K
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja diidaaduu:Alkuperäinen kirjoittaja Beatriz:Alkuperäinen kirjoittaja diidaaduu:Alkuperäinen kirjoittaja Beatriz:Alkuperäinen kirjoittaja diidaaduu:Oletko koskaan kuullut yksilöeroista? Se että lähdetään vetämään mikä kuuluu miehen ja mikä naisen ominaisuuksiin asettaa tarpeettomia odotuksia ja rajoituksia yksilöille joiden ominaisuudet eivät sovi sukupuolesta riippuen joko miehen tai naisen muottiin.
Minäkin koin että elämä tasapainottui kun tajusin, että ei yksinäisen naisn kannata lyöttäytyä seurueisiin, ja "bailata" ja viritellä keskusteluja irstaiden ukkojen kanssa.
Naisen mieli on viaton joskus, sitä luulee pärjäävänsä mutta kun toiset vain haluavat pillua, niin ei se ole normaalia keskustelua eikä hauskanpitoa.
Nykyään ryypiskelen naisporukalla, jolloin on oikeasti hauskaa, pysyn erossa "miesten jutuista" kun ne menevät liian pitkälle, ja en todellakaan enää harrasta mitään irtosuhteita.
Ensinnäkin lainatun tekstin kirjoittajalta tuntuu unohtuneen se seikka, että on olemassa muitankin kuin heteroseksuaaleja. Toisaalta lainattu pätkä antaa hiukkasen naiivin ja itsekeskeisen kuvan kirjoittajan ajattelutavasta, että miestä aina kiinnostaisi naispuolisen keskustelukumppaninsa pipari. Ensinnäkin aina voi sanoa "ei" jos ei halua ns irstaiden ukkojen kanssa muutakuin keskustella ja seuransa voi myös valita. Joten muistuttaisin että kun seuraavan kerran kirjoittaja lähtee tyttöporukalla bailaamaan niin kannattaa olla varma, että matkassa ei ole irstaita lepsoja jotka kuitenkin vain pyrkii rouvan hameen alle ;-)
No hohhoijakkaa. Oletko ihan vastakin kuoriutunut pesästäsi ja keksinyt nuo homoseksuaalit?
Kuule ei jokaista vähemmistöä aleta ihan jokaiseen keskusteluun vetämään. Mielestäni on todella lapsellista tuollainen ajattelu, että naisten ja miesten eroja ei tunnusteta kun "yksilöllisyys" menee. Onhan ne aivojen kemialliset, sekä koko kropan hormonaaliset erot ihan tutkittu juttu. Sekä mieshomoilla että naishomoilla, eri "rotuisilla" ja vaikka millä. Jopa koirissa on eroja sen mukaan onko narttu vai uros.
Tällä ei ole nyt mitään tekemistä yksilöllisyyden tai älykkyyden kanssa.
Mielestäni osoittaa suurempaa epävarmuutta olla tunnustamatta tiettyjä luonnon lakeja, kuin se että oppii mieluummin ottamaan ne huomioon. Ei se sitä meinaa, että istutaan eri puolilla ravintolassa tai että molemmille on omat jalkakäytävät kadulla. Eikä se niiden huomioon ottaminen myöskään sitä tarkoita, että lakattaisiin huomaamasta yksilöllisyys, tai elettäisiin vain sen kautta mitä sukupuolta ollaan.
Mitä tulee irstaiden ukkojen kanssa keskusteluun, tai vaikka irstaiden lespojen jos niikseen tulee, niin en koe mitenkään "vapauttavana" sitä että SAAN tehdä niin, vain koska minun ei ole PAKKO antaa piparia.
En näe mieltä sellaisissa suhteissa tai keskusteluissa, joissa toinen tai kumpikaan osapuoli ei saa siitä mitään irti johtuen niin erilaisista intresseistä.
Olen kyllä seurannut, monet naiset julistavat tasa-arvoaan keikkuen baarissa vähäpukeisina ja hajuvetisinä, enemmän tai vähemmän kännissä, ja virittelevät huomiota itseensä käkättämällä ja puuttumalla miesten keskusteluihin. En näe siinä mitään järkeä, koska minusta sellaiset yleiskäkättäjät jotka menevät paareihin vain osoittamaan kaikille himokkaille miehille kuinka he EIVÄT saa pillua, ovat paljon enemmän naiseutensa vankeja kuin ne, jotka nauttivat vaikkapa toisten naisten seurasta päiväsaikaan, tai vaikka perkele pitsinnypläämisestä tai kodin sisustuksesta, mistä tahansa. Vaikka moottoripyöräilystä tms, jo nyt on pakko mainita joku mitä naisetkinpystyvättekemäänmuttaeivätuseintee.
