Alhainen anti-Muller hormoni ja ivf

Voi ei, pakokauhun partaalla! Voin vaan kuvitella fiilikset! Otat vaan tunti tunnilta ja koitat saada ajatukset keskitettyä johonkin ettet nyt ihan liitoksistasi repeä(n) Ei varmasti ole mitään syytä huoleen, kohta jo menet nukkumaan ja sitten kun aamulla heräät niin melkein jo pääset sinne ultraan:rolleyes:

Mulla on ihan blaah, eipä tää oikeen tunnu missääno_O Olen kaiketi oikeesti jo niin paatunut, ettei tämä oikeesti tunnu niin kauheesti missään, ihmeen nopeesti aikakin kuluu, ei tietookaan entisaikojen hermoilusta:LOL::whistle:

Oli kyllä tätä tokaa siirtoa kohtaan hiukan korkeemmat toiveet mutta kun ei ole tänään tuntunut juuri miltään (alkio on 6 pv ikäinen) ja mulla on aina ennen tullut kiinnittymisvuotoakin niin kaipa tässä voi toiveet heittää. Ja ylipäätään kun jos se on niin että 1blasto/5 munista niin se mun blastoni on kyllä sitten nyt siellä pakkasessa eikä kohdussa(n):whistle: Noh eihän tässä nyt vielä ihan kuitenkaan toivoa heitetä mutta varaudun pahimpaan:D Teidän tapaukset kyllä luo toivoa kun muistan kun ette oikeen uskoneet niihin raskausmahdollisuuksiin:barefoot:
 
Tiiän kyllä ton fiiliksen kun jo odottaa sitä negaa sieltä, mutta toisaalta kaikilla ei kiinnittyminen edes tunnu tai tule mitään vuotoakaan tai ole ylipäänsä mitään erityisiä oireita ja silti on plussattu. Mutta ehkä nää pettymykset on tehny meistä itseämme suojelevia, sitä odottaa vaan kulman takaa sitä mörköä mutta... ei anneta periksi eikä heitetä toivoa ulos ikkunasta. <3 <3

Sulla on kuitenkin hyvät mahdollisuudet tässä, hyvä alkio matkassa ja myös blasto odottamassa pakkasessa. Kyllä varmasti on vauvan paikka näillä eväillä!!!! :love::love::love::love::love::love::love:

Ja mieti mistä tilanteesta mä kuitenkin ylipäänsä tän plussain sain, aika epätoivoisesta semmoisesta, vieläkään ei pakkasessa ole mitään, senverta surkeita soluja saanu aikaiseksi. Että älä sä muru anna periksi.

Pikkuhiljaa tää päivä alkaa taittua iltaan ja kai se on pian sitte se pelätty huomisaamu. No yritän kääntää tätä positiiviseksi että vaikka huomenna eteen tulis mitä niin ainakin mä sain sen plussan ja joku kiinnittyi tuolla,sekin on jo saavutus itsessään. Tuun kyllä kertomaan kun olen käynyt kuinka kävi.

Kiitos teille tuhannesti tsempeistä ja kaikesta, tuki ollu korvaamatonta!!!
 
No niin käynti takana; oli aika henkisesti raskas käynti. Kaikki vilisi vaa silmissä ja ahdisti. Mutta syke löytyi ja vahva syke oli, sekä vastaa täydellisesti viikkoja 7+2. Itku siinä tuli ja kauhea vollotuskohtaus, ei meinannu loppua. :whistle::whistle:

Sain mukaan kuvan ja äitiyskortin. Mutta sanoi se lääkäri kans että aika huonosta lähtökohdasta tässä ollaan että noin huono hedelmöittymistulos ja viimeinen hoito julkisella edessä..

Ehkä hetkeksi yritän hengähtää vaikka vielä ois viikkoja piinattavana.:love::love:
 
Voi ei mikä ankeuttaja-lääkäri, mitä se nyt tollasta puhelee!!! Mahtava juttu että kaikki on Mainiosti, siis juuri niin kuin pitääkin:rolleyes::rolleyes::rolleyes::rolleyes: Ajattelin sua koko aamun mutta en päässyt töiden puolesta kun vasta nyt katsomaan! Toivottavasti nyt olet jo hengähtänyt helpotuksesta ja jos pikkuisen pystyis rentoutumaan:rolleyes: Ja Nauttimaan:love::love::love::love: Voin vaan kuvitella että on ollut tunteet aika herkillä siinä tilanteessa!
 
