Moi kaikki pitkästä aikaa
Kesä menee eteenpäin ja maha myös, aika se vaan rientää
@Silmu75 onpa kiva että sait ottaa pienen varaslähdön äitiyslomaan, toivottavasti saat lepäiltyä
Kyllä se työssä oleminen kuormittaa ihan väkisinkin, vaikka olisi kevyempikin työ, ja sulla vielä fyysistä hommaa! Mulla alkaa välillä ahdistaa mahaa jo se, jos vaikka kerää tavaroita lattialta ja kyykkää monta kertaa peräkkäin. Ja ihan hyvin voi olla jo suppareita tai ainakin harkka-sellaisia, kun oot noin pitkillä viikoilla jo. Ja vauvakirjasta: meillä on esikoiselle Aku Ankka-vauvakirja. Se on tosi hauska
Meidän tyylinen enemmän kuin nämä "herkät" .
@pcosilainen en tiedä lohduttaako, mutta tuommoin pieni vuoto on varmasti ihan harmitonta
Mulle sanoi oma gyne, että 90% hoitoalkuisista raskauksista on jotain alkuajan tiputtelua tms. Kuulosti aika paljolta että en tiedä onko totta, mutta täälläkin palstalla vähän joka toisella on ollut vastaavaa. Mullakin rintojen tuntemukset meni ja tuli alussa päivästä riippuen. Joskus tuntui ihan "tyhjältä" ja seuraavan aamuna taas pinkeiltä. Ootko jo ultraan ehtinyt?! Toivottavasti pystyvät jo näkemään sykkeen, aika rajoilla olet vielä. Siitä saa kyllä mukavaa varmuutta kun sen näkee
@Ellinoora38 kiva kuulla sustakin! Kerropa tuoreet neuvolakuulumiset kun ehdit. Mitkä vaunut ostitte? Hyvä kun olo on helpottanut. Mä olen kyllä päässyt molemmissa raskauksissa tosi helpolla, välillä selkä vaivailee. Aloitin nyt netissä menevät odottajien pilateksen, se on ihan mahtava. Ihan pakko treenata nyt tuota lantionpohjaa, kun on virtsankarkailua :-/
@Jasmina20 saitko jo vauvan verikokeen tulokset? Samat ajatukset, ihanaa kun rajoitukset synnäreiltä poistui. Toivottavasti ei ehdi ennen syksyä tulemaan uutta aaltoa ja uusia tiukennuksia.
@Puhalluskukka eikös tuo lapsiveden määrä voi vaihdella aika nopeastikin. Joku kirjoitti FB:ssa että tyyliin jos juot reilusti muutaman päivän niin sitä voi olla taas jo enemmän. Mene ja tiedä, mutta kyllä tuota ymmärtääkseni aika herkästi kontrolloidaan! Ymmärrän kyllä että alkaa huolettaa silti.
@Pupuna112 joko olit "käynnistyksessä"?
Mitä siellä tehtiin?
Omat olot jatkuu hyvänä. Tai no tää kuumuus, pissattaminen ja mahalla olemisen vaikeus tekee öistä vähän tukalia. Oon etätöissä neljättä kuukautta ja jotenkin ihana kun saa omaan rytmiin tehdä, ei tarvi kammata naamaansa kuin sen verran että vie esikoisen päikkyyn. Valmistelut on vielä vähän vaiheessa, mietitään pitääkö vaihtaa rattaat kun meidän sikahyvät Britax Smilet ei vissiin oikein seisomalaudan kanssa oo kovin hyvät, ja semmoinen tarvitaan esikoista varten. Kestovaippoja oon ommellut ison kasan uudelle tulokkaalle.
Neuvolassa kävin viime viikolla ja siellä ei mitään ihmeellistä. Painoa tullut +5kg alusta lähtien eli ihan ok. Nyt on mässäilykin vähentynyt. Virtsankarkailu on tosi ärsyttävää, aina vessassa käynnin jälkeen tulee joku hiton jäännöstippa housuihin
Tulipa pitkä viesti. Ihanaa juhannuksen odotusta kaikille!
MyMa 23+5