Alkuperäinen kirjoittaja diidaaduu:Ja karvainen vuorenpeikko on hieman toisenlainen ilmaus trolleista. Jos et tiedä mitä trolli tarkoittaa, niin saat kyllä ihan itse ottaa siitä selvää.
Alkuperäinen kirjoittaja kilttityttö:Käytännössä tämä tarkoittaa, että mies päättää minä tottelen. Ihan jokapäiväisissä käytännön asioissa kuin suuremmissakin jutuissa. Toki keskustelemme ja joskus hän tekee asioita siksi, että pyydän mutta lopullinen päätös on aina hänen. Se saattaa liittyä pukeutumiseeni tai ihan vain kotiaskareisiin ja rahan käyttöön. Jollain tavalla olen ikäänkuin lapsen asemassa, mutten ihan kuitenkaan. Oloni on naisellinen ja turvallinen. Olen ollut toisenlaisissakin suhteissa mutta tämä on minulle ehdottomasti se oikea.
Alkuperäinen kirjoittaja kilttityttö:Käytännössä tämä tarkoittaa, että mies päättää minä tottelen. Ihan jokapäiväisissä käytännön asioissa kuin suuremmissakin jutuissa. Toki keskustelemme ja joskus hän tekee asioita siksi, että pyydän mutta lopullinen päätös on aina hänen. Se saattaa liittyä pukeutumiseeni tai ihan vain kotiaskareisiin ja rahan käyttöön. Jollain tavalla olen ikäänkuin lapsen asemassa, mutten ihan kuitenkaan. Oloni on naisellinen ja turvallinen. Olen ollut toisenlaisissakin suhteissa mutta tämä on minulle ehdottomasti se oikea.
Alkuperäinen kirjoittaja tämä on käsky!:Ei se aapee enää vastaa, kun halusi vain itselle sopivia peesauksia.
Toisaalta jos ap kerran olet alistuja, niin minä määrään nyt, että vastaat heti paikalla esitettyihin kysymyksiin!
Alkuperäinen kirjoittaja Tasa-arvo vähentää eroja.:Monen eron taustalla on se, että nainen pyörittää koko arkea täysin yksin (kaupassakäynnit, lasten hoitoon roudaamiset, lasten kanssa kotona oleminen, ruuanlaitto, siivoukset jne.) eikä miehellä välttämättä ole edes käsitystä, miten paljon energiaa se vie työssäkäynnin päälle.
Alkuperäinen kirjoittaja Niin...:Alkuperäinen kirjoittaja Tasa-arvo vähentää eroja.:Monen eron taustalla on se, että nainen pyörittää koko arkea täysin yksin (kaupassakäynnit, lasten hoitoon roudaamiset, lasten kanssa kotona oleminen, ruuanlaitto, siivoukset jne.) eikä miehellä välttämättä ole edes käsitystä, miten paljon energiaa se vie työssäkäynnin päälle.
...ja jos tähän vielä päälle lisättäisiin se, että mies käskisi naista pyörittämään sitä arkea hänen mielensä mukaan, kertoisi koska käydään kaupassa, mitä sieltä ostetaan, millä tavalla kauppaan mennessä pukeudutaan, millä tavoin ja milloin lapset roudataan hoitoon ja sieltä pois, miten lasten kanssa ollaan koktona, miten laitetaan ruokaa ja miten siivotaan, niin kyllä luulisi monen parisuhteen kärsivän - ja jopa kaatuvan - tällaisesta hyvin nopeasti.
Alkuperäinen kirjoittaja karismaako.:Niin, niin.. mies kantaa kaiken vastuun ja sunnittelee hommat hyvin, vaatetuksesta lähtien,( elis on jo puoliks tehty) niin ette kai odota, että vielä tekiskin.
Alkuperäinen kirjoittaja karismaako.:Niin, niin.. mies kantaa kaiken vastuun ja sunnittelee hommat hyvin, vaatetuksesta lähtien,( elis on jo puoliks tehty) niin ette kai odota, että vielä tekiskin.
Mielestäni on todella lapsellista tuollainen ajattelu, että naisten ja miesten eroja ei tunnusteta kun "yksilöllisyys" menee.
Alkuperäinen kirjoittaja tasavarvi:Mielestäni on todella lapsellista tuollainen ajattelu, että naisten ja miesten eroja ei tunnusteta kun "yksilöllisyys" menee.