Alepan Anna

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Tämä nyt ei kyllä pidä paikkaansa. Annan tyyli muita kohtaan on harvinaisen hyökkäävä ja loukkaava ollut koko ajan ilman pienintäkään pyrkimystä mihinkään muuhun kuin vittuiluun.

Muuten kyllä olen samaa mieltä.
Höpölöpön. Anna kirjoittelee pääasiassa omiaan. Provosoituna antaa kyllä takaisin. Mut se oli setiksen pointti, et niin täytyy tehdä.
 
vierailija
Höpölöpön. Anna kirjoittelee pääasiassa omiaan. Provosoituna antaa kyllä takaisin. Mut se oli setiksen pointti, et niin täytyy tehdä.
Ja lähes jokaisen kirjoituksen lopussa on piikki. Suomalaiset ovat huonoja, ulkomailla on asiat paremmin, persut ovat tyhmiä, joku kirjoittaja on sivistymätön ja kannattaisi vähän lukea tai käydä teatterissa tai jotain muuta, niin ei antaisi pösilöä vaikutelmaa itsestään jne. jne. Lähes jokainen kommentti on sellainen. Kyllä sillä melkoinen ankeuttava vaikutus on palstaan.
 
  • Tykkää
Reactions: setis
vierailija
”perjantaina 31. maaliskuuta ruokakauppa Alepa. Kauppa aukeaa kello 10. Myymälä sijaitsee Oulunkylän aseman ja raidejokerin pysäkin vieressä.
Avajaispäivänä 1 500 ensimmäiselle asiakkaalle tarjotaan kakkukahvit.”
Helsingin Uutiset
 
vierailija
Ja lähes jokaisen kirjoituksen lopussa on piikki. Suomalaiset ovat huonoja, ulkomailla on asiat paremmin, persut ovat tyhmiä, joku kirjoittaja on sivistymätön ja kannattaisi vähän lukea tai käydä teatterissa tai jotain muuta, niin ei antaisi pösilöä vaikutelmaa itsestään jne. jne. Lähes jokainen kommentti on sellainen. Kyllä sillä melkoinen ankeuttava vaikutus on palstaan.
Jaa, että samaa mieltä persujen kanssa, muuten on ankeuttaja?
 
Oletko sinä Orpo? Onko sulla muitakin roolileikkifantasioita?
En ole Orpo, mutta kylläkin orpo. Vanhempani ovat jo poistuneet täältä.

Olin jo vastaamassa kun Annie ilmoitti tulostaan vartin päästä, tuli hieman kiire suihkuun.

Ei sellaisia ole kyllä koskaan ollut aikaisemmin mutta upea Annie avasi pelin, kun on ilmestynyt luokseni useamman kerran pikkuisessa sisäkköasussa, stay upeissa ja korkkareissa 😍 Olkoon että olen sitten vaikka kartanonherra ja minulla on määrätietoiset otteet, siitähän naiset tunnetusti tykkäävät.

Ja tirkistelijöille, kuten Anna varsinkin, hieman luettavaa. Ensimmäinen rakastelumme kesti ainakin tunnin, sitten huilittiin ja jatkettiin vielä toisenkin kerran lyhyellä setillä happy endiin lopettaen. Ja hän oli lopuksi enemmän kuin tyytyväinen. Koko sessiomme päättyi Doggy styleen jota ei ihan joka kerta olla harrastettu. Ja voi sitä ”moaningiaan” taas, sitäkin kesti ja kesti. Hän kirjoitti sormellaan autoni lumiselle konepellille ”Good job” ja jäähyväiset jättäessämme vielä elehti mukavasti lantiota eestaas vatkaten ja vielä kerran minua kehuen.
Aah, kyllä elämä on upeaa ❤😘
 
  • Tykkää
Reactions: ruuttis
vierailija
Ja lähes jokaisen kirjoituksen lopussa on piikki. Suomalaiset ovat huonoja, ulkomailla on asiat paremmin, persut ovat tyhmiä, joku kirjoittaja on sivistymätön ja kannattaisi vähän lukea tai käydä teatterissa tai jotain muuta, niin ei antaisi pösilöä vaikutelmaa itsestään jne. jne. Lähes jokainen kommentti on sellainen. Kyllä sillä melkoinen ankeuttava vaikutus on palstaan.
Naulan kantaan. Kerrassaan ihmeellinen tyyppi, jokunen Muumi puuttuu laaksosta.
 
Anna on esimerkki naisesta, jonka maailmankuva on kurjistunut, kun seksi on loppunut (tämän hän on useasti kertonut). Hän on "frozen", toisin kuin nuoremmat vielä elinvoimaiset kaimansa. Hyvää on kuitenkin se, että Alepa-Anna jaksaa vielä olla kateellinen.

Ymmärtäväisempi Anna
 
  • Tykkää
Reactions: setis
vierailija
En ole Orpo, mutta kylläkin orpo. Vanhempani ovat jo poistuneet täältä.

Olin jo vastaamassa kun Annie ilmoitti tulostaan vartin päästä, tuli hieman kiire suihkuun.

Ei sellaisia ole kyllä koskaan ollut aikaisemmin mutta upea Annie avasi pelin, kun on ilmestynyt luokseni useamman kerran pikkuisessa sisäkköasussa, stay upeissa ja korkkareissa Olkoon että olen sitten vaikka kartanonherra ja minulla on määrätietoiset otteet, siitähän naiset tunnetusti tykkäävät.

Ja tirkistelijöille, kuten Anna varsinkin, hieman luettavaa. Ensimmäinen rakastelumme kesti ainakin tunnin, sitten huilittiin ja jatkettiin vielä toisenkin kerran lyhyellä setillä happy endiin lopettaen. Ja hän oli lopuksi enemmän kuin tyytyväinen. Koko sessiomme päättyi Doggy styleen jota ei ihan joka kerta olla harrastettu. Ja voi sitä ”moaningiaan” taas, sitäkin kesti ja kesti. Hän kirjoitti sormellaan autoni lumiselle konepellille ”Good job” ja jäähyväiset jättäessämme vielä elehti mukavasti lantiota eestaas vatkaten ja vielä kerran minua kehuen.
Aah, kyllä elämä on upeaa

Ja Isitten heräsit vanhat kalsarit märkinä.

Oli taas tullut ripuli.
 
vierailija
Otsikon täti rakastaa lukea mun ”Regina” -juttuja, halusin tuoda jotain tirkisteltävää tähänkin päivään hänelle
Vain täti puuttuu. Mut jos se ei ole kiinnostunut omasta seksielämästä, niin miks se olis kiinnostunu sun? Jos se on kommentoinu sun pehmoprnoa negatiiviseen sävyyn, niin sulle se on kiinnostusta? Kuinka monta kertaa naisen täytyy sanoo sulle EI, ennen kuin lopetat?
 
Vain täti puuttuu. Mut jos se ei ole kiinnostunut omasta seksielämästä, niin miks se olis kiinnostunu sun? Jos se on kommentoinu sun pehmoprnoa negatiiviseen sävyyn, niin sulle se on kiinnostusta? Kuinka monta kertaa naisen täytyy sanoo sulle EI, ennen kuin lopetat?
Täti on niin täynnä tahatonta komiikkaa kuin olla ja voi, väittää aina että hän ei lue enemmistön mustien (joita haukkuu vähän väliä) kirjoituksia mutta kuitenkin lukee ja vieläpä kommentoi niihin.

Eli kyllähän hän on kiinnostunut ilmiselvästi. Kyseistä trollia on ihan mukava ruokkia 😁

Wake up dear. Ihan vinkkinä vaan että tämä keskustelupalsta tuntemattomien kesken on ”hieman” eri juttu kuin elävä elämä 🙄
 
vierailija
Täti on niin täynnä tahatonta komiikkaa kuin olla ja voi, väittää aina että hän ei lue enemmistön mustien (joita haukkuu vähän väliä) kirjoituksia mutta kuitenkin lukee ja vieläpä kommentoi niihin.

Eli kyllähän hän on kiinnostunut ilmiselvästi. Kyseistä trollia on ihan mukava ruokkia

Wake up dear. Ihan vinkkinä vaan että tämä keskustelupalsta tuntemattomien kesken on ”hieman” eri juttu kuin elävä elämä
No jos sä nyt purat sen kaiken ahdistuksen tähän yhteen ketjuun, niin helpottuuko sun olo? Onks EI sit tarpeeksi? Nytkin keksit tekosyitä, et ei ei olekkaan ei. Mut kyl se EI vaan on lähtökohtaisesti EI! Ymmärräks?
Ni, eihän se trollaa tässäkään ketjussa, vaan sä. Vai juoruatko vain?
 
  • Haha
Reactions: setis
Hyi, miks menin avaamaan tän ketjun. Setiksen jutut on sitä tasoa, ettei tee taas mieli viikkoon. Suomimies saa ite syyttää itseään, jos ei kelpaa suominaiselle..
Tässä tapauksessa mies teki valinnan kun tarjolle tuli tosi freesiä, iloista, positiivista, hauskaa, kaunista, halukasta ja seksikästä vaihtoehtoa, kuin lähelle oman ikäistä katkeraa, kiukkuista ja tietyllä osa-alueella lopullisesti kylmennyttä naista.

C'est la vie 😏 🥰
 
Ällöttävä ukon kuvatus. Joskin edelleen ajattelen, että tyyppi on trolli.
Laita s-postiosoitteesi tulemaan, niin lähetän itse ottamiani kuvia hänestä, ilman että kasvoja tunnistaa.

Valitse näistä, Annie on:

-bikineissä
-minimekossa
-juhlamekossa
-toppa-asussa

Niitä löytyy myös hänen on TikTokistaan, mutta tiliään en valitettavasti voi paljastaa 😏
 
vierailija
Laita s-postiosoitteesi tulemaan, niin lähetän itse ottamiani kuvia hänestä, ilman että kasvoja tunnistaa.

Valitse näistä, Annie on:

-bikineissä
-minimekossa
-juhlamekossa
-toppa-asussa

Niitä löytyy myös hänen on TikTokistaan, mutta tiliään en valitettavasti voi paljastaa
Mitä sitten, vaikkei kasvoja tunnista. Kaiken muun tunnistaa. Hyi sinua, jakamassa toisista kuvia kelle tahansa, joka laittaa osoitteen. Ja sä haukut toisia tirkistelijöiksi.

Tarjoappa omia kuvia mieluummin.
 
  • Haha
Reactions: setis

Yhteistyössä