Alhainen anti-Muller hormoni ja ivf

Voi että! Tiiän ettei sitä uskalla hehkuttaa kun pelkää niin kovasti mutta kuitenkin se nyt voidaan sanoa että tilanne tosiaan näyttää paremmalta! :love::love::barefoot::barefoot::barefoot: Maanantaita odotellessa!

Pidän todella todella kovasti tsemppiä ja toivoa yllä!

Ihan mukavaa on ollut, edelleenkin aika oireetonta on joka vähän huolestuttaakin. Eilen tein digin joka nyt näytti 3+. Tietysti ei noihin täysin luottaa voi mutta näillä nyt mennään... Tänään pidän mökkipäivää kun eilen vaellettiin pidempi reissu. en väsynyt ole mutta jotenkin varmuuden vuoksi kuitenkin ottaa vähän iisimmin.
 
@Aislinn83 luota siihen digiin nyt vaan, eikös se juuri ole näyttänyt niin kuin pitääkin:):):):) Ei kai teillä kovin pitkä aika enää varhaisultraankaan ole? Ootteko viikon reissussa? Oh, ota rauhallisesti vaan oikeen olan takaa:) Mä ainakin oikeen odotan että jos sitten joskus oon oikeesti raskaana niin otan koko aika ihan supervarovainen ja sit rupeen just sellaiseksi rasittavaksi tyypiksi joka ei voi tehdä mitään ja jauhaa koko ajan raskaudestaan:LOL::whistle:
 
Tiistaina ajellaan takaisin täältä kotiin ja sitten torstaina alkaa 7 päivän työputki jonka jälkeen onkin kesäloma edessä! Varhaisultra on ke 17.pvä ja mun vimppa työpäivä ennen lomaa mikä on hyvä jos tuleekin huonoja uutisia..

Mikä sun vointi on?
 
Moi @Aislinn83:) Te siis vielä matkailette, toivottavasti olet pystynyt rentoutumaan ja nauttimaan reissusta!

Vointi on mulla ollut ihan hyvä, mulle ei kauheesti kummempia näytä näistä lääkkeistä tulevan, melkoisen normaali on olo ollut:) Vkl oli kauheaa kun pelkäsin että ovis tulee:ROFLMAO: Tuli kauheesti limoja ja nännit oli ihan arat ja ovistestikin alko reilusti tummenee (oli pakko testailla kun oli niin outoa:whistle:), sitten su olikin ovistesti melkein valkonen ja rinnat ja nännit ihan kipeenä niinkuin oviksen jälkeen. Oli aika nihkeitä. Tänään sitten ultrassa kuitenkin kaikki näytti normaalilta, se oli kai sitten joku elimistön huijauso_O Lääkäri sano että voi olla kun on pidempi stimulaatio niin progesteronitaso nousee (erittyy kuulemma muutenkin kuin vaan keltarauhasesta), ja jos se on noussu niin sitten ei voi tuoresiirtoa tehdä kun limis ei kuulemma ole enää otollineno_O Labratulos tulee huomenna.

Noh mutta sitten ne paremmat uutiset: siellä oli 5 isompaa follia ja sitten 5 14 mm follia ja punktio on ylihuomenna joten toivoa sopii että edes osa noista 14mm kerkeis mukaan:rolleyes::geek::whistle: On ollu tää follien kasvu tosi hidasta tässä nyt ja vähän eri tahtia kasvavat, nytkin 4:ssä päivässä yks oli kasvanu 10 mm ja yks vaan 5 mm:whistle: Mutta siis vois olla saumaa 5-10 folliin:rolleyes::geek::geek::geek:
 
Elikkä keskiviikkoa odotellessa!!! :barefoot::barefoot::barefoot::barefoot::love::love::love::love::love: Apua - en malta pysyä housuissani!! Puhallan täältä semmosta onnen puhuria että ei ole ennen nähty. Vähän väliä tänään tänne kurkkailin että ootko vastannut. :)

Toivottavasti labratulokset puhuisi sen puolesta että pääsisit tuoresiirtoon. Kaikkea nää elimistöt voi vaan saada aikaan, on se jännä kyllä.:confused:

Mutta mukava kuulla että sun olo on muutoin pysynyt hyvänä.:) Miten sulla meni viime punktio?
Nyt yrität rentoutua ennen keskiviikkoa, toivottavasti sulla ei töiden puolesta ole rankkaa. <3 <3
 
Kiitos tsempeistä @Aislinn83 ja @nyuu :):rolleyes::rolleyes: Paistaa se päivä joskus risukasaankin - ainakin häivähdyksen verran :LOL: Olen varma että mun follit intoutu kasvuun @Aislinn83 lähettämän lämmön myötä <3 Niitä oli siis eka ultrassa 7 ja sitten 8 ja nyt 10.

