Alhainen anti-Muller hormoni ja ivf

Tulipa mieleen muuten vähän niinkuin vinkkinä kun mullahan meni sillon viime ivf-kiekalla se jääkaappi silloin yllättäen rikki ja siinä meni paketti Menopuria ja Ovitrelle pilalle niin saan niistä korvaukset kotivakuutuksesta, ja siis jääkaappi ja muu sisältö myös tietysti mutta noi nyt oli ne hintavimmat jutut! Niin vinkkinä vaan jos jollekin muulle vaikka joskus käy niin, mulle ei itelle meinaan tullut kotivakuutus edes mieleen mutta pomo sitten vinkkas mulle onneks(y)
 
@nyuu ja täälläkin onnea lukemista, huiput!:love::love:
Onko vapaata yhtään tiedossa?

Mä oon tehny kans koko elämäni 3-vuoroa paitsi että nyt teen 2-vuoroa. Yövuorot ollu aiemmassa työpaikassa tosi rankkoja ja työ muutenkin aivan sanotaanko sieltä. Sielä kitkutin siis 7 vuotta. Olen kans jälkikäteen miettinyt paljonko tuo stressaava työ yövuoroineen on vaikuttanut nykyhetkeen koska pakkohan sen on myös hormonitoimintaan olla ollu vaikutusta. (n) Tästäkään ei paljoa puhuta. Ainakaan mun mielestä?

Mä en tänään vielä testiä tee kun tuun täältä mökkeilemästä illalla. Eli huomenna aikaisin aamulla ennen töihin lähtöä pitäisi. Ja mua pelottaa.:cry:
Luin just eilen että aika usein vissiin tukilääkkeet vuodon pitää poissa että joillakin jopa pp16 vielä ei mitään oireita menkoista mutta testit negaa. Ei mulla sillai mitään raskausoireitakaan kuitenkaan ole, eilen ei edes erityisemmin sitä etomistakaan. Kai nää terolutit vaan pitää vuodon pois.

@Karhurouvanen hyvä ettei ole tullut oireita sumuista, toivon ettei jatkossakaan tule! Onneksi osaat jo piikityksen niin ei sua estänyt edes sähkökatko! :ROFLMAO: Onhan ne nyt jo palannu??
 
Pikainen oma tiedote, palasin äsken mökiltä ja en sitte pystynyt odottamaan enää testin kanssa. Eli tein elämäni ensimmäisen plussatestin. o_Oo_Oo_O:love:

Mutta nyt nukkumaan kun kello jo paljon ja aamuksi töihin. Tietysti pelkään että on kemiallinen tai kohdunulkopuolinen. Pää on ihan sekaisin..
 
@Aislinn83 Wauuuuuu, mahtavaaa:love:
:love::love::love::love::love::love: Paljon Onnea, ajattelinkin että malttaako odottaa aamuun! Wautsi, oikeen plussa-aalto näyttää olevan ja sinäkin oikeen aallonharjalla:rolleyes:! Ihanaa, kyllä se vaan kummasti toivoa luo että jospa se täälläkin voisi joskus Onni käydä:rolleyes: Älä pelkää nyt mitään, paljon todennäköisemmin kaikki on hyvin:rolleyes: Siellä se sun hyvälaatuinen alkio nyt majailee:love::love::love::love:
 
Mä olinkin jo aamulla kirjoittamassa viestiä mutta sitten tulikin kauhea kiire ja se keskeytyi ja sitten se olikin kadonnut! Kun mun niin sydäntä särki sun sanat että ”Mua pelottaa:cry:”! Ihanaa että pelko kääntyikin mitä parhain päin:rolleyes::rolleyes::rolleyes::rolleyes:
 
Kiitos @Karhurouvanen!!:love::love: Pian päästään jännittämään sun puolesta. Eilen olitkin mun ajatuksissa kun ajelin kotiin mökiltä että miten piikitykset sujuu. Sulla eilen toinen piikityspäivä? Oliko uä-aikaa annettu viä? Mimmoinen on vointi? Kauhea kyselylitania.:)

Kiitos @nyuu oon tuijottanut tota testin kuvaa töissä välillä että ei mahda olla edes totta. :LOL: Laitoin tänne omalle polille kysymyksen että miten jatko, ja pelottaa alkaa lopettamaan terolutit.:unsure: Tottakai tuun kertomaan. :) Miten sun vointi?:love:

Tein digin viä aamupissasta ja näytti 2-3. Oireita ei muuta kuin pieniä menkkatuntemuksia välillä, rinnat kipeet ja pientä etomista, nännipihat muuttuneet ja nyt huomaan selkeän valkovuodon. Sori yksityiskohdat.

