Alhainen anti-Muller hormoni ja ivf

Alotin nyt vähän lisävitamiinien ja -ravinteiden käytön, tai siis kaikenlaista olen käyttänyt ennenkin mutta nyt olen lueskellut kaikenlaista taas enemmän ja lisäsin nyt valikoimaan N-asetyyli-kysteiinin (NAC) L-Karnitiinin ja Glutationin. Ovat antioksidantteja ja niitä on jonkun verran tutkittu ja vissiin on tuloksiakin ihan hyviä. Samaa linjaa Ubikinonin kanssa että auttaa jos auttaa ja uskoo ken tahtoo. Mutta siis mä olen tällainen lisäravinnetyyppi muutenkin:whistle: Mutta siis ei kai antioksidanteista pitäis mitään haittaakaan olla ja toisaalta jonkun verran olen lueskellut tästä oksidatiivisen stressin (happiradikaalit) vaikutuksesta munasoluihin.

Miesten Sermatrop-valmisteessa on näitä juuri samoja em ainesosia ja sillä on ainakin siittiöiden oksidatiiviseen stressiin (ja sen myötä dna-fragmentaatioon) hyviä tuloksia ihan lääkäreidenkin mukaan ja meidänkin kokemuksen mukaan, meillä oli siis spermassa aiemmin tuo ROS (reactive oxygen species) -arvo korkea mutta normalisoitui tuon valmisteen käytön myötä.

Näiden lisäks käytössä tietty perus B, sinkki, D, omegat, seleeni, C-voita, gelee royale yms ja sitten se Inofolic missä nyt on osittain näitä samojakin. Täytyy vielä kysellä huomenna mitä lääkäri on mieltä mutta tuskin se sen kummemmin on ehkä mitään mieltä:LOL:
Meilla onnistui 9. siirto, kun oltiin juuri noita syoty. Itse soin asetyylikysteiinia, glutationia yms. Uskon, etta erityisesti auttavat miehen siittioiden oksidaatioon ja defragmentaatioon (han sitten soi Sermatropia ja muita 7kk, ja sitten plussa tuli). Ainoa juttu: jos on kilpirauhasessa yhtaankaan vajaatoimintaa, ei kannata syoda karnitiinia. Soin jonkin aikaa kuikausien varrella, mutta lopetin tuon kuultuani.
 
:whistle::)Kiitos vinkistä @Rusakkonen! Mulla meinaan on vajis! Hyvä tietää, pitää vielä tutkailla asiaa vähän enemmän. Mä itse epäilen että toi vajis ja kortisoni teki ehkä ne kauheet oireet siitä dhea:stao_O

Ihanaa että teillä tärppäsi ja olenkin sua nähnyt tuolla muissa ketjuissa että hyvin menee:rolleyes: Muistan sut meinaan kun täällä ekan kerran reilu puol vuotta sitten kyselin siitä sperman oksidatiivisesta stressistä ja sinä vastasit:) Onnea jatkoon, sähän oletkin jo huiman pitkällä:rolleyes: Mä jatkan täällä vielä näiden lisäravinteiden ym kanssa puljailua mutta toivottavasti perästä tullaan:whistle:
 
:whistle::)Kiitos vinkistä @Rusakkonen! Mulla meinaan on vajis! Hyvä tietää, pitää vielä tutkailla asiaa vähän enemmän. Mä itse epäilen että toi vajis ja kortisoni teki ehkä ne kauheet oireet siitä dhea:stao_O

Ihanaa että teillä tärppäsi ja olenkin sua nähnyt tuolla muissa ketjuissa että hyvin menee:rolleyes: Muistan sut meinaan kun täällä ekan kerran reilu puol vuotta sitten kyselin siitä sperman oksidatiivisesta stressistä ja sinä vastasit:) Onnea jatkoon, sähän oletkin jo huiman pitkällä:rolleyes: Mä jatkan täällä vielä näiden lisäravinteiden ym kanssa puljailua mutta toivottavasti perästä tullaan:whistle:
Onnea matkaan! Varmasti teillakin onnistuu!!! (y)(y)(y)(y)(y)
 