Viime punktio meni tosi hyvin mutta nyt vähän pelottaa kun mun oma lääkäri tekee sen:LOL: Noh kai siitä selviää:whistle: Yritän olla Reipas niin jospa se siitä:) Töiden kanssa on onneks nyt aika iisiä, varsinkin parin päivän päästä väljentyy työtahti. Ja saanpahan onneksi saikkua sen punktiopäivän kun viimeksi osu tietty vapaalle:LOL:

Toivottavasti teillä on kaikki hyvin ja kiitos tuestanne, kyllä lämmittää mieltä kun tän AMH-ongelman kanssa saa aina tuntea olevansa niin yksin:)
 
Kiitoksia @Aislinn83 :) Tulen toki kertomaan sitten heti huomenna, jaih vähän jännittää mutta silleen ihan kivasti:barefoot: Tänään tuli se progesteronilabravastaus ja se oli kaksi eli kai kaikki ok:) Tai ainakin lääkäri sanoi silloin että jos on alle kolme niin sit voidaan tuoresiirto tehdä, 2,8 näytti olevan tuossa viitearvossa se follikkelivaiheen raja:) Mulla vaan kroppa kai sitten niin odotti ovista kovasti kun on vuosikaudet siihen tottunu niin päätti kai sitten käyttäytyä ihan kuin ovis olis ollu:LOL:

Mukavaa onko se viimeistä Lapin iltaa teille sinne, nauttikaa vielä tunnelmasta:rolleyes:

@nyuu lle onnittelut kun vaklasin siun ultratulokset:rolleyes:
 
Ken kuuseen kurkottaa, se katajaan kapsahtaa:cautious: 10 follia, 5 munista. Noh on toi kuitenkin ihan kiva määrä, kun vaan nyt hedelmöittyisivät:rolleyes: Ne viis olikin niitä pieniä, hormonein kasvamaan pakotettuja huijausfolleja, jospa nää oiskin sitte tosiyksilöitä:rolleyes::whistle::whistle: Punktio meni ihan kivasti, vähän sattu kun viimeksi ei ollenkaan mutta ei se nyt mitenkään kauheen kauheetakaan ollut, mieluummin punktio kuin hammaslääkäri:p

Nyt vaan toivotaan hyvää hedelmöittymistä:rolleyes::rolleyes::rolleyes::rolleyes:
 
Kyllä tuolla viidellä munasolulla vauva jos useampi tehdään! :love::love::love: Koska saat tietoa jatkosta siirtoineen? Toivotaan superhyviä alkioita!!!:barefoot::love:

Mullakin tuo toka punktio oli vähän kipeämpi, ehkä johtui siitä että ekalla kerralla kuvittelin etten selviä hengissä ja yllätyin että selvisin ja nyt tokassa tosiaan tiesin minkälaista kipua odottaa ja jännitin sitä.:cautious:

Ootko miten toipunut?
 
:love::love:@Aislinn83 :LOL::LOL::LOL::LOL: Just toi että ”ekalla kerralla kuvittelin etten selviä hengissä ja yllätyin että selvisin”!!!! Just noin! Eka punktio meni just sillai että kun odotti jotain ihan kauheeta ja sit ei ollukaan niin kauheeta! Ja sit mulla ei kyllä oikeesti sattunu oikeestaan ollenkaan. Nyt oli eri lääkäri ja tietysti oli se tilannekin vähän eri kun toisella puolella oli 8 follia ja toisella kaks niin joutuivat vääntelemään ja hoitaja paineli vatsaa ja kokonaisuudessaankin kesti paljon kauemmin, yli 15 minuuttia kun eka kerralla oli ehkä 5 min ja siinä ajassa jo kipulääkkeenkin vaikutus hälveni ja joutuivat antamaan lisää!

Noh mutta siitä selvittiin ja eipä se kovin kauheeta ollu, tarpeen tullen menisin vaikka heti huomenna uudestaan:LOL: Hyvin olen siis toipunut, eilen jo kaikki ok klinikalta lähtiessä, pientä aristusta että kohtuu hitaasti joutuu kävelemään eikä mitään vuotoakaan ole ollut enää, sillon eka kerralla vuoteli parisen päivää ihan reippaasti.

