tää järkky olo ja mieletön univelka on kaikki niin pieni hinta siitä että ihme on tapahtunut.:love: En silti ole pian enää työkykyinen..:cool:
Mut onhan se niin, että niin kauan kun olo on järkyttävä, tietää että ihme on matkassa mukana.:barefoot:
 
Kiitos <3 uskomattomalta tuntuu että tännekin saakka päässy. Ja vaikka ne alun viikot menikin välillä tuskallisen hitaasti, niin nyt kun miettii taaksepäin ja tutkin kalenterista mitä kaikkee muuta niihin aikoihin tapahtu kun oli viimeset kuukautiset, niin muistaa sieltäkin tapahtumia ihan elävästi, ihan kun niistä ei vielä oiskaan niin kauaa! Siis sama aika tästä eteenpäin ja mulla saattaa oikeesti olla joku vauva :0 käsittämätöntä...
Tuntuu melkein että vastahan mä tän saman pöydän ääressä tuijotin epäuskon vallassa sitä PC liuskarivistöö ja päivä päivältä tummuvia viivoja.. että onko nyt todella näin että hoidon ainoosta pakasteeseen menneestä on käymässä näin....olin ollu ihan asennoitunu soittaan negasta klinikalle ja varaan 5. hoidon suunnittelua seuraavaan kiertoon.

Viime yönä meni valvoessa ainakin 3een ja aamusta heräsin puol 8 lapsen liikehdintään enkä saanu enää nukuttua....no jostain syystä tällänen herätys ei vituta sit yhtään, vahvasti päinvastoin :D

Onnea vielä ihan virallisesti Mari32lle ja tervetuloa vihdoinkin tänne puolen
Kuten todettu, tärkeintä että viiva noin selkeesti vahvistuu, se voi olla tosi yksilöllistä minkä vahvusena näkyy eri ihmisillä, eli paljonko hcg:tä erittyy virtsaan.
 
Jaaha, liikaa ilmeisesti tullu hehkutettua viime aikoina...pientä vuotoo paskalla käydessä....liikkeitä kuitenkin tuntunu normaalisti tänään eikä kipuja (tai oli sellanen mahakipu ennen vessaan menoo mut luulin et ois johtunu pikemminki ummetuksesta).. en nyt tiedä sitten. Pitäs kai odottaa huomiseen jollei nyt tilanne pahene radikaalisti. Rv23 kai vasta yritettäs pelastaa keskoskaapilla jos alkas ennenaikojaan syntyyn :( liian hyvinhän tää ois mennykin jos ei mitään ongelmia tai paniikkia koko loppuaikana.
 
lullaby voisithan sä aina soittaa äitiyspolille ja kysyä niiden mielipidettä milloin kannattaa mennä? ainakin kuulostaa hyvältä, ettei kipuja kunnolla ole. Varmasti pelästyttää tuollainen kun yhtäkkiä tulee, mutta eiköhän se voi vähän myöhemmässäkin vaiheessa raskautta olla tavallista niinku alkuraskaudessa!
 
  • Tykkää
Reactions: Lottainen
Onneksi sulla on lullaby huomenna se ultra, niin pääset varmistamaan tilanteen. Mutta tosiaan voi olla ihan normaalia vuotoa vaan, varsinkin jos muuten tuntuu olo normaalilta.

Mari32 - Hyvältä näyttää viivojen vahvistuminen, ei mullakaan ollut mikään tumma viiva testipäivänä.

Lottainen - Heti vaan sairaslomaa pyytämään, kun siltä tuntuu. Mulle kirjoittivat neuvolasta ihan puhelimitse, pahimpina pahoinvointiaikoina olin yleensä 2 päivää viikossa töissä ja 3 päivää saikulla. Uupumus tuli nopeasti, kun illat oksensi ja päivät sinnitteli töissä.

12+0 :love: Hypin seinille huomisen ultran takia, tai hyppisin ellei olisi paha olo. Nyt panikoin sängystä käsin.
 
