Ailiina Mulle lääkäri sanoi, että kun amh on matala (0,3), niin solut ovat viimeisimpiä ja usein myös huonolaatuisempia. Tuon amh:n syyksi sanottiin, että se voi olla synnynnäinen vika tai sitten joku tulehdus tms. on elämän aikana aiheuttanut munasarjavaurion. Mun fsh oli normaali (5,2) ja kertoo kuulemma sen, että munasarjat vielä toimii normaalisti eivätkä ole laiskistuneet. Ekassa hoidossani saatiin 6 follia, alkukierron ultrassa nähtiin 4 + 4 aihiota eli maksimiodotusarvo oli 8 follia. Kaikissa oli solu. 4 oli kypsiä jotka hedelmöittyivät, mutta laatu oli peestä, ainoastaan 1 oli siirtokuntoinen ja epäilin kyllä sitäkin, että liekö sekään sitten oikeesti oli. Mulle lekuri oli etukäteen sanonut, että ekan hoidon jälkeen ollaan vasta paljon viisaampia, kun biologit ovat nähneet solut, miltä ne näyttää ja sen, miten ne toimivat miehen solujen kanssa. Tämän ekan hoidon jälkeen mulla meni koko lääkepakka uusiksi ja sen voimalla pitäisi tammikuussa lähteä uudelle kierrokselle.
HalleB, oliko sulla eroa lopputuloksessa siinä, että oliko gonalin kaverina pergoveris vai menopur? Mä mietin tota johtofollien valikoitumista, että mikä sen sitten silloin estää, kun pistoksia on esim. kp2 lähtien? Peukutuksia sille solulle, mä niin toivon, että pääset siirtoon =).
Vienda, mites kärsivällisyys on kestänyt, jaksoitko odottaa huomiseen sen digin kanssa?
Kata76, onpa ärsyttävää, kun joutuu menkkojen perään odottelemaan
. Toivotaan, että ne sieltä alkaa asap.