Wau, ihana ajoitus ultralle:love: Että pääset nyt raskaudesta ja lomasta nautiskelee ja oikeen kuukauden verran:rolleyes::rolleyes::rolleyes::rolleyes:

Mitäpä minä, olen ollut koko päivän töissä ni ei onneks ole tarvinnut niin ajatella:p Ajattelin aloitella kohta jo testailut niin valmistan itseäni pikkuhiljaa vastaanottamaan mitä tuleman pitää:LOL: Eilen jo valmiiksi yhdet surkeusitkut lirautin:p
 
Pyh pah tämä meni täysin samaa rataa kuin aiemminkin, tuli taas etukäteisitkut tarpeeseen ettei tarvi nyt enää itkeä. Tänään alko vuotelee niin kuin viimeksikin ja niinkuin normistikin ”dpo 12”, huomenna alkanee kunnon vuoto. Testit negaa mutta senpä jo tiesinkin oireista. Kun vuoto alkaa niin soitto klinikalle ja häntä pystyyn ja kohti uusia pas-pettymyksiä, eipä tässä muuta voi.
 
Voi nyt hemmetti, oon pahoillani, voimahalaus täältä. <3 <3 onko kunnon vuoto vielä alkanut?

Ei mennä kohti pas-pettymyksiä vaan kohti pas-siirtoa josta alkaa sun raskaus. :love: Niin kauan on toivoa kun me vaan yritetään. Vaikkakin joskus se tuntuu mahdottomalle jaksaa ja uskoa, nousta ylös mutta tiiän että sä jos kuka sen teet!!

Mitenkä jakselet?
 
@Aislinn83 Kiitos paljon rohkaisevasta viestistä ja tuesta <3 Vaikka poden kyllä syyllisyyttä että sun täytyy tällaista Karhunraahkaa tsempata vaikka itselläsi on nyt ihana tilanne ja kaikki oikeus nauttia siitä ja keskittyä vain siihen ja unohtaa tämä kaikki synkkyys jonka olet itsekin joutunut elämään läpi:unsure:

Vuoto on alkanut tänään runsastumaan, nyt illalla jo melkein sanoisin että kp 1, tai siis huomisesta sitten kun nyt vasta illalla ollut runsaampaa. Huomenna sitten soitto klinikalle, tai soittelin sinne kyllä jo kun halusin olla kartalla ettei mene asiat sivu suun kun varmaan pitää lääkkeellinen pas tehdä kun muuten osunee päivät viikonloppuun. Toivottavasti nyt suostuvat että heti tähän alkavaan kiertoon tehtäisiin kun en kyllä jaksa jos täytyy odottaa kun on vaan se yks alkioinenkin ja jos ei se pakkasesta selviäisikään niin sitten olisi tiedossa se 3 kk dhea-tauko:whistle:

Kyllä mä tässä pärjäilen, kaikkeen tähän peehen on jo niin tottunut ja kuten olen moneen kertaan ennenkin sanonut niin ei tää oo mitään verrattuna siihen luomuyritysajan kauheuteen:whistle:

Kuulin tällasen laulun tänään sattumalta ja sopii kuvioon hyvin:

Vaan vaikka päivittäin
Räntää sataisi
Ja koko maa suutaan soittaisi

En oo sellainen
Joka antaa periks
Näinkin helposti
Mä sanon, että antakaa tulla vaan
En oo sellainen
Joka antaa periks
Näinkin helposti
Jos haluutte mut kukistaa, niin koittakaa kovemmin
:ninja::whistle:

Ihanaa että sulla on kaikki hyvin ja Onnea raskauteesi:love:
 
Voi @Karhurouvanen ! Tulin tänne kurkkimaan vasta et mitä sulle kuuluu. Ihan paskaa :( ootko sä jaksellut ja voinut miten?

Oisko muuten mahdollista et sulla kokeiltas vahvemmat tukilääkkeet? Vaikka varmaan näissä keisseissä se on usein alkiossa vika, niin saisipahan varmuuden ettei oma kohtu siellä nyt vaan puske hyviä alkioita pihalle? Vai mitkäs lääkkeet sulla nyt oli käytössä?