:whistle::)Kiitos vinkistä @Rusakkonen! Mulla meinaan on vajis! Hyvä tietää, pitää vielä tutkailla asiaa vähän enemmän. Mä itse epäilen että toi vajis ja kortisoni teki ehkä ne kauheet oireet siitä dhea:stao_O

Ihanaa että teillä tärppäsi ja olenkin sua nähnyt tuolla muissa ketjuissa että hyvin menee:rolleyes: Muistan sut meinaan kun täällä ekan kerran reilu puol vuotta sitten kyselin siitä sperman oksidatiivisesta stressistä ja sinä vastasit:) Onnea jatkoon, sähän oletkin jo huiman pitkällä:rolleyes: Mä jatkan täällä vielä näiden lisäravinteiden ym kanssa puljailua mutta toivottavasti perästä tullaan:whistle:
PS - ehka kannattaa ottaa testosteronitasotesti (siis itseltasi), se voi antaa osviittaa, etta kandeeko ottaa DHEA:aa. Minulla kylla oli alhainen taso, etta sen suhteen olisi ollut OK ottaa, mutta laakari oli silti sita mielta, ettei enaa DHEA:a. Eli siina yrityskierrossa, jossa plussasin (ja myoskaan edeltavassa) minulla ei ollut sita lainkaan.
 
Olipa @Karhurouvanen kauheat oireet tuosta dhea:sta.:(
Miten sun lääkäri meni koskien siirtoa? Oi että pian päästään piinailemaan? :love: Kysyitkö lääkäriltä noista lisävitamiineista mitä oot alkanut syödä? Ois varmaa sillo itsekki pitäny paremmin perehtyä niihin..
Mä oon elänyt hiljaiseloa kun kaikki pvät ollu niin kiireisiä vaikka lomalla oon, lukemassa oon käynyt kyllä. :)
Neuvolassa olin torstaina ja iha perus höpötystä vaa ja klappujen ja klippojen täyttämistä. Pitäis käydä ens vkolla verikokeessa, ottaa mm jonku seerumiseulonnankin. Ei mitää ultrausta tms ja mua ärsyttää. Vaikka osasin varautua ettei sielä saa tietää onks kaikki kunnossa. Postissa tulee sitten aika sinne nt-ultraan. Kerroin että vähä huolestuttaa se tsh-arvo 2,4 että oisko kilpparissa häikkää mit vissii ne ei sitä neuvolan kokeisiin laita et lääkärille pitää mennä sit asiasta.

Sitte viime yönä kävin pissalla ja tuli vähä valkovuodon seassa vaaleanpunaista, siis tosi tosi vähäsen ja tukka pystyssä valvoin sitte ja murehdin. Aamusta ei mitään ja aamupäivällä seksin jälkee sama juttu, mut tosi tosi vähäsen. Ei sitä ees huomaisi ellei joka kusipaperia pidä syynätä. Eikä muutoin mitää epänormaalia koko pvänä. Saa nähdä mitä toi tarkoitti. :unsure: Etovia oloja alkanu olee aamupvästä ja väsynyttäkin, tänää särki sitte päätä huolella. Oon vähä uskaltanut käydä juoksemassa.:)

Tässä arvon että varaanko uä yksityiselle vai odotanko nt-ultraan. En tiiä yhtään..o_O

Äh kauheet paatokset musta.:confused:
 
Heii kiitos vinkistä ja tsempistä @Rusakkonen :) Sun periksiantamattomuus esimerkki luo kyllä toivoa ja antaa voimaa:rolleyes: Täytyy katsoa jos sitten vaikka myöhemmin katsois niitä testotestejä, ajattelin kyllä muutenkin että palaan vielä sen dhea:n yritykseen jos ei nyt pas tuota tulosta:whistle: Kaikkea hyvää sulle raskauteesi:rolleyes:

