Mahan kasvamisesta mulla joskus rv15 jälkeen vasta alkoi selällä maatessa huomaamaan alamahassa semmosen pienen kohouman noiden törröttävien lonkkaluiden välissä, joka ei kuitenkaan näkynyt yhtään seistessä koska mulla on pieni alamahapömppö. Se oli tosi hassun näköinen se kohouma aluksi ja siitä alamahan kohdilta se alkoi sitten leviämään ja mun mielestä aika pitkään näytti sellaselta "oon lihonut 10kg" mahalta vaan ennenku alkoi näyttää oikealta vauvamahalta Olin jotenkin mielessäni kuvitellut, että maha alkaa kasvamaan suoraan siihen vauvamahan kohdalle heti alussa, mutta eihän se niin menekään.
Vasta nyt vuoden päästä synnytyksestä on alkanut tulemaan vähän mahaa ikävä. Aluksi ei ollenkaan kun kävely sujui taas ilman mahansivun kipuilua ja sai nukkua selällään (jos mahtui perhepedissä nukkumaan siis, juuri koskaan ei). Kaveri kellä syyskuussa laskettuaika on jotenkin tosi söpö mahoineen Näin untakin olevani raskaana ja mietin siinä unessa, että miten kerron pomolle, että tulen vain hetkeksi takaisin töihin kun lähden sitten taas äitiyslomalle noh meillä ei vahingossa tällaista ilman mun johtimia tule koskaan tapahtumaan sentään niinku unessa oli ilmeisesti käynyt.
Vasta nyt vuoden päästä synnytyksestä on alkanut tulemaan vähän mahaa ikävä. Aluksi ei ollenkaan kun kävely sujui taas ilman mahansivun kipuilua ja sai nukkua selällään (jos mahtui perhepedissä nukkumaan siis, juuri koskaan ei). Kaveri kellä syyskuussa laskettuaika on jotenkin tosi söpö mahoineen Näin untakin olevani raskaana ja mietin siinä unessa, että miten kerron pomolle, että tulen vain hetkeksi takaisin töihin kun lähden sitten taas äitiyslomalle noh meillä ei vahingossa tällaista ilman mun johtimia tule koskaan tapahtumaan sentään niinku unessa oli ilmeisesti käynyt.