@Florie ja
@Aislinn83 Kiitos tsempeistä
Olen nyt toipunut pahimmasta järkytyksestä, toisaalta olin myös jo ennalta vähän varautunut tähän kun viime kierroksella oli hiukan nipistelyjä munasarjoissa ja nyt taas ei melkein mitään
En vain uskaltanut sanoa tätä pelkoani ääneen ettei se toteutuisi
Noh nyt tässä pohdiskelen että tehdäkö punktio sitten yhdellä vai ei
Vähän olen kyllä sillä kannalla että jos sen kuitenkin tekisi. Täytyy katsoa että miten tämä ajatus tästä kypsyy
Ne follit oli 1 11 mm ja loput 7 ja 6 ja 5 millisiä. Siis olihan mulla viimeksikin aika sama tilanne, oli 12 millisiä kaksi ja sitten 9 mm ja 5 mm ja loput vielä pienempiä ja silloin tuli lopputulemana se 4 eli otti se viismillinenkin kai sillon spurtin. Mutta silti, tää tilanne vaikuttaa jotenkin erilaiselta, nyt on kierto pidemmällä ja piikkejäkin takana enemmän ja lisäksi että vaikka kasvaiskin jokunen pieni niin tämä isoin jo sitten ainakin mätänee varmaan kun jos sitä siellä ikiaikoja roikotellaan, punktio menis väkisellään ens viikkoon
Kaikki luomuraskaudetkin mulla on aina alkanut kp 10 oviksista, myöhemmistä oviksista ei ikinä mitään, follit vaan kasvaa kauheen isoiksi, n 28 mm. Noh kattellaan.
Mutta aion kyllä jatkossa varautua aina pahimpaan, mikään positiivisuus ei ole kyllä vienyt kuin aina syvemmälle kuoppaan tässä lapsettomuustarinassa.
Alkuun luomuna yritin olla positiivinen että kyllä se raskaus tulee vaikka onkin vaan yksi johdin - tulikin mutta meni heti kesken. Sitten yritin taas jatkaa kärsivillisesti että huonoa tuuria vaan että kylläse raskaus tulee uudestaan kun kerran kerran jo nappas - ja tulikin mutta meni heti kesken. Päätin taas jatkaa kärsivällisesti että ei kahta ilman kolmatta ja että ei voi niin huono tuuri olla että vielä kolmaskin menisi pieleen ja sieltähän se kolmas raskaus tulikin - mutta meni kesken melkein ennen kuin alkoikaan.
Päätin taas jatkaa kärsivällisesti ja positiivisesti että eiköhän se huono tuuri nyt kuitenkin ollut tässä, mutta kun alkoi tulla täyteen se aika, jossa ajassa olin aiemmin raskautunut peräti kolme kertaa, eikä raskautta kuulunutkaan, niin alkoi pää hajota. Mitattiin jossain välissä AMH, joka oli ruputasoa, mutta päätin vielä yrittää ”sisäisen aikarajan täyteen”.
Ei auttanut, piti lähteä klinikalle. Positiivisena odotin jälleen että jospa ne hoidot toimivat kuitenkin joten kuten kun kuitenkin ultrassa folleja näkyy vielä lähes normaalin alarajan verran - eipä toimineet, tuli neljä follia. Päätin jatkaa positiivisena että neljä on kuitenkin yhtä parempi ja tulikin kaksi alkiota. Vaikka tuoresiirrosta ei raskautta tullutkaan, päätin jatkaa positiivisena, ajattelin että ehkäpä passista sitten - eipä tullut kun alkio ei selvinnyt sulatuksesta.
Päätin sitten jatkaa positiivisena uuteen yritykseen että no jos tällä kertaa saisi vaikka pari follia tai alkiota edelliskertaa enemmän tai vaikka edes sen saman tuloksen - ja tässä sitä ollaan - yhden follin kanssa
Eli ainakaan positiivisuus ei ole vienyt mua kuin ojasta allikkoon joten aion varautua jatkossa aina pahimpaan - positiivisella vireellä tietty
Lopputulemana:
Asenteella tosiaan on väliä; Positiivinen asenne pudottaa korkealta, negatiivinen ei pudota ollenkaan
Tsori teille tästä kauheasta vuodatuksesta, tää nyt on tällasta
Pitää näemmä välillä päästellä vähän höyryjä
Mutta siis, ton punktiojutun lisäksi mietin sitä että jos ja kun tässä sille dhea-kuurille joutuu niin kuinka siitä sitten selviää, koska minä kestää kyllä kaikkea, pettymyksiä pettymysten perään ja mitä vaan mutta _odottelu_ tekee mut hulluksi
Mukavaa päivää ja viikkoa teille
Älkää häiriintykö mun masenteluista
@Florielle rattoisaa kesää elokuuta odotellessa ja
@Aislinn83 lle mielenrauhaa ja onnensäde
@Florie oletteko muuten jo päättäneet että yritättekö mitään hoitoja niitä lahjahoitoja odotellessa?
Ja
@Aislinn83 voisitkohan mennä veritestiin? Mä saan ainakin aina klinikalta kaikki labralähetteet myös paperilla että voi myös Huslabiin mennä, siellä hinta tuskin on huima ainakaan