Voi
@nyuu, älähän nyt, niinkuin sanoit niin ei niitä testejä voi verrata kun ovat eri vahvuutta ja ovatko edes samaa merkkiä. Voisitko testata uudelleen sillä samalla herkällä, varmaan tulis jo vahvempi viiva. Onhan noissa sun testeissä kuitenkin tuplavahvuusero.
Mulla ainakin on tuntunu viivat näyttävän vähän mitä sattuu, varsinkin eri merkkiset, esim mulla tuli pc:llä melko hyvää viivaa ja vahvistu pari päivää mutta sitten pysy samana ja sitten taas muutaman päivän päästä alko haalenee ja sitten kuitenkin rfsu näytti ihan tummaa viivaa eikä lähteny haalenee yhtään, sitten veritesti näytti hcg 189 ja siinä vaiheessa oli jo pc haalistunut ihan puoleen alkuperäisestä, vaikka vois nyt kuvitella että kohtuu hyvä viiva tulis jos hcg 189
Niin koita vielä olla ihan rauhassa, testaa huomenna uudestaan. Ymmärrän kyllä että tollanen raaaastaa hermoja
Ja ikävää että joudut nyt olemaan vielä kotona yksin.
Ja
@Aislinn83 myös koita vielä pitää jäitä hatussa, eihän se peli vielä ole menetetty kuitenkaan. Ymmärrän täysin kyllä fiilikset että hemmetti miksi sen pitää näin mennä että koko rumba läpi ja sitten kaikki on yhden alkion varassa
Mutta parempi yks kun ei ollenkaan ja sulla oli vielä ihanasti hyvälaatuinen alkio. Mä kuulin nyt et mulla oli alunperin ollu 2 2-lk ja tää yks pakastealkio oli kolmonen. Se toinen kakkosluokkanen oli siis kuitenkin lopettanu kehityksensä.
Mä olin jotenkin ihan sekasin siitä lääkärikäynnistä vaikka ei siinä sinänsä mitään ihmeellistä ollu ja olin lopputulokseen tyytyväinen. Olin vaan jo jotenkin sinne mennessäni ihan hermona ja aloin pelkäämään että se lääkäri sanookin että olen toivoton tapaus
Ja niin se kai vähän sit meinaskin
kun se ehdotti että otetaan ne kromosomit ym fragile X:t tässä vaiheessa ja voisin ottaa dhea 3 kk. Aloin sitten heti itkemään että en voi odottaa kyllä että muuten tulen hulluksi. Lääkäri vaan yritti selittää ja mä vaan itkin ja sit se sano että no kai sitten niin ja sovittiin sitten että nyt tää hoito ja sitten jos ei tuu raskautta niin sitten noi tutkimukset ja se dhea ennen uutta hoitoa.
Tää on musta ihan hyvä suunnitelma mutta nyt haluan kyllä heti perään uuden yrityksen kun toihan oli eka vasta ja itsekin lääkäri on sanonu että joskus munasarjat voi vähän aktivoitua noista hoidoista niin jospa mulla olis vaikka aktivoitunu kun kun nyt luomukierrossakin oli 11 antraalifollia, tai siis 8 antraali- ja kolme isompaa 9, 12 ja 13 mm. Niin kattellaan nyt tää yks hoito vielä miten menee
Niin mikään en tiedä mitään siitä flare upista, hyvin vähän löytyy suomeksi mitään, joku jossain sano että se on joku vanha kaava, jota ei juuri enää käytetä
Noh löysin kuitenkin että jollain käytetty ja ihan hyvin toiminu ja jotain oli englanninkielisiä juttuja että just meillä poor responseilla käytetään. Niin kattoo ny
Mulla menee nyt loppukierto Zumenonia, se loppuu kun uus kierto alkaa. Pitäs kuulemma auttaa että follit kasvais tasasemmin, viimeksi mulla oli vähän eri kokosia. Sitten kp 2 alkaa Synarela jarruna ja sit kp 3 Menopur 375 (viimeksi meni 300). Se sano että Synarelasta ei tule näin käytettynä niitä vaihdevuosioireita, siis koska alotetaan vasta uudessa kierrossa, ei jo edellisessä. Se sano että se toimii jarruna ja että ajatuksena olisi että se saa aikaan aivoissa jonkun negatiivisen palautteen ja toiveena olis että se kiihdyttäis sitten elimistön omaa FSH:n tuotantoa. Sitten suuremman Menopur-annoksen toivotaan aiheuttavan kasvun suuremmalle munasolujoukolle
Kattoo nyt, miten toimii mutta toisaalta musta ihan hyvä että on se Menopur lääkkeenä kun se kuitenkin neljä sai kasvamaan viimeksi, on se sentään enemmän kuin yksi tai kaksi
Rauhaisaa juhannusyötä teille ja jaksamista hetkiinne ja norsun hermoja!