Täällä odotellaan ultraa kuin kuuta nousevaa...siihen vielä 9 päivää...tuhruilu edelleen jatkuu, niukkana sellaisena ja ei kipuja. Välillä ei tule mitään ja sit taas tulee, on tää niin ärsyttävää! Sit välillä mietin että oonkohan enää edes raskaana kun ei ole mitää oireitakaan, tosin eipä mulla niitä muutenkaan juurikaan ole ollut kuin väsymys ja rintojen arkuus. Nyt vaan tuntuu että nuokin oireet loppuneet...Anteeksi kun vain höpöttelen omiani. Olen kyllä lukenut teidän kirjoituksia ja hengessä olen mukana :) Jotenkin olen vain huono kommentoimaan. On kyllä mukava kun on tällainen palsta mistä saa vertaistukea joten kiitos teille :)
 
Mari tervetuloa tälle puolelle!

lullaby, voi ei, inhottavaa kun ei missään vaiheessa voi olla luottavaisin mielin :unsure: todellakin voi olla ihan vaaratonta, minä kanssa neuvolaan soittasin vähintään huomenna ihan että pääsis tarkastamaan tilanteen. Kerrohan miten siellä menee.

Lia, onnea huomiselle (y)

Täällä kans heräillään pitkin yötä ja nykysin käyn sen 3 kertaa vessassa o_O tosi ihanaa. Miehellä on kyllä kans osuutta asiaan, kun on kuorsannut enemmän viime aikoina ja mulla meinaa pinna palaa öisin kun saa sitä tökkiä vaihtamaan asentoa :whistle: plus vielä toi pentukoira jota käytän ulkona 1-2kertaa yössä. Toki se menee siinä samalla kun heräilen muutenkin.

Mulla kyllä muutenkin välillä pinna palaa toooosi herkästi. Oon aikasemminkin ollu helposti suuttuvaa sorttia (lepyn kyllä myös samantien) mutta nyt menee vielä herkemmin hermot. Toissapäivänä tein puolukkahilloa lettujen päälle ja niitä survoessa roiskahti puolukkaa mun paidalle, siitä sain ihme kilarit ja viskoin puolukat pitkin mikroa :ROFLMAO::oops: oli sitten kiva niitä siivota.

Kyllä ne viikot vaan etenee, rakenneultra alkaa jo jännittää, tänään rv 18+0 :love:
 
Vuoto jäi siihen ja lapsi on liikkunu illan mittaan normaalisti, kohtu ei oo tuntunu kovalta eikä oo kipuja.. sen toivon varassa nyt huomiseen josko kaikki ois kuitenkin hyvin ja löytys joku vaaraton syy. Ehkä "mieluisista" loogisin ois että jotkut kohdun suulla olevat endopesäkkeet ois herkistyny limakalvon kans ja vuotas ärsyyntyneenä...jäähän se vaivaan jos mitään järkevää ja harmitonta selitystä ei löydy ja lankee pitkä varjo moneks viikoks.
*ällövaroitus* Mulla on viime viikkoina takaröörikin alkanu vuotaan enempi just paskalla käydessä, mikä ehkä sopis johonkin limakalojen turpeutumiseen ja vuotoherkkyyteen. Tasan päivälleen 2 vuotta sitten hirtettiin pari pukamaa (pukamien hirton 2-vuotispäivä :p) jonka jälkeen tilanne rauhottu, tähän saakka ja isommat persvuodot jäi pois. Nyt on pönttö ollu taas kertaalleen jopa kivasti reunat verellä vuorautunu ja vesi punasen sakeena kun teurastuksen jäljiltä...oon kuitenkin aatellu ettei niin kauan väliä kunhan punasta ei tuu eturööristä.

Soitin nt-polille, niinkun kaupungin sivulla oli ohjeistettu raskausongelmissa tai hätätilanteissa. Sanottiin vaan että tollaset "pyyhkäsyvuodot" on tavallisia ja voi tulla sillon tällön pitkin raskautta (niin no, muilla ainakin normaaleja/vaarattomia..) eikä tosta vielä tarvis olla huolissaan (juu, okei, ei ollenkaan...!). Jos runsastuis kuukautismaiseks että joutus sidettäkin vaihtaan niin pitäs mennä sinne, tai jos tulis aaltomaisia kipuja ja kohtu tuntus supistelevan niin soittaa uudestaan. Jos tollaset niukat rupee toistuun useinkin niin pitää pyytää lähete neuvolasta äitiyspolille.

