Odottava tervetuloa:flower: onko sulla mitattu tota amh:ta, kun vaste on niin huono?
Hiskias juu niin hommasi, kun on mun tarpeisiin just passeli. Voihan se olla aluks aika outo, kun ei mul oo mitää älypuhelintakaan, vaan sellanen kaikenkestäväveteenupotettava
Juu mä kyl tykkään kovasti tuosta lääkäristä, kun yhessä keskustellaan miten edetään ja samoilla linjoilla ollaan.
Nää lääkkeet nostaa tukosriskiä ja Disperin ohentaa verta/parantaa verenkiertoa myös kohdussa. Lisäksi se torjuu tulehdusta, mitä voi olla just endo-potilailla.
Mielenkiintoista seurata tota sun dhea-kokeilua.
Amalia Armas tervetuloa:flower: harmi, että sait tuollaisen tuloksen..
muistan kyllä nuo tunteet vuosi sitten, kun iteltäni tuo arvo otettiin.:hug:
Olis kyl hyvä, että saisit sen reseptin, ettei tarviin ulkomailta tilailla. Ubikinonia saa ihan suomesta luontaistuotekaupasta.
Kata tervetuloa:flower: kylläpäs meitä alkoi löytymään
toivotaan, että dhea auttaa!
Meriann juu mul on outo kroppa
mäkin rupesin taas syömään ubikinonia tähän hoitoon. 90mg päivässä oon pitäny annoksena.
Vienda peukutuksia piinailuun!
on: Nyt siellä näky kuus follia, mut kasvu oli ollu tosi hidasta. Lääkitys muuttu sillai, et pistän nyt kaks päviää Menopur 150ky + Gonal-f 150 ky, su pelkästää Gonalia 300ky ja maanantaina ultra. Tällä kertaa lääkäri veikkasi punktiota torstaille tai perjantaille. Lääkäri jutteli siihen malliin, että taitaa olla tää hoito viimenen mun soluilla. Nyt siis toivotaan, että hyvin käy!