@Aislinn83 Voi ei, voin vaan kuvitella ton jatkuvahkon huolen että onko kaikki ok:unsure: Vaikka sullakaan ei mitään syytä ole epäillä etteikö olis niin tottahan sitä huolii varsinkin kun raskaus ei ole tullut mitenkään helpolla. Toivottavasti viimeistään sitten sen seuraavan ultran jälkeen uskaltaisit vähän huokaista helpotuksesta ja rentoutua:) Sullahan on kaikki mennyt niin mallikkaasti kuitenkin:) Kohtahan teillä alkaa jo mahat kasvaa:rolleyes:

Mulla on ollut täällä kauheaa kiirettä töiden ja kaikenmaailman muun asian kanssa, oon käynyt lukemassa mutta ei ole ollut sopivaa hetkeä vastaamiseen.

Se lääkärikäynti meni oikeen mukavasti, limis oli oikeen hyvä ja folli sopiva että siirtoaika on nyt yliylihuomenna pe:rolleyes: En kyllä oikeen uskalla aatella että siirtoon päästäis kun viimeksi kävi miten kävi ja taaskin on vain se yks alkio pakkasessa. Ihan kauhistuttaa, olen yrittänyt suunnata ajatuksia tulevaan yritykseen sitten taas ettei nyt liikoja toivoja elättele, otetaan se sitten iloisena yllätyksenä jos kävisikin niin onnekkaasti että siirtoon pääsis:whistle: Pyysin jälleen soittoa että jos ei selviä sulatuksesta. Onneksi on vapaapäivä silloin niin aion nukkua oikeen myöhään että jos se ikävä soitto sitten tulee niin voin sitten herätä siihen ettei tarvi aamua hermota:LOL::whistle:

Herran haltuun sitten vaan:whistle:
 
  • Tykkää
Reactions: Rusakkonen
@Aislinn83 Kiitos tsempeistä ja Voi ei, älähän nyt anteeksi pyytele ”vastaamattomuutta”:LOL:

Niin se kai pitäis kiinnittyminen sitten huomenissa, ellei jo tänään, ollao_O Mulla tuli 4 h siirron jälkeen ihan vähän vuotoa ja ajattelin heti että Jai, kiinnittymisvuotoa:D mutta eipä se kai ihan noin pian taida vielä kiinnittyä:whistle: Varmaan sitten toimenpiteestä johtuvaa.

Mulla on nää samat kuin aiemminkin eli luget ja Prednison. Mietin kyllä että miksei mulle sitä Gonapeptyliä tai muuta vois kokeilla kun niin monelle muullekin ja vissiin kuitenkin hyviä tuloksia näyttää olevan. Noh en sitten lähtenyt mitään kyselemään kun olin niin onnellinen että melkein mykistyin:LOL: Lueskelin eilen just sellaisesta tutkimuksessa olevasta, kiinnittymistä tukevasta, suun kautta otettavasta Nolasidan-tms lääkkeestä. Jatkon varalle.

Se aamu oli ihan kauhea kun vaikka yritin nukkua niin heräsin puolen tunnin välein tarkistamaan kelloa kun olin asettanut itselleni aikarajan ”että mihin mennessä ”soitto tulee jos on tullakseen”. Sitten kuitenkin siirsin sitä aikaa koko ajan eteenpäin ja lopulta nousin vasta 25 minuuttia ennen lähtöaikaa kun pelkäsin että jos nousen ja alan valmistautumaan niin sitten se soitto tietty heti tulee:whistle:

Hämmensi lääkärinkin luulemaan että jotain on tapahtunut ja se meni vielä uudestaan tarkistamaan että alkio on selvinnyt:LOL:

Kiitos @nyuu ihanista tsempeistä:rolleyes: Toivon niin että pääsisin tulee teidän perässä:rolleyes: Ois niin hienoo:love:

Siitä blaston laadusta en kyllä tiedä, oli siis vain hyvin selvinnyt sulatuksesta mutta muuten en tiedä enkä niin ole kiinnostanutkaan mutta luulen että ei kyllä ole ihan parasta laatua kun eivät mitään sanoneet:whistle:

En siitä nyt kuitenkaan ole niin huolissani kun monen laatuisilla sitä kuitenkin raskaudutaan ja olen niin innoissani että on blasto nyt:) Testipäivä on su 18.8.