Kyllä taas hirvittää huominen ja uä, mitä sieltä tulee, ettei varmaan saa nukuttua ens yönä sitäkään vähää kun viime yönä.
Joo, ei kyllä liian luottavaiseks ainakaan kerkee tulla, heti jos hiukankaan uskaltaa alkaa varovasti riemuitteen niin tulee jotain tällästä... Nytkin tuntuu että pitäskö tätä kirjotteluakin vähän hillitä, ja keskittyä välillä enempi muuhunkin (niinkun mihin?).. tosi "helppoohan" se onkin kun kuitenkin pakko tulla tänne lukeen joka päivä muiden kuulumisia.. :) no voihan sitä yrittää. Viime aikoina taas ikävöiny enempi sitä ex-mieskaveriakin...enkä tiä miten helvetissä ja millon sellasesta jaksais nousta jos tänkin vielä menettäis ;( eikä sellasta vaihtoehtoo haluis enää edes ajatellakaan.
 
Ei suostuta siihen vaihtoehtoon ollenkaan, että mitään pahaa kävisi! Etköhän sä näe ihanan pikkuisen ultrassa tänään :love: heti sitte raporttia tänne!

Ja loppupeleissä mitä se sitten edes auttaisi jos yrittäisi keskittyä johonkin muuhun. Tämä raskaus on vaan niin iso juttu varsinkin kun siihen nähty aivan helvetisti vaivaa että tähän tilaan päästy että mä en ainakaan pysty, eikä mun mielestä pidäkään. Jospa vaan pystyisit nauttimaan tästä matkasta, edelleen päivä kerrallaan :)
Tsemppiä ultraan <3

Caro mä heräilen tosi helposti nykyään myös. Kissan liikehtiminen yöllä saa helposti hereille. Olenkin laittanut korvatulpat puoliksi sisään yöksi niin nukun tosi hyvin! Oi vitsi sinäkin jo kohta rakenneultraan <3

Toiveikas tänne vaan kaatamaan ajatuksia js mietteitä :) onneksi vuoto on pysynyt kurissa!

Onnea Lia 12viikosta :love: js toivottavasti olet saanut edes vähän nukuttua yöllä! Tsempin ultraan, raporttia odotellen :)

16+4
 
Lian ja lullabyn ultrakuulumisia täällä odottelen.

Onpa lullabylla ahdistava "paniikki" koko ajan päällä. Siis että on varmasti rankkaa että ajatukset kiertävät tuollaisia kehiä koko ajan pelon ympärillä että jokin menee huonosti. Toivon sydämestäni että saat tänään hyviä uutisia ultrasta ja syyn vuodoille, ja että se hieman helpottaisi ajatusmaailmaasi. halaus.<3:love:

Mulla ei esikoisesta v.2008 ollut koko aikana mitään vuotoja, mutta mulla alkoi rajut supistelut rv20. Ultrassa sitten todettiin että kohdunkaula oli jo radikaalisti lyhentynyt, loppuraskaus menikin sit sairaslomalla ja kotiarestissa. Loppujen lopuksi lapsi syntyi yliaikaisena käynnistyksellä, nyttemmin on lääkäri sanonut, että jos tulee uudelleen samanlaista raskaudessa niin seurataan mutta tiedetään että se on mun kropan tapa reagoida eikä välttämättä tarvitse olla arestissa. Toivon että näin on. Jännityksellä siis odottelen että ensinnäkin pääsee sinne rv20 asti ja toisekseen mitä siellä sitten tapahtuu.:cool:

Tsemiä caro lyhyeen pinnaan! Itselläkin nyt jo pinna kireä, saas nähdä mitä tästä on vielä tulossa. Räkätin (anteeksi vain) ääneen kun luin sun puolukkaräjähdyksestä! :ROFLMAO:

Mari mä olen hämmästellyt samaa, miten paljon täällä on vuotoja. Ja on kyllä surullisen paljon väkeä tuolla "myöhemmin onnistuvat" -listalla.:cry:

Lottainen rv4+6
 
Viimeksi muokattu:
Täälläkin odotellaan Lullabyn raporttia ultrasta! Inhottavaa tommonen vuotelu kun se heti saa huolestumaan. Toivottavasti sille löytyy jokin helpottava selitys! Itsekin pelkään joka vessa reissu että milloin näkyy punaista:oops:
9+1
 
Lottainen eikö sen oman keltarauhasen pitäs jo toimia niin että pitää raskautta yllä? Mulla jatkunut luget vielä tänne 9+1 asti 2x200mg ja huomisesta lähtien oliko vielä viikon 1x200mg
Ja tämän lääkäri määräsi sen mun yhden kemiallisen takia. Vaikka sanoi kyllä ettei siitä periaatteessa ole enää hyötyä kun omakin keltarauhanen on. Mut varmistelua varmistelua :)
 

Yhteistyössä