Alepan Anna

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Ymmärrän tuon ”Alepan” moittimisen esim. @ m1es nikiltä, hänellä tuskin on edes hajua 8. käskyn konseptistä. Mutta @Echo ja @Algoma pitäisi tietää paremmin, ettei osallistu ja levitä paskapuheita.
ei tosiasioiden mainitseminen ole välttis paskapuhetta vaikka ne sisältäisviätkin moitteita

esim. mua lyödään tämän tästä kuin vierasta sikaa mutta eipä näy alakoomaa mua puolustamassa
 
  • Tykkää
Reactions: setis
Ymmärrän tuon ”Alepan” moittimisen esim. @ m1es nikiltä, hänellä tuskin on edes hajua 8. käskyn konseptistä. Mutta @Echo ja @Algoma pitäisi tietää paremmin, ettei osallistu ja levitä paskapuheita.
Hei ja haloo! Laita joku linkki mistään p-puheista. Sitäpaitsi me ”tiedemiehet” annetaan kyllä puhtaat piupaut sun ja Ekon satukirjojenne ”käskyille” 🙄
 
ei tosiasioiden mainitseminen ole välttis paskapuhetta vaikka ne sisältäisviätkin moitteita

esim. mua lyödään tämän tästä kuin vierasta sikaa mutta eipä näy alakoomaa mua puolustamassa
Jos ei ole mitään hyvää sanottavaa niin älä sano mitään.

Sinä et näköjään tarvitse Algoman puolusteluja
Eikä sinua ole kukaan sivukaupalla rumasti haukkunut.
 
  • Vihainen
Reactions: setis
Jos ei ole mitään hyvää sanottavaa niin älä sano mitään.

Sinä et näköjään tarvitse Algoman puolusteluja
Eikä sinua ole kukaan sivukaupalla rumasti haukkunut.
Nosta nyt hyvä mies pääsi pystyyn. Vai oletko joku strutsi?

Kyllä hurja-Ruuth Alepalle ehdottomasti pitää antaa palautetta!

Miksi et laita samanlaista vastausta Alepalle koska hänellä ei ole koskaan mitään hyvää sanottavaa kenestäkään miehestä tällä palstalla. Ei myöskään monestakaan mustasta naisesta, yhtään en ole vielä nähnyt. Oletko sinä?
 
Nosta nyt hyvä mies pääsi pystyyn. Vai oletko joku strutsi?

Kyllä hurja-Ruuth Alepalle ehdottomasti pitää antaa palautetta!

Miksi et laita samanlaista vastausta Alepalle koska hänellä ei ole koskaan mitään hyvää sanottavaa kenestäkään miehestä tällä palstalla. Ei myöskään monestakaan mustasta naisesta, yhtään en ole vielä nähnyt. Oletko sinä?
En edes tiedä kuka Alepa on.
Ehkä ymmärrät tämän: miehen täytyy oppia ottamaan lyönti ilman tappelua.
Olikohan tämä uutta sinulle?
 
  • Haha
Reactions: setis
vierailija
Nosta nyt hyvä mies pääsi pystyyn. Vai oletko joku strutsi?

Kyllä hurja-Ruuth Alepalle ehdottomasti pitää antaa palautetta!

Miksi et laita samanlaista vastausta Alepalle koska hänellä ei ole koskaan mitään hyvää sanottavaa kenestäkään miehestä tällä palstalla. Ei myöskään monestakaan mustasta naisesta, yhtään en ole vielä nähnyt. Oletko sinä?
Koirat ja setis haukkuu. Algoma on alfa.
 
  • Haha
Reactions: setis
vierailija
Älä valehtele! Sinä roikut täällä jatkuvasti ja kyseinen naisoletettu mainitaan monta kertaa päivässä ja hänen kommenttejaan kauhistellaan myös päivittäin useiden mustien ja harmaiden toimesta.
Useiden?? Elenako se siellä huutelee? Ketkä kaikki ne tätä virttä aina lauloi, et "useet" mustat ja harmaat. Äläkä höpötä. Samaa sakkia olette kokoajan.
 

Yhteistyössä