Teemu Keskisarja eheytyi äärivasemmistolaisista vanhemmistaan huolimatta kunnon persupoliitikoksi 👍

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
SU: Helsingin Sanomat oli yllättävän arvostettu äärivasemmistolaisessa lapsuudenkodissani. Meille tulivat esimerkiksi vähemmistökommunistien kuivahko Tiedonantaja ja Punalippu, Petroskoissa painettu aikakauslehti, jonka miehet kertovat -sotahistoria oli oikeasti mielenkiintoista. Hesarin tilauksen saimme aina joululahjaksi vauraalta oikeistolaiselta äidinisältäni. Lahjan tarkoitus ei ollut käännyttäminen vaan arjen elävöittäminen. Siihen Hesari olikin omiaan.
 
vierailija
Arkkipiispa on tuhoamassa edustamaansa laitosta. En sit tiedä tajuaako arkkipiispa mitä on tekemässä vai onko toiminta tarkoituksellista.
Olen odottanut Luoman kannanottoa asiaan ja nyt sain sen luettavakseni.
Täydellinen kannanotto nykyiseen tilanteeseen. Allekirjoitan ilolla kiko artikkelin sisällön.
Tämä palsta on täynnä sekopäitä joista Echo on kärkikaartia.
Jos ajatuksen kulku on horjuvaa ei sellaisten ihmisten kanssa kannata kuluttaa aikaansa. Rasismista kärsivät ovat hiljaista kansaa. Eeva-lehden kannessa presidentin puoliso pahoittelee sitä, että niin moni valitsee hiljaisuuden. Minusta vaikeneminen on suurta viisautta. Kyllä totuus aina voittaa.
Kiitos Tapio viisaasta artikkelistasi. Minä saan olla hiljaa ja nauttia elämästäni.
Sain tänään ihanaa postia maailmalta.
Kyllä maailma on ihana ja kaunis vaikka jotkut ihmiset sitä yrittävät pilata.
 
vierailija
Olen odottanut Luoman kannanottoa asiaan ja nyt sain sen luettavakseni.
Täydellinen kannanotto nykyiseen tilanteeseen. Allekirjoitan ilolla kiko artikkelin sisällön.
Tämä palsta on täynnä sekopäitä joista Echo on kärkikaartia.
Jos ajatuksen kulku on horjuvaa ei sellaisten ihmisten kanssa kannata kuluttaa aikaansa. Rasismista kärsivät ovat hiljaista kansaa. Eeva-lehden kannessa presidentin puoliso pahoittelee sitä, että niin moni valitsee hiljaisuuden. Minusta vaikeneminen on suurta viisautta. Kyllä totuus aina voittaa.
Kiitos Tapio viisaasta artikkelistasi. Minä saan olla hiljaa ja nauttia elämästäni.
Sain tänään ihanaa postia maailmalta.
Kyllä maailma on ihana ja kaunis vaikka jotkut ihmiset sitä yrittävät pilata.
Palstan sekopäiden kruunaamaton kuningatar olet kyllä sinä.
 
vierailija
Teemu Keskisarja on ihan mielenkiintoinen kuunneltava historiajutuissaan, mutta persujen politiikkaa eduskunnassa kielikuvin jauhavana äärimmäisen tylsä ja rasittava tapaus. Kaveri pilaa imagonsa ja vakuuttavuutensa.
 
vierailija
Teemu Keskisarja on ihan mielenkiintoinen kuunneltava historiajutuissaan, mutta persujen politiikkaa eduskunnassa kielikuvin jauhavana äärimmäisen tylsä ja rasittava tapaus. Kaveri pilaa imagonsa ja vakuuttavuutensa.
Miksi boldaus ja iso tekstikoko? Onko mielisairauden merkki? Kysyn ihan tosissani koska sairaan ihmisen toilailuihin tulee luonnollisesti suhtauduttua eri tavalla kuin sellaisen, joka toiminnallaan vain pyrkii vittuilemaan.
 

Yhteistyössä