Mukavaa viikonloppua teille ja nauttikaa raskauksistanne:rolleyes:
 
Onhan se voinut olla myös kiinnittymisvuotoakin vallan hyvin??? Toivotaan niin!!! :love:Minkälainen sun vointi on? Halkeen kyllä onnesta jos sä teet plussatestin!!!!

Mä oon jossain tappoflunssassa, ei mee sitte millää ohi. Viikon jo kestänyt. o_O
 
Moi
Tylsää olla näin masentava mutta masentavaa tää mun eloni on. Kuten arvata saattaa niin eipä taida plussaa tulla tässäkään kierrossa. Mitään oireita ei ole (eipä tosin kyllä ollut oviksestakaan eikä Ovitrellestäkään, epäilin jo sen toimimattomuutta mutta kyllä sitten raskaustesti näytti plussaa kun kokeilin) ja testit on negaa ja tänään on dpo 10/pp5. Dpo 10 on mulla aina plussat näkynyt.

Taidan muuttaa yksin jonnekin autiosaarelle odottamaan sitä raskautumisen ihmettä.

Pahoittelut näistä surkeista mietteistä:unsure: Toivottavasti olet @Aislinn83 parantunut flunssasta ja ihanaa että teillä on kaikki sujunut hyvin raskaudessa ja alatte olemaan oikeesti jo Tooooosi pitkällä:rolleyes:

Seuraan kyllä toivottavasti vielä joku päivä vielä teitä perässä(n) ...Ellen sitten jää sinne autiosaarelle asumaan, sieltä tuskin lapsettomuusklinikoita löytyy:ROFLMAO:
 
Sulla on @Karhurouvanen sunnuntaina virallinen testipäivä? No siihenhän on vielä aikaa? Mistä toi dpo taas laskettiinkaan? Mähän testasin sillon pp7 vai pp8 ovistestiin joka oli ihan blanko ja sitten siitä kahden päivän päästä uudestaan ja sillon tuli se typerä "haamuplussa" joka tod näk meinas sillon plussaa jo mutta eihän sitä ovistestinä voinut luottaa kun siinä se ei plussa ole silloin. Että ei se nyt vielä välttämättä näy vaikka aikaisemmilla kerroilla ois näkynyt?
 
@Aislinn83 Olet niin symppis kun jaksat aina luoda lohtua:) Ja tottahan tuo että ei voi ajatella että ”aina on näkynyt päivänä 10”, kun eihän se aina niin mene. Dpo on päiviä oviksesta (days past ovulation), ovispäivä on 0. Vaikka ethän sä näitä tietoja kyllä enää tarvitse:LOL: Onneksi:rolleyes:

Mutta siis alkion iästään se riippuu ja blastolla voinee laskeskella vielä vähän tarkemmin kun tietää varmuudella milloin alkio on saavuttanut sen blastovaiheen. Mutta siis mullahan on nyt pp 7 eli alkio olisi nyt jo 12 pv ikäinen niin luulisi pikkuhiljaa näkyvän jos on jotain mitä näkyä - ja tuntuvankin. Mut kun ei.

Noh taas kerran sitten vaan uuteen nousuun. En vaan nyt oikein tiedä mitä tekisi että kokeillako uutta hoitoa taas heti kun mahd (edelliset hoidot oli 4 munista ja kaks alkiota ja 5 munista ja kaks alkiota, joten korkeintaan samankaltainen tulos lienee odotettavissa) vai sitten kokeilla vielä josko sitä dhea:ta pystyisi kuitenkin käyttämään tai sitten vaihtoehtoisesti jotain niitä vitamiini/antioksidanttihörhöilyjä ja sitten uus ivf sitten kolmisen kuukauden päästä:whistle: En kyllä jaksaisi odotella mutta täytyy miettiä ja katsoa mitä lääkärikin sanooo_O

Onnea ja iloa sinulle päiviisi:)
 
@Karhurouvanen älä menetä toivoa! Testaa testipäivänä, jos sillonkaan ei mitään ni sit ehkä hyväksyttävä tulos mikä tulee :( mut sitä ennen kaikki mahdollista!

