Hei kaikki ja ihana palata (tai siis kiva päästä pälättämään) pitkästä aikaa tähän ketjuun! Olen ollut varmaan toukokuusta asti tauolla pieleen menneen hoidon (kerätyistä alkioista kumpikaan ei jatkanut kehitystä 2-3 päivän jälkeen, ei siirtoa) jälkeen. Täällä on tapahtunut
Viendalle onnea pojasta :heart: antaa toivoa!
Meriannille vielä viime hetken jaksamisia, tule sitten raportoimaan tilannetta. En muistanut
Tuba että olet jo noin pitkällä, aivan uskomatonta ja hienoa
Ja
Blixen, vauva.infostakin tuttu, onnea!!! Tämä sai siis alkunsa epäonnistuneen stimulaation inssistä? Uskomatonta
Hiskias tahkoaa vielä (harmi vastoinkäymisiä) ja onpa outoja oireita tästä toisesta dhea kierroksesta. Onko teillä pakkanen jo tyhjä?
Mulla tulee noita outoja sydänoireita kilpparin sekoilun takia, jos ne arvot on pielessä. Minkälainen DHEA annos sulla on? Mä olen syönyt 1 kpl 25mg tabletin päivässä vaikka reseptissä oli isompi annos (1 tabl 8h välein). Tästäkin iho kasvoilla on jo aika järkyssä kunnossa, kunnon paiseita, hyi! Mikä teillä on nyt lähisuunnitelma? Tsempit jatkoon!
83yrittäjällekin tervetuloa takaisin! Harmi se endo kaiken päälle
Toivotaan että viljattomasta on apua, ei varmaan olisi haittaa kokeilla mullakaan. Niin ja mulla on myös kilpparin vajaatoimintaa, syön thyroxiniä. Vasta-aineita ei ole todettu eli en taida saada kortisonia vaikka haluaisin.
Hautomolle peukkuja seuraavaan kiertoon! Astmaa ei onneksi ole täällä.
Olen aina ollut aika terve mutta nyt tämä hemmetin lapsettomuus ja amh-arvot ovat sitten kyllä pilanneet terveen olon. Vaikka kuinka jaksaa olla positiivinen ja yrittää niin aina säännöllisesti sitä masentuu. Tapahtuuko teillä sitä ja mitä kaikkea mietitte? Mulla keskeisin ajatus on että miksi sitä piti odottaa niin kauan kunnes alkoi yrittää, toiseksi kun aloitettiin hoidot niin amh:ta ei heti tutkittu ja aloitettiin insseillä jotka oli ihan yhtä tyhjän kanssa. Siihen meni turhaan pari vuotta...
Nooh, meillä on nyt tarkoitus aloittaa seuraavasta kierrosta 2 viikon sisään taas hoito kun mitään ei ole pakkasessa. Neljäs hoito ja punktio mutta kaksi kertaa vaan päästy tähän asti siirtoon. Toivotaan onnekasta syksyä kaikille! Sisuunnuin tänään kun ystävä ilmoitti että on raskaana... hän oli vähän "yllättäen" raskaana, ihan loistopäivä. Siksi päätin nyt ottaa itseäni niskasta kiinni ja tsempata eteenpäin.