Mukavaa päivää teille kaikille. Ihana tuki olette. Katsotaan mihin tää matka vie. Nyt pitää yrittää ottaa rennosti ja alkaa suunnitella lapin reissua.
 
@Aislinn83 Varmasti tulee tuijoteltua sitä testiä vielä tovi jos toinenkin:rolleyes: Ihan mukavathan oireet sulla on:love: Mahtaa olla fiilikset kun jos vielä eka plussa ikinä:rolleyes::rolleyes::rolleyes: Onnea teille ja toivottavasti tulee ihana Lapin reissu:rolleyes:

Kiitos kysymästä, mulla on vointi mainio, ei nää lääkkeet näytä taaskaan kauheesti mitään sivuvaikutuksia tuovan (Kop kop):whistle: Vähän kummia unia ja sääret kipeät niinkuin viimeksikin Menopurista. Ihanasti sanottu, Lämmittää mieltä että on jonkun ajatuksissa ollu:) toivottavasti toi plussaaminen siirtyisi myös niiden ajatuksien myötä:rolleyes: Vähän kyllä hurjistuttaa tuo annoksen pistäminen kun se on niinkin iso kuin 375:whistle: muuten on kyllä pistäminenkin sujunut aika mukavasti ja tuntuu jotenkin niin helpolta kun yksi piikki vaan:whistle: Ultra on vasta ma kun pe olis ollu niin aikaista.

Mukavaa viikonloppua kaikille ja olkaahan rennoin mielin ja nauttikaa raskauksista:rolleyes:
 
Viimeksi muokattu:
Joo ei tätä oikein käsitä vielä ja tietty pelkään että tässä tulee vielä takaiskuja. Kun tähänkin saakka ollut kunnon rulettia koko touhu. Sain ajan ultraan 17.7 että sinne saakka pitäisi jännittää. Mietin jo että meenkö mittauttamaan hcg itte mutta katsotaan. Kai pitäs varuiksi joku testi ostaa jotta saa sen edes tehdä. Ei nää oireet kuitenkaan niin voimakkaita vielä ole että alkaa jo pelottamaan oliko koko juttu vaan huijausta.

Ihana kuulla @Karhurouvanen että vointi on hyvä, sulla on sitte sama kun mulla ettei juurikaan oireita ollut. Sulle ei tainnut edes tulla päänsärkyä joka iski mulle heti ekana päivänä ja särki niin kauan kunnes katkaisin lääkkeellä.
Eli nyt maanantaina ultra, monelta se on? Me lähdetään lappiin ehkä sittenkin vasta ma, viimeistään tiistaina, piti lähteä jo sunnuntaina mutta on varustehankinnat senverta kesken. o_O Ja vissiin huonoja säitä luvattu, tottakai. :ROFLMAO:

Ihanaa viikonloppua teille kaikille, olette ajatuksissa. :love:
 
@Aislinn83 Heiiii:) Eiiii sun raskaus mitään huijausta oo! Kyllähän ne oireet alussa on usein hyvinkin vähäiset, kyllä ne siitä lisääntyy kohtapuoliin:rolleyes:

Hitsi mulla on ollu niin kiirettä taas kun olen ollu koko vkl töissä ja melkein tulinkin siellä hulluksi:whistle: Nyt onneksi Vapaus! Olen tehnyt viimeaikoina enemmän töitä kun normisti, en tee täyttä työaikaa normisti mutta nyt olen tehnyt ja enemmänkin kun iski tämä ei-niin-yllättävä rahan tarve:whistle:

Kiitokset tsempeistä ja toki raportoin tänne huomenna tilanteen(y) Eipä tässä hirveesti jotenkin jännitä, kai on jo sen verran tottunu niihin pettymyksiin että uiskentelee vaan virran mukana:whistle: Toivoa toki on, siitä en luovu ennen kuin toisin todistetaan:)

Mulla on huomenna puolilta päivin se ultra:barefoot:

Ihanaa Lapin matkaa teille Kolmelle:love::love::love:

Mie lähen nyt piikittelee:whistle:
 
Pelkään että on huijausta kun tein aamulla uuden digin ja näyttää vieläkin 2-3. Itse mietin et pitäs olla jo 3+. Nyt kai pitäs olla viikot 4+5 ( jos nyt oikein laskettu?) ja alkion 21 pvän ikäinen. Et nouseeko hcg normaalisti.:unsure::unsure: Näin kauheeta untakin että nytkun tää tukilääkitys on lopetettu niin menkat alkoi.

Me lähdetään huomenna aamusta ajamaan! Kamaa pitäs siis rankasti tänään pakata.:ROFLMAO: Olin eilen kuolemanväsynyt joka ehkä johtui lauantaisesta provinssista.:D

Me pidetään sulle peukut pystyssä ultraan!!!:love: Täältä puhalletaan semmonenkin onnen lautta että pakko nousta kyytiin! Eikä kannata toivoa todellakaan menettää, kun kerta minäkin, edes tähän pääsin niin sillon kaikki on mahdollista...
 
@Aislinn83 Voi ei, älä nyt paniikkia saa, sähän olet juuri nyt siinä 3+ viikon rajalla vasta! Eikös @nyuu llakin näyttänyt juuri noin, mutta sitten verikokeesta tulikin kunnon lukemat. Myös mitä olen lukenut niin monilla muillakin on ollut sama juttu ja sitten muutaman päivän päästä näyttää jo 3+:) Virtsatestihän ei muutenkaan ole kovin tarkka.

Voi ei tollaset on rankkoja tuollaiset festarit:p Onneksi kohta saat siellä Lapissa levätä, toivottavasti ainakin mieli jos ei keho:)

Mun taktiikka, eli ”aseta rima niin alas, ettei sitä voi alittaa”, ei toimi, näköjään se riman voi aina alittaa:( Varmaan maahan pitäis laskea. Eli paskaa. Eipä ole follit kasvaneet. On vain YKSI iso folli ja loput pienempiä, saattavat kasvaa mutta kokoeroa on sen verran että ehkäpä tää on se johtofolli ja muut ei kasva. On se vittu kun viime kierrossa luomukierrossa kasvoi 3 follia ja nyt 375 Menopurilla yksi:mad:

Noh nyt vielä jatketaan piikittelyä ja to katsotaan onko ne pienemmät kasvaneet. Ehkä siellä voi nihkeesti joku yks niistä kasvaa mutta silti tulos on huono, ihan paska, viime ivf:ssä nyt sentään saatiin se 4 munista.

Sitten to jos ne eivät ole kasvaneet niin mun pitää päättää että punktoidaanko se yks vai tehdäänkö inssi vai ei tehdä mitään. Jihaa, hyvät on vaihtoehdot:cry::cry::cry::cry:

Lisäksi lääkäri vielä sanoi siitä pakastealkion selviämättömyydestä että ”tosi huonoa tuuria” että nykyään hyvin harvoin ne eivät selviä. Eli suomennettuna = vaan tosi rupulaatuiset alkiot ei selviä.
 
Voi itku @Karhurouvanen - oon tosi pahoillani sun puolesta kun ei tullut parempia uutisia! Ja pystyn hyvin symppaamaan kun samoissa tunnelmissa rämpinyt itsekin ja ihmetellyt miksi luomukierrossa tulos voi olla jopa parempi. Kunpa ne pikkufollit nyt ottaisi spurtin! (Mulle kanssa sanoi selviämättömästä alkiosta että pakastus on vähän niin kuin testi sille. Ei paljoa lohduttanut.)
 
