Hei taas kaikille
Ja kiitos @Floriellekin kokemusten jaosta
Mä oon kanssa ihan saharanaama ja -tukka ja oikeestaan saharakaikkea ja olin vähän samaa aatellu ettei haittais rasvoittuminen yhtään
Mutta siis huh mä jouduin lopettamaan sen dhea:n, se oli niin kauheeta, luulin ihan kuolevani
Nyt taas olo normaali ja ihan eri meiningit. Siitä tuli siis ihan kauheat oireet, sydän hakkas niin että koko kropassa tuntui, tuntui ettei pysty hengittämään, kädet vapisi, olo oli ihan voimaton ja heikko ja huimas ja olo oli jotenkin epätodellinen että ihan kuin en olisi ollut oma itseni
Lisäksi kauhea ahdistus ihan pienelläkin annoksella
Muuten en ole ahdistuvainen tyyppi ollenkaan. Puhelimenkin rikoin kun tuli joku raivokohtaus
Yritin ihan puolikkaillakin tableteilla ja oireet väheni kyllä mutta silti ne oli niin kauheita ettei pystynyt jatkamaan. Täytyy kattoa jos joskus yrittää myöhemmin uudestaan
Nyt tuntuu ihan kuin olisin palannut takaisin Elämään
Huomenna lääkäri passin yritykseen liittyen ja sitten siirtoa yritetään jos nyt päivät osuu kohdilleen
Ihanaa
@nyuu että pääsit jo neuvolaankin ja että kaikki meni mukavasti
Mulla oli siitä kohdunulkoisesta melkein alusta asti pienen pientä rusehtavaa vuotoa josta en kyllä itse ollut huolissaan juurikaan mutta sitten kun parin viikon päästä plussasta soittelin neuvola-aikaa niin ne käski menemään heti päivystykseen jossa sitten todettiin se kohdun ulkoinen
Oli se kyllä paskaa. Olin silloin vielä ihan nuori, sun ikäinen, ja viattoman tietämätön kaikista näistä mahdollista ongelmista, olin vaan että ohhoo, positiivinen raskaustesti=vauva. Noh ei se sitten mennytkään ihan niin. Se meni silloin sitten Metotrexaatilla se ku ja tuubakin poistettiin vasta vuosia myöhemmin kun huomattiin että siellä on jotain nestettä ja on jotenkin rupu.
@Florie lle tsemppiä odotteluun!
@Aislinn83 eikös sullakin ole ihan kohta neuvola
Uskomatonta että aika menee niin nopeesti että ootte jo Noin pitkällä
Wautsi Wau, yritän seurata perässä!