Alepan Anna

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
alepa kantelee kokoajan
harvinaisen rasittava tapaus...

Ja huonoa moderointia kun yhden annetaan kiusata muita poistattamalla kommentteja, joissa ei ole mitään hyvän tavan vastaista tai loukkaavaa. Varmaan ilmiantaa tämänkin viestin.
modet, eikö tuon IP osoitetta voi bannata?

palsta siistiytyisi huomattavasti kun noin ilkeä kirjoittaja saataisiin vaikenemaan
 
vierailija
kynä ja pää on tosiaan sauhunnut hänellä
jaksaakin hyökätä varsinkin yhtä mustaa kohti
Yllättävään kysymykseen pitää vastata: Minulle kuuluu etittäin hyvää. Parisuhde ei sovi minulle.
Ps. Setis ei kelpaisi edes nälkiintyneille ketuille. Rasittavin perässähiihtäjä ja perskärpänen yli 20 vuotisen nettikirjoitteluni aikana.
Voi julkkisparkoja joilla on sama ongelma.
 
vierailija
Tänään tällaista taas

Tämän palstan kirjoittajat ovat pääosin mt-ongelmaisia. Ei heidän jutuista kannata välittää. Katsopa vaikka mitä settiä ovat taas tänään syytäneet, kun en kirjoita heidän mieleistä tekstiä. Autismi, ADHD ja mitä kaikkea onkaan. Valvojan luudalla olisi taas töitä. En enää viitsi tehdä hänelle ilmoituksia.
Saapahan lukijat hyvän käsityksen ettei tälle palstalle ole tervepäisillä asiaa.
 
vierailija
Naisoletettumme on varmaankin putlerin palkkaama trolli

Yle: Some lisää disinformaatiota ja vahvistaa kuplautumista
Maanpuolustuskorkeakoulun sotilasprofessorin Aki-Mauri Huhtisen mukaan Suomi seuraa polarisoitumisessa eurooppalaista trendiä hieman jälkijunassa.

Uhkaako some Suomen yhteiskuntarauhaa?

– Kyllä se osittain uhkaa.

Huhtisen mielestä sosiaalinen media lisää vastakkainasettelua ja levittää väärää tietoa. Ylilyöntejä tulee helposti, kun tunteet kuohahtavat. Monelle some aiheuttaa ahdistusta ja informaatioähkyä.

Huhtinen on huolissaan somen luomista kuplista, joissa käydään tunnepitoista keskustelua ilman pyrkimystä yhteisymmärrykseen.

– Somen tavat käsitellä tietoa ovat täysin toisenlaiset kuin perinteisen valtamedian. Se kiihdyttää tietynlaista kuplautumista ja polarisaatiota.

Huhtinen mielestä uudet viestintäkanavat vaativat tietoisuutta siitä, miten yhteisymmärrystä rakennetaan.

– Some toisaalta mahdollistaa keskustelun ja osallistumisen. Ihmiset haluavat myös nähdä, että pureudutaan itse asioihin ja että poliittiset päättäjät ja julkisuuden henkilöt pystyvät keskittymään työhönsä ja kertomaan siitä, mitä he tekevät.
 
vierailija
Anna voisi joskus yrittää kirjoittaa haukkumatta muita. Onkohan se edes mahdollista?
Ei. Kts:

Tämän palstan kirjoittajat ovat pääosin mt-ongelmaisia. Ei heidän jutuista kannata välittää. Katsopa vaikka mitä settiä ovat taas tänään syytäneet, kun en kirjoita heidän mieleistä tekstiä. Autismi, ADHD ja mitä kaikkea onkaan. Valvojan luudalla olisi taas töitä. En enää viitsi tehdä hänelle ilmoituksia.
Saapahan lukijat hyvän käsityksen ettei tälle palstalle ole tervepäisillä asiaa.
 
  • Tykkää
Reactions: Echo
Mutta ei kannata välittää. Eiköhän me kaikki olla jo totuttu. Ihmetellä toki voi ja päivittäin sitä saakin tehdä, mutta itseensä ei kannata ottaa. Alepan Anna ei selvästi voi käytökselleen mitään.
Joo, on omassa kuplassaan, katsottiin sitten miltä poliittiselta kannalta tai kulttuurikoodiston kirjolta tahansa.

Toivon että joskus pääsee sieltä kuplastaan ulos, vertailemaan oikeasti erilaisia ajatusmalleja.
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
Mutta ei kannata välittää. Eiköhän me kaikki olla jo totuttu. Ihmetellä toki voi ja päivittäin sitä saakin tehdä, mutta itseensä ei kannata ottaa. Alepan Anna ei selvästi voi käytökselleen mitään.
Ei todellakaan voi. Tulee mieleen tämä syy:

 
Ei todellakaan voi. Tulee mieleen tämä syy:

Joillakin vasureilla on vasuriuden arvostelu sitä, että he kokevat että heitä arvosteltaisiin koko ihmisenä.