Lähetän ison ja lämpimän halauksen sinne <3
 
Iltaa @nyuu :) Kiitos kysymästä, ihan hyvin mä olen jaksellut, kun ei paljon mitään odotakaan niin ei niin paljon tunnukaan:whistle: Ja jotenkin tuntuu että on niin jo tottunu tähän et ei onnaa ei. Toisaalta olen koko ajan ajatellutkaan ettei se ehkä niin kovin helposti onnistu kun eka yritysvuonna tuli kuitenkin kolme raskauden alkua mutta sit ei enää vuoteen nyt mitään. Niin kaiketi ne on ne viimeiset ok-munaset mennyt silloin:unsure: Mutta toisaalta ajattelen ettei ne nyt luulis voivan kaikki ihan kaikki joka ainoa rupulaunen olla että jos vaan tuuri kävis ja tulis sieltä se kelpoyksilö kerättyä ja sit onnais:whistle: Sitä odotellessa siis(y)

Täällä alkoi uusi kierto ja nyt alotinkin jo heti dhean ja passia katsotaan nyt luonnonkiertoon, vaikka olen kyllä laskeskellut ettei päivät ehkä osu kohilleen mutta ei se nyt haittaa kun sai jo sen dhean aloittaa niin joka tapauksessa seur ivf on vasta 3 kk:n päästä niin ei sillä niin väliä oo että onko se ainokainen pas-yritys nyt tässä vai seur.kierrossa. Jos olisi vasta seur kierrossa niin ainakaan ei olis sitten sen jälkeen enää niin pitkä aika odotella sitä ivf:fää:LOL: Jakautuisi siis tää odotus tasaisemmin:LOL:

Tää oli nyt toinen lääkäri ja hyvä niin koska mun lomaileva lääkäri oli antanut siis ymmärtää aiemmin että dhea:n vois alottaa vasta sit passin jälkeeno_O Tää sano et ei mitään estettä et hoitoja voidaan kyllä tehdä vaikka ois dhea:lla. Noh loppu hyvin kaikki hyvin.

Mulla on siis nyt menny tukena kortisoni ja tietty ne luget, ei muuta, enkä tiedä mikä muu vois sitten hyödyttää, ton kortisonin ite pyysin, ja se oli jo sillon ed pas-yrityksessäkin, kun mulla on siis vähän tällasta autoimmuunitaustaa.

Oon käynyt välillä kurkkimassa sun kuulumisia:love: Ihanaa että kaikki on mennyt hyvin vaikka välillä oot saanu säikähtääkin ja säikäytit kerran mutkin kun kirjaimellisesti ihan sydän jätti lyönnin väliin!!! Onnensäteitä teille matkaan ja toivottavasti kaikki jatkuu hyvin:rolleyes::rolleyes::rolleyes::rolleyes: Alat olee jo aika pitkällä:love::love::love::love: WAU!
 
@Karhurouvanen toi teidän tarina kuulostaa kyl niin samalle kun meidän! Me alotettiin yritys 6/2016, ja raskauduinkin sit aika pian 8/2016. Se meni kesken 6+2 ja olin kohta taas raskaana 10/2016 ja sitten sekin meni kesken 6+2 :( tuon koommin sit en ookaan ollu luomuraskaana. 7/2017 mun kierto lyheni ihan yllättäen 28 päivästä 22 päivään! Musta tuntuu et tossa tuli joku munasolujen virallinen irtisanoutuminen. Nyt mun kierto on kyllä palannu taas siihen 28 päivään tässä vuosien saatossa.

Mut toivotaan et teidän tarina päättyy onnellisesti ja aikaiemmin <3 kuitenkin sulta saatu pakkaseen, meillä ei ikinä. Niin sun solut ei oo niin kuraa varmastikaan :)
 
Kyllä mä uskon että sua sielä pakkasessa odottaa the alkio. :):):love: Vaikka oon tätä toistanut ja ehkei mieltä paranna mutta se on hyvän merkki että sulla kuitenkin on alkioita pakkaseen saatu, sikäli uskon sun laadun olevan hyvällä tasolla.
Hyvä juttu että sait aloittaa jo dhean syömisen ja siitä ei estettä ole tälle tulevalle siirrolle. Toivotaan että osuisi nyt luonnonkierrossa päivät kohdilleen!

Höpö höpö emmä sua raahaa mihkään kun seuraavaan alkion siirtoon vaan pökkään.:love::love::love: Vuoroin vieraissa tässä tukea toisillemme annetaan. :)

Emmä tähän raskauteen luota yhtään, pitäisi olla 24/7 kiinni uä-laitteessa. :ROFLMAO:Pahemmin ei nimittäin oireita ole.:unsure: No, ei se nyt auta kun vaan olla möllöttää. Onneksi on kesäloma, oon tehnyt kävelylenkkejä, poiminut mustikkaa ja käynyt uimassa. Sitä vähän arkailin, tota uimista että mitä jos menee joku bakteeri sinne mutta eikai se mahdollista ole enkä uinut missään levävedessä. Vähän on menkkakipujen kaltaisia tuntemuksia ollut tällä vkolla, etenkin jos olen rasittanut itteeni eli siis tällä helteellä kävelyt ja mustikassa olo teki tehtävänsä.:D No tää riittää mun volinoista tällä erää..o_O
 
