Heippa hei taas
mukavasti tullut uusiakin tänne. Tervetuloa mukaan ja toivottavasti kaikki sujuu loppuun asti hyvin.
Täällä mennään viikoilla 33+6 ja henkeä ahdistaa melkolailla kun kohtu painaa keuhkoja.. vielä tovin kasvua tapahtuu ylöspäin ja sitten helpottaa kun vauva laskeutuu. Lapsi tunkee takapuoltaan myöskin melko kivuliaasti kylkiluiden alle ja välillä potkii rintalastaa
Omasta voinnista; väsyttää ja harkkasupistukset on todella voimakkaita ja välillä myös kivuliaita. Lisäksi alaselässä tuntuu enenevissä määrin menkkamaista jomottelua.
Olen ollut ilmeisen onnellisessa asemassa kun koko raskauden aikana ei ole ollut minkäälaista vuotoa ja sitten en niin onnellinen, koska todennäköisesti kärsin pahoinvoinnista loppuun asti
Saikulla oon ollut 9.5. alkaen ja eka äloma-päivä on 7.6.
Hain tänään myöskin libero-kassin ja äitiyspakkauksen
Ja noista tavaroista.. itellä vaatteiden lisäksi on hankittuna yhdistelmä vaunut, pinnasänky, hoitotaso, manduca, sitteri, turvakaukalo ja pari tuttipulloa. Vielä on hankintalistalla itkuhälytin, amme ja ei kiireellisenä tripp trapp tuoli baby setillä. Loput tarvittavat kerkee hommata sitten myöhemmin, kun arki alkaa pyöriä ja näkee mikä itselle on mieluisaa käyttää.
Meillekin lapsi on ensimmäinen ja siskolta (jolle kolmas syntyi kk sitten) olen kyllä kysellyt mikä heillä on osottautunut hyväksi..
Edit: luin tekstini uudestaan ja olipas oikein valituavirsi omasta voinnista.. tarkennuksena kerrottakoon, että nautin tästä hetkestä ja vauvan liikkeistä (kipeistäkin) täysillä
Lisäksi hankittuna on muutamia leluja ja harsoja