Voi hemmetti! Nyt harmittaa tosi kovaa sun puolesta! Mutta mitä hemmettiä tosiaan tuo että iso annos menopuria ja vain 1 folli kasvamassa?? Jos kerta luomukierrossakin oli 3.o_Oo_O
Minkäkokoisia noi muut pienemmät oli, tai siis oliko siitä puhetta? Mä kovasti tsemppaan ja todellakin toivon että pienemmät pääsee to mennessä peliin mukaan!!!

Olisin kyllä sulle toivonut todella parempia uutisia mutta kuten sanottu maasta se pienikin ponnistaa eli ei heitetä vielä kirvestä sinne kaivoon! Vaikka tiiän ettei tämä lohduta yhtään...

Halaus sulle @Karhurouvanen <3
 
@Florie ja @Aislinn83 Kiitos tsempeistä:unsure: Olen nyt toipunut pahimmasta järkytyksestä, toisaalta olin myös jo ennalta vähän varautunut tähän kun viime kierroksella oli hiukan nipistelyjä munasarjoissa ja nyt taas ei melkein mitääno_O En vain uskaltanut sanoa tätä pelkoani ääneen ettei se toteutuisi:D:whistle: Noh nyt tässä pohdiskelen että tehdäkö punktio sitten yhdellä vai ei:whistle: Vähän olen kyllä sillä kannalla että jos sen kuitenkin tekisi. Täytyy katsoa että miten tämä ajatus tästä kypsyy:whistle:

Ne follit oli 1 11 mm ja loput 7 ja 6 ja 5 millisiä. Siis olihan mulla viimeksikin aika sama tilanne, oli 12 millisiä kaksi ja sitten 9 mm ja 5 mm ja loput vielä pienempiä ja silloin tuli lopputulemana se 4 eli otti se viismillinenkin kai sillon spurtin. Mutta silti, tää tilanne vaikuttaa jotenkin erilaiselta, nyt on kierto pidemmällä ja piikkejäkin takana enemmän ja lisäksi että vaikka kasvaiskin jokunen pieni niin tämä isoin jo sitten ainakin mätänee varmaan kun jos sitä siellä ikiaikoja roikotellaan, punktio menis väkisellään ens viikkoon:whistle: Kaikki luomuraskaudetkin mulla on aina alkanut kp 10 oviksista, myöhemmistä oviksista ei ikinä mitään, follit vaan kasvaa kauheen isoiksi, n 28 mm. Noh kattellaan.


Mutta aion kyllä jatkossa varautua aina pahimpaan, mikään positiivisuus ei ole kyllä vienyt kuin aina syvemmälle kuoppaan tässä lapsettomuustarinassa.

Alkuun luomuna yritin olla positiivinen että kyllä se raskaus tulee vaikka onkin vaan yksi johdin - tulikin mutta meni heti kesken. Sitten yritin taas jatkaa kärsivillisesti että huonoa tuuria vaan että kylläse raskaus tulee uudestaan kun kerran kerran jo nappas - ja tulikin mutta meni heti kesken. Päätin taas jatkaa kärsivällisesti että ei kahta ilman kolmatta ja että ei voi niin huono tuuri olla että vielä kolmaskin menisi pieleen ja sieltähän se kolmas raskaus tulikin - mutta meni kesken melkein ennen kuin alkoikaan.

Päätin taas jatkaa kärsivällisesti ja positiivisesti että eiköhän se huono tuuri nyt kuitenkin ollut tässä, mutta kun alkoi tulla täyteen se aika, jossa ajassa olin aiemmin raskautunut peräti kolme kertaa, eikä raskautta kuulunutkaan, niin alkoi pää hajota. Mitattiin jossain välissä AMH, joka oli ruputasoa, mutta päätin vielä yrittää ”sisäisen aikarajan täyteen”.

Ei auttanut, piti lähteä klinikalle. Positiivisena odotin jälleen että jospa ne hoidot toimivat kuitenkin joten kuten kun kuitenkin ultrassa folleja näkyy vielä lähes normaalin alarajan verran - eipä toimineet, tuli neljä follia. Päätin jatkaa positiivisena että neljä on kuitenkin yhtä parempi ja tulikin kaksi alkiota. Vaikka tuoresiirrosta ei raskautta tullutkaan, päätin jatkaa positiivisena, ajattelin että ehkäpä passista sitten - eipä tullut kun alkio ei selvinnyt sulatuksesta.