@nyuu Kieltämättä surullisen tutulta kuulostaa toi teidän tarina:unsure: Tuntuu vaan niin hullulta että miten ne raskaudet alko sullakin noin nopeasti ja mullakin muutamassa kuukaudessa ja sitten ei mitääno_O On se kumma tämä luontoo_O Noh ei voi mitään, mennyt on mennyttä ja täytyy vaan keskittyä tulevaan, mennyttä suremalla ei tuu muuta kun surua. Teillä on kuitenkin nyt onneksi kaikki kääntynyt parhain päin:love: Toivottavasti täälläkin ennen pitkää, täytyy vaan jaksaa uskoa:rolleyes:

@Aislinn83 Voin hyvin kuvitella nuo fiilikset:unsure: Koita kuitenkin olla niin rauhallisin mielin kuin voi, sulla ei ole kuitenkaan mitään syytä epäillä etteikö kaikki olis hyvin:rolleyes: Sinäkin alat olee jo niin pitkällä:love:
:love::love:

Kiitos kun jaksatte tsempata mua, kyllä lämmittää sydäntä!
 
@nyuu Siis yritystä on nyt parisen vuotta, silloin hoitoihin lähtiessä oli siis reilut 1,5 v. Ja siis sinä yritysaikana oli eka 12 kierron sisällä 3 kemiallista/varh keskenmenoa, semmosia viikon-parin plussia ja siis sen koommin eli nyt vuoteen ei ole ollut mitään. Lisäksi mulla on noin 10 v sitten yks kertalaakin vahinkoraskaus, joka oli siis kohdun ulkoinen. Ja nyt siis enää yksi tuuba jäljellä. On sekin kyllä, silloin kun raskaus alkaa (ja jatkuu) niin se on kohdun ulkoinen. Sit taas ei alakaan eikä varsinkaan jatkukaan ollenkaan.

Tästä kaikesta olen ajatellut että mun aikani varmaan oli jo sillon 10 v sitten kun oli se kohdunulkoinen, nyt on varmaan pelkkää rupusakkia jäljellä ja munasarjat jo varhaiseläkkeelläo_O

Mutta siis, näillä mennään mitä on annettuo_O

Miten sulla nyuu meni sen dhea:n kanssa? Tuliko jotain oireita/haittavaikutuksia? Mä alotin sen pari päivää sitten ja eka ja toka päivä meni suht ok vaikka vähän kyllä outo oli olo mutta eilen sitten kun otin menojen takia kaks pilleriä suht lähekkäin niin olo oli ihan kauhea! Luulin illalla ihan kuolevani kun tuntui ettei pysty hengittämäänkään ja olo oli kaikinpuolin outo:eek: Hengissä kuitenkin aamulla onneks heräsin. Tänään kun oli taas koko päivän menoa niin en uskaltanut sitten ottaa ollenkaan kun nyt vasta kotiin palattua otin yhdeno_O Ajattelin nyt katsoa muutaman päivän kahdella pillerillä ja sitten katsoa jos sitä kolmatta lisäiso_O

Muidenkin dhea-kokemukset toki tervetulleita:)
 
Voi ei @Karhurouvanen :( tosi kurjaa! Toi kohdunulkoinen varsinkin on aivan hirveää! Kerkeskö käymään pahastikin vai huomattiinko ennen repeämistä?

Ei tullu mitään! Ok no iho ja hiukset rasvoittui tosi paljon muttei mitään muuta oiretta, jos nyt oikein muistan. (n) Se rasvaisuuskin kuitenkin helpottui sitten ajan kanssa, mut eihän se kivaa ollut kun muutenkin itseinho lapsettomuudesta ja sit viel muuttuu rasvapalloksi:censored: aika hurja toi hengenahdistus! Mut aivan kun oisin lukenu jostain et aika yleinenkin sivuvaikutus.

Mutta kunpa nyt teillä asiat sit lähtis onnistumaan päin! :) uskon niin että kyllä teidän vuoro vielä tulee. Kuten viimeksikin sanoin niin jo se et saa tavaraa pakkaseen on tosi hyvä merkki!
 
Mä muistelen kanssa kuulleeni että dhea:sta voi tulla tosi outoja oireita. Mulle tuli pari päivää vähän huono olo, sen jälkeen ei mitään. Toivoin että iho olisi vähän rasvoittunut kun olen oikea sahara-naama, mutta ei sitäkään. Toivottavasti sulla @Karhurouvanen helpottaa niiden kanssa ettei tarvitse kuukausia kärvistellä!
 
Hei taas kaikille:) Ja kiitos @Floriellekin kokemusten jaosta:) Mä oon kanssa ihan saharanaama ja -tukka ja oikeestaan saharakaikkea ja olin vähän samaa aatellu ettei haittais rasvoittuminen yhtään:LOL:

Mutta siis huh mä jouduin lopettamaan sen dhea:n, se oli niin kauheeta, luulin ihan kuolevani:confused: Nyt taas olo normaali ja ihan eri meiningit. Siitä tuli siis ihan kauheat oireet, sydän hakkas niin että koko kropassa tuntui, tuntui ettei pysty hengittämään, kädet vapisi, olo oli ihan voimaton ja heikko ja huimas ja olo oli jotenkin epätodellinen että ihan kuin en olisi ollut oma itseni:confused: Lisäksi kauhea ahdistus ihan pienelläkin annoksella:confused: Muuten en ole ahdistuvainen tyyppi ollenkaan. Puhelimenkin rikoin kun tuli joku raivokohtaus:unsure:

Yritin ihan puolikkaillakin tableteilla ja oireet väheni kyllä mutta silti ne oli niin kauheita ettei pystynyt jatkamaan. Täytyy kattoa jos joskus yrittää myöhemmin uudestaano_O

Nyt tuntuu ihan kuin olisin palannut takaisin Elämään:LOL:

Huomenna lääkäri passin yritykseen liittyen ja sitten siirtoa yritetään jos nyt päivät osuu kohdilleen:whistle:

Ihanaa @nyuu että pääsit jo neuvolaankin ja että kaikki meni mukavasti:rolleyes: Mulla oli siitä kohdunulkoisesta melkein alusta asti pienen pientä rusehtavaa vuotoa josta en kyllä itse ollut huolissaan juurikaan mutta sitten kun parin viikon päästä plussasta soittelin neuvola-aikaa niin ne käski menemään heti päivystykseen jossa sitten todettiin se kohdun ulkoinen:( Oli se kyllä paskaa. Olin silloin vielä ihan nuori, sun ikäinen, ja viattoman tietämätön kaikista näistä mahdollista ongelmista, olin vaan että ohhoo, positiivinen raskaustesti=vauva. Noh ei se sitten mennytkään ihan niin. Se meni silloin sitten Metotrexaatilla se ku ja tuubakin poistettiin vasta vuosia myöhemmin kun huomattiin että siellä on jotain nestettä ja on jotenkin rupu.

@Florie lle tsemppiä odotteluun!

@Aislinn83 eikös sullakin ole ihan kohta neuvola:rolleyes:
:rolleyes::rolleyes:

Uskomatonta että aika menee niin nopeesti että ootte jo Noin pitkällä:love: Wautsi Wau, yritän seurata perässä!
 
Alotin nyt vähän lisävitamiinien ja -ravinteiden käytön, tai siis kaikenlaista olen käyttänyt ennenkin mutta nyt olen lueskellut kaikenlaista taas enemmän ja lisäsin nyt valikoimaan N-asetyyli-kysteiinin (NAC) L-Karnitiinin ja Glutationin. Ovat antioksidantteja ja niitä on jonkun verran tutkittu ja vissiin on tuloksiakin ihan hyviä. Samaa linjaa Ubikinonin kanssa että auttaa jos auttaa ja uskoo ken tahtoo. Mutta siis mä olen tällainen lisäravinnetyyppi muutenkin:whistle: Mutta siis ei kai antioksidanteista pitäis mitään haittaakaan olla ja toisaalta jonkun verran olen lueskellut tästä oksidatiivisen stressin (happiradikaalit) vaikutuksesta munasoluihin.

Miesten Sermatrop-valmisteessa on näitä juuri samoja em ainesosia ja sillä on ainakin siittiöiden oksidatiiviseen stressiin (ja sen myötä dna-fragmentaatioon) hyviä tuloksia ihan lääkäreidenkin mukaan ja meidänkin kokemuksen mukaan, meillä oli siis spermassa aiemmin tuo ROS (reactive oxygen species) -arvo korkea mutta normalisoitui tuon valmisteen käytön myötä.

Näiden lisäks käytössä tietty perus B, sinkki, D, omegat, seleeni, C-voita, gelee royale yms ja sitten se Inofolic missä nyt on osittain näitä samojakin. Täytyy vielä kysellä huomenna mitä lääkäri on mieltä mutta tuskin se sen kummemmin on ehkä mitään mieltä:LOL:
 

Yhteistyössä