Juhuuuu, äsken tuli paljon pelätty ja odotettu lääkärin soitto!!! 4 viidestä on hedelmöittynyt:love::love::love::love: Huomenna on siirto jos kaikki menee hyvin:love::love::love::love:
 
Viimeksi muokattu:
Se oli oikeesti aika ”hauska” hetki se eka punktio kun tajusin että se on jo kohta ohitse ja kipu oli lääkkeiden avulla tietysti hallittavissa.:LOL::LOL: Kun mä jännitän kaikkia tommosia toimenpiteitä paljon, en varmaan koskaan totu niihin. Mutta kyllä mä sen punktion kuvittelin sillai että henki lähtee, no osalla tietysti on todella todella kivuliasta etten tarkoita etteikö se pelko aiheellista ois.:)

Siis vallan mahtavaa!!!:love::love::love::love::barefoot::barefoot: Päästään piinailemaan sun kanssa!!! Upeeta! Missä sä nyt olitkaan hoidoissa kun ei mun harava pää muista mitään. :p Kerro sitten heti miten siirto meni ja kaikki yksityiskohdat yms!!:love::love:
 
Iltaa! Siirto oli kuin olikin tänään:rolleyes: Vaikka tietenkään ikinä koskaan milloinkaan mikään ei voi mennä niin kuin siinä eräässä nimeltä mainitsemattomassa ohjelmassao_O Olin aamun ihan aivoverisuonipullistuman partaalla kun klinikan nettisovellukseen ei tullut mitään merkintää pakastetuista alkioista, kuten viimeksi tuli jo heti aamusta! Soittelikin jo sinne paniikissa että minulle täytyy sitten kyllä heti puhelimitse ilmoittaa jos ei siirtoon päästäkään! Noh, olihan siellä siirtokelpoinen, ihan hyvä alkio, YKSI KAPPALE! Neljästä alkioista yksi oli kuukahtanut, 1 oli hidas (3-soluinen ja 1 oli nopea (6-soluinen) ja nämä kaksi alkioista hidas&nopea menivät sitten jatkoviljelyyn koska eivät olleet pakastuskelpoisia o_O Noh tietäneehän sen mun tuurilla että selviävätkö blastoiksi vaiko ei mutta pääasia että tuo yksi nyt on normaali ja siirtyi tänään majailemaan kohtuuni:rolleyes:

Se siirrettiin nyt siis kakspäiväsenä kun alunperin sain päättää että katotaanko vkl yli että selviävätkö blastoiksi vai siirretäänkö ja nyt 2-päiväsenä. Ei tarvinnut montaa tovia miettiä päätöstä:LOL:

Mukavaa viikonloppua kaikille:)
 
Voin vaan kuvitella sen raastavan tunteen kun oot odottanut tietoa. Toivottavasti nyt noista kahdesta jatkoviljelyyn jääneestä molemmat tai edes toinen selviäisi pakkaseen! Mutta toisaalta niitä ei välttämättä tarvita koska sulla majailee siellä nyt hyvä pieni alkio joka tarraa kovin kiinni!:love::love::love::love::love::love::love:

Ihana uutinen että yksi ihana siellä sua odotti.:love:

Koska sulla on testipvä tai koska meinaat alkaa testailla? Hyvä päätös että nyt tämä 2-pväinen siirrettiin, tärkeä päästä mieluiten kohtuun ja jatkaa elämää siellä.:):) :barefoot::barefoot::love:

Tulee jännittävät ajat, apua!! Oon aivan innoissani!
Mikä sun vointi on?

Mulla on 2/7 työpäivät takana ennen kesälomaa. Vähän pää on jo lomalla.:whistle:
 
Joo oli se kyllä inha se aamu kun epäilin vielä klinkallakin että hoitaja jotenkin vaan harhauttaa mua ettei halua kertoa huonoja uutisia:ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO: Lääkärikin katto varmaan että mikä hullu kun tuijotin sitä herkeämättä ensisekunnit kun yritin lukea sen naamaa ettei nyt ala mitään turhia lässyttää vaan kertoo vaan raa’asti totuuden:LOL:

Joo hitsi et toivon et tärppäis kun eka kerralla en oikeen edes mitään toivonut kun ajattelin olevani niin huono onninen ettei mitään mahiksia kerralla onnistua:whistle: Nyt sun esimerkistä rohkaistuneena toivon seuraavani sun jalanjälkiä:rolleyes::rolleyes::rolleyes: Sä oot mun alkionsiirtoidoli:LOL:

Miten sä olet voinut? Onko oireita alkanu tulemaan lisää:rolleyes::rolleyes::rolleyes:

Mutta on toi kyllä että mitä toikin on että alkioista yksi ei hedelmöity, yksi on muuten vaan ihan rupu, yksi on hidas, yksi on nopea ja yksi on normaali:ROFLMAO: Onpa oikeen komppania, joka lähtöön löytyy:ROFLMAO:

Mun vointi on ollut oikein mainio, turvotus vähän vaivaa mutta se nyt vaivaa aina muutenkin mutta nyt varsinkin kun on kortisonit ja hormonit ja kaikki pelissä:LOL:

Oi että ihanaa että sulla alkaa loma! Onko oikeen kuukausi lomaa:rolleyes: Pääset lomailemaan ja rentoutumaan ja nauttimaan raskaudesta:rolleyes: Mulla oli jo minilomani mutta nyt onneks päättyy tää raadantajakso ja seuraavat kolme vk on vaan vähän töitä:)

Koitahan jaksaa viimeinen loppurutistus töissä!
 