Päätin sitten jatkaa positiivisena uuteen yritykseen että no jos tällä kertaa saisi vaikka pari follia tai alkiota edelliskertaa enemmän tai vaikka edes sen saman tuloksen - ja tässä sitä ollaan - yhden follin kanssao_O

Eli ainakaan positiivisuus ei ole vienyt mua kuin ojasta allikkoon joten aion varautua jatkossa aina pahimpaan - positiivisella vireellä tietty:whistle:

Lopputulemana:
Asenteella tosiaan on väliä; Positiivinen asenne pudottaa korkealta, negatiivinen ei pudota ollenkaan:LOL:

Tsori teille tästä kauheasta vuodatuksesta, tää nyt on tällasta:alien: Pitää näemmä välillä päästellä vähän höyryjä:whistle:

Mutta siis, ton punktiojutun lisäksi mietin sitä että jos ja kun tässä sille dhea-kuurille joutuu niin kuinka siitä sitten selviää, koska minä kestää kyllä kaikkea, pettymyksiä pettymysten perään ja mitä vaan mutta _odottelu_ tekee mut hulluksio_O

Mukavaa päivää ja viikkoa teille:) Älkää häiriintykö mun masenteluista:D @Florielle rattoisaa kesää elokuuta odotellessa ja @Aislinn83 lle mielenrauhaa ja onnensäde:)

@Florie oletteko muuten jo päättäneet että yritättekö mitään hoitoja niitä lahjahoitoja odotellessa?

Ja @Aislinn83 voisitkohan mennä veritestiin? Mä saan ainakin aina klinikalta kaikki labralähetteet myös paperilla että voi myös Huslabiin mennä, siellä hinta tuskin on huima ainakaan(y)
 
@Karhurouvanen Ei tartte pyytää avautumista anteeksi, anna tulla vaan! Ja joo, toi "pysy positiivisena" on mustakin ihan tyhmä ohje. Mä pysyn korkeintaan realistina, muuten näitä pettymyksiä ei kestä - oon ehkä kahdesti antanut itseni edes haaveilla siitä, että mulla olisi vauva. Muistan molemmat kerrat. (Tästä vähän väänsin edellisen lääkärinkin kanssa, joka ei ymmärtänyt miksen hihkunut etukäteen riemusta jonkun inseminaation kohdalla että kyllä nyt onnistuu. :rolleyes:) Mutta toivotaan nyt, että ne follit vielä spurttaisivat että tulisi edes kaksi tai kolme punktoitavaa. Ja onhan se niinkin että se yksi voi olla se hyvä – kaikesta realismista huolimatta. :)

Meillä on siis ehkä oma luovuttaja; jos hänen kanssaan homma onnistuu, niin päästään alkusyksystä hommiin. Siinä tapauksessa en kokeile enää ivf:ää. Mutta sitten ehkä, jos päädytäänkin jonottamaan tuntematonta luovuttajaa. (Ja sit mietin että pitäisikö jatkaa DHEA:n syömistä ja kuvitella yrittävänsä luomusti. Ahaha.)
 
@Karhurouvanen ompa sinullakin kyllä kivinen tie kuljettuna, sydäntäsärkevää lukea että olet kokenut monta keskenmenoa, onko yhtään tietoa mistä nuo olisivat voineet johtua? Tai miks aina pitäisi johtua jostain, kuten kirjoitit, huonoa tuuria. Oot säkin vaan sissi nainen kun muita jaksat silti aina olla lempeästi kannustamassa ja kuuntelet ja tuet. <3

Itsekin mietin tuossa että olisiko hyvä kuitenkin se yksi punktioida mutta onhan toi aina yhtä helvettiä miettiä sitten että niin jaksaako se yksi isompi sinnitellä sielä, kasvaako jo liikaa jos muut yrittää mukaan jne jne... mutta todella toivotaan nyt onnen pilkahdusta sinne folleille, että saataisiin sulle punktioon tulosta! <3 <3