Siis joka puolueeseen kuuluvalla on varmasti sitä, mutta tunnen vasureita joilla on lapsuus ja nuoruus ollut repaleista, on tullut trauma jostakin, ja vasurius on uponnut kuin häkä. Se on ollut elämän turvasatama tyrskyissä.

Pahimmillaan sellainen kokee että koko maailmankuvaa ja minuutta ravistellaan, jos vasuriutta arvostellaan.
Joillekin Sanna on kuin lempeä äiti Maria, joka vapahtaa heidät.

Kun taas: koskaan ei saa poliittinen puolue tai suuntaus olla niin tärkeä, etteikö siitä itse löytäisi kritisoitavaakin. Joskus pitää katsoa isoa kuvaa, out of the box, eikä luovuttaa koko minuuttaan puolueelle.
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti ja m1es
vierailija
Niin ovat jos vertaa tämän palstan jankkaajien kirjoituksiin.
Arto Luukkanen ja tämän palstan kantaporukka ovat vajakkeja.
Ei näitä kirjoituksia ota kukaan vakavasti.
Kerropa nyt Anna, kun aina huudat sen asiallisen ja loukkaamattoman keskustelun perään, että miten meni niin kuin omasta mielestä?
👍

🅰🅰:n mielestä ihan täydellisesti
 
vierailija
Niin ovat jos vertaa tämän palstan jankkaajien kirjoituksiin.
Arto Luukkanen ja tämän palstan kantaporukka ovat vajakkeja.
Ei näitä kirjoituksia ota kukaan vakavasti.
Kerropa nyt Anna, kun aina huudat sen asiallisen ja loukkaamattoman keskustelun perään, että miten meni niin kuin omasta mielestä?
sen mielestä varmaan ihan täydellisesti
 
vierailija
ja taas

Olen odottanut Luoman kannanottoa asiaan ja nyt sain sen luettavakseni.
Täydellinen kannanotto nykyiseen tilanteeseen. Allekirjoitan ilolla kiko artikkelin sisällön.
Tämä palsta on täynnä sekopäitä joista Echo on kärkikaartia.
Jos ajatuksen kulku on horjuvaa ei sellaisten ihmisten kanssa kannata kuluttaa aikaansa. Rasismista kärsivät ovat hiljaista kansaa. Eeva-lehden kannessa presidentin puoliso pahoittelee sitä, että niin moni valitsee hiljaisuuden. Minusta vaikeneminen on suurta viisautta. Kyllä totuus aina voittaa.
Kiitos Tapio viisaasta artikkelistasi. Minä saan olla hiljaa ja nauttia elämästäni.
Sain tänään ihanaa postia maailmalta.
Kyllä maailma on ihana ja kaunis vaikka jotkut ihmiset sitä yrittävät pilata.
 
  • Tykkää
Reactions: Echo
Alepan Anna:
Alkuperäinen kirjoittaja vierailija: Näytä alkuperäinen viesti
Olen odottanut Luoman kannanottoa asiaan ja nyt sain sen luettavakseni.
Täydellinen kannanotto nykyiseen tilanteeseen. Allekirjoitan ilolla kiko artikkelin sisällön.
Tämä palsta on täynnä sekopäitä joista Echo on kärkikaartia.
Jos ajatuksen kulku on horjuvaa ei sellaisten ihmisten kanssa kannata kuluttaa aikaansa. Rasismista kärsivät ovat hiljaista kansaa. Eeva-lehden kannessa presidentin puoliso pahoittelee sitä, että niin moni valitsee hiljaisuuden. Minusta vaikeneminen on suurta viisautta. Kyllä totuus aina voittaa.
Kiitos Tapio viisaasta artikkelistasi. Minä saan olla hiljaa ja nauttia elämästäni.
Sain tänään ihanaa postia maailmalta.
Kyllä maailma on ihana ja kaunis vaikka jotkut ihmiset sitä yrittävät pilata.

*******

Luoman kannanotto:
Suomessa rehottaa ”samalla mitalla maksaminen"
Henkilöön käyvä julkinen keskustelu ei kuulu kristilliseen perinteeseen, sanoo arkkipiispa Tapio Luoma.”

******


Hyi olkoon mitä kaksinaismoraalista huttua Alepan Anna harjoittaa: hän itse uhriutuu ja poistattelee viestejä joissa hänet mainitaan ikävässä sävyssä, mutta itse haukkuu mielipiteen vuoksi muut maanrakoon.😦

Alepan Anna hei, voit kertoa varmasti sen oman mielipiteesi muutenkin kuin haukkumalla palstalaisia heidän mielipiteiden vuoksi. Olet jo sen ikäinen Daami, että sinulla pitäisi olla jo ymmärrystä toimia sivistyneesti.🤔

Tässä sinulle muistia virkistämään:

Tsemppiä Alepa!💪
On mukava lukea viestejäsi - sinulla on ihailtavasti sana hallussa, silloin kun et pilaa niitä haukkumalla kanssapalstailijoita.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Echo

Yhteistyössä