Kiitos tsempityksistä
@Aislinn83 ja
@nyuu Mua nyt tietty huolettaa sen blaston selvitytyminen sulatuksesta jos niikseen tulee kun viimeks kävi niin kuin kävi
Noh mutta se on sen ajan murhe, kattellaan nyt ekaks tämä
Ihanaa oli kun olin koko aamun miettinyt että mulla täytyy olla paha rupuisuus muniksissa kun hedelmöittymis% on hyvä mutta sen jälkeen alkaakin rupuilu, niin se labratyöntekijä joka mulle soitti niistä tuloksista ni sanoi ihan ohimennen että tämähän oli ihan normaali tulos, oikeastaan hyvä, että heillä on odotuksena aina 1 blasto/viis hedelmöittynyttä munista. Nyt oli vaan 5 munista ja 4 hedelmöittynyttä ja yks siirretty josta ei tiedä ja sitten tämä blasto. Se selitteli kaikkee luonnollisesta oviksesta ja yhestä munasta ja blaa blaa blaa ja mä tunsin itseni kerrankin ei-niin-huonoksi (kop kop kop)
Ihanaa
@nyuu että sinulla on kaikki hyvin
@Aislinn83 Voi ei, todella hyvin muistan tän sun siirron kun olit niin toiveet maassa, olenkin yrittänyt sitä ajattelemalla luoda uskoa itseeni että kaikki on mahdollista, jos et kerran sinä ollenkaan uskonut ja silti tuli plussa niin miksei sitten minullekin
Voi kauhea, älä nyt noin kauheita ajatuskuvioita pyöritä! Eikös noista tule ihan ahdistunut olo
Minä uskon että kaikki on sulla hyvin kyllä, ei ole mitään merkkejäkään mistään epänormaalista, kohdunulkoista sun tuskin tarvii pelätä kun olet jo niin pitkällä, ja eihän sulla ole mitään historiaakaan mistään huonosti menneistä raskauksista. Oireitahan kuitenkin on nuo tissikivut ja repäisty ym ihan selkeät vaikkei sitten (vielä) niin paljon olekaan, mutta eihän kaikille tulekaan paljon oireita.
Koita vaan pitää pää kylmänä äläkä liikaa uhkakuvia luo, varsin todennäköisesti kaikki on hyvin! Eikös tää ollu siun eka plussa niin musta ainakin tuntuu että ne jotka ei oo ikinä luomuna plussannu niin kun ne hoidoista plussaa niin kaikki menee hyvin
Jospa siellä on ollu vaikka putkien värekarvat laiskat ja siksi ei ole luomuraskaus napsannu vaikka muuten kaikki toimiskin
Koita jaksaa rautahermoilla! Tän yön kun nukut niin sitten voit jo melkein laskea tunteja siihen ultraan ja sen jälkeen toivottavasti huojentua
Onneks on aika aamulla ettei tarvi päivää piinata kauheessa hermopinteessä!