Mähän oli tätä mennyttä hoitoa ihan vastaankin kun vitutti suoraan sanoen koko homma, olin niin maani ja mantuni myyny ja varma siitä ettei tästä tule mitään. Ajattelin useasti ennenkuin tää alkoi että toiv tulis joku este että siirtyisikin, ei tarttisi vielä ajatella. Että ei se vaan toimi että ajattelisi positiivisesti tai yrittäisi olla ajattelematta. Mä ainakin otin sen asenteen että kaikki menee väistämättä pieleen. No tottakai sitä pientä toivoa siis piti yllä mutta sitten kun hoito käynnnistyi ja eteni niin mun fiilikset parani ja hyppäsin tavallaan mukaan siihen hoitokiekkaan, ehkä se tauko siinä välissä aina tekee sen että tuntuu niin vaikealle valmistautua taas jännittämään, kenties pettymään. Etenkin kun tuloksista ei varmuutta ole.

Lähetän sun folleille nyt lämpimiä ajatuksia täältä. <3 Kasvakaa ja onnistukaa kunnon munasoluiksi!

Katotaan kun lapinreissu tehty, teen uuden digin varmaa vloppuna ja ehkä ens vkolle jos varais yksityiselle sen verikokeen. Sittenhän ei enää ole kuin reilu viikko siihen ultraankaan, jos ei siihen mennessä mene kesken. Sain ajan myös neuvolaan 1.8. Mutta en tiedä, mussa elää joku semmonen sitkeä pelko että ei tää mun tie tässä ollut, ei varmana ollut. Sori negainen kirjoitus. En ees halua mennä mihkään ultraankaan? Jään vaan kotiin sohvan alle. Peitän itseni jollain suklaakäärepapereilla.

Ja älä missään nimessä pyydä anteeksi mitään, antaa tulla vain, niinhän me kaikki. Sitä varten täällä ollaan että vertaistukea saa ja fiiliksiä hyviä kuin huonojakin jakaa! <3

@Florie toivottavasti saisitte aloittaa teidän oman luovuttajan kanssa! :love: alkusyksyynkään ei ole enää pitkä aika!
 
Sama juttu @Aislinn83 - saa negailla! Musta on ainakin ainoastaan luonnollista että kaikkien pettymysten ja kurjuuksien jälkeen ei noin vain voi heittäytyä yltiöoptimistiseksi. Kai sitä mieli suojelee itseään ihan väkisin. Pidän kramppiin asti peukkuja ultraan saakka (ja toki sen jälkeenkin), että siellä tulee hyviä ja huojentavia uutisia. Niiden tuleminen on yksinomaan oikein ja kohtuullista! :):love:

Ja joo totta, ei oo enää pitkä aika. Mut yritän aktiivisesti olla ajattelematta, ettei mene kesä jännittäessä... :censored:
 
@Karhurouvanen Ei tartte pyytää avautumista anteeksi, anna tulla vaan! Ja joo, toi "pysy positiivisena" on mustakin ihan tyhmä ohje. Mä pysyn korkeintaan realistina, muuten näitä pettymyksiä ei kestä - oon ehkä kahdesti antanut itseni edes haaveilla siitä, että mulla olisi vauva. Muistan molemmat kerrat. (Tästä vähän väänsin edellisen lääkärinkin kanssa, joka ei ymmärtänyt miksen hihkunut etukäteen riemusta jonkun inseminaation kohdalla että kyllä nyt onnistuu. :rolleyes:) Mutta toivotaan nyt, että ne follit vielä spurttaisivat että tulisi edes kaksi tai kolme punktoitavaa. Ja onhan se niinkin että se yksi voi olla se hyvä – kaikesta realismista huolimatta. :)