Mä muistan kans tän toisen siirron kun olin jo varmaan sata kertaa käynyt päässäni sen tilanteen läpi että ne sanoo että sama ongelma toistui kuin ekalla kerralla. Nytkin oon jo käynyt tulevan keskiviikon ultran läpi ja sen hetken kun lääkäri kertoo että ei ole alkio elossa tai sykettä ei kuulu tms. :(:(

Mulla pysynyt tilanne samana, rinnat yhtä kipeät ja repäisykipuja on sekä joskus jopa menkkakivun tyyppisiä tuntemuksia ja etovia oloja välillä mutta aika harvoin niitä kummiskin tulee. :unsure:
Saa nähdä mimmonen kesäloman aloitus tulee keskiviikkona, aika on 9.30 joten kerkiää jotenkuten vielä perua sen päivänä iltavuoron jos kaikki menee pieleen. Juu kuukausi on lomaa! :)

Voi vitsit mikä uutinen että blastokin saatu pakkaseen! :love::love::love: Mulla ei ole koskaan päätynyt pakkaseen mitään, kaikki jatkoviljelyyn jääneet on menny roskiin!

Puhallan täältä tarttumista sinne! :love:;):love: Toivon kovasti että teillä alkaa nyt raskaus tästä siirretystä ihanasta!
 
Kiitos tsempityksistä @Aislinn83 ja @nyuu:) Mua nyt tietty huolettaa sen blaston selvitytyminen sulatuksesta jos niikseen tulee kun viimeks kävi niin kuin kävi:cautious: Noh mutta se on sen ajan murhe, kattellaan nyt ekaks tämä:whistle: Ihanaa oli kun olin koko aamun miettinyt että mulla täytyy olla paha rupuisuus muniksissa kun hedelmöittymis% on hyvä mutta sen jälkeen alkaakin rupuilu, niin se labratyöntekijä joka mulle soitti niistä tuloksista ni sanoi ihan ohimennen että tämähän oli ihan normaali tulos, oikeastaan hyvä, että heillä on odotuksena aina 1 blasto/viis hedelmöittynyttä munista. Nyt oli vaan 5 munista ja 4 hedelmöittynyttä ja yks siirretty josta ei tiedä ja sitten tämä blasto. Se selitteli kaikkee luonnollisesta oviksesta ja yhestä munasta ja blaa blaa blaa ja mä tunsin itseni kerrankin ei-niin-huonoksi (kop kop kop):D:D:D

Ihanaa @nyuu että sinulla on kaikki hyvin:rolleyes:

@Aislinn83 Voi ei, todella hyvin muistan tän sun siirron kun olit niin toiveet maassa, olenkin yrittänyt sitä ajattelemalla luoda uskoa itseeni että kaikki on mahdollista, jos et kerran sinä ollenkaan uskonut ja silti tuli plussa niin miksei sitten minullekin:)

Voi kauhea, älä nyt noin kauheita ajatuskuvioita pyöritä! Eikös noista tule ihan ahdistunut olo:unsure: Minä uskon että kaikki on sulla hyvin kyllä, ei ole mitään merkkejäkään mistään epänormaalista, kohdunulkoista sun tuskin tarvii pelätä kun olet jo niin pitkällä, ja eihän sulla ole mitään historiaakaan mistään huonosti menneistä raskauksista. Oireitahan kuitenkin on nuo tissikivut ja repäisty ym ihan selkeät vaikkei sitten (vielä) niin paljon olekaan, mutta eihän kaikille tulekaan paljon oireita.

Koita vaan pitää pää kylmänä äläkä liikaa uhkakuvia luo, varsin todennäköisesti kaikki on hyvin! Eikös tää ollu siun eka plussa niin musta ainakin tuntuu että ne jotka ei oo ikinä luomuna plussannu niin kun ne hoidoista plussaa niin kaikki menee hyvin:geek: Jospa siellä on ollu vaikka putkien värekarvat laiskat ja siksi ei ole luomuraskaus napsannu vaikka muuten kaikki toimiskin:)

Koita jaksaa rautahermoilla! Tän yön kun nukut niin sitten voit jo melkein laskea tunteja siihen ultraan ja sen jälkeen toivottavasti huojentua:rolleyes: Onneks on aika aamulla ettei tarvi päivää piinata kauheessa hermopinteessä!
 

Yhteistyössä