Voi kauhea toi on niin tuttua toi hysterisoiminen ja kaiken miettiminen
Me oltiin sovittu että mennään la syömään intialaiseen mutta mä rupesin jo tossa ip miettimään että voi kauheeta, enhän mä voi mennä sinne syömään kun jos syön Liikaa ja pilaan sillä alkion
Mä en niistä viineistä tiedä oikeesti mutta eikös se ollu se juttu että ”tukee kiinnittymistä” eli juodaan sitten oviksen jälkeen oliko 1/2-1 lasi(vai desi?)/pv
Mä join muutaman kuukauden sitä viiniä noin mutta kun en raskautunu niin lopetin, nyt oon niistä hamstraamistani viinipulloista sillon tällöin lasin ottanut. Innostuin siihen viinikokeiluun kun jossain tutkimuksessa oli että punaviiniä juovilla naisilla oli _iästä riippumatta_ enemmän muniksia kuin muilla
Mutta sittenhän on näitä tutkimuksia myös että melko vähäinenkin alkonkäyttö huonontaa ivf:n tuloksia
Mulla ei kyllä mitään vinkkivitosia oo, kaikki normivinkit oon kokeillu luomuilun aikana eikä mistään kaiketi apua ollut
En sitten tiedä oisko ivf:ään omat vinkkinsä
Yksi vinkki vaan joka onkin helpommin sanottu kuin tehty mutta ei varmaan ainakaan haittaa ole että jos olisi mieli hyvä ja rento ja nauraisi mahdollisimman paljon niin ainakin vähentäisi stressihormonien määrää
Tekohymykin voi joskus auttaa mielialaan, ootteko kokeillu
Toi pissajuttu onkin paha, pohdiskelin sitä oikeen urakalla viimeksi että kuinka se onnistuu. Kysyinkin hoitajalta että kun mulla on taipumusta juoda aikas reilusti normisti että voi tulla aika tukalat oltavat että mikä siinä on se pointti että onko rakon oltava Oikeen Täysi vai vaan että ei pidä olla tyhjä. Vastasi että ei tarvi olla erityisen täysi mutta että tyhjä ei saa olla. Mä kävin vielä tuntia ennen vessassa ja hyvin oli rakko täysi siinä siirrossa ja lääkäri kehui näkymiä.
Ai sulla menee se Gonapeptyl, onko sen siis tarkoitus tukea kiinnittymistä?
Oho ettet saanu edes raskaustestipäivää, kumma että niillä aina tuntuu niin kiire olevan, mullakin on joka kerta klinikalla käydessä ollu sama juttu
Mulla oli viimeksi siinä 3-päiväisen siirrossa testipäivä sillon kahden viikon päästä siirtopäivää vastaava viikonpäivä, tosin siis mullahan alko vuoto jo 3 pv aiemmin.
Tsemppiä ja kiitos tsempeistä
Hiisi että toivon että pääsen pe liittymään teidän jengiin