Meillä on siis ehkä oma luovuttaja; jos hänen kanssaan homma onnistuu, niin päästään alkusyksystä hommiin. Siinä tapauksessa en kokeile enää ivf:ää. Mutta sitten ehkä, jos päädytäänkin jonottamaan tuntematonta luovuttajaa. (Ja sit mietin että pitäisikö jatkaa DHEA:n syömistä ja kuvitella yrittävänsä luomusti. Ahaha.)
Sori kun vierailen tällä tavalla ihan väärässä ketjussa, mä lueskelen täällä vähän kaikenlaisia keskusteluja. :cool: Mutta siis muistan lukeneeni, että voi tehdä niinkin, että tuo oman luovuttajan ja ottaa itse kuitenkin jonkun tuntemattoman solut. Siis tuomalla luovuttajan ei tartte jonottaa. En tiedä pitääkö tää paikkansa ja millaiset käytännöt eri klinikoilla on, mutta sitäkin voi kysyä. Toki pitää kysyä siltä tutultakin suostuisiko puolestaan luovuttamaan tuntemattomalle vai vain sulle.
 
Voi @Karhurouvanen ! Oon niin pahoillani!
Onko jatkosuunnitelmia? (Sori jos meni ohi jotain, oli niin monta viestiä ja oon superväsynyt niin saattoi jäädä rivejä välistä!)
Jos mitenkään jaksat vielä tän jälkeen ivf:iä, ni mitäs jos kokeilisitte ilman menopuria? Mulla se esim ei toiminut, niin mitäs jos joku toinen lääke?

Voimia sinne! Ihan paskaa et kokoajan pitää ottaa noita huonoja uutisia vastaan :(
 
Kiitos paljon tsempityksistä @Florie ja @Aislinn83 ja @nyuu :rolleyes: Lämmittää mieltä!

@Florie ihana tuo peukuttaminen kramppii asti:LOL: Ihanaa teillä että jos saatte oman luovuttajan, toivottavasti kaikki sujuu hyvin!

@Aislinn83 Voi kiitos lämpimistä ajatuksista mun muniksille, ihan lämmittää muniksia:LOL: Sua olenkin ajatellut nyt kovasti kun muistan vielä elävästi kuin sulla oli ajatukset ihan maassa eikä juuri toivonpilkahdusta näkynyt olevan tuossa viime ivf:ssä, joka sitten kääntyikin ihan Parhain Päin:rolleyes: Olet elävä todiste että niin se vaan voikin tilanne muuttua vaikka tuntuisi ja uskoisi ensin että asiat menee ihan pieleen:) Eli kaikki on mahdollista!

Olen tänään jo paljon paremmalla mielellä, kattoo nyt mitä tuleman pitää:whistle:

@nyuu Joo siis mähän olisin valmis vaikka kymmeneen ivf:n ihan samantien, se lääkäri vaan haluaa niitä dheaita ja odottaao_O En jotenkaan ole kauhean raskaina vielä näitä hoitoja kokenut muuta kuin hetkittäin mutta yleisvire on aika hyvä, varsinkin verrattuna siihen kauhean luomuyritysaikaan:sick: Lompakon kannalta pieni dhea-tauko voisi tietty tehdä hyvää mutta mielen kannalta eio_O Se oli ainakin se Bemfola mikä oli sulla toiminu, vaikka Menopur ei, oliskos muita lääkkeitä ehdottaa?

@Aislinn83 Hyvää Lapin reissua, koita nauttia ja rentoutua eikö liikaa huolia!

@nyuulle myös lepoa ja rentoutumista ja kiitos hyvistä vinkeistä:)
 
:barefoot::barefoot::barefoot:Musta on tullut niin neuroottinen ja taikauskoinen että en haluaisi tätä edes sanoa:D Mutta tilanne näyttää nyt hiukan paremmalta:rolleyes: Kun vaan jatkaisivat (aiemmat) pikkufollit kasvua:rolleyes::whistle: Huonoa on se että piikittelyjä joudutaan jatkamaan kun follit kasvaa näköjään kaikki niin hitaasti ja limiskin oli kuitenkin tänään jo 10 mm niin voi olla ettei sitten ens viikolla ole otollinen aika siirrolle:cautious: Mutta kattoo nyt mitä tuleman pitää:whistle: Ma on uus ultra:whistle:

Kiitos kysymästä:) Mites sinulla vointi:rolleyes: Onko oireita jo alkanu tulemaan lisää:rolleyes: Onkos ollu mukavaa reissussa ja ootko osannu ottaa rennosti:whistle::)
 

Yhteistyössä