Ja kannattaahan sitä dhea:ta kokeilla. Sit yrittää vielä. Oliko teillä siis mitkä kaavat kokeiltu?

Ja en halua tuputtaa mitään, mut mites sit tää lahjasoluvaihtis? Oisko se helpottavaa vai ahdistavaa, jos menisitte lahjasolujonoon jo nyt kolmatta hoitoa odotellessanne, ja sitten oottelette kolme kuukautta ja vielä omilla soluilla, ja jos sittenkin käy huonosti niin tieto siitä et jo toinen oljenkorsi on vetämässä :) enkä tosiaan siis tahdo painostaa! Voihan olla et kolmas kierros menee paremmin ja onnistuttw, tai vaikka ette siitä kiekasta vielä niin tulokset menis parempaan suuntaan ja kannattaa vielä kokeilla omilla soluilla se neljäskin kierros :) oliko teille kokeiltu lyhyttä kaavaa maksimaalisilla lääkeannoksilla?
 
@nyuu n neuvot kuulostaa tosi hyvältä ja lahjasolut on ollu alusta asti selkeä vaihtoehto jos ei omilla onnistu!

Mutta ehkä ehkä ehkä niitä ei tarvi koska tänään tuli haalea plussa! Tein vielä toisenkin testin samasta pissasta kun ajattelin että jos joku meni pieleen mutta kyllä se toinenkin testi on plussa! Ja ovistesti kanssa! Hihii, uskomatonta! Viiva on ihan haalee (suht samanlainen mitä tuli Ovitrellestä) mutta selvä kuitenkin ja vaikka olisikin joku kemiallinen tai jotain niin ihanaa nähdä näin vuoden tauon jälkeen että minunkin soluillani voi raskaus alkaa ja että hoidoillakin voi plussan saada:) Jatkuvaan raskauteen en usko ennen kuin näen mutta sen sitten aika näyttää:whistle: Mutta erävoitto tämäkin:D:LOL::rolleyes: Kiitos teille tsempistä:love:
 
SIIS APUA MITEN IHANAA!!:love::love::love: Aivan huikeeta!!! PLUSSA!!!:love: Tätä sietää hyppiä ja riemuita. Vaikka joo tiedän että sitä ei uskalla uskoa ja toivoa mutta silti PLUSSA!

Niin paljon onnea @Karhurouvanen. Nyt se jännäys sitten alkaa! Onko mitään oloja ollut? Ei ilmeisesti kun ylempänä kirjoitit että ei. Mutta siis näin se vain voi olla että ei välttämättä ole, ja vaikka on toivonsa jo menettänyt niin se testi voi kahdeksi viivaksi muuttua. :):):)
 
@Aislinn83 Näinpä! Ei tosiaan ole MITÄÄN. Kattelin eilenkin rintoja että ei tällasilla tyhjillä lapasilla kyllä raskaana voi olla:LOL: Mutta on siellä nyt todistetusti ainakin jonkinverran raskaushormonia:love: Ja toisaalta ei siitä Ovitrellestakaan tullut nyt mitään oireita vaikka aiemmin tuli. Eikä oviksesta, eikä lugeista:whistle:
 
Tyhjät lapaset :D:D:D miten teilläpäin on käytäntö, pitääkö tai haluatko mennä verikokeeseen? Mutta on se sillai merkillistä kun miettii että sullakin aiemmilla plussakerroilla on ollut oireita ja oot kiinnittymisenkin tuntenut ja nyt sitten ei mitään. Mutta todistaa vaan sitä ettei koskaan tiedä. :love:
 
Iltaa! Juu, huomenna meen verikokeeseen:barefoot: Aiemmin en ole mennyt kun on aina jo vuoto alkanut ennen testipäivää ja testipäivänä on jo ollut uudet hoitokuviot käynnissä.

Tänään jo aamulla ihan surkeustuin kun eilen aamulla se eka plussa oli haalea mutta selvä, sitten tein eilen illalla vielä uuden testin tosi tuhdilla pissillä ja tulikin melkoisen mukava viiva ja tietty aamusta sit odotin mutta tulikin samanlainen laahu kuin eilen:alien: No sit tein taas illemmalla toisen ja olikin ihanan tumma:love: Lähentelee jo kontrolloviivaa kohta:love:

Ilmeisesti aamupissi on sen verran laihempaan kun juon aina paljon vettä ja illallakin ja sit on rakko aamusta ihan supertäynnä ja siksi suhteessa laihempaa:LOL: Tämmöstä virtsa-analyysiä tällä kertaa:D

Iik, lähettäkää mulle onnea huomiseen:barefoot::barefoot::barefoot:
 
  • Tykkää
Reactions: Eloveera-79
@Karhurouvanen vinkki testailuun; älä liikaa tuijota viivan väriä! Ittellä tässä nyt onnistuneessa raskaudessa tein joka päivä testejä, siitä pp7 alkaen että näin vahvistuuko plussa. Pp7 sain aika vahvan viivan, mut pp8 sain jo puolet haaleamman. Kauhee paniikki vaan ja pp9 uutta ja sekin sit jo tummempi, mut siitä eteenpäin tuntu et viivat ei vahvistunu, ja virallisena testipäivänä tein kolme eri merkkistä testiä samasta pissasta, ja yks niistä vaan oli vahva :’) ja vauva yhä matkassa! Et ihan riippuu testistä ja tosiaan pissasta mistä tekee. Ja hcg tuplaantuu 48 tunnissa, et ihan loogista et illalla oli plussa vahvistunu vaikka aamulla ei vielä :)

Onnea vielä ja tsemppiä tähän päivään!

Niin ja edit: hcg oli verikokeessa sit testipäivänä 1400 jotakin, et ihan ois kaikkien testien kuulunu näyttää vahvaa plussaa :’) et tosiaan riippuu tosi paljon siitä minkä merkkisiä käyttää!
 
Kiitos tsempeistä:) Ja kiitos @nyuu vinkeistä, rauhoittaa kyllä aina paljon toisten kokemukset:rolleyes: Muistankin vähän kun kirjoittelit silloin noista sun vaiheistasi!

Hcg oli 127, hoitaja kovasti vakuutteli että on normaali ja tarkisti jostain taulukostakin. Tää on siis dpo 15/ pp 10 / rv 3+6. Musta kuulosti ei-kovin-korkealta mutta tiedän kyllä että ovat yksilöllisiä paljonkin ja että yksittäinen arvo ei niin kauheesti kerro. Hoitaja olis varannu sen alkuraskauden ultran mutta kysyin ja sovittiin että menen uudelleen verikokeeseen ylihuomenna tai yliylihuomenna:)

On niin ihanaa olla raskaana:rolleyes::rolleyes::rolleyes:En kyllä haluaisi tästä luopua:rolleyes: Toivottavasti kaikki olisi hyvin.
 
Onhan toi hyvä lukema! Lahjasoluryhmässä yhdellä oli sama lukema ja varhaisultrassa näkyi vauva! Tosi yksilöllistä se on :)

Mulla edellisessä raskaudessa oli testipäivänä hcg 2000 ja se meni silti kesken. Et ei se sitä sano!

Ihanaa ihanaa et nyt onnisti teillä <3 toivottavasti kaikki menee hyvin! Uudet piinapäivät nyt sit edessä kun joutuu jännäämään ja stressaamaan sinne varhaisultraan asti!